Pagina 1 din 3 123 UltimaUltima
Afisez rezultatele 1 la 10 din 27
  1. #1

    Data Inscriere
    May 2010
    Localitate
    Bucuresti / Ploiesti
    Varsta
    31
    Mesaje
    115
    Masina
    Suzuki JB43

    Implicit Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Salutare,

    Jimny-ul meu a fost saltat, dar nu stiu exact cat. Din investigatii, am dedus eu c-ar fi 2" suspensie + 1" body lift, deci total 3". Banuiala mea este ca n-au fost schimbate si bucsele pentru a corecta unghiul de fuga, si ma bate gandul sa remediez situatia.

    Bucsele arata asa:

    Click image for larger version. 

Name:	bucsi_castor.JPG 
Views:	42 
Size:	31.1 KB 
ID:	102738

    Si instructiunile de montare:

    Click image for larger version. 

Name:	instalare_bucsi_castor.jpg 
Views:	27 
Size:	19.6 KB 
ID:	102739

    Din instructiunile lor inteleg ca trebuie 2 bucse/brat deci 8 in total, pe cand kitul are doar 4 bucati. Se schimba doar pe fata, sau imi trebuie 2 kituri de-astea ?
    Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007 = ProComp +2", body +1", flanşe, amortizor OME, scut, snorkel, BFG A/T 215/75R15, CB, StP, folie, xenon. Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995 = aşteaptă anul 2027.

  2. #2

    Data Inscriere
    Mar 2009
    Localitate
    Bucuresti
    Varsta
    37
    Mesaje
    816

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Din cunostintele mele ai nevoie de aceste bucsi doar pe fata.Unghiul de fuga se corecteaza doar la rotile care vireaza.Stiu ca se face geometrie la rotile spate s dar doar la masinile care au puntea spate independenta(bascule), dar cred ca se regelaza doar unghiul de cadere si de alunecare .

  3. #3

    Data Inscriere
    May 2010
    Localitate
    Bucuresti / Ploiesti
    Varsta
    31
    Mesaje
    115
    Masina
    Suzuki JB43

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Asa ma gandeam si eu, ca n-ar avea ce cauta pe spate. Multam !
    Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007 = ProComp +2", body +1", flanşe, amortizor OME, scut, snorkel, BFG A/T 215/75R15, CB, StP, folie, xenon. Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995 = aşteaptă anul 2027.

  4. #4

    Data Inscriere
    Apr 2010
    Localitate
    Ploiesti
    Mesaje
    1,482
    Masina
    Jimny 1.6 VVT

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Eu am inaltat jimny-ul cu 5cm si n-am probleme la unghiul de fuga pe fata

  5. #5

    Data Inscriere
    Feb 2009
    Localitate
    Constanta
    Varsta
    41
    Mesaje
    2,165

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Am pe masina suspensie 2" ... dar n-am observat nimic ciudat. Din citite ... stiu ca la suspensia de 3" se complica lucrurile, la 2" inca este ok!

    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

    Off-road:
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
    ,
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
    ,
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
    ,
    On-road: Renault Laguna 02,
    ATV: Suzuki KingQuad 700 4x4 07, Yamaha Grizzly 700 4x4 08!

    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  6. #6

    Data Inscriere
    Jan 2010
    Localitate
    Cluj-Napoca
    Varsta
    53
    Mesaje
    148

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Citat Postat original de VAXXi Vizualizare Mesaj
    S... 2" suspensie + 1" body lift, deci total 3".....
    Daca bratele si cutia de transfer sunt fixate de sasiu, BL-ul nu are nici o contributie la alterarea geometriei. Conteaza doar ridicarea din suspensie, adica poti considera cei 2" ca valoare de compensat.

  7. #7

    Data Inscriere
    Jan 2010
    Localitate
    Cluj-Napoca
    Varsta
    53
    Mesaje
    148

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Citat Postat original de PYZ Vizualizare Mesaj
    Din cunostintele mele ai nevoie de aceste bucsi doar pe fata.Unghiul de fuga se corecteaza doar la rotile care vireaza.Stiu ca se face geometrie la rotile spate s dar doar la masinile care au puntea spate independenta(bascule), dar cred ca se regelaza doar unghiul de cadere si de alunecare .

    Corectarea unghiului de fuga este optionala. Influenteaza tinuta de drum si stabilitatea masinii. Daca ai senzatia de siguranta si confort, poti sa-l faci si negativ. "Doare" mai mult la viraje luate tare pe sosea decat in teren.

    Corectarea geometriei transmisiei este tot optionala. Paradoxal, cu cat terenul e mai greu, cu atat e mai putin necesara. Vei merge cu viteza de melc, pe aderenta mica si oscilatiile de viteza unghiulara din cardan nu vor deranja...tare. La viteza pe asfalt insa, e cam cum ai merge cu 4x4 fara diferential central si cu rotile de pe o punte cu o idee mai mari sau nu chiar perfect rotunde. Ceva oboseste, sau crapa.
    Transmisia simte un soi de uau-uau-uau-uau... Crucile cardanice nu sunt homocinetice, decat in pereche si cu acelasi unghi de iesire.

    Prin urmare, variantele sunt: 0, 4 sau 8, altfel spus "na-ti-o franta ca ti-am dres-o"

    (stiu, cam incriptata si greoaie exprimarea, o sa incerc sa traduc in limba romana daca nu-i destul de clar)

  8. #8

    Data Inscriere
    Mar 2010
    Localitate
    Darza
    Varsta
    56
    Mesaje
    496
    Masina
    musso racing ex usina
    Licenta FRAS
    internationale C

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    salut,
    bucsele in discutie nu au treaba cu unghiu de fuga.
    se foloseste pt a inclina punte spre cutie/reductor.
    tel. 0785 366 599 (mauri)

    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


    Ssangyong Musso 3,2 6 cil 6 trepte sonauto ex dakar
    ESTOTE PARATI

  9. #9

    Data Inscriere
    May 2010
    Localitate
    Bucuresti / Ploiesti
    Varsta
    31
    Mesaje
    115
    Masina
    Suzuki JB43

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Pai cel care le vinde (JimnyBits) zice asa: "When you have lifted your Jimny you will find that the steering becomes vague and the steering does not self centre after you let go of the steering. This is because the caster angle has altered. These bushes provide correction for 2" lifts and improve correction for 3" lifts."

    Directia la mine este intr-adevar cam "aeriana" (in comparatie cu un Jimny stock pe care l-am condus) si volanul trebuie ajutat un pic sa revina la centru. Din moment ce conteaza doar suspension lift-ul, inseamna ca ma incadrez la 2" deci cu atat mai bine. Si din cate am gandit eu cum vine suspensia inainte si dupa modificare, mi se pare ca e necesara aceasta corectie (mai ales la cat de "sensibilos" e Jimny-ul).
    Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007 = ProComp +2", body +1", flanşe, amortizor OME, scut, snorkel, BFG A/T 215/75R15, CB, StP, folie, xenon. Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995 = aşteaptă anul 2027.

  10. #10

    Data Inscriere
    Jan 2010
    Localitate
    Cluj-Napoca
    Varsta
    53
    Mesaje
    148

    Implicit Re: Bucse pentru corectia unghiului de fuga

    Trolii Primetech 13.000 lbs (5,9t)
    Citat Postat original de maurizio Vizualizare Mesaj
    salut,
    bucsele in discutie nu au treaba cu unghiu de fuga.
    se foloseste pt a inclina punte spre cutie/reductor.

    Cu tot respectul, asta e un mesaj 50% corect . Intradevar, montarea bucselor inclina puntea, iar axul in jurul caruia pivoteaza fuzeta cand virezi e fix fata de punte. Dar unghiul de fuga se masoara in raport cu solul. Rotesti puntea, implicit schimbi unghiul axului fata de sol. A nu se confunda cu convergenta (reglabila din directie) si unghiul de cadere (fix pentru puntile rigide).

 

 
Pagina 1 din 3 123 UltimaUltima

Discutii Similare

  1. bucse tendoane pentru Vitara ?
    By pavel_vn in forum Vitara, X90
    Raspunsuri: 6
    :: 16th August 2011, 09:40
  2. Reglare unghi de fuga
    By spatar ovidiu in forum Mecanica
    Raspunsuri: 19
    :: 4th March 2009, 22:17