PDA

View Full Version : Caut ELECTRONIST - ELECTRICIAN AUTO URGENT pt Isuzu Trooper 3.0 TDI din 2002, Va rog stie cineva in Bucuresti?



cosmins
4th June 2012, 13:38
Salutare , caut ELECTRONIST - ELECTRICIAN AUTO URGENT pt Isuzu Trooper 3.0 TDI din 2002, Va rog stie cineva in Bucuresti?

I-am refacut motorul la service, totul, bine montat inapoi, acum masina nu porneste si are check engine aprins in bord

Problema e ca modelul asta nu are OBD pt diagnoza

Stie cineva un meserias care ma poate ajuta sa-i dau de cap ? Normal contra cost

Multumesc si eventual un mesaj cu numarul m-ar ajuta la 0745660152

Masina se afla la Transcarpat

BABONE
4th June 2012, 23:34
Marcel este un electrician auto de mare angajament.
rezolva orice problema,
suna-l si vb cu el

0722.722.297 - Marcel
recomand

cosmins
5th June 2012, 12:38
Multumesc am vb cu Marcel dar mi-a zis ca repara numai Rover deci caut in continuare electronist auto f bun pt un Isuzu Trooper 3.0 TDI din 2002 car are martor check engine aprins si nu porneste

HELP !

toeds
6th June 2012, 20:29
salut!
daca te ajuta, francu adrian din campina repara bine isuzu. intreaba-l !
tel: 0749503102,0724123466,0745787307.
le: insista sau trimite-i mesaj, s-ar putea sa fie pe la cabana.

BABONE
7th June 2012, 12:46
Mai incearca pe soseaua giurgiului vizavi de magazinul ala horbach, se afla un servce ce este reprezentant Isuzi cu o veche traditie in acest model si marca.
Jan este seful service-ului, te poti recomanda din partea lui Gabone ca sigur te va ajuta

am ramas fara baterie la telefon ca sa iti pot da si un numar de telefon.

cum iesi din bucuresti pe soseaua girgiului, pana in horbach, chiar in dreptul steagurilor, se face o alee la drepata...mergi pe ea si pe stanga o sa ai o poarta verde, din tabla, acolo in capat este acest service.

ps: sunt cei ce organizau acum multi ani Carpat Trophy ;)

nissan4x4
7th June 2012, 21:12
Mai Babone ! Ai fost la spritz sau te lupti sa-ti cresti nr de posturi?
Daca citesti primul post afli unde se afla masina si unde s-a intamplat pocinogul......E deja acolo unde recomanzi matali.

Yonutz
7th June 2012, 21:49
Mai Babone ! Ai fost la spritz sau te lupti sa-ti cresti nr de posturi?
Daca citesti primul post afli unde se afla masina si unde s-a intamplat pocinogul......E deja acolo unde recomanzi matali.

Or exista si electricieni care strica ...nu numai repara ... :ha:
Tare postul nene!

Tractozaur
9th June 2012, 11:36
Plus ca pe Soseaua Giurgiului nu se afla nici un Hornbach... :ha: Eeeee..., Dedeman! :ap

cosmins
11th June 2012, 23:10
Multumesc Babone dar chiar la Transcarpat a fost masina. Acolo a ajuns functionala cu bataie la biela. Au dat motorul jos cica au reparat motorul dar acum nu mai porneste deloc. Mi-au zis s-o iau de acolo ca nu stiu ce sa-i mai faca. Si am luat-o de acolo pe platforma

La Transcarpat am mai pierdut si 1000 euro pe piese si manopera iar masina e pe butuci.
Deci, ma ajuta si pe mine cineva care chiar stie sa repare un motor sau e Isuzu Trooper asta chiar OZN de nu stie nimeni sa-l faca ?

Yonutz
11th June 2012, 23:33
Acolo a ajuns functionala cu bataie la biela. Au dat motorul jos cica au reparat motorul dar acum nu mai porneste deloc. Mi-au zis s-o iau de acolo ca nu stiu ce sa-i mai faca. Si am luat-o de acolo pe platforma...

Stai ca nu inteleg... Cum bataie la biela? Cine a decis asta? Dupa ce criteriu? Daca nu avea tester ...asa dupa ureche?



am pierdut si 1000 euro pe piese si manopera iar masina e pe butuci.
Cum adica i-ai pierdut?
Ptr ce ai platit cei 1000 de euro? (cam putini ptr facut un motor de la A-Z)
De ce ai platit acei bani daca masina nu merge?



Deci, ma ajuta si pe mine cineva care chiar stie sa repare un motor sau e Isuzu Trooper asta chiar OZN de nu stie nimeni sa-l faca ?

In principiu cam toate masinile diesel sunt pe acelasi principiu ...
Ai incercat un test de compresie?

toeds
12th June 2012, 05:45
mi se pare ciudat sa nu rezolve transcarpat-ul un isuzu....
cred ca mai este ceva ce nu ne-ai spus.

cosmins
12th June 2012, 07:19
Eu am dus masina acolo mergand fara nici o eroare doar ca avea bataia normala a dieselului mult mai accentuata. Au desfacut tot motorul sa caute problema si mi-au zis ca bolturile de biela erau problema. Am platit piese si manopera desfacut facut la loc dar la final cand trebuia sa iau masina mi-au zis ca nu mai porneste si ca nu-i dau de cap. ce sa fac amn luat=o de acolo ca doar nu era s-o arunc.
Motorul porneste la spray si tinuta din spray merge bine acum dar , turometrul nu functioneaza, pe bord sta aprins engine fault si de pornit singur nici vorba

asta e tot ce stiu dar vreau s-o fac ca imi ard talpile sa ma bag la un offroad cu ea

Multumesc

nissan4x4
12th June 2012, 07:54
1. daca merge din spray inseamna ca ai un defect pe injectie
2. daca turometrul nu "se misca" inseamna ca nu iti functioneaza traductorul de pozitie arbore cotit.

E un inceput de la care poti da start reparatiei...

cosmins
12th June 2012, 17:10
Multumesc NISSAN 4x4

o sa verific de aici

peace

requin
16th June 2012, 16:48
E posibil sa fie dus si senzorul de presiune ulei din rampa de injectie. ORPS daca il cauti pe google. Spurcaciunile astea de motoare fac figuri foarte mari cand vine vorba de presiunea la ulei in rampa de injectie, exact problema aia o aveam si eu, nu pornea nici batut, daca bagam spray pornea. Pana compul nu primeste semnal ca ai presiune in rampa injectoarele nu sunt lasate sa isi faca treaba(sau il pacalesti cu spray si il fortezi sa porneasca...).
In plus motoarelea astea se verifica cu TECH2 nu cu OBD.
Iti las pe PM un link catre un forum din UK dedicat marcii isuzu. Daca ei nu iti rezolva baiu inseamna ca nu se poate rezolva... baietii de acolo mi-au rezolvat pana acum toate problemele pe care nu le-am putut rezolva cu mecanicii de la noi.
L-as lasa aici dar nu vreau sa se creada ca le fac reclama.

cosmins
16th June 2012, 20:31
multumesc, o sa verific si asta cu mecanicii

STIN7
16th June 2012, 23:42
0722599385 Costin,specialist in ISUZU,spune-i ca ti-a dat nr.de tel.Costin cu Nissan-ul...te rezolva sigur.Daca nu el are sigur pe cineva.

CSGauto.ro
15th July 2012, 19:05
Salut
Mircea sunt . Raspunde-mi si mie la tel . Vreau a sa vad cheia 2 .
Senzorul de arbore este ok . Dupa ceva sapaturi cred ca vom lua instalatia pin cu pin fir cu fir sa vedem daca nu cumva lipsesc unele altele/....

Yonutz
15th October 2012, 23:52
Salut
Mircea sunt . Raspunde-mi si mie la tel . Vreau a sa vad cheia 2 .
Senzorul de arbore este ok . Dupa ceva sapaturi cred ca vom lua instalatia pin cu pin fir cu fir sa vedem daca nu cumva lipsesc unele altele/....

Da, senzorul a fost ok asa optic...l-am aruncat fix la gunoi, si am luat altul nou pe original. De fapt ambii senzori i-am tras pe dreapta sa se odihneasca...Pe langa faptul ca au avut firele invers in mufa (nu stiu cum dracu au ajuns asa) si nu dadeau nici macar o rotatie de motor pe tester...masina a avut si alte bube ...unele mai vechi, altele mai noi ... unele gratie baietilor destepti care au marlanit poate total involuntar instalatia electrica si toata electronica de pe masina asta in incercarea de a o resuscita, atat de mult incat am avut de munca 3 oameni aproximativ o luna de zile ...

In seara aceasta masina dupa un catralion de de ore lucrate, miliarde de ore state pe net, cu ochii in manuale (manualul are 3600 de pagini si pot sa va spun ca l-am citit in proportie de 80% sa inteleg cum functioneaza aceasta masina) si pe forumuri ...in final ...am pornit-o!

Precizez ca sunt total afon la Isuzu (este primu Isuzu care mi-a intrat in mana) si am avut norocul ca am dat peste niste oameni priceputi la electronica (pasionati e putin spus) super care au avut mega rabdare si tin sa multumesc si colegilor de garaj care m-au suportat atat si m-au sprijinit nonstop tehnic...

Din pacate acest motor X1J1 (3.0TD) este un motor destul de complicat ...dar din fericire ...nu imposibil de reparat ...Mult mai complicat insa, sistemul de securitate (antiteftul) si computerul pe imobilizare blocat (intrat intr-un wait time infinit) si mai ales sincronizarea acestora cu ECU.

Am si eu o rugaminte fratilor ... in special cei care umblati prin ECU masinilor ... nu va pricepeti, mai bine nu va bagati si daca faceti ceva ...nu lasati totul praf in urma voastra sa munceasca alti prosti dupa voi ...macar predati masina in stare initiala pe care ati primit-o! Sau daca macar o dati praf spuneti omului care repara unde ati umblat
ca sa stim de unde sa incepem...

O sa redactez in cateva zile intreaga poveste de la cap la cap, cu tot luxul de amanunte ...ptr ca masina asta din punctul meu de vedere merita si ea macar acest lucru ... :grin:

Masina a stat vreo 6 luni prin diverse service-uri (asta spun din auzite) ne-am incordat muschii, nervii si timpul cu ea ptr ca era pacat de ea sa ajunga la remat. :grin:

Atentie - n-am scris aici ptr a ma da mare ca am pornit masina si nici ptr a trage de urechi pe cineva.
Este doar un mesaj de atentionare ptr cei cu 4x4 care au electronica in ele ...Aveti grija pe mana cui le dati ...si mai ales de fiecare data cereti detalii complete despre operatiunea facuta pe electronica. Ptr ca unele reparatii duc la stricarea altor elemente electronice ...din pacate unele iremediabile tehnic.

toeds
16th October 2012, 17:18
testerul ala merge si pt al meu 2,6i din '88 ?

toeds
16th October 2012, 17:28
si iti spun si de ce intreb...
dupa ce am montat instalatia de gaz, cateodata, nu mereu se aud ceva relee care lucreaza sub bord, lucru care nu se intampla cand mergea doar pe benzina.
sa fie ceva de la instalatia de gaz sau altceva?
a, mentionez ca instalatia avea sa-i zic asa, un senzor care trebuia legat la sonda lambda, sau pe acolo, pe care nu l-au mai pus....pt ca merge si asa.
si cum am citit in post ca au prajit ECU, ma gandesc ca o diagnosticare nu ar strica...

Yonutz
16th October 2012, 22:02
Din cate vad ai o mufa de diagnoza mai rudimentara dar pe care cred ca o am.
Da-mi o adresa de mail pe PM sa iti trimit pdf-ul cu localizarea mufei sa verifici si sa-mi spui daca o ai acolosea unde trebuie. Chiar daca nu facem diagnoza dau o cafea. :h5

Si chiar daca nu ii putem face diagnoza gasim solutii sa ne legam de "tzacanituri" ... :h5

toeds
17th October 2012, 15:20
ok, ai pm.
merci!

CSGauto.ro
22nd October 2012, 09:53
Salut Salut Yonutz

Inteleg ca esti noul proprietar al acestui Isuzu si tare as vrea sa stiu ce si cum desre acesta .

nichifor george
22nd October 2012, 21:33
Salut Salut Yonutz

Inteleg ca esti noul proprietar al acestui Isuzu si tare as vrea sa stiu ce si cum desre acesta .

mircea, uite aici descrierea mai mult decat detaliata:
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?74260-quot-4JX1-quot-sau-odiseea-unui-Isuzu-Trooper

Yonutz
22nd October 2012, 21:36
Salutari domnu' Mircea,

Acum masina porneste si merge zic eu binisor. Am citit ce ai scris tu. Masina a pornit cu cheia care a venit adata cu ea. Odata cu o reprogramare ... evident!

Mai am de rezolvat un senzor (cel de temperatura exterioara) ...dar nu scapa nepedepsit. Am comandat unul pe original ... si il astept!

Aici gasesti povestea ...http://forum.club4x4.ro/showthread.php?74260-quot-4JX1-quot-sau-odiseea-unui-Isuzu-Trooper (versiunea mea evident)

Exact ce doresti sa stii in legatura cu aceasta masina?

1.Ce probleme a avut?
2.Ce probleme i-au fost provocate voluntar/involuntar de altii in incercarea de a o resuscita?
3.Cu ce elemente mi-a venit lipsa din statul prin service-uri?

Cauzele nepornirii initiale au fost de ordin mecanic (senzorul nu citea volanta ptr ca aceasta era pusa fix cu semnul pe dos). Dar nu "malpraxis". Sa-i zicem neatentie si poate putina nestiinta.

Din pacate insa, amplificate la maxim si pe planurile electrica-electronica odata cu anumite chestii executate pe acolo si lasate asa la voia intamplarii ...fara sa se stranga suruburi, fire la senzori inversate, IMO blocat, senzori prajiti, tot felul de dispozitive ce nu erau la locul lor samd.

LE -am editat continuarea ptr ca am ajuns la concluzia ca nu are rost ...sa imi mai fac nervi!

CSGauto.ro
23rd October 2012, 07:27
Buna dimineata

Constat cu parere de rau ca cine a spus in popor "fa cu mana ta " a avut dreptate . Inteleg ca toata problema a plecat de la volanta care cu siguranta a fost pusa gresit involuntar si de aici nu rotatie nu corelare etc . In momentul in care am cerut si cheia 2 si tot nu am avut rezultat ( pentru ca nu are rost sa-ti povestesc ce erori si ce povesti aveam de la aceleasi testere ) am crezut ca ceva service de electronica va rezolva problema. Din pacate pentru client nu a fost asa . Super OK ca ai reusit sa-l resuscitezi .
Din pacate nu am fost intrebat ca sa-ti pot spune ce am facut la masina.

Recomand tuturor pe acesti baieti cu vointa si cu "suport de cutie" pentru probleme complexe .

Toate bune si sper pentru voi sa nu mai gasiti astfel de masini cu operatii reusite dar decedate ....

Yonutz
23rd October 2012, 10:29
Mneata,

Volanta a fost una din cauze. A trebuit sa ii dau cutia jos si sa o pun cum trebuie.
Si distributia a fost pusa aiurea. Am pus-o si pasta la semn.
La ambii senzori cineva le-a pus firele invers si i-a ars. A trebuit sa disecam un senzor (al treilea cumparat nou si sacrificat) si nenea electronistu sa improvizeze o masa de operatie sa vedem cum functioneaza cipul din interior. Nici prin cap nu ne-a trecut ca a fost cineva care le-a schimbat firele.

Ptr senzori s-a folosit un osciloscop cu doua canale ...scula veche dar care a dat randament maxim.

Partea cu electronica ...IMO, ECU si celelalte "programabile" ... au fost alt punct de reper. Desi totul era ca la carte cu ceea ce trebuie in ele, dupa ce le-am verificat, decodat, reincarcat cu informatie ...masina tot nu pornea.

Cheia succesul in acest caz: manualul de reparatie al masinii. A fost citit de 3 persoane pagina cu pagina aproape in proportie 80% din cele 3800 de pagini.

Ultima parte si cea mai enervanta, ca la motorul asta chiar nu ai loc ...verificarea, izolarea si repozitionarea la locul lor a tuturor firelor si mufelor ce veneau pe langa motor.

De intrebat am intrebat cand am venit sa iau de la tine un senzor care ne lipsea. Am fost trimis in spate, la un copilas in salopeta care ba nu isi mai aducea aminte de ce a facut, ba nu isi aducea aminte daca masina avea sau nu avea anumite elemente cu care masina a venit lipsa la mine.

Intrucat noi nu suntem un service auto ci doar un grup de oameni si fiare, fiecare cu problemele lui/ei (cand nu ne ajung mai cautam si altele), nu isi au rost recomadarile. In aproape un an de la infiintare sprijinim si promovam cu totii conceptul de "auto-service" avand posibilitatea de a sprijini atat logistic (platforma, consiliere, piese, consumabile, accesorii) cat si tehnic (documentatie, reconstructie, electrica, electronica, mecanica, echipament de testare) orice initiativa constructiva a celor care au imbratisat acest hobby.

Mai mult decat atat noi nu construim masini de offroad ci incercam sa aducem pe linia de plutire, orice fieratanie cazuta fie in dizgratia stapanului fie in dizgratia sortii...

CSGauto.ro
23rd October 2012, 12:58
Mneata,

Volanta a fost una din cauze. A trebuit sa ii dau cutia jos si sa o pun cum trebuie.
Si distributia a fost pusa aiurea. Am pus-o si pasta la semn.
La ambii senzori cineva le-a pus firele invers si i-a ars. A trebuit sa disecam un senzor (al treilea cumparat nou si sacrificat) si nenea electronistu sa improvizeze o masa de operatie sa vedem cum functioneaza cipul din interior. Nici prin cap nu ne-a trecut ca a fost cineva care le-a schimbat firele.

Ptr senzori s-a folosit un osciloscop cu doua canale ...scula veche dar care a dat randament maxim.

Partea cu electronica ...IMO, ECU si celelalte "programabile" ... au fost alt punct de reper. Desi totul era ca la carte cu ceea ce trebuie in ele, dupa ce le-am verificat, decodat, reincarcat cu informatie ...masina tot nu pornea.

Cheia succesul in acest caz: manualul de reparatie al masinii. A fost citit de 3 persoane pagina cu pagina aproape in proportie 80% din cele 3800 de pagini.

Ultima parte si cea mai enervanta, ca la motorul asta chiar nu ai loc ...verificarea, izolarea si repozitionarea la locul lor a tuturor firelor si mufelor ce veneau pe langa motor.

De intrebat am intrebat cand am venit sa iau de la tine un senzor care ne lipsea. Am fost trimis in spate, la un copilas in salopeta care ba nu isi mai aducea aminte de ce a facut, ba nu isi aducea aminte daca masina avea sau nu avea anumite elemente cu care masina a venit lipsa la mine.

Intrucat noi nu suntem un service auto ci doar un grup de oameni si fiare, fiecare cu problemele lui/ei (cand nu ne ajung mai cautam si altele), nu isi au rost recomadarile. In aproape un an de la infiintare sprijinim si promovam cu totii conceptul de "auto-service" avand posibilitatea de a sprijini atat logistic (platforma, consiliere, piese, consumabile, accesorii) cat si tehnic (documentatie, reconstructie, electrica, electronica, mecanica, echipament de testare) orice initiativa constructiva a celor care au imbratisat acest hobby.

Mai mult decat atat noi nu construim masini de offroad ci incercam sa aducem pe linia de plutire, orice fieratanie cazuta fie in dizgratia stapanului fie in dizgratia sortii...

Clar si apreciez , dar un singur aspect nu este corect exprimat : nu pe mine m-ai intrebat , prbabil un mecanic iar la mine electronica s-a terminat in momentul in care am cerut acordul clientului si am directionat masina catre alt service pentru a nu strica mai mult . Din cate stiam masina trebuia sa plece la decapitat ... Am aflat zilele trecute ca a fost la voi si a reinviat..

Daca aveti timp poate bem o cafea si povestim ...

Salve si toate bune