PDA

View Full Version : Ce becuri folositi la farurile masinii?



Farfarello
4th November 2009, 19:46
Salut,
Am dat un search inainte , dar nu am gasit ceva concludent.
Deci, ce becuri folositi la farurile masinii?
Nu ma refer aici la proiectoare. Multam.

vstef_is
4th November 2009, 19:47
ARO 243 cu H4 Halogene, si relee de protectie. Nonameuri din benzinarii / magazinase mici de piese. Fac treaba excelenta si sunt foarte ieftine.

prislopan
4th November 2009, 20:48
Eu de curand am avut o revelatie in ceea ce priveste becurile auto, fortat si de faptul ca nu am mai gasit nicaieri becuri la pret normal, plus ca m-am saturat ca o data la cateva saptamani sa mi se arda cate un bec la cate o masina.
Asa m-am pricopsit cu un set de Philips ultra bright sau ceva de genul asta (e prea frig afara sa ma duc sa ma uit in torpedo :grin: ) care pur si simplu sunt fantastice: au o lumina foarte puternica in ciuda celor 55W. Recunosc ca am devenit dependent de farurile masinii pe care le-am montat. Singurul lucru deranjant la becurile astea este pretul, un pic peste 160 RON setul, format din 2 bucati.
Eu personal, cand voi mai avea nevoie de becuri de far, le voi cauta pe acestea :h5

vstef_is
4th November 2009, 20:53
Total de acord cu Philips. Sunt extraordinare. Daca iti permiti, merita.

stelea
4th November 2009, 21:06
Am niste Narva H4 100/90W all sezon, dar ma incanta Philips-urile mentionate, desi daca nu se ard nu cred ca le schimb. Ce e ciudat ... becurile astea (Narva) sunt la a treia masina si tare ma tem ca nu se opresc la asta :ha: .

Farfarello
4th November 2009, 21:12
Mie mi-au sosit dupa o lunga asteptare IPF-uri 55/60W, la preturi normale adica 17 $ bucata.
Am vazut 80/110W sau varianta rally 100/170W, dar pt acestea e nevoie de modificari si relee.
Ideea e ca sunt rezistente la vibratii, cam asta ar fi diferenta fata de cele normale.

flay
4th November 2009, 21:14
Philips.....
Am xp acum, dar nu sint prea incintat de ele.
Am avut pe Discovery BlueVision si erau perfecte,dar am schimbat farurile si le simt lipsa...
Ma tenteaza sa incerc si o pereche de MotoVision,H7, mai rezistente la vibratii, si cu fascicul mai lung(zic ei..).

Poate motociclistii au experienta cu ele...

prislopan
4th November 2009, 21:15
Farfarello, ne poti da o referinta de unde le-ai luat? Tare mi-e teama ca nici Philips-urile pe care le-am cumparat nu vor rezista trepidatiilor din drumul meu catre casa.

tudop
4th November 2009, 21:28
Am impresia ca Philips are si o specie de becuri "long-life" sau asa ceva, cu filament "hd" rezistent la vibratii, doar ca lumineaza ca un halogen normal.
Ar mai fi si Osram care face becuri bune, gen Silverstar - lumina decenta la pret mic (am impresia ca am dat 50lei pe o pereche, dau lumina alba faina), sau NightBreaker mai puternice, astea sunt mult mai scumpe, nu mi-am luat :grin:

u2_2
4th November 2009, 21:33
Osram, de putere normala (55/60W), sunt multumit de ele.
Am avut si eu Narva, mai bine zis inca mai am unul de 90/100. Are doar 7 ani, a functionat 5 ani bine-mersi.

flay
4th November 2009, 21:35
Aaici sint cele de la Philips, pentru auto.

http://www.lighting.philips.com/in_en/c ... ng&lang=en (http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/1_car_lighting/products_for_car/1_product_homepage.php?main=gb_en&parent=1_3&id=in_en_car_lighting&lang=en)

Pentru moto, rezistente la vibratii si socuri de 20G.

http://www.lighting.philips.com/in_en/c ... ng&lang=en (http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/2_2wheeler_lighting/products_for_2wheeler/2_extraduty.php?main=gb_en&parent=1_3&id=in_en_car_lighting&lang=en)

stelea
4th November 2009, 21:40
20G, parca aud: avem doua vesti, una buna, una proasta. Cea proasta: pasagerii au murit; cea buna: becurile au rezistat socului.

prislopan
5th November 2009, 10:26
.... un set de Philips ultra bright sau ceva de genul asta (e prea frig afara sa ma duc sa ma uit in torpedo :grin: ) .......

Am revenit cu modelul exact: Philips X-treme Power Racing Performance. Acum la celelalte masini mi se pare ca am lumanari :ha:

Marius C alias Turagmes
5th November 2009, 10:52
pe ambalajul becurilor cu filament 100/110W scrie mare si citet....Do Not Use In Europe..... :grin:


daca dai seara peste vreun Garcea care stie cate ceva....s-ar putea sa incasezi o amenda.....plus suspendarea talonului pana remediezi problema :ha:

Astral
5th November 2009, 11:04
pe ambalajul becurilor cu filament 100/110W scrie mare si citet....Do Not Use In Europe..... :grin:
...............:

Asta ca tot se discuta pe alt topic de proiectoarele care deranjeaza.... :P

prislopan
5th November 2009, 11:06
pe ambalajul becurilor cu filament 100/110W scrie mare si citet....Do Not Use In Europe..... :grin:

daca dai seara peste vreun Garcea care stie cate ceva....s-ar putea sa incasezi o amenda.....plus suspendarea talonului pana remediezi problema :ha:

De mine zici? Pai ale mele sunt de 55W.
Acum am intors si eu cutia si zice "Recomandare: Schimbati becurile la 40.000 km, intotdeauna in pereche". E prima oara cand vad asa ceva, asta e eticheta importatorului ca baietii de la Philips nu zic nimic :P. E clar unul dintre ei minte :grin:

Marius C alias Turagmes
5th November 2009, 11:23
nu de tine zic.....acum 4 ani am cumparat eu unele Narva.....si asa scria pe ambalaj

worldscape
5th November 2009, 11:35
Philips Ultra bright H7 de 55/60 W, iar la proiectoare 4 x KC-uri de 100/130 W Ultra Bright

627235
5th November 2009, 11:52
Acum am intors si eu cutia si zice "Recomandare: Schimbati becurile la 40.000 km, intotdeauna in pereche". E prima oara cand vad asa ceva, asta e eticheta importatorului ca baietii de la Philips nu zic nimic :P. E clar unul dintre ei minte :grin:

Hihihi, pai durata de viata a becurilor se masoara in ore/functionare ... de unde stie cine a lipit eticheta citi din cei 40k km se merge cu becurile aprinse??? La o medie de 50km/h, aia 40k ii faci in 800 de ore. Chiar daca mergi tot timpul cu becurile aprinse, tot mi se pare ca 800 de ore de functionare sunt prea putine. Daca mergi in medie 4 ore pe zi, tot cu 50km/h, in 200 de zile ai facut aia 40k. Pai ce fac. Schimb becurile de 2 ori pe an? Eu am in casa puse aplice cu consum redus, tot philips, si pe ambalaj scrie ca durara de viata a becurilor este de 10.000 ore. Acuma, nu or fi la fel facute, dar tot mi se pare putin sa fie "garantate" doar 800 de ore. 99,99% eticheta e pusa de importator sa vinda cit mai multe seturi ...

stelea
5th November 2009, 20:30
In catalogul de la Selum spuneau ca durata de viata la becurile auto este de 100 ore, iar daca se circula prin drumuri cu gropi, durata de viata se injumatateste. Bineinteles, este vorba de un catalog din anii '90 si intre timp performantele au crescut: durata de viata a becurilr e mult mai mare, iar Selum produce ... Philips!

Jidanu
5th November 2009, 21:07
Eu folosesc bixenoane by china. Le-am avut montate 2 ani pe un vw lupo si le-am transferat de un an pe Galloper. merg perfect dupa 3 ani. isi merita banii

Farfarello
5th November 2009, 22:23
Preturile ar fi cam astea, si se aduc din SUA, dar nu pot garanta in cat timp ajung, depinzand de multe necunoscute, ultima fiind vamesul roman.

IPF H4 Performance Bulbs
55/60W Price: $27.00 (cele din foto e mai sus)
80/110W Price: $44.00
100/170W (only race version) Price: $50.00
IPF Fatboy II Super Clear and Max White H4 Bulb Pair Pack
Fatboy II Super Clear (Clear) Price: $89.00
Fatboy II Max White (Blue) Price: $109.00
IPF Wiring Harness Price: $100.00, pt becuri mai mari de 55/60.

Toate sunt "made in China" !
Nu includ costurile de transport, care iar depind de cantitate.
Va tin la curent dupa ce le montez, cel mai curand in weekend.

Dok
6th November 2009, 05:51
Ca sa nu-mi gripez neuronul cautand prin noianul de informatii in materie (nu este cazul sa deschid un topic aparte), rog posesorii de Patrol Y61, sa ne spuna ce becuri jmekere folosesc in farurile stock ale masinii (la Y61 vad tare prost) si daca au necesitat unele modificari !?
Multumax !

SFX
6th November 2009, 06:14
PIAA (Made in Japan) PLATINIUM MIRROR WHITE H-352 H4 12v 60/55w -130/120w 4100k, scumpe dar bune.

Caphonne
17th November 2009, 11:06
Salutare ca tot vorbim de becuri ca sa nu mai deschid alt post imi poate spune si mie cineva ce becuri am pe Mithubishi Pajero model 1991.Am incercat sa le scot pe alea de la faruri as putea dar la pozitii slabe sanse ori imi trebuie maini de pianist,degete mai lungi sau alta medoda de desfacere :ha: cu tot cu far ca la autobuze.

sarpepem
17th November 2009, 22:33
Pe ambele masini folosesc Philips si sunt foarte multumit.

Klez
24th November 2009, 22:22
Eu am la faruri ceva Nameless H4 de 100/110W(cel putin asa scrie pe ele), care de fapt lumineaza mai prost decat becurile "glob" din fosta dacie 1300 din anii `80. La mine faza scurta e foarte scurta, un fel de pozitie prelungita, iar faza lunga e un fel de faza scurta putin prea buna. Is de kk oricum, debia astept sa le schimb. Am gasit pe acasa un Hella H4 60/55W original cred (are holograma Hella pe post de sigiliu) si vreau sa-l pun pe asta sa observ diferenta. Daca lumineaza mai bine, fac pe dracu`n 4(x4) sa mai gasesc unu la fel. Oricum, lipsa de lumina la mine este compensata de 4 proiectoare PRC cu becuri de 100W/buc, numai ca alea le folosesc mai mult la teren, ca pe strada e ca un fel de soare si doamne fereste de ochii celui din fata mea.

P.S.: Am avut pana anul trecut xenoane tot PRC, vedeam foarte, foarte, bine cu ele, insa le-am dat jos ca bruiau statia CB de nu mai auzeam nici la 100 de metri.

Andrei.T
26th November 2009, 12:05
Pai eu pe fata la Vectra am asa:
Pe faza scurta-Philips NightGuide DoubleLife 3 culori(lumina galbena,alba si albastra),foarte multimit de ele fata de halogene standard. 120 ron 2 buc. soclu h7s (pentru far cu lupa,exista si h7r pentru far cu oglinda)
Pe faza lunga-Philips X-treme Power :twisted: ,asta e pentru cei cu Logan care si-au tras xenon si ma termina la ochi ca sunt reglate ca un kk,tot soclu h7 120 ron
Pe proiectoarele din bara Philips H3 Premium,nu prea le folosesc pe astea. 15 ron buc/
Pe pozitie Philips BlueVision,asta e doar de aspect cand las masina parcata,se vad foarte bine.

La Nissan am niste no-name-uri care bat cam naspa,o sa iau Philips si la asta dar deocamdata nu am gasit mufe de bec(astea pe care le am sunt topite,dar inca mai merg cu toate ca masina cand e pe faza scurta imi arata ca am faza lunga pornita :P ).
Mare grija cand va luati halogene sa fie NON UV (sa nu ingalbeneasca sticla farului)

Desi la cati bani dau pe Philips-urile astea tot n-am incredere in xenoane aftermarket montate de nu stiu ce insi.O recomandare de kit xenon de calitate aveti?

Sefulik
21st December 2009, 18:04
Ce modificari sunt necesare pentru a acomoda niste becuri de 100/90w pe un standard H4 55/60w ?

gepetto
21st December 2009, 21:04
Fire de doua ori mai groase sau pe aproape ( consum dublu de curent)
O sa topesti cu deosebit succes insatlatia daca lasi firele originale.
Alte socluri pentru bec
Recomandat ar fi sa pui cite un releu pe fiecare bec
Eu in locul tau prefer xenonul , consum de 35 W intensitate luminoasa cel putin dubla fata de becul normal.
PS in timp vei coscovi si oglinda farului din cauza de temperatura
PS 2 este interzisa folosirea lor on-road

Sefulik
21st December 2009, 22:23
PS in timp vei coscovi si oglinda farului din cauza de temperatura


De la xenoane sau de becurile de 100w?
Cam cat m-ar costa o instalatie xenon H4.
H4 = bixenon ?

blavenstein
21st December 2009, 22:30
si eu folosesc la Nissan Terrano II bixenon H4 made in China de 3 ani si abia acum 3 saptamani s-a ars un bec,in rest sunt foarte multumit de intensitatea luminii ,pana sa pun xenon am avut becuri halogen normale cu ceva mai tari decat 2 lumanari

gepetto
22nd December 2009, 09:03
De la xenoane sau de becurile de 100w?
Cam cat m-ar costa o instalatie xenon H4.
H4 = bixenon ?
Xenonul in functionare este mult mai rece decit halogenul.motiv pentru care prin vest nu se admit decit daca ai spalator de faruri(iarna nu se incalzeste farul sa topeasca zapada)

roly
1st January 2010, 17:41
Salut, eu mai nou folosec la vitara un kit h4 bi-xenon de 55w, 6000k, diferenta este foarte mare in comparatie cu halogenul, partea buna fiind ca intrand 55w in comparatie cu 35w lumina nu este tigania aia de albastru ci mai apropiata de "instalatie din fabrica" undeva la 4300-5000k, lumina fiind alba, nu ma asteptam ca farurile de vitara sa faca asa o treaba buna. Sa vedem acum cat o sa tina, cu siguranta nu au o speranta de viata ca o instalatie OEM, oricum pt 300 Ron zic eu ca merita, montajul fiind foarte simplu.

suzuker
2nd January 2010, 08:33
Treaba cu xenoanele aftermarket este un subiect sensibil care face multa valva pe multe forumuri, motiv pentru care nu vreau sa imi expun decat o umila parere.
Desigur ca fata de un bec cu halogen, intensitatea unui xenon este mult mai mare, dar din cauza faptului ca montarea lor in faruri cu oglinda nu asigura o dispersie controlata, devin deranjante pentru ceilalti participanti la trafic si sunt ilegale intoata Europa dar si in majoritatea celorlalte tari civilizate. Farurile OEM cu xenon au o constustie speciala, au auto-leveling si dispesor cu lupa, e total aiurea sa montezi xenon in lampa H4, H7 etc si sa crezi ca din cele doua suruburi de reglaj al farurilor rezolvi problema. Lumina de xenon provine de la o drscarcare electrica intr-un tub cu gaz, care nu are nici o legatura cu sursa de lumina punctiforma a unui filament. Xenonul montat in far cu oglinda inseamna in ciuda oricarui reglaj o mare cantitate de lumina ce ajunge in afara drumului, in sus, in lateral, peste tot. Evident ca pentru cel care foloseste asa-ceva, xenonul este un beneficiu, dar asta nu ar fi singurul lucru bun pe care il poti face pentru tine in detrimentul altora.
Postez si un filmultet despre acest subiect:

http://www.youtube.com/watch?v=RDjTglCu84U&feature=player_embedded#

vitalies
2nd January 2010, 10:09
Am trecut si eu prin boala asta cu xenon-ul aftermarket. Suzuker are dreptate - desi da aparent o lumina mai buna decat halogenul stock, este periculos pentru altii. Mai mult lumina nu poate fi reglata si focalizata corect. Face o "perdea" luminoasa haotica in fata - convenabila pentru cel din masina dar enervanta pentru altii. Pana la urma am ajuns la concluzia ca niste halohene bune sunt muuult mai bune decat xenoanele aftermarket (nu punem in discutie OEM)
Eu unul am obtinut o lumina mult mai buna cu Phillips x-treme decat cu xenon de 55w. Am scos ambele instalatii de xenon de pe masinile din dotare si o sa le bag in proiectoare - acolo cred ca o sa fie tocmai bune - lumina din belsug si nu deranjez pe nimeni (evident ca folosesc proiectoarele doar in teren)

PS - xenonul fara spalator este interzis in europa nu numai din cauza zapezii, cauza principala este dispersia foarte proasta al spectrului xenon (de la 4300 in sus) prin geamul murdar. Halogenul (3000K) "strabate" mult mai bine murdaria

Miron Sorin
2nd January 2010, 11:14
eu folosesc becurile originale de 55/60W si farurile reglate sa se termine lumina (pe faza scurta ) la 30 metri si e perfect si pentru mine si pentru ceilalti

suzuker
2nd January 2010, 11:30
Ca si o completare, pe mine ma enerveaza solutiile de genul: am farurile obosite, dar nu le schimb, le bag becuri cu xenon! solutie pe care o sa o vedeti din pacate la multi care circula in voie pe sosea si care ne sparg ochii noaptea. Eu cind mi-am dat seama ca nu am lumina, am pus faruri noi (la 20 de ani se merita sa dai 300 ron pe ambele) si problema s-a rezolvat, chiar cu depasirea asteptarilor.

roly
2nd January 2010, 23:05
Nu neg ca poate aveti dreptate, dat fiind faptul ca este prima data cand montez un kit de genul asta, dar pt cat circula masina mea, mai ales noaptea pe sosele tot n ar fi o probl, pt ca in off road nu cred ca se supara nimeni. Ca fapt divers o sa expun cateva chestii din proprie experienta: Nu toate masinile care vin din fabrica cu xenon au lupa(projector type), care folosesc d2s cum am de ex la bmw, de al carui lumina sincer nu sunt f multumit chit ca am schimbat becurile si alte cele. La Lexus farurile nu au lupa, sunt de tip reflector cred ca au becuri d2r in schimb lumina produsa de faruri este de a dreptul criminala, de vis. Corect este faptul ca au spalator de faruri si ca au acel self leveling, care in functie de incarcatura, franare sau accelerare brusca modifica pozitia pe verticala a fluxului luminos. Ce i drept am intalnit si eu pe drum berbeci care au instalatiile astea "aftermarket" made in dracu stie unde si care efectiv iti dezlipesc retina. Foarte deranjant, in schimb am vazut si cu faruri reglate corect si care chiar nu mai reprezinta o asa problema, la urma urmei treb sa recunoasteti cu totii ca si unul cu cele mai obosite faruri daca sunt reglate aiurea iti scoate ochisorii din capsor. Eu sincer cred ca reglate corect(nu in fata blocului pe un zid) sunt ok si mai cred ca dispersarea luminii depinde si de la far la far, dupa cum am si spus la vitara sincer dispersia, cel putin din interior nu difera aproape deloc de farurile cu xenon oem si ca o idee adjuvanta, doua seri la rand m am plimbat in afara orasului cca 180 km si nu am primit decat 1 sau 2 flash ri, primesc mai des cand ma plimb cu celelalte, ceea ce cred ca zice multe, asta ce i drept dupa ce am dus masina sa mi ajusteze farurile, lucru necesar si daca nu i puneam xenon datorita body si suspension lift lui.

Jolly Roger
5th January 2010, 13:45
Eu stiam ca sunt interzise xenoanele in off-road. Nu din cauza spectrului luminos, ci din cauza tensiunii la care lucreaza. Oricat de bine izolate ar fi toate componentele instalatiei (bec, balast, conductori), risti sa zambesti pana mori daca inunzi instalatia.

unde
30th January 2010, 20:32
Folosesc asa:
- H4 NightGuide, care da lumina in 3 culori, foarte bune pe vreme proasta (ploaie, ceata, etc.):

http://www.lighting.philips.com/europe/image_region/consumer_lighting/car_lighting/3_zones_nightguide.jpg

Le folosesc din 2005 (de pe vremea cind Aspad nu vindea decit la persoane juridice) si sint multumit de ele.

- H4 Philips XP, astea dau o lumina foarte alba, dar am inteles ca se ard repede. La mine inca rezista. Foarte multumit.

- H4 Putco galbene (astea sint coreene), excelente pe vreme proasta, in special pe ceata sau ploaie, destul de anoste in rest. Pe ambalaj scrie ca se folosesc doar in off-road, dar nu stiu din ce cauza, ca nu deranjeaza, din contra lumina e foarte odihnitoare. Arata cam asa:

http://www.eautoworks.com/images/350/Yellowbulb.jpg

Le-am luat de aici
http://www.eautoworks.com/product-Putco-331521.htm

Livreaza si in Romania si nu am platit vama, doar TVA.

Toate becurile sint standard: 55/60W.

vitalies
30th January 2010, 23:04
Eu de curand am echipat masinile mele cu Osram Nightbreaker - este cel mai luminos si puternic halogen ever (evident dintre cele legale 55/60). Se vede cu el chiar mai bine decat cu phillips x-treme.

http://www.osram.ro/osram_ro/Consumatori/Iluminat_auto/Produse/Headlights/NIGHT_BREAKER/NIGHT_BREAKER_Family/index.html

iar lumina este la fel sau putin mai galbena decat la xenon 4300K - si este chiar comparabila! Singurul xenon pe care l-am lasat este cel de pe Opirus pe faza scurta care asa aa fost din fabrica.

revo
31st January 2010, 07:35
- H4 NightGuide -Excelente!

Sefulik
2nd March 2010, 20:51
Intrebare:

Ce e mai puternic pt proiectoare respectiv H3?

Xenon 55w sau halogen 100w cu instalatia aferenta?
La 100w halogen trebuiesc niste relee mai puternice si niste fire mai groase,corect?
Halogenu strica oglinda proiectorului?
Am 2 proiectoare WESEM de vreo 20cm si vreau mai multa lumina de la ele.

cos
2nd March 2010, 21:11
Poti pune becuri de ce putere vrei atit timp cit sint normale , halogen . In proiectoare , xenonul are sanse mari sa nu focalizeze . Puterea maxima e inscriptionata pe proiector , la cele fara ventilatie nu se recomanda depasirea .

Sefulik
2nd March 2010, 21:15
Puterea maxima e exprimata in W si factorul critic este caldura?

Eu nu stiu care e cea mai buna solutie.

M-am uitat p ambalaj al proiectoare si nu am gasit MAX W sau ceva de genu asta,in schimb am gasit urmatoarele:
H3 55W 12V
H3 70W 24V

O accepta 100w? Sunt curios ce lumina ar da cu xenon,la dispersie mai exact

vitalies
3rd March 2010, 08:25
La 100 de W ai riscul sa-ti crape sticla la far/proiector - daca nu este prevazut pentru asemenea putere.

Heavy D.
5th April 2010, 13:35
Buna ziua !

Eu folosesc Osram Night Breaker 55/60W format H4 pe ambele masini, si in ambele cazuri cu montaje cu relee, deoarece magarii de americani au trecut totul prin comutator.

La Jeep cel putin, pana si comutarea de pe faza scurta pe lunga se facea direct prin comutatorul de lumini, care nu e cine stie ce de bine dimensionat ca si contacte. Se si incalzea la folosinta mai indelungata. Plus ca firele sunt de circa trei-patru ori mai subtiri in sectiune decat as fi folosit eu.

Dar acum, cu relee, doar comanda acestora se face prin comutatorul de lumini, partea de forta o suporta releele in sine.

"Si s-a facut lumina"... cam cu 15% mai bine ca inainte...


Stima,


Dragos

wolfman
24th May 2010, 22:13
Osram Night Breaker mi se par excelente. Lumina mai multa si sensibil mai alba. Le am doar pe faza lunga, dar cred ca o sa pun si pe scurta la fel. Ca si pret...pana in 100 RON ambele. Eu le-am gasit pe oferta la 70 sau 75.

yety
11th July 2010, 15:52
@ bassai
Hai sa-ti raspund eu .
Daca citeai mai bine ,parca tot la sectiunea Electrica , a mai fost o discutie despre instalatiile xenon montate pe masini care nu au farurile cu dispersoare dedicate instalatiilor xenon.
Pe scurt , la cele mai multe masini care au instalatii xenon montate pe faruri normale ( gandite pentru bec incandescent) lumina deranjeaza ceilalti participanti la trafic.
Si mai pe scurt , daca ne intalnim noaptea , si mi se pare mie ca iti bat farurile aiurea, ai 99% sanse sa faci cunostinta cu cele 3 perechi de proiectoare ( 2 sus si una pe bara) ale mele + faza mea mare .

Si ca sa fiu on topic , eu am gasit Osram Nightbreaker H4 in Iasi cu 50 ron perechea si e una din investitiile inspirate pe care le-am facut .
Pe proiectoare am pus tot osram H3 si pot spune ca se cam face zi in fata mea cand le aprind .
Asa se vad ziua ....intre timp a mai crescut o pereche de proiectoare pe bara....

grandvitara
11th July 2010, 20:46
@ bassai
Hai sa-ti raspund eu .
Daca citeai mai bine ,parca tot la sectiunea Electrica , a mai fost o discutie despre instalatiile xenon montate pe masini care nu au farurile cu dispersoare dedicate instalatiilor xenon.
Pe scurt , la cele mai multe masini care au instalatii xenon montate pe faruri normale ( gandite pentru bec incandescent) lumina deranjeaza ceilalti participanti la trafic.
Si mai pe scurt , daca ne intalnim noaptea , si mi se pare mie ca iti bat farurile aiurea, ai 99% sanse sa faci cunostinta cu cele 3 perechi de proiectoare ( 2 sus si una pe bara) ale mele + faza mea mare .

Si ca sa fiu on topic , eu am gasit Osram Nightbreaker H4 in Iasi cu 50 ron perechea si e una din investitiile inspirate pe care le-am facut .
Pe proiectoare am pus tot osram H3 si pot spune ca se cam face zi in fata mea cand le aprind .
Asa se vad ziua ....intre timp a mai crescut o pereche de proiectoare pe bara....

Bine spus yety !:gSper sa nu ne intilnim vreodata pe drum si sa ne orbim reciproc:ha::ha::ha:.Personal am pe faruri Philips Vision Plus 55w iar in proiectoare halogene de 100w(ilegale desigur) si sunt destul de multumit,sincer nedorindu-mi noua moda cea a xenoanelor.

wolfman
19th July 2010, 18:27
Am pus pe faza lunga Osram Nightbreaker 55w si sunt foarte multumit. Lumina mai multa si mai alba si bineinteles focalizata acolo unde trebuie. Eu le-am luat cu 70-80 RON setul (am prins o oferta) si acum cred ca ar fi in jur de 100 RON. Cat despre xenoane...am vazut al un amic puse pe faza scurta. Cand aprindea faza lunga (halogen normal) nu se observa nici pic de lumina in plus.