PDA

View Full Version : Jimny stock - parerea mea!



Mugur Iacob
4th January 2010, 11:45
Uite ca am ajuns si eu sa am niste pareri despre Jimny-ul meu:
An 2007 km 27.000 4x4 la buton benzina 1.3 l
Modificari - cauciucuri Simex Insa Turbo noi - reesapate(300Ron/bucata)

On-Road
Intradevar motorul pe benzina merge foarte bine, stabilitatea este decenta daca conduci decent - adica trebuie sa intelegi ca nu este comparabila cu o masina facuta 100% pentru asfalt. La drum lung 100-120 km/ora se merge lejer. Am incercat-o si pe drum drept,uscat pe jos,fara vant, si a prins 160 km pe ora si parca ar mai fi vrut dar pentru o masina ca Jimny...e foarte mult,ce depaseste 120-130 km pe ora deja riscurile sunt foarte mari iar in situatii de urgenta(franare brusca,schimbarea brusca a directiei) stabilitatea iti pericliteaza viata masiv.

Off-Road
Dupa lungi cautari/topicuri citite/pareri/opinii am ales Simex dim. standard 205/70/R15 .Chiar daca este dimensiunea standard trecuta in talon si exact aceeasi dimensiune ca si cauciuciucurile de strada din cauza crampoanelor la virarea la dr sau st trece milimetric fatza de bara fatza(model dupa 2005) In off-road mediu se comporta decent, mai atinge cate un pic dar nu creeaza probleme mari. Urca pante incredibile, ajutand-o enorm cauciucurile Simex si faptul ca este usoara. In noroaie se descurca foarte bine dar in cazul noroaielor foarte clisoase cand noroiul "iti mareste dimensiunile anvelopelor" si in panta trage cam greu dar URCA!

Din punctul meu devere ar mai avea nevoie de scuturi pe dedesubt pentru a evita eventuale probleme cauzate de pietre/bolovani/crengi/bucati de gheata + troliu, adica cam atat vreau sa mai pun pe ea pentru un off-road mediu/noroaie/prietenesti.

Desigur ca o alta varianta ar fi inaltarea...dar pentru a te ajuta trebuie sa o inalti din cauciucuri(ca sa inalti si puntile) dar cauciucuri mai mari = inaltare caroserie/taiere=pierdere putere=schimbare rapoarte......Nu zic ca nu ajuta ...dar depinde ce vrei sa faci cu ea.

Una peste alta este o supermasina din punctul meu de vedere, decenta la comfort(am 1,88m 90 kg) decenta la drumuri mai lungi,beton la off-road cu cauciucurile corespunzatoare urca de rupe si naste mirari.

Tunning-ul maxim pe care mi-l doresc momentan este:
Cauciucuri Simex - Am deja
Protectii pe dedesubt - Urmeaza
Troliu - Urmeaza
Statie - Urmeaza

Tocmai am "lins" cele 38 de pagini ale forumului Suzuki si cred ca este de folos o astfel descriere pentru viitorii posesori sau pentru cai care au un Jimny si nu se incumeta la Off-Road

Toti posesorii sau cunoscatorii sunt invitati sa isi exprime parerile despre Jimny:

On-Road
Off-Road
Tunning minim
.......
.......

alexb25
4th January 2010, 13:12
Al meu e din 2003, 1328cmc, 82CP, cu maneta pentru cutia de transfer.
Il am din mai2009 si m-am dat cu el asa stock. Am facut ceva trasee - drumuri forestiere si sunt foarte incantat de ce poate. Adica el poate mai multe decat mine deocamdata:)
Anu asta urmeaza sa-i pun Susupension Lift ProComp, bara fata HD cu troliu, anvelope de noroi si praguri.

JokR
4th January 2010, 14:03
@Mugur Iacob: pune niste poze cu agregatu :less

Mugur Iacob
4th January 2010, 21:29
iata si cateva poze..

terrano
4th January 2010, 22:12
Daca il inalti (suspension lift) si pui 215/75 , nu prea mai ai nevoie de scuturi, la un offroad prietenesc cum spui. Normal , costa mult manevra asta, mult mai mult decat niste scuturi. A si sa te tina MRL-urile automate ca de nu te paste un schimb pentru manuale. Urasc vacuumul.

koais
5th January 2010, 14:49
Intrebare pentru posesori de jimny "la boton" >2005
Sustinea cineva, dar nu mai gasesc unde, ca la aceasta serie,cu cuplaj pneumatic, in momentul cand rotile din spate pierd aderenta, se cupleaza automat 4x4, chiar daca modul selectat este 2H.
E adevarat?

unde
5th January 2010, 16:10
Nu cred. Asta e feature de traction control si Jimny nu are asa ceva, si in teren nici nu ii trebuie. Cu cit mai putina electronica, cu atit mai bine.

JokR
5th January 2010, 17:03
@ unde asa cred si eu :h5
frumoasa masinuta

suzuker
5th January 2010, 17:07
Nu ar fi traction control, ar fi sistem de tractiune variabil, cum au outlander, X-trail si altele, care au de fapt tractiune pe fata si comuta la nevoie si pe spate. Jimny nu are asa ceva si mai bine ca nu are.

Forte
5th January 2010, 17:28
Doamne ce-mi place discutia aceasta!

Cu un Jimny modificat poti face asa ceva:

http://www.youtube.com/user/Forte4x4#p/u/15/PjXct7u2Rn4 (in acest film eu doar filmez ... era o urcare de 5m imposibila de facut de un om, doar in 4 labe)

http://www.youtube.com/user/Forte4x4#p/u/21/A_2JRmPxVh8

Iar cu un Jimny standard poti face mai mult decat poate face un sofer incepator in 4x4:

http://www.youtube.com/watch?v=lC2Sx-WTcE4

http://www.youtube.com/user/Forte4x4#p/u/3/e7uY1gGgwSA

http://www.youtube.com/user/Forte4x4#p/u/10/UX82KnoC0F4

http://www.youtube.com/user/Forte4x4#p/u/18/Lk98xCU8tt4


Poze cu Jimny din plimbarile din Dobrogea

http://s944.photobucket.com/albums/ad290/Forte_ro/ (vezi albumele in stanga)

si filme ...

http://www.youtube.com/user/Forte4x4#p/u/0/2mhGqTW82MU

--------------------
Pana acum ... Jimny m-a dus oriunde am vrut! Si credeti-ma ... traiesc doar pentru plimbarile de la sfarsit de saptamana ... acum pregatesc traseul pentru iesirea de pe 09.01.2010!

Forte
5th January 2010, 17:43
In noiembrie am fost in concediu doar 5 zile ... 2 adulti +2 copii + bagaje ...

Tema concediului a fost OFF-ROAD: Gura Raului-Paltinis-Transalpina-Sadu ... Zarnesti-Pestera-Bran!

Forte
5th January 2010, 17:48
Cauta "Jimny" in subforumul "Suzuki" si gasesti tot ce ai nevoie pentru a lua decizia de a cumpara un Jimny!

http://forum.club4x4.ro/search.php?searchid=25175&pp=25

-------------------------------------
Pe un alt forum ... un coleg imi zicea ca ma invidieaza pentru Jimny ... si i-am raspuns ... "nici nu stii cata dreptate ai ... un Jimny iti schimba viata in bine!"

Cristi2k
5th January 2010, 22:00
Salut.

Posed si eu de 6 luni o asemenea jucarie, tot cu 4x4 de la buton (productie 2008), stock.

Sunt de acord cu tine in privinta modificarilor necesare. Nemodificata, ca si garda la sol si mie mi se pare ca ar avea nevoie de scut. Din ce am auzit anvelopele 215/75 R15 nu merg pe modelul asta fara a taia un pic de aripa!

Oricum, fara alte modificari cauciucurile alea ar cam strica din comportamentul pe sosea al masinii. Eu ma gandesc momentan la niste flanse distantiere si niste cauciucuri mai late (ceva de genul 215/65 R15).

Forte
6th January 2010, 08:13
Pe automata din 2006 am pus si eu copii Simex resapate 205/70/r15, dar atingeau pe fata, le-am scos si mi-am pus Yokohama de iarna 205/70/r15 + flanse 32mm si tot atinge pe fata!

Eu zic ca modificarile ideale ar fi AT-uri 215/75/r15 + flanse + suspensii Procomp 2"! Anul acesta sper sa fac si eu aceste modificari!

koais
6th January 2010, 08:29
@Forte Modificarile de care spui sunt intr-adevar cele mai agreate.
Afecteaza acest modificari buna functionare a masinii? trebuie sa umbli si la rapoarte ca sa poti misca fara probleme noile roti?
Eu zic ca nu, dar poate ma insel

Forte
6th January 2010, 09:11
Se schimba doar consumul, creste binisor!

unde
6th January 2010, 10:22
Pe automata din 2006 am pus si eu copii Simex resapate 205/70/r15, dar atingeau pe fata, le-am scos si mi-am pus Yokohama de iarna 205/70/r15 + flanse 32mm si tot atinge pe fata!

Eu zic ca modificarile ideale ar fi AT-uri 215/75/r15 + flanse + suspensii Procomp 2"! Anul acesta sper sa fac si eu aceste modificari!


Ceva e putred aici. Eu am acum anvelope de iarna 205/70R15 (adica dimensiunea stock) si nu atinge pe nicaieri, ba mai am si spatiu apreciabil. Si nu am nici flanse.

Later edit: eu am modelul vechi, dar nu ar trebui sa conteze asta pentru dimensiunea stock.

Mugur Iacob
6th January 2010, 16:17
Jimny-car-ilor:2dr

Eu am copii Simex 205/70/R15 - spatele e ok! fata e la limita adica la curba maxima la st sau la dr trece milimetric pe langa bara fata - in off a fost ok si pe noroi...

Intrebare ,ce autonomie aveti cu un plin (40 L)

Cauciucuri de strada 205/70/R15 - aprox 400 km

Cauciucuri Simex 205/70/R15 - aproximativ 300 km

Nu am alte modificari facute in afara cauciucurilor!

Gelu4x4
6th January 2010, 16:59
Salut,

Eu am masina de un an (1.3 benzina). E folosita numai in oras si iesiri pe drumuri forestiere. Am facut aproape 20 mii KM pana acuma cu ea,

Consumul in oras si off road este de 10 l/100. Am schimbat filtrul de la motor si urmeaza sa schimb si bujiile, oricum nu ma astept sa sa scada consumul.

iulianul
6th January 2010, 20:24
Jimny-car-ilor:2dr

Eu am copii Simex 205/70/R15 - spatele e ok! fata e la limita adica la curba maxima la st sau la dr trece milimetric pe langa bara fata - in off a fost ok si pe noroi...

Intrebare ,ce autonomie aveti cu un plin (40 L)

Cauciucuri de strada 205/70/R15 - aprox 400 km

Cauciucuri Simex 205/70/R15 - aproximativ 300 km

Nu am alte modificari facute in afara cauciucurilor!

Eu am INSA TURBO DAKAR (profil BFG MT) 205/70 R15 pe Jimny 2006 si trec razant pe langa bara fata la viraje, dar nu au atins niciodata. Merg excelent pe orice fel de teren, sunt o incantare pe zapada si (contrar asteptarilor) se comporta rezonabil pe asfalt. Drept e ca imediat ce le-am cumparat le-am facut "siping", iar asta s-a simtit din plin pe zapada! Masina si-a marit garda la sol si asta e bine, DAR a crescut consumul. Cu anvelopele de vara consuma 7-8 parca, iar acum 9-10L (e adevarat ca am si mers mult cu 4x4 pe vremea asta, plus drumuri virajate de munte).
In plan am scuturi pentru cutia de transfer si prinderile tendoanelor, rock slidere si un troliu, mai tarziu. Eventual scurtata bara fata si prins un scut frontal (sau renuntat la bara, inlocuit cu bullbar+scut). In varianta asta cred ca poti face multe nazbatii, fara sa te doara capul!

Forte
6th January 2010, 20:45
Ce poti face singur cu un Jimny?

http://forum.club4x4.ro/showpost.php?p=536842&postcount=629

La mine atinge la aparatorile de noroi ... daca le scot cred ca totul este ok!

Noroiul ajuns pe masina este meritul exclusiv al flanselor de 32mm!

Forte
6th January 2010, 20:50
Sa va pun 2 poze cu puii mei ...

Diferenta de inaltime este data de ... pro comp 2'' lift + 2'' body lift + anvelope 215R15!

Mugur Iacob
6th January 2010, 22:09
Forte, faini puii da consumu'? cat e consumu?

Eu cu motor din 2007.....27.000 km....consum 13,3%.... nu e cam mult?

O avea vreo problema?

Forte
6th January 2010, 22:14
Forte, faini puii da consumu'? cat e consumu?

Eu cu motor din 2007.....27.000 km....consum 13,3%.... nu e cam mult?

O avea vreo problema?

Ambele consuma 10l/100km! Una este automata si are fata cuplata in permanenta si folosesc mai mereu aerul conditionat. Viteza maxima 150kmh, la drum lung merg cu maxim 100kmh! Iar a doua are anvelope mai mari si multe modificari care ii afecteaza aerodinamica! Viteza maxima este 100kmh!

iulianul
6th January 2010, 22:16
Forte, faini puii da consumu'? cat e consumu?

Eu cu motor din 2007.....27.000 km....consum 13,3%.... nu e cam mult?

O avea vreo problema?
Sa fie Simexu'?

Forte
6th January 2010, 22:19
Sa fie Simexu'?

Am avut si eu copii Simex pentru 600km pe masina ... consuma 12-14l si abia tragea ... nu sarea de 120kmh!
Pentru a le echilibra am folosit intre 200 si 400 grame de plumb pe o roata!

Mugur Iacob
6th January 2010, 22:20
Singura explicatie pe care o am este Simexu'......

Cu cauciucurile normale saream si de 400 km ajungeam ci la 450....

Nu cred sa aiba vreo problema....

Mai are cineva Simex-uri..... pe Jimny de 205/70/R15.....sa facem o comparatie?

terrano
7th January 2010, 00:48
Am suspension lift OME si BFG MT 215/75/15. Viteza maxima 105km (masurat cu ajutorul altei masini, vitezometrul normal ca indica mai putin), mai mult nu poate. Jimny din '99 , 80CP. Consuma destul de mult , dar inca nu am masurat exact mai important este ca merge cam peste tot :)

koais
7th January 2010, 13:07
105 km/h? mi se pare mult prea mare diferenta.
Ok ai ridicat-o dar f putin si gumele nu sunt prea mari.
Practic, ridicand-o cu 2" si gume un pic mai mari ai reusit sa-i scazi viteza maxima cu 40%.
weird

Forte
7th January 2010, 13:16
105 km/h? mi se pare mult prea mare diferenta.
Ok ai ridicat-o dar f putin si gumele nu sunt prea mari.
Practic, ridicand-o cu 2" si gume un pic mai mari ai reusit sa-i scazi viteza maxima cu 40%.
weird

La englezoaica, dupa revizie completa, distributie, pompe, filtre, lichide, uleiuri ... 105kmh maxim!

Forte
7th January 2010, 13:23
Nu stiu daca stiati de acest link, daca da scuze, totusi mie mi s-a parut o prezentare f buna pt Jimny:

http://www.oraan.ro/2008/04/jimny-ia-ti-mai-bine-masina-serioasa-no-really-adica-suzuki-jimny-nu-este-masina-serioasa.html

Da, recunosc, el este vinovat ... a scris atat de frumos incat m-a convins!

Suzy al meu ... alaturi de mult mai celebrul Suzy al lui Jimny8!

http://s944.photobucket.com/albums/ad290/Forte_ro/Suzuki%20Fest%202009/?action=view&current=forte_4680.jpg

Forte
7th January 2010, 18:09
Conform celor de la Suzuki Dojo puntile de mai jos ar merge pe un Jimny!

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=48785

La Dojo este in lucru un Jimny cu punti de Toyota!

http://suzukidojo.blogspot.com/search?q=jimnycar

Forte
7th January 2010, 22:36
Un Jimny cu 37"?!

http://www.4x4offroads.com/offroading-suzuki-jimny-iceland.html

Forte
8th January 2010, 07:56
Sa revenim la masini normale!

Cum iti incepi o zi buna ... cu filme cu Jimny!

http://www.youtube.com/user/razvan01#p/search/5/_gE4X1h4nVw

http://www.youtube.com/user/razvan01#p/search/3/V3mpknlm13w

http://www.youtube.com/user/razvan01#p/search/4/FETaEr_4We8

http://www.youtube.com/user/razvan01#p/search/0/swi4clmbPPo

terrano
8th January 2010, 09:03
La englezoaica, dupa revizie completa, distributie, pompe, filtre, lichide, uleiuri ... 105kmh maxim!

E motor de 82CP nu de 80? Cred ca e bine atunci 105km/h avand in vedere ca masina ta e mai grea, roti, cage, bare etc. , soft topul mai scade din greutate .

Forte
8th January 2010, 16:51
http://www.youtube.com/watch?v=AXZqWt5JhYk

Perry
8th January 2010, 22:02
Salut baieti,

Unde ati gasit Simexuri asa mici (adica 205) eu caut de cateva luni?
Desi cred ca mai bune ar fi de 225, maxim cat poate duce transmisia fara modificari.

Pun shi doua foto cu utilaju din dotare, poate va inspira :)
Are OME de 2" si flanse. Am de teren niste MT-uri de 195/85/15 si nu au nici o problema. La consum insa se vede, creste cu cca. 1-2 l, functie de teren.

Iarna merg cu Michelin Alpin de 205/75/15 si echilibrate corect nu am probleme, duce cam 120-130 km/h desi are cu vre-o 90 de kg in plus cu barele si flansele pe ea.

Sa aveti un An Bun!

alexb25
9th January 2010, 15:46
Salut baieti,

Unde ati gasit Simexuri asa mici (adica 205) eu caut de cateva luni?



Se gasesc resapate: http://www.insaturbo.com/insaturbo4x4_en.html
Frumos jimny ai.:h5

Pana acum vad pe terrano si perry care au Suspension Lift (SL) OME si pe nimeni cu Procomp.
@Forte - ce SL ai pe englezoiaca?
Eu m-am hotarat pentru ProComp dar astept inca pareri.

Perry
9th January 2010, 19:45
Multam de hint, ma gandeam ca stii ceva furnizor de SIMEX-uri mici prin Romanica :)

Despre suspensii cred ca nu sunt diferente majore intre OME si ProComp, cel putin nu la nivelul la care ma joc eu. Eu sunt foarte multumit de OME. Sa le stapanesti cu placere!

Noroi bun!

Forte
10th January 2010, 00:20
Se gasesc resapate: http://www.insaturbo.com/insaturbo4x4_en.html
Frumos jimny ai.:h5

Pana acum vad pe terrano si perry care au Suspension Lift (SL) OME si pe nimeni cu Procomp.
@Forte - ce SL ai pe englezoiaca?
Eu m-am hotarat pentru ProComp dar astept inca pareri.

Eu am ProComp de 2" ... sunt super bune! Eu am o singura problema ... masina mea este decapotabila (usoara pe spate) si ar fi trebuit sa tai jumatate de spira din arcurile spate si nu cred ca au fost taiate ... asa ca amortizoarele sunt foarte aproape de cursa finala!

alexb25
11th January 2010, 15:24
Multam de hint, ma gandeam ca stii ceva furnizor de SIMEX-uri mici prin Romanica :)

Despre suspensii cred ca nu sunt diferente majore intre OME si ProComp, cel putin nu la nivelul la care ma joc eu. Eu sunt foarte multumit de OME. Sa le stapanesti cu placere!

Noroi bun!



Sunt mai multe topicuri despre INSA Turbo, sper sa mearga link-urile:
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=44441&highlight=Insa+Turbo
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=42743&highlight=Insa+Turbo&page=2

da un search dupa INSA Turbo si gasesti ce si cum.

Forte
11th January 2010, 17:12
O noua capodopera la Suzuki Dojo:
http://suzukidojo.blogspot.com/search?q=jimny

Forte
11th January 2010, 18:19
105 km/h? mi se pare mult prea mare diferenta.
Ok ai ridicat-o dar f putin si gumele nu sunt prea mari.
Practic, ridicand-o cu 2" si gume un pic mai mari ai reusit sa-i scazi viteza maxima cu 40%.
weird

Asa este la mine! Si eu zic ca-i putin ... dar nu vrea mai mult! Trage bine in 1-2-3, dar in 4 si 5 moare chiar si la turatii de 5000+!
Eu m-am gandit ca s-ar putea sa fie modificate rapoartele, dar in prezentarea masinii pe net nu zicea nimic!

koais
11th January 2010, 21:59
Ti-am vazut animalutul in teren si l-am vazut ce poate :banana
Si am putut face o paralela cu Jimny-ul lui XTI si crede-ma, al tau are rapoartele schimbate :h5

Forte
12th January 2010, 09:57
Jimny-ul care m-a convins sa-mi cumpar Jimny!

lel
13th January 2010, 00:38
Daca tot veni vorba de "pui" o sa pun si eu o poza cu puiul meu:

Forte
13th January 2010, 08:33
Daca tot veni vorba de "pui" o sa pun si eu o poza cu puiul meu:

Il admir de mai mult timp pe forum! Am vazut ca ai participat si la concursuri! Stiu ca erai interesat de blocabile! Dar nu stiu ce modificari are masina! Te rog, sa ne prezenti putin mai in detaliu! Simex 235? Flanse mai mari de 32? Suspensie 2" + bodylift? ... Pare imensa masina!

Multumesc!

Forte
13th January 2010, 10:28
rotile sunt 235/75/15, suspension lift 7 cm-conceptie proprie, body lift 5 cm -conceptie proprie(impreune cu cativa prieteni), iar pe fata am taiat putin din ornamentele de plestic.
iar modificarea nu m-a costat foarte mult si se comporta excelent.

Am gasit pe forum!

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=45200

Forte
13th January 2010, 21:05
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=49024

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=46131&highlight=detroit+jimny

lel
13th January 2010, 23:15
Modificari:

- suspension lift - 3"(home made);
- body lift 2"(home made);
- cauciucuri ceva intre 30" si 31";
- jante intoarse 7j:
- reductor samurai cu raport 4,16 fata de 2,14 stoc jimny;
- statie CB;
- troliu 4,3 t;
Momentan cam atat dar urmeaza blocanti. Dupa parerea mea formata in ~ 1,5 ani de dat in offroad (weekend de weekend), consider ca Jimny este una dintre cele mai potente masini in offroad si am chiar argumete. Cel putin in noroi este imbatabila.

lel
13th January 2010, 23:29
O sa pun cateva poze cu jimny in actiune.
Precizez ca iesirea in care au fost facute fotografiile a fost una dintre cele mai dificile.

Forte
18th January 2010, 11:19
Jimny stock + simex:

http://www.youtube.com/watch?v=DORHMJQuylM&feature=related

koais
18th January 2010, 11:50
Cred ca asta ar fi cea mai buna solutie low buget - performante
2 seturi de roti
si mult shpan
prietenii stiu de ce :h5

Forte
19th January 2010, 10:07
Am testat ieri pe zapada ambele masini, anvelopele fac diferenta! Cele de pe automata sunt de iarna, Yokohama ... mult mai bune decat AT-urile de pe englezoaica!

koais
23rd January 2010, 00:21
:banana

http://www.youtube.com/watch?v=cPj-VXok5EY

koais
24th January 2010, 20:11
Toate Jimny-urile au sistem de incalzire auxiliar?
E dotare standard?
Sau optional?

koais
28th January 2010, 22:26
Ce face un jimny stock :gr1

http://www.youtube.com/watch?v=p29rFNtbiqI

Forte
10th February 2010, 00:31
http://cautare.mobile.ro/vehicule/details.html?lang=ro&id=122646620&pageNumber=1&tabNumber=3

O masina superba!

Forte
10th February 2010, 09:16
Driver de Jimny: http://www.youtube.com/user/MADDALPIAZ#p/u/4/6AxrpMHcAss

alexb25
10th February 2010, 10:38
@Forte - super driver :ha:
uite si o combinatie sofer + jimny stock care se chinuie pe un sleau.
http://www.youtube.com/watch?v=ZrPV2xpIhOY&feature=related

Forte
19th March 2010, 16:59
Modificari Jimny:

http://www.youtube.com/user/dievm#p/u/0/Fe0UrNsgKkM

Portbagaj pe plafon, trapa, modificari bara+troliu, suspensii ... si face enorm de multe cu masina!

koais
20th March 2010, 01:23
Conteaza f mult si cine sta in spatele covrigului :dr1
A, si gumele.
A2, si o geana de inaltare. :top

Forte
2nd April 2010, 11:34
http://www.youtube.com/watch?v=aI3xo8Ca9Sg&feature=related

Testosul
9th October 2012, 09:47
Intrebare la voi poate putin off topic: La Jumny MRL-urile vacumatice nu se decupleaza ca la alte masini?...adica la alte masini dupa ce se merge 4X4, se merge in marsarier 5-6 metri si se decupleaza MRL-urile.
Va multumesc pentru raspuns.

unde
9th October 2012, 11:24
Ce spui tu e valabil la (unele) MRL-uri manuale si in ordine inversa, adica intii se decupleaza MRL-urile si dupa aia se da cu spatele. Jimny stock are MRL-uri automate actionate vacuumatic. Nu e nevoie sa te dai jos din masina, nu e nevoie sa mergi cu spatele, etc. Doar cuplezi/decuplezi din manetuta/buton. Reversul medaliei e ca sint mai putin rezistente decit alea manuale.

Aditza08
15th January 2014, 14:53
Ce ET au jantele de tabla stock(cele cu gauri)?

minitehnicusro
15th January 2014, 15:04
Ce ET au jantele de tabla stock(cele cu gauri)?

jentile stoc de tabla cu gauri rotunde:

de jimny ET=+5
de samurai ET=+10
de vitara ET=+25

unde
15th January 2014, 17:12
Eu stiu ca la Jimny jantele de otel stoc au ET 0. Daca poate sa confirme/infirme cineva.

Aditza08
15th January 2014, 17:26
Am jante de tabla cu gauri de Jimny si Samurai(din 99).
Cele de Jimny imi par ca au ET mai negativ.
Ma insel eu?

ionica77
15th January 2014, 17:47
cele de jimny au et mai negative decat cele de samurai.

rockshox
15th January 2014, 20:46
Am jante de tabla cu gauri de Jimny si Samurai(din 99).
Cele de Jimny imi par ca au ET mai negativ.
Ma insel eu?


cele de jimny au et mai negative decat cele de samurai.



Cam exact ceea ce zisese si colegul :grin:


jentile stoc de tabla cu gauri rotunde:

de jimny ET=+5
de samurai ET=+10
de vitara ET=+25

alin_t
22nd February 2014, 19:47
Salutare tuturor!
De o luna am si eu un Jimny 1.3 din 1999.
Vreau sa va intreb daca pot pune cauciucuri BFGoodrich 215/75 R15 pe Jimny fara sa trebuiasca sa fac modificari sau sa tai ceva la el. In majoritatea timpului il folosesc in oras, dar o data, de doua ori pe luna vreau sa ies cu el si pe drumurile forestiere de pe langa Sibiu. Deocamdata nu urmaresc sa intru cu el in cele mai mari noroaie ci doar sa fiu pregatit pentru cele pe care nu le pot evita. Daca BFGoodrich 215/75 R15 nu sun ok pentru scopul de mai sus, recomandati altceva?
Si inca o intrebare: este cineva care dezmembreaza Jimny in Sibiu. Caut niste maruntisuri, cum ar fi boltul de la balamaua de sus a usii spate.
Multumesc!

minitehnicusro
22nd February 2014, 20:47
De o luna am si eu un Jimny 1.3 din 1999.
felicitari, e o buna alegere.



Vreau sa va intreb daca pot pune cauciucuri BFGoodrich 215/75 R15 pe Jimny fara sa trebuiasca sa fac modificari sau sa tai ceva la el.
pune-i un SL de 2inch si o sa fie ok pentru marimea aia de cauciucuri



Daca BFGoodrich 215/75 R15 nu sun ok pentru scopul de mai sus, recomandati altceva?
intrebarea corecta cred ca este ce profil de cauciuc de la BFG sa aleg: MT sau AT ?
oricum, nu-ti putem noi recomanda un profil, tu esti cel care stii ce vrei sa faci cu masina.
citeste pe topicurile de anvelope la ce-s bune fiecare.



este cineva care dezmembreaza Jimny in Sibiu.
la sibiu nu stiu sa fie, dar dezmembrari de suzuki samurai si jimny in acea parte a tarii, sunt la rm valcea, sebes si orastie.




Caut niste maruntisuri, cum ar fi boltul de la balamaua de sus a usii spate.
nu cred ca o sa-ti dea nimeni boltul de la balama, trebuie sa iei balamaua cu totul.
in cazul in care nu gasesti la dezmembrari, codul piesei este 69510-81A01 si costa in jur de 250 lei.

alin_t
22nd February 2014, 21:10
pune-i un SL de 2inch si o sa fie ok pentru marimea aia de cauciucuri

Multumesc pentru raspuns!
Am citit despre MT si AT. As vrea sa iau un set de cauciucuri MT pe care sa le pun pe masina doar cand ies cu ea in off road, dar daca se poate fara sa modific masina. Imi place asa cum e si pentru 2 iesiri pe luna nu cred ca are rost daca pot gasi niste MT-uri care sa se potriveasca fara modificari. Exista MT-uri pentru Jimny care sa merga puse fara modificari de nici-un fel?
Daca totusi rebuie sa ii pun SL de 2 inch (e cea mai mica?) aceasta presupune si alte modificari (furtune, etc.)? Dat fiind faptul ca merg mai mult in oras cu el, care ar fi SL de 2 inch recomandata si cam cat ar costa piesele si manopera?

Astral
23rd February 2014, 22:38
Acesta este un topic de prezentarea al unei masini, dar care intre timp s-a vandut !
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?63868-Suzuki-Jimny-34-000-KM-de-vanzare&p=940431#top

Pentru intrebari/discutii despre subiectele care va intereseaza deschideti-va propriul topic !

Va multumesc pentru intelegere !


205713