PDA

View Full Version : SFATURI NISSAN TERRANO 2,vreau sa achizitionez unu



nooop
19th May 2010, 21:55
Va salut pe toti si vreau parerea voastra despre Nissan Terrano 2 intre 2002 si 2005 indiferent de motor 2.7 sau 3.0 diesel
Vreau sa achizitionez in timp asa ceva si vreau sa stiu daca este fiabil daca are probleme majore sau parti ale masini mai slabe,stricacioase si la capitolul motor ma atrage mai mult cel de 3.0 diesel,este ok ca motor sau 2.7 este mai indicat??
Nu vreau sa fac off road extrem,vreau pt a merge toata ziua cu ea
Astept parerile voastre
Va multumesc :tk

Irod
20th May 2010, 11:44
eu am unul din 2004, 2,7 D si is foarte multumit de el. la 130.000 km cati are nu s-a stricat nimic major. Fiabil si consuma putin. Si nici on road nu ii rau, e foarte incapator si poti cara multe , iar ca viteze poti rula lejer cu 120-130km-ora.
Ca motorizare poate de ar fi sa aleg mi-ar place si mie de 3L dar cand l-am luat pe al meu asa a fost situatia.
Pe scurt nu am nimic sa ii reprosez masini , doar ca daca o iei trebuie sa nu fii foarte pretentios, la drum lung e incomod, vibreaza multe pe ia, si toate plasticele de prin cabina scartie bine.
Stii cum se spune scart scart pana marti...:ha:.

haiduk
20th May 2010, 19:09
Salut.
Eu l-am luat acum 2 ani si jumatate, fabricat in 2004, motor 2,7 TDI. In 2 ani am facut 80 mii km majoritatea pe asfalt in weekend-uri pe coclauri si ocazional off-road. Abia acum (130 mii km la bord) trebuie sa-i schimb burdufuri la planetara, cruce la cardan, bielete antiruliu. Depinde ce vrei sa faci cu ea. Daca citesti cu atentie pe forum o sa afli ca pt off-roader pur sange se recomanda Patrol. Pentru asfalt cred ca mai bun e x-trail. Asadar Terrano e un bun compromis intre cele doua. Asta daca mergi pe Nissan.
Mi-as fi dorit sa aiba 6 viteze. Motorul chiar poate. Probabil ca cea cu cutie automata e mai "flexibila".
Sunt multe de spus/analizat.
Mie imi place cea in 2 usi, e mai agila, mai usor de parcat, abordeaza mai bine santurile, insa e mai rigida decat cea in 4 usi, e stresant cand tre sa mergi mai mult de 2 oameni in ea, portbagaj muult mai mic etc.

Irod
20th May 2010, 21:08
Salut.
Daca citesti cu atentie pe forum o sa afli ca pt off-roader pur sange se recomanda Patrol. Pentru asfalt cred ca mai bun e x-trail. Asadar Terrano e un bun compromis intre cele doua. Asta daca mergi pe Nissan.
.

eu sincer cred ca pentru on-road Pathfinder este mai bun decat X-Trail. X-Trail e mic....

nooop
20th May 2010, 22:39
Eu am acum un patrol scurt din 90,2.8 td si merge de rupe i-am facut tot motorul nou,am bagat ceva bani in ea dar eu nu fac off road si la drum este ca un aro,greoi si vreau sa il vind sa iau ceva mai lejer cu aer conditionat si referitor la ce ziceati voi fata de x-trail mi se pare groaznica masina cu ceasurile de bord deasupra bordului la mijloc si la pret este mai accesibil terrano,ma mai gindeam si la mitsubishi pajero sport dar nu stiu daca este ok sau nu

zamluc
20th May 2010, 22:43
Ce banutzi ai ?

Andrei.T
20th May 2010, 23:07
Nu stiu ce sa zic,al meu este masina de munca,luata la 100000km,acum are 214000km,folosita la oras+off-road+carat+tras+etc,schimbat ce a spus colegul mai sus bielete antiruliu,cruce cardanica,burduf planetara etc acum 1 an.
In momentul asta masina e aproape nefunctionala.Suport pedala ambreiaj rupt si a mai fost schimbat odata deci e a doua oara cand se rupe si care se vinde cu tot cu pedala de ambreiaj,trage dreapta,joc in volan,planetara rupta,bielete,bucsi,amortizoare fata,bara de directie.
Toate piesele m-au costat 3900 RON(toate original Nissan),la asta mai trebuie sa adaug manopera.
Off-topic:Imi recomandati si mie niste MRL(AVM)-uri pentru Nissan Terrano 2,macar un link ceva daca nu stiti pretul,va rog.

Irod
21st May 2010, 22:26
Eu am acum un patrol scurt din 90,2.8 td si merge de rupe i-am facut tot motorul nou,am bagat ceva bani in ea dar eu nu fac off road si la drum este ca un aro,greoi si vreau sa il vind sa iau ceva mai lejer cu aer conditionat si referitor la ce ziceati voi fata de x-trail mi se pare groaznica masina cu ceasurile de bord deasupra bordului la mijloc si la pret este mai accesibil terrano,ma mai gindeam si la mitsubishi pajero sport dar nu stiu daca este ok sau nu

hm...ma pui pe ganduri, merge ca un Aro si e greoi...... pai , cam asa e si Terrano, numai sa nu scimbi pe dracul cu masa. In alta ordine de idei daca e sa meri pe comfort eu iti recomand calduros Pathfinder in locul lu Terrano, e chiar un pic mai mare poate ,are un prieten si e ca o limuzina masina. Cu fiabilitatea nu stiu cum sta.

nooop
21st May 2010, 23:40
hm...ma pui pe ganduri, merge ca un Aro si e greoi...... pai , cam asa e si Terrano, numai sa nu scimbi pe dracul cu masa. In alta ordine de idei daca e sa meri pe comfort eu iti recomand calduros Pathfinder in locul lu Terrano, e chiar un pic mai mare poate ,are un prieten si e ca o limuzina masina. Cu fiabilitatea nu stiu cum sta.
Da la asta ma gindeam si eu sa nu il dau pe dracu si sa il iau pe tasu,eu ma gindeam la Terrano ca este o masina umpic mai mica si mai confortabila zic eu,am luat in calcul si Pathfinder dar este prea mare pt Bucurestiul asta ticsit de masini si cam sare de cit vreau eu sa aloc unei masini momentan

nooop
21st May 2010, 23:54
Ce banutzi ai ?
Inca nu stiu exact,am gindeam poate fac un schimb cu cineva si mai ofer diferenta,de ce??

haiduk
23rd May 2010, 07:07
In momentul asta masina e aproape nefunctionala.Suport pedala ambreiaj rupt si a mai fost schimbat odata deci e a doua oara cand se rupe si care se vinde cu tot cu pedala de ambreiaj,trage dreapta,joc in volan,planetara rupta,bielete,bucsi,amortizoare fata,bara de directie.


Hmmm. Se pare ca asta e o buba la Terrano. Eu am indoit suportul pedalei de ambreiaj asta iarna, incaltzat fiind in bocanci.
Aveti dreptate, Pathfinder e mai potrivit decat X-trail, dar si pretul sare....
Am un prieten cu x-trail, m-am saturat de cate ori l-am tractat din namoale si mai ales din nisip!!!
Una peste alta mi se pare o masina buna. Poate sunt si putin subiectiv.
Daca mai ai nevoie si de alte detalii/intrebari nu ezita, se pare ca sunt destuli posesori de Terrano.

nooop
23rd May 2010, 10:25
Hmmm. Se pare ca asta e o buba la Terrano. Eu am indoit suportul pedalei de ambreiaj asta iarna, incaltzat fiind in bocanci.
Aveti dreptate, Pathfinder e mai potrivit decat X-trail, dar si pretul sare....
Am un prieten cu x-trail, m-am saturat de cate ori l-am tractat din namoale si mai ales din nisip!!!
Una peste alta mi se pare o masina buna. Poate sunt si putin subiectiv.
Daca mai ai nevoie si de alte detalii/intrebari nu ezita, se pare ca sunt destuli posesori de Terrano.
M-am orientat spre Terrano deoarece are un pret bunicel la capitolul an de fabricatie si pret,am gasit destule oferte din 2003-2004 in jur de 7000e,motoare diesel binenteles,daca mai aveti comentarii sau neplaceri la Terrano sau puncte slabe ce ati descoperit scrieti aici:tk

serby
27th May 2010, 00:23
Am un Terrano 2 3.0 diesel model 2003 cu 95000 km la bord, full option. Il am de 7 luni ( cand l-am luat avea 84000 km). Ca masina de asfalt este foarte ok (fara a lua in calcul consumul). Acceleratia este acceptabila, bun in depasiri, sta bine in curbe, poti face slalom cu el printre masini fara probleme (nu stiu cate suv-uri mari pot face asa ceva :grin:), poti merge pe autostrada cu 185 km/h si pe serpentine gen Posada cam cu 80 km/h. In teren face treaba buna la chestii soft-medii si cu ceva investitii poate face si treaba in trasee mediu-hard. Alta masina din clasa apropiata ar fi Pajero Sport dar nu se compara dupa parerea mea nici onroad nici offroad.
La capitolul fiabilitate nu sta foarte bine dar depinde si cat de ingrijit este. La mine turbo-ul (care are geometrie variabila) scapa gaze in ulei si din cauza asta nu mai trage asa bine, amortizoarele sunt duse complet, trebuie sa schimb toate bucsele. Pe partea electrica: claxonul merge cand vrea el, geamul din dreapata fata se deschide dar nu se mai inchide, curge apa de la trapa si se infiltreaza in interior, motorul de la trapa din cauza apei infiltrate nu mai functioneaza , etc etc etc.

Cu toate problemele prezentate totusi consider ca per total este o masina buna. Comparand cu modele mai noi calitatea este de 100 de ori mai buna (am un amic cu un XTrail caruia i-a crapat un rulment dupa doar 7000 km si altul cu pathfinder care dupa 20000 km tre sa schimbe ambreiajul).

In final vreau sa adaug ca intr-un oras cum este Bucurestiul in care majoritatea strazilor au devenit adevarate aventuri offroad o astfel de masina te scapa de multe batai de cap (nu mai punem la calcul ca meseriasii sunt ceva mai atenti cand iti iau fata sau alte d-alea ca deh ... dimensiunea conteaza :wink:).

akita
27th May 2010, 12:52
Eu am un terrano II din 2003 (a fost a lui gepetto) si in urma experientei cu el pot sa spun ca din punctul meu de vedere lucrurile stau cam asa:

1. daca vrei masina pt. off road ia-ti Patrol
2. daca vrei masita de sosea sau macadam ia-ti Pathfainder ori X-Trail
3. daca vrei un compromis intre cele trei ia-ti Terrano

Sigur, la toate cele de mai sus mai trebuie luat in considerare si bugetul de care dispui... ca preturile cam difera.

Una peste alta, parerea mea e ca raportul calitate pret la terrano II este unul onorabil, cu toate cele bune si rele (are si de unele si de altele)

nooop
27th May 2010, 23:08
Eu am un terrano II din 2003 (a fost a lui gepetto) si in urma experientei cu el pot sa spun ca din punctul meu de vedere lucrurile stau cam asa:

1. daca vrei masina pt. off road ia-ti Patrol
2. daca vrei masita de sosea sau macadam ia-ti Pathfainder ori X-Trail
3. daca vrei un compromis intre cele trei ia-ti Terrano

Sigur, la toate cele de mai sus mai trebuie luat in considerare si bugetul de care dispui... ca preturile cam difera.

Una peste alta, parerea mea e ca raportul calitate pret la terrano II este unul onorabil, cu toate cele bune si rele (are si de unele si de altele)
Patrol am scurt din 90 si cu toate ca am bagat o gramada de bani si motorul nou vreau sa il vind,vreau ceva mai confortabil cu aer conditionat,etc,eu nu fac off road tocmai de asta am ales Terrano si este si umpic mai mic decit Patrol si calitate pret Terrano este ok

AdiOnWeb
28th May 2010, 07:07
Patrol am scurt din 90 si cu toate ca am bagat o gramada de bani si motorul nou vreau sa il vind,vreau ceva mai confortabil cu aer conditionat,etc,eu nu fac off road tocmai de asta am ales Terrano si este si umpic mai mic decit Patrol si calitate pret Terrano este ok

Am eu un Terrano 2(benzina si GPL) la vanzare si sunt interesat de un Patrol scurt !
http://www.club4x4.ro/forum/showthread.php?t=52021

Roger
28th May 2010, 10:04
Am si eu unul de vanzare( terrano 2), an 2002- luna a7-a, geamuri, oglinzi, trapa electrica,motor 2,7 tdi, culoare verde metalizat, 7 locuri,92 kw,A/C, consum in oras ar fi undeva la 11-12, iar afara undeva la 9 l/100km,km 197000, 0726309944- gabi constanta.Poze nu am dar daca este cineva interesat pun.pret negociabil

nooop
28th May 2010, 19:36
Am eu un Terrano 2(benzina si GPL) la vanzare si sunt interesat de un Patrol scurt !
http://www.club4x4.ro/forum/showthread.php?t=52021
Merci pt oferat dar vreau un terrano 2004-2005 si 3000 diesel

nooop
28th May 2010, 19:38
Am si eu unul de vanzare( terrano 2), an 2002- luna a7-a, geamuri, oglinzi, trapa electrica,motor 2,7 tdi, culoare verde metalizat, 7 locuri,92 kw,A/C, consum in oras ar fi undeva la 11-12, iar afara undeva la 9 l/100km,km 197000, 0726309944- gabi constanta.Poze nu am dar daca este cineva interesat pun.pret negociabil
Merci de oferta dar momentan vreau sa vind patrolul si dupa asta sa achizitionez un terrano 2004-2005 si 3000 diesel

prone
24th August 2010, 13:25
Cu intarziere, dar sper sa iti mai fie de folos.

Am un terrano 2 motor de 3000 de 4 ani (fabricatie 2003) si un terrano 2 motor de 2.7 de 2 ani (fabricatie 2001), ambele in 5 usi.
Comparativ situatia sta cam asa:

Motorul de 2.7 este sensibil mai silentios si implicit mai confortabil pe asfalt dpdvd al zgomotului in habitaclu. Se simte insa diferenta de cuplu in off, dar nu la un nivel care sa te deranjeze (aici depinde de cat de mult iti place sa te joci)

Ambele au ramas fara cruci cardanice in off, daca nu esti atent se rup ca si chibritele.

Ambele au probleme la geamurile electrice, in speta la macara. Motorasele nu cedeaza, dar cablurile se incolacesc ceva de nedescris. A se unge regulat macaraua (in cazul meu 2x/an) si problemele dispar. La modelul 2001 am patit sa mi se deplaseze macaraua din punctul de fixare inferior (nu pricep de ce din fabrica gaura de fixare acomodeaza lejer 2 suruburi cand fixarea se poate face doar in unul; probabil ca sa aiba unde sa alunece la hurducaieli)

La 2.7 am schimbat turbina de 1 an, si a mai fost schimbata odata de fostul proprietar. Acum motorul are 168.000k. La 3.0 nu am avut probleme la turbina.

Amandoua au avut problemele la incalzirea in scaune, nimic major insa, doar fire desprinse din cauza hurducaielilor.

La 3.0 dupa un drum la spalatorie, am ramas cu mufa airbag scaun pasager scoasa cu talent cu aspiratorul. M-am ales cu bec airbag aprins in bord si dupa 6 drumuri la reprezentanta pentru resetare, m-am obisnuit cu becul :) Ei nu mai stiu ce sa ii faca "ca in rest totul e ok". Mda.

Daca ai de gand sa umbli la sistemul audio, ai grija la marimea difuzoarelor. La 3.0, am pus herz-uri de dimensiunea corecta, pentru ca am vrut sa pastrez aspectul original...numai ca magnetul nu era de dimensiunea corecta, ca atare puteam sa cobor geamurile fata ceva mai jos fata de geamurile spate...

Sub bandourile laterale la usi (daca modelul tau are asa ceva) se dezvolta un mediu ideal pentru formarea ruginei, mai ales daca mergi prin ape. Le-am dat jos de pe ambele masini

In mod inexplicabil la ambele masini bricheta spate pasageri (soclul) s-a rupt. Ma rog nu chiar inexplicabil, tinand cont ca au fost ajutate de picioare incaltate cu bocanci M/S. Dar totusi foarte sensibile.

La ambele modele a trebuit sa le sudez tevile de esapament

La ambele modele au aparut probleme de oxidare a contactelor la stopurile spate.

Ambele au semnal radio de toata prastia. Pe 2.7 am sistemul original, pe 3.0 am Alpine, same deal.

Ambele au probleme cu chederele la usi, la minusuri scartie de te tampesc, a se folosi tratament pentru chedere si problema dispare.

Aerul conditionat este slabut la ambele, nu prea are vointa. Una peste alta este ok, dar se putea mult mai bine. Freonul schimbat inainte de fiecare vara la ambele masini.

La ambele pedala de ambreiaj scartie, periodic trebuie gresat

Revizii la 10.000 fix, ulei mobil1 0W-50 - nu detaliez optiunea pentru ca am vazut pe forum ca se cam incing spiritele pe acest subiect, ceara sub masina 2x/an, ceara tabla 2x/an, tratament piele 2x/an

In rest masinile sunt fiabile mai ales tinand cont de regimul de exploatare.

Sper sa iti prinda bine.

nooop
15th September 2010, 22:57
Multumesc pt sfaturi dar am achizitionat de curind un Y61 scurt din 2001 mototr de 3.0 DI,se poate inchide topicul