Pagina 4 din 14 PrimulPrimul 1234567891011 ... UltimaUltima
Afisez rezultatele 31 la 40 din 131
  1. #31

    Data Inscriere
    Feb 2009
    Locatie
    galati
    Varsta
    41
    Mesaje
    3,925

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Daca s-a ajuns la situatia respectiva , nu mai are importanta echiparea masinii .
    Regret intimplarea . Am multe imtrebari - instalatia era ok( cu tot ce inseamna asta : autorizata , verificata , sistemele la locul lor ) , de ce nu s-au spart geamurile pentru scoatere , de ce nu s-a smuls usa cu alta masina , de ce se pierd cu firea oameni cit ursul , de ce ... de ce ... toate inutile .

  2. #32

    Data Inscriere
    Jun 2009
    Locatie
    Bucuresti
    Mesaje
    980

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Citat Postat original de mirciulica Vizualizare Mesaj
    Masina s-a mulat pe acel copac facand imposibila deschiderea usilor, la scurt timp a luat foc, desii erau constienti, nimeni nu i-a putut scoate din masina, cand a venit echipa de descarcerare ei daja au ars de vii din cauza instalatiei de GPL.
    Dumnezeu sa-i odihneasca!
    Dar... pina acum nu stiu nici o instalatie de GPL care a luat foc. Explodeaza direct. Deci eu cred ca incendiul a fost cauzat de o scurgere de benzina.
    Suzuki Jimny 1.3i 2004

    "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

  3. #33

    Data Inscriere
    Mar 2010
    Locatie
    Bucuresti
    Varsta
    31
    Mesaje
    3

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Asa cum a mai zis cineva gazul face "bum" nu arde linistit . Si desi nici benzina nu e in totalitate straina de fenomenul de explozie e mult mai probabil ca din ceea ce ai descris tu benzina sa fie cauza incendiului.Sa nu mai zic ca daca au intrat in copac de s-a indoit masina cred ca de vina e viteza (si implicit soferul care ai zis ca mai si bause) nu GPL-ul sau benzina ;) Asta e din ciclul : nu sunt eu de vina ca i-am dat un pumn e el de vina ca s-a aflat pe traiectoria lui :P
    Prin intermediul familiei cunosc pe cineva la politie care ne mai rezolva cate una alta legat de masini si ceea ce implica condusul ei , dar un lucru ne-a zis clar nenea asta: pt. bautura sa NU veniti la mine ca nu mai avem ce vorbi !
    Si din cate am vazut eu prin statisticile Politiei Rutiere peste 90% din accidente au loc din cauza soferului nu a masinii .

  4. #34

    Data Inscriere
    Jul 2010
    Locatie
    Bucuresti
    Mesaje
    35

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Contra !
    Pot sa va spun urmatoarele: un motor de Jimny sau Swift M13A daca este intretinut corespunzator are o durata de viata(pana la segmentare) 700.000km-1.000.000km, daca este folosit pe benzina.
    Daca este folosit cu GPL durata de viata este de maxim 150.000km.

    Suzuki a incercat modificarea unor masini, pe GPL pentru piata Italieneasca in special. Aceste modificari sunt facute de o firma partenera si constau in inlocuirea Pistoanelor a supapelor si a inca catorva elemente mecanice si electronice.

    Pentru cine nu crede acest aspect, cred ca inca mai avem 1 motor M13A si un M16A distruse de GPL.
    Sa zbori nu este periculos! Periculos este atunci cand te prabusesti!

    Jimny 1,3 16v M13A 4x4

  5. #35

    Data Inscriere
    Jul 2010
    Locatie
    bucuresti
    Varsta
    34
    Mesaje
    29

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Salut! Am si eu o "dilema"!!! Pot monta o instalatie GPL (BRC italiana) de pe o Dacie, pe Suzuki Samurai 1992, motor G13BA, 1298 cm, carburator dublu corp? Mai trebuie ceva modificari la instalatie (reductii, furtune etc)? Daca stie cineva astept un raspuns.

  6. #36

    Data Inscriere
    Jun 2009
    Locatie
    Bucuresti
    Mesaje
    980

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Citat Postat original de scrind Vizualizare Mesaj
    Contra !
    Pentru cine nu crede acest aspect, cred ca inca mai avem 1 motor M13A si un M16A distruse de GPL.
    Baga niste poze sa vada si ochiul nostru. Pistoane distruse de la GPL inca nu am auzit. Stiu de supape arse din cauza ca userii setau un amestec sarac avind drept rezultat o temperatura de ardere mai mare.
    Suzuki Jimny 1.3i 2004

    "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

  7. #37

    Data Inscriere
    Jun 2009
    Locatie
    Bucuresti
    Mesaje
    980

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Citat Postat original de Barbu Marian Alexandru Vizualizare Mesaj
    Salut! Am si eu o "dilema"!!! Pot monta o instalatie GPL (BRC italiana) de pe o Dacie, pe Suzuki Samurai 1992, motor G13BA, 1298 cm, carburator dublu corp? Mai trebuie ceva modificari la instalatie (reductii, furtune etc)? Daca stie cineva astept un raspuns.
    Se poate monta, dar iti mai trebuie o reductie pe admisie, foarte probabil nu o sa se potriveasca aia de la Dacie. In rest merg dupa acelasi principiu.

    PS: Ceea ce vrei tu sa faci e ilegal. RAR-ul nu omologheaza instalatii GPL sh, iar in caz de evenimente esti raspunzator direct, iar asigurarea RCA nu se mai aplica.
    Suzuki Jimny 1.3i 2004

    "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

  8. #38

    Data Inscriere
    Nov 2009
    Locatie
    Bucuresti
    Varsta
    37
    Mesaje
    745

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Eu am instalatie de GPL pe dihania mea de Land Cruiser 80 de 4500 cmc. Masina am cumparat-o cu instalatie de GPL cu 2 plamani si am schimbat-o cu una secventiala. Nu simt diferenta intre benzina si GPL (merg inclusiv in teren pe gaz), am avut o problema cu 2 supape blocate (3 milioane reparatia), dar nu sunt 100% sigur ca era din cauza gazului.

    Oricum, avand in vedere ca la fiecare suta de km economisesc 10 l de benzina (in bani) asta inseamna la cei 20 000 de km pe care-i fac anual peste 2000 de euro. Adica un sfert din pretul masini
    Am fost in
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
    cu
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
    ca
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
    . A fost
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  9. #39

    Data Inscriere
    Aug 2010
    Locatie
    Braila
    Varsta
    33
    Mesaje
    87

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Citat Postat original de scrind Vizualizare Mesaj
    Contra !
    Pot sa va spun urmatoarele: un motor de Jimny sau Swift M13A daca este intretinut corespunzator are o durata de viata(pana la segmentare) 700.000km-1.000.000km, daca este folosit pe benzina.
    Daca este folosit cu GPL durata de viata este de maxim 150.000km.

    Suzuki a incercat modificarea unor masini, pe GPL pentru piata Italieneasca in special. Aceste modificari sunt facute de o firma partenera si constau in inlocuirea Pistoanelor a supapelor si a inca catorva elemente mecanice si electronice.

    Pentru cine nu crede acest aspect, cred ca inca mai avem 1 motor M13A si un M16A distruse de GPL.
    1. E f f greu ca un motor pe benzina sa ajunga fara segmentare la 700.000 sau mai ales 1.000.000 km ..Kmon man !!
    2. Nu utilizarea motorului pe gaz e problema ...ci instalatia, sau defapt reglajul cum spunea cineva mai sus
    3. ca a incercat Suzuki sa faca masini pe GPL..nu stiu ..posibil ..cu siguranta au fost facute in colaborare cu un producator de instalatii GPL si cu siguranta implicau modificari electronice. Despre modificarile mecanice...cred ca ne referim la niste suporti de prindere a instalatiei si poate 2-3 valve si furtune de vacuum si alte prostii ce tin de utilizare pe GPL, nimic intern in motor. Acele masini care ies " din fabrica" cu GPL au un regim de servisare diferit de cele pe benzina ( revizii mai dese, verificare si reglare mai deasa a supapelor etc). De cele mai multe ori aceste intervale de servisare sunt ignorate din prostie ..si normal ca motorul se distruge singurel ..datorita impuritatilor din GPL care ajung in ulei, datorita arderii proaste din pricina calitatii gazului..etc.
    Oricum instalatiile care ajung pe masini din fabrica sunt cele mai capabile sa "tina motorul in viata mai mult" datorita compatibilitatii perfecte din punct de vedere al reglajelor pe tipul respectiv de motor. Instalatiile "universale" nu fac decat sa duca la o ardere saraca ..datorira montarii necorespunzatoare de catre "experti" si datorita lacomiei utilizatorilor.
    La sfarsit de drum..asfaltat..:)

  10. #40

    Data Inscriere
    Jul 2010
    Locatie
    Cluj-Napoca
    Varsta
    28
    Mesaje
    32

    Implicit Re: Instalatie GPL (pro/contra)

    Trolii Primetech 13.000 lbs (5,9t)
    nu vreau sa ma bag aiurea si de aceea nu vreaus a vin cu comentarii tehnice; dar in urma cu 2 sau 3 ani am vazut un accident(nici o victima) in apropiere de Turda, camion vs cielo, cel din urma lovit din spate + instalatie GPL = BUM. si a fost o explozie destul de mare pe cazre am auzito de la o dsitanta considerabila. Asa ca, dupa ce am vazut acol, nu as recomanda si nici nu mi-as monta o asemenea instalatie pe o micutza japoneza, fara o bara sau un cage calumea de protectie pentru rezervor...

 

 

Discutii Similare

  1. Problema instalatie electrica vitara 1,6 jlx
    By saw in forum Vitara, X90
    Raspunsuri: 3
    :: 1st July 2010, 21:57