PDA

View Full Version : Ce parere aveti de Uaz fratele mai mare pentru Lada?



10th February 2009, 21:20
Produse de aceeasi mare intreprindere Automobilevaz Lada si Uaz sunt (cred :uameni ) singurele marci de masini rusesti! Ce stiti despte Uaz Hunter, Uaz Patriot ... din ce am vazut pe youtube sunt masini de o rezistenta rar facute special pentru armata(Hunter) iar patrot varianta mai rotunjita cu calitati asemanatoare... Se importa in Romania exista piese...?

gabitzu
10th February 2009, 21:29
http://www.autolada.ro/uaz.php, si in genral, cine importa niva, au si astea in oferta. Demuuult, cand cautam masina si umblam dupa Niva, ma batea gandul la asa o magaoaie ... Hunterul arata urat de tot (in sensul bun :banana ) ... exact genul de masina buna sa-i sperii la semafoare pe aia cu polo Tdi :grin:

nivaforever
11th February 2009, 20:10
Cred ca la proiectarea masinii rusii au folosit coeficienti de siguranta supraunitari. Toate piesele sunt supradimensionate, parca sunt indestructibile. Cit despre consum...ca la rusi, nu conteaza. Am vazut masina la o aplicatie in poligonul Babadag. Ucrainienii o au in dotare si o forjeaza fara mila. N-m vazut macar una care sa cedeze, nimic nu este in plus pe ele. Unele modele pentru armata au diferentiale blocabile la ambele punti. Dif-urile sunt mecanice, extrem de simple si fiabile.

11th February 2009, 22:21
Nu adunce nimieni in tara in acest moment Uaz sunt promisiuni dar inca sunt certuri cu furnizorii! :pr

nivaforever
11th February 2009, 22:41
M-a interesat modelul Hunter. Importatorul din Oradea a renuntat la ideea de a aduce masina deoarece nu indeplinea normele Euro4. Pretul ar fi fost undeva la 19000 euro cu toate taxele incluse. Pentru varianta cu motor Diesel si caroserie hard-top. Pacat ca nu s-au finalizat favorabil negocierile. Din cite cunosc actiunile fabricii au fost cumparate de grancezii de la Renault 25% si nemtii de la Daimler cam tot atit. Teoretic o garantie in plus pentru o calitate mai buna a agragatului. Daca aveti ceva noutati dati-mi si mie un semn!

11th February 2009, 23:02
Pretu mi se pare prea mare asa ca uit de Uaz si raman la ideea de Niva sper sa imi procur una cat de curand! Punem pe ea niste blocabile si o inaltare si ajunge ca Uaz-ul :banana :bannana Sper totus sa ma lumineze la intrebare (topic) unde ajungem cu modificarile la Niva daca merita toate acestea pentru Masinuta! apropo ...http://www.youtube.com/watch?v=vc48avHCu5I http://www.youtube.com/watch?v=qAoFFle6tJ8

nivaforever
12th February 2009, 17:15
Are cineva o carte tehnica sau un manual de reparatii pentru UAZ? Ma intereseaza deocamdata dimensiunile: lungime, latime, ecartament fata/spate, ampatament.

Maresalul
12th February 2009, 17:16
uite aici cateva date :http://www.uaz.ru/eng/models/nm/315195/

nivaforever
12th February 2009, 18:21
Ma gindeam la o "corcitura" intre Niva si UAZ, adica sasiul si transmisia de la UAZ iar caroseria si motorul de pe Niva.

12th February 2009, 20:34
adica sa punem cu totu o caroserie autoportanta de niva pe sasiu de Uaz cred ca ar ingreuna preas mult adica in principiu ar fi ca 2 sasiuri iar motorul de niva nu cred ca ar duce dar va rog nu luati ideea in suturi e doar o parere... :p apropo cei interesati de modificari niva dati niste raspunsuri si pe celalalt topic lansat de mine sunt chiar interesat dar comple in ceata momentan! Este in zina clujului un Uaz din 1973 complet reconditionat arata perfect dar de 8000 de euro!

nivaforever
13th February 2009, 18:07
Daca nu ma insel UAZ-ul de care spui tu este parcat in curtea unei firme ce vinde motoare, asta undeva la iesire din Cluj spre Turda. Masina arata bine dar este prea scumpa. La bulgari se gasesc de vinzare.

13th February 2009, 23:17
Da exact! Acolo e Uaz-ul... adica a fost acum l-au mutat nu stiu exact unde in ceva garaj din cate am auzit! Masina dupa reconditionare a fost si forjata de-am prastia pe dealrile clujului deci pretul e neorm de mare! Nu cred ca merita un Uaz nici de la bulgari... daca nu gasesti nici o piesa in Romania nu e ok ca astepti dupa o bucsa un cap de bara sau etc 3 luni.... :P

nivaforever
14th February 2009, 22:25
UAz-ul de la bulgari merita. Il iei inmatriculat cu numere bulgaresti, deci scapi de jecmaneala numita "taxa de prima inmatriculare" si in plus, din Constanta pina in Varna am aproximativ 120 km. Imi convine mai mult sa iau piese de le bulgari decit de la noi. La noi piesele sunt aduse de moldoveni si sunt de toata jena. La bulgari piesele sunt rusesti si nu se compara nici pe departe cu astea ale noastre. La pret sunt aproximativ la fel cu cele vindute de moldoveni prin tirguri insa, ca si calitate sunt net superioare.

lszabi
17th February 2009, 15:57
Ati vazut modelul Chevrolet- Niva? Prin trecere la Oradea le-am vazut expuse. Din exterior arata bine. Caracteristicile asemanatoare ca la Lada NIva. Nu stiu nimic despre preturi.

nivaforever
19th February 2009, 14:49
Cu ceva timp in urma Chevy Niva era cam 15000 euro. Acum cred ca pretul a scazut destul de bine. Din moment ce pretul la Niva clasica s-a redus cu aproape 1300 euro, la Chevy Niva reducerea cred ca este mai consistenta. Din cite stiu mecanica este aceeasi, cu mici modificari, s-a lucrat insa la capitolul confort si spatiu interior.

vitalies
19th February 2009, 19:18
Calmati-va cu UAZ-ul - fiabilitatea lui este un mit!!! stiu ce spun - am condus asa ceva, am vorbit cu multi posesori de UAZ. Este o masina extraordinara ca si conceptie pentru offroad dar nu este fiabila. Asa ceva poti sa ai pentru offroad serios numai la rusi deoarece o veti repara foarte des si veti avea nevoie de piese deschimb. Este o masina care castiga cu brio unul din cele mai grele concursuri de offroad - Ladoga trophy - dar in timp ce altii (veveritarii de ex :ha: ) stau seara la sprit tu vei sta cu trusa de chei sub masina. Posesorii de uaz poarta cu ei tot timpul o caruta de piese.
Uazul este prea greu pentru puntile lui care cedeaza cel mai frecvent. Rusii mai fac alta combinatie - baga sub veverita (samurai) punti portal de UAZ - iese o minunatie si veverita fiind muuult ma usoara decat Uaz-ul - puntile rezista. Poate candva o sa fac si eu asa ceva.


PS: Lada sau VAZ - se fabrica in Toliatti iar UAZ in Ulianovsk (orasul lui Lenin)

svejk
19th February 2009, 19:27
iar togliatti e fostul prim-ministru italian care le-a dat licenta mot. fiat pentru grau.
rosu si bolsevic pe deasupra. ura!

mirciulica
19th February 2009, 21:49
Va salut si va respect, va spun din propie experieta si ca propietar de ruseasca mai exact http://www.autolada.ro/gaz.php
Modelul cu cabina de 6 persoane si 4x4 sasiu scurt... pare masina tapana si rezistenta dar ... Nu!
Nu este asa...nu stiu despre Uaz dar despre Gazelle va spun ca's praf, pivoti la fiecare 5000 km de mers pe sosea, directie greoaie si imprecisa, puntile pierd ulei orice le-ai face si la fel si cutia de transfer. Stropitorul de parbriz nu a mers niciodata, sigurantele sar ca porumbul de floricele... Repet, nu stiu despre Uaz dar va zis ca mie personal mi s-a luat de rusoaice...
preturile pieselor sunt usturatoare.
Singurul lucru bun este motorul andoria..care pana acum nu a schitat nimic dar are doar 20.000 km, asa ca are timp.

Sau poate nu ajung la noi ceea ce trebuie sau sunt foarte praf.

Cu speranta ca va ajuta polologhia de mai sus,
Va salut
Mircea



Later edit!!!
la franarea brusca, tin prima data rotile din spate...ceea ce ...pe gheata este jalnic.

gabitzu
19th February 2009, 21:58
Ati vazut modelul Chevrolet- Niva? Prin trecere la Oradea le-am vazut expuse. Din exterior arata bine. Caracteristicile asemanatoare ca la Lada NIva. Nu stiu nimic despre preturi.

Si-a luat o prietena, care inainte avusese Lada Niva. A vandut-o dupa 1 luna. Nu intelegea cum de o masina de 1.5 tone, cu motor de 1.7, si vreo 80 de CP (parca), greu reuseste sa consume sub 10%. In timp ce SUV-urile fata de care avea un dispret suveran, gen Rav4 si Santa Fe, la aproape 2 tone, cu motoare de peste 2 litri, cu mult peste 100 de cai, luau mai putin.

vitalies
19th February 2009, 22:25
Gazela e alta poveste ....trista. Rusii le numesc Gazela ucigasa - si asa este, sunt multe accidente datorate constructiei proaste - iar procentul victimilor este fff ridicat pentru ocupantii acesteia.

mirciulica
20th February 2009, 11:37
Despre Uaz hunter chiar sant curios daca stie cineva ceva legat de pret. Pura curiozitate pentru ca la mine, nu v-a mai poposi prea curand o rusoaica.

rd_adi
20th February 2009, 20:33
Pretului unu Hunter in Romania ar ajunge undeva la 25.000 de euro (varianta stock) dar in Russia e undeva la 20.000 de euro! Pret mult prea mare pentru ce poate oferi!
Apropo celor scrise mai sus e adevarat ca Uaz-ul nu e fiabil, nu e frumos, nu e comod, dar daca omul care il conduce stie mecanica are piese masinai va merge la nesfarsit! E ca Aro-ul la noi... sunt posesor de asa ceva si stiu! :P

imacri
20th February 2009, 21:03
O sa le vedem la TAT cum se comporta, vin 2 din Bulgaria la open

nivaforever
20th February 2009, 21:23
Prin noiembrie anul trecut importatorul din Oradea vroia sa aduca UAZ Hunter la vreo 19000 euro dar nefiind Euro 4 nu s-a mai importat.

rd_adi
21st February 2009, 10:41
Ma scuzati pretul unui Hunter e undeva la 19.000 iar al lui Patriot undeva la 25.000! Preturi cu mult mult mai mari decat ce pot oferii masinile! La acesti bani poti prepara un G (mai vechi....dar...G) sau Toyo sau Mitshu lafel desper Nissan si Defender...
S-a stabilti data exacat a TAT-ului?

rd_adi
10th March 2009, 23:13
Topicul se poate inchide!
Multumesc moderatorului!


PS: userul AdiCj a fost al meu dar am renuntat!

goerula
17th November 2009, 21:38
salut,
eu ash fi un posesor de uaz 469 shi sunt foarte multzumit de el,in offroad.
cam zornaie tablele dar se descurca de minune.
are motor peugeot 2500 diesel.
astepe intrebari.
pt schema reparatii etc ,cautati pe uazparts.com
astept intrebari.

moshu68
18th November 2009, 10:33
Are punte rigida pe fata,drept urmare,este aceasta compatibila cu sist de transmisie de la Niva,adica se poate pune o punte fata de UAZ pe fata la Niva-cu modificarile de rigoare!
:hi