Pagina 37 din 77 PrimulPrimul ... 2730313233343536373839404142434447 ... UltimaUltima
Afisez rezultatele 361 la 370 din 765
  1. #361

    Data Inscriere
    Sep 2010
    Localitate
    giurgiu
    Varsta
    32
    Mesaje
    144

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Cu Gpl-ul nu te sfatuiesc sa te joci, poti sparge pistoane/chiulasa. E mult mai simplu sa se faca trecerea spre GPL la o masina cu injectie cu gestionare electronica, unde se poate micsora doza de motorina si injecta GPL tot electronic printr-o instalatie secventiala. Totul se face cu calcule si se gestioneaza prin softul instalatiei si masinii, altfel sa nu plangi. Cu uleiul trebuie sa gasim o varianta pentru indepartarea calaminei sau prevenirea formarii ei.

    Cu gazul lampant cred ca e foarte bine sa cresti doza de gaz(50%) si motorul va reveni la puterea normala.
    Cat mai este litrul de gaz?

  2. #362

    Data Inscriere
    Feb 2010
    Localitate
    Ploiesti
    Varsta
    53
    Mesaje
    49

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Motorul meu e simplu ,fara pic de electronic ,fara turbo , alimentarea suplimentara se va face cu o instalatie gpl pentru carburatie ,simpla ,reglata din debit pentru a nu baga la relantiu gaz deloc. In sarcina sa bage aproximativ 20,30% din consumul total al masini ,estimat inainte de teste.
    Ex: daca am un consum de 10% , 2,3 litri sa reprezinte gpl.Reglajele se fac pe traseu,mergi 100km si vezi ce ai consumat ? in functie de cifre ,maresti sau micsorezi debitul gpl .stiu ca poti distruge motorul daca exagerezi cu debitul de gpl , astia care au testat spun ca 20,30% gpl (din consumul total ) nu dauneaza deloc motorului,imi asum riscurile.
    Litrul de gaz e 5,2ron
    Mercedes W126 300D

  3. #363

    Data Inscriere
    Sep 2010
    Localitate
    giurgiu
    Varsta
    32
    Mesaje
    144

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Azi am schimbat reteta amestecului minune... Am pus 18l motorina si 5 benzina la un total de 60 l amestec. Rezultatul este satisfacator, fum invizibil la ralanti, asemenea si in turatie, insa cand accelerez brusc, mai ales cand porneste de la ralanti scoate fum de culoare maronie, nu mai este negruiar consistenta este destul de slaba, parca ar fi un praf. Nici mirosul prca nu mai e asa intepator. Ca functionare nu sunt diferente fata de motorina simpla. Zilele astea voi incerca sa fac si un dispozitiv(inca nu stiu cum) pentru incalzit combustibilul(sper sa ajunga macar la 50-60 g. C) pentru o atomizare asemanatoare cu a motorinei..

  4. #364

    Data Inscriere
    Mar 2010
    Localitate
    Bucuresti
    Varsta
    34
    Mesaje
    730

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Tot astazi am incercat si eu 50/50 cu ulei vegetal si merge de minune. Nu scoate fum si e putin mai silentios. Testul l-am facut cu o catitate mica sa ma conving. Cat de curand o sa miroasa a gogosi in urma mea. Cat despre incalzire combustibil, cauta prin posturile colegului Klez si o sa gasesti si poze. El a inlocuit furtunul care intra in filtru cu unul mai lung, pe care l-a infasurat de 10-15 ori in jurul furtunului care intra in radiator, apoi l-a izolat cu niste vata minerala. Din cate am inteles temperatura combustibilului ajugea la 35-40 grade cad erau sub zero afara.
    "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva
    incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

  5. #365

    Data Inscriere
    Feb 2010
    Localitate
    Ploiesti
    Varsta
    53
    Mesaje
    49

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    In 2,3 zile voi pune eu ceva poze cu un dispozitiv care incalzeste motorina ,este deja facut ,il voi pune eu pe masina.
    Mercedes W126 300D

  6. #366

    Data Inscriere
    Feb 2010
    Localitate
    Ploiesti
    Varsta
    53
    Mesaje
    49

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Citat Postat original de ionutt daniel Vizualizare Mesaj
    Azi am schimbat reteta amestecului minune... Am pus 18l motorina si 5 benzina la un total de 60 l amestec. Rezultatul este satisfacator, fum invizibil la ralanti, asemenea si in turatie, insa cand accelerez brusc, mai ales cand porneste de la ralanti scoate fum de culoare maronie, nu mai este negruiar consistenta este destul de slaba, parca ar fi un praf. Nici mirosul prca nu mai e asa intepator. Ca functionare nu sunt diferente fata de motorina simpla. Zilele astea voi incerca sa fac si un dispozitiv(inca nu stiu cum) pentru incalzit combustibilul(sper sa ajunga macar la 50-60 g. C) pentru o atomizare asemanatoare cu a motorinei..
    .................................................. ...........................................
    Amestecul asta facut de tine e parfum , e amestec boieresc , eu din 10l. ulei ars si 3l. de gaz ,nu o scot .asta e paritatea la mine ,sper sa pun gpl-ul ,atunci amestecul va arde altfel.
    Mercedes W126 300D

  7. #367

    Data Inscriere
    Sep 2010
    Localitate
    giurgiu
    Varsta
    32
    Mesaje
    144

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Citat Postat original de wolfman Vizualizare Mesaj
    Tot astazi am incercat si eu 50/50 cu ulei vegetal si merge de minune. Nu scoate fum si e putin mai silentios. Testul l-am facut cu o catitate mica sa ma conving. Cat de curand o sa miroasa a gogosi in urma mea. Cat despre incalzire combustibil, cauta prin posturile colegului Klez si o sa gasesti si poze. El a inlocuit furtunul care intra in filtru cu unul mai lung, pe care l-a infasurat de 10-15 ori in jurul furtunului care intra in radiator, apoi l-a izolat cu niste vata minerala. Din cate am inteles temperatura combustibilului ajugea la 35-40 grade cad erau sub zero afara.
    Este o idee foarte buna si mai ales ieftina. Initial am zis de o conducta infasurata pe evacuare, insa suprafata de schimb de caldura este foarte mica si eficienta nu prea se arata fiind la distanta mare de pompa, mai ales luand in considerare fluxul de aer de sub masina care ar raci la loc combustibilul.

  8. #368

    Data Inscriere
    Sep 2009
    Localitate
    Bucuresti
    Mesaje
    1,120

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Citat Postat original de ionutt daniel Vizualizare Mesaj
    Este o idee foarte buna si mai ales ieftina. Initial am zis de o conducta infasurata pe evacuare, insa suprafata de schimb de caldura este foarte mica si eficienta nu prea se arata fiind la distanta mare de pompa, mai ales luand in considerare fluxul de aer de sub masina care ar raci la loc combustibilul.
    Ideea e buna dar e chin mare sa o faci,e mica si inghesuita galeria la 2.5. Nu fluxul de aer e problema,nu are cum sa raceasca galeria de evacuare asa de tare. Problema e la pornire,cand totul e rece. Dupa ce mergi cu ea 5-10min,pe retur vine motorina calda/fierbinte deci conducta de pe langa galeria de evacuare chiar nu-si mai are rostul.

    Pana acum,cea mai buna idee mi s-a parut un incalzitor in suportul filtrului de motorina. Porneste la contact si se incalzeste foarte repede.

  9. #369

    Data Inscriere
    May 2011
    Localitate
    Timisoara
    Varsta
    36
    Mesaje
    1

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Salutare tuturor. Eu am un ford sierra 2.3 diesel pe care o sa il dau in curand la rabla; pana cand il dau, o sa incerc diferite combinatii de motorina cu ulei vegetal (dimineata ma duc sa ma interesez de ulei vegetal folosit, in 2 locatii) si o sa va tin la curent cu comportamentul masinii. M-am saturat sa dau vreo 300 lei lunar pe motorina, asa ca daca va merge bine, imi iau alt diesel :)

  10. #370

    Data Inscriere
    Feb 2010
    Localitate
    Ploiesti
    Varsta
    53
    Mesaje
    49

    Implicit Re: Functionarea unui motor diesel cu ulei vegetal

    Trolii Primetech 13.000 lbs (5,9t)
    Salut la baieti ,am o dilema ,in toamna am schimbat radiatorul la masina, cu altul mai nou de aceiasi marime ,venise deja racoarea si nu am putut sa fac niste comparati reale.Dar in toamna nu mergeam cu carburantul negru ,de asta bag de vreo luna si jumate,termostat nu am la masina ,cu radiatorul vechi ,fara termostat ,vara ,rar ajungea temperatura la 80 grade (cind trageam remorca dupa mine si o forjam ),acum cu radiatorul asta nou motorul merge foarte cald,90 ,95 grade ,fara termostat si fara sa tractez ceva ,in miezul zilei pe canicula nici nu am curaj sa plec cu masina ,cred ca sar duce la 100 grade temperatura ,pompa de apa e pusa anul trecut de noua ,de atunci nu am facut 15 mi cu masina. Sa aibe vreo legatura temperatura de lucru a motorului cu carburantul ,,,uleiul din rezervor,,?
    Mercedes W126 300D

 

 

Discutii Similare

  1. Discovery pe ulei vegetal
    By calinnovac in forum Discovery
    Raspunsuri: 20
    :: 9th May 2014, 12:37
  2. Compatibilitate motor 3.0td de 125cp la ulei vegetal
    By calinnovac in forum Landcruiser J9
    Raspunsuri: 3
    :: 8th July 2013, 13:46
  3. Raspunsuri: 18
    :: 21st February 2012, 19:23