Pagina 3 din 3 PrimulPrimul 123
Afisez rezultatele 21 la 27 din 27
  1. #21

    Data Inscriere
    Nov 2009
    Locatie
    bucuresti
    Varsta
    31
    Mesaje
    976
    Masina
    Peugeot 307-2.0HDI,Lada Niva-1.7i/2009,LR Freelander-2006

    Implicit Re: Probleme alternator?

    am tras eu un fir de la excitatia alternatorului, direct pe + la baterie, ca imi incarca mai mult asa si a 2-a zi, n-a mai pornit masina deloc.nu-mi explic ce si cum s-a consumat bateria, atat timp, cat motorul a fost oprit.
    pana am schimbat releul,puneam firul la borna, plecam, ma opream si scoteam firul....

  2. #22

    Data Inscriere
    Oct 2009
    Locatie
    buzau
    Varsta
    46
    Mesaje
    942
    Masina
    Niva 1,7 , patrol y61 ,ford focus

    Implicit Re: Probleme alternator?

    Citat Postat original de Land Niva Luci Vizualizare Mesaj
    ..sa nu mai deschid alt topic..scriu aici ca e la subieect....
    daca a urmarit cineva firele care duc de la alternator in masina observa ca decat minusul se duce la baterie..plusul merge direct la panoul de sigurante de sub volan(partea stanga).si de acolo se distribuie la consumatori..etc:Interesant e ca de acolo,din panou sau din zona aia...contact??? iese un fir care duce la baterie si o incarca..este normal asa ceva..unii batrani in meseria asta ziceau ca niva are instalatia pe invers..cum vine asta??.Odata acest fir din cauza ca am legat proiectoarele direct pe baterie +inca o termocupla suplimentara ..a luat foc..noroc ca aveam general pe masina,inainte de asta la turatii mai mari palpaia lumina consumatorilor,atunci cand s.a topit firul ala am legat de la alternator pe direct fir la baterie..si nu mai palpaia nimic..poate sa ma lumineze cineva???se poate ca acel fir de la contactul general sa fie direct de la baterie??..intreb si eu ca nu ma prea pricep la chestiile astea cu semnul "capului de mort".am refacut instalatia si a reesit ca firul era o excitatie de la alternator...au fost mai multi meseriasi pe langa ea..fiecare cu parerea lui..
    Intradevar ,,MERGE SI UN FIR LA PANOU " , si unul la baterie ,batranii in meserie te asigur ca nu prea au vazut nive , pt ca pe invers inseamna sa legi + ul la caroserie , intradevar au fost si automobile realizate astfel .
    Firul s a topit pentru ca nu era destul de rezistent pentru consumatorul pe care l ai conectat , trebuia o sectiune mai mare , pentru proiectoare ...sa stiii ca si ele consuma destul de mult ,asta in cazul in care nu a facut vre un scurt , palpaiala poate fi din ........motive dar intradevar si un contact prost la excitatie poate sa fi fost cauza .
    Te sfatuiesc sa treci totusi auxiliarele montate prin sigurante fuzibile si sa urmaresti pe cat posibil aceleasi traseu pe langa instalatia originala montata de fabrica ,chiar daca sunt rusi fii tu sigur ca din 74 au testat pe unde nu afecteaza caldura si vibratiile instalatia electrica !
    VIATA-I GREA DAR TRECE !!!
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  3. #23

    Data Inscriere
    Oct 2009
    Locatie
    buzau
    Varsta
    46
    Mesaje
    942
    Masina
    Niva 1,7 , patrol y61 ,ford focus

    Implicit Re: Probleme alternator?

    Citat Postat original de liviuvisanl Vizualizare Mesaj
    am tras eu un fir de la excitatia alternatorului, direct pe + la baterie, ca imi incarca mai mult asa si a 2-a zi, n-a mai pornit masina deloc.nu-mi explic ce si cum s-a consumat bateria, atat timp, cat motorul a fost oprit.
    pana am schimbat releul,puneam firul la borna, plecam, ma opream si scoteam firul....
    pai din cate stiu eu ,,excitatia " asta face :baga curent intr o bobina ce face camp magnetic , deci consuma !!! , si a consumat pana a terminat curentul .
    VIATA-I GREA DAR TRECE !!!
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  4. #24

    Data Inscriere
    Oct 2009
    Locatie
    buzau
    Varsta
    46
    Mesaje
    942
    Masina
    Niva 1,7 , patrol y61 ,ford focus

    Implicit Re: Probleme alternator?

    exista aici undeva schema electrica ( cred ca i color) a mai multor modele , este foarte usor de urmarit si verificat .
    VIATA-I GREA DAR TRECE !!!
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  5. #25
    Moderator Lada Niva
    Data Inscriere
    Apr 2008
    Locatie
    Brasov
    Varsta
    49
    Mesaje
    517
    Masina
    Niva-Fiat/abarth
    Licenta FRAS
    114/13.03.2006

    Implicit Re: Probleme alternator?

    1.Verifica releul de sub bord
    2.Becul martor incarcare (daca e ars nu incarca alternatorul)
    3.Daca pe direct i-ti incarca 13,7-14.3 (dirct pe releu)- atunci nu ai curent de excitatie pe firul care vine din ECU (+12v) si se duce la becul din bord . Becul din bord ia (-) de la alternator cit alternatorul nu produce curent . Din moment ce alternatorul elibereaza tensiunea de (+) >12v , becul nu mai are masa si se va stinge . Foarte multi nu dau importanta acelui bec , dar excitatia ajunge la alternator prin ea.Este valabil doar Nivelor 2121-40 dupa 2007.
    "Viseaza ca si cum ai trai vesnic, dar traieste ca si cum ai muri azi, caci nu conteaza anii din viata ta, ci viata din anii tai.”

  6. #26

    Data Inscriere
    Nov 2009
    Locatie
    bucuresti
    Varsta
    31
    Mesaje
    976
    Masina
    Peugeot 307-2.0HDI,Lada Niva-1.7i/2009,LR Freelander-2006

    Implicit Re: Probleme alternator?

    Mai am o nedumerire, la care va rog sa ma ajutati!

    Am schimbat puntea de diode (100A) si releul de incarcare.Acum imi incarca 13.8,nu ajunge in 14.Daca pornesc electroventilatoarele, deja incepe sa scada destul de mult.Daca vreau sa folosesc A/C-ul,pornesc automat si electroventilatoarele,deci intr-un final o sa raman fara baterie.
    Problema este urmatoarea:
    -cand am desfacut alternatorul,sa schimb puntea de 100A,am observat ca din alternator nu-mi mai iesea inca un fir,care s-ar fi dus la acele diode care sunt in plus.Practic am luat degeaba punte de 100A,pt ca nu am fir la care sa le cuplez.
    Intrebare: de unde gasesc un alternator cu 4 fire, sa pot folosi si celelalte diode?

  7. #27

    Data Inscriere
    Oct 2009
    Locatie
    buzau
    Varsta
    46
    Mesaje
    942
    Masina
    Niva 1,7 , patrol y61 ,ford focus

    Implicit Re: Probleme alternator?

    Hotel4x4 Cluj, gazduire, service complet, accesorii si modificari specifice 4x4
    Citat Postat original de liviuvisanl Vizualizare Mesaj
    Mai am o nedumerire, la care va rog sa ma ajutati!

    Am schimbat puntea de diode (100A) si releul de incarcare.Acum imi incarca 13.8,nu ajunge in 14.Daca pornesc electroventilatoarele, deja incepe sa scada destul de mult.Daca vreau sa folosesc A/C-ul,pornesc automat si electroventilatoarele,deci intr-un final o sa raman fara baterie.
    Problema este urmatoarea:
    -cand am desfacut alternatorul,sa schimb puntea de 100A,am observat ca din alternator nu-mi mai iesea inca un fir,care s-ar fi dus la acele diode care sunt in plus.Practic am luat degeaba punte de 100A,pt ca nu am fir la care sa le cuplez.
    Intrebare: de unde gasesc un alternator cu 4 fire, sa pot folosi si celelalte diode?
    ia scoate tu o perioada de 2-3 sapt sigurantele de la alarma si inkiderea centralizata si vezi daca ti mai cade bateria!
    VIATA-I GREA DAR TRECE !!!
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

 

 
Pagina 3 din 3 PrimulPrimul 123

Discutii Similare

  1. Alternator Y60 - HELP!
    By Patrolator in forum Electricitate
    Raspunsuri: 16
    :: 15th December 2012, 16:28
  2. probleme alternator
    By isebi in forum Freelander
    Raspunsuri: 1
    :: 5th December 2011, 16:21
  3. Raspunsuri: 10
    :: 7th November 2010, 17:58
  4. Alternator
    By spatar ovidiu in forum Discovery
    Raspunsuri: 8
    :: 24th September 2008, 20:03