GTC Auto Shop
Pagina 4 din 4 PrimulPrimul 1234
Afisez rezultatele 31 la 37 din 37
  1. #31

    Data Inscriere
    Aug 2009
    Localitate
    Bucuresti Berceni
    Varsta
    49
    Mesaje
    2,242
    Masina
    2 x Y61 3.0: SWB 2000, LWB 2005

    Implicit Re: Volanta cu masa dubla

    Parca am mai zis pe undeva...

    Pentru ca si-a anuntat sfarsitul, am inlocuit DMF cu SMF, acum 2 ani.
    Din pacate, pentru Patrol cu ZD30 nu exista SMF pe filierea Nissan, asa ca am apelat la o solutie...mai ieftina decat o DMF noua.
    Kit complet HD, placa de presiune cu +40% parca.
    Ambele discuri, inlocuitul si inlocuitorul, sunt identice.

    Exceptand gaura din cont , SINGURA diferenta sesizabila s-a concretizat prin vibratiile care apar, incepand cu treapta a 3-a, numai sub 1300 rpm.

    In rest nicio schimbare.
    Last edited by giorgel; 29th January 2014 at 20:40.
    Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

  2. #32

    Data Inscriere
    Jul 2012
    Localitate
    Pitesti
    Varsta
    46
    Mesaje
    338
    Masina
    diverse NISSAN-uri

    Implicit Re: Volanta cu masa dubla

    [QUOTE=mita31;934782][COLOR="#FFFFFF"]


    Īntrebare: Ați auzit să se plāngă, pe cineva din cei care au făcut conversia de la DMF la SMF, ținānd cont că se produc kit-uri de conversie pentru marea majoritate a motoarelor și mulți apelează la această soluție īn lumea-ntreagă?

    Răspuns: Nu.

    o mica observatie .....

    eu stiu cel putin 10 cazuri care se plang de diverse vibratii si zgomote , la unele turatii..in special cele apropiate de 750 rpm
    si asta desi s-au si resoftat masinile in concordanta cu schimbarea....
    Corect ar fii sa se faca si o resoftare ECM odata cu trecera din DMF in SMF , dar din pacate sunt putine cazuri unde producatorul ofera asta

  3. #33

    Data Inscriere
    Nov 2011
    Localitate
    Bucuresti
    Varsta
    46
    Mesaje
    587

    Implicit Re: Volanta cu masa dubla

    Citat Postat original de giorgel Vizualizare Mesaj
    Ambele discuri, inlocuitul si inlocuitorul, sunt identice.
    Giorgel, daca ai montat volanta simpla vibratiile nu le preia discul de ambreiaj?
    Dupa cate stiu la volanta cu masa dubla discul nu nu are arcuri.
    Ori tu ai zis ca ambele discuri sunt identice.
    Nu mai inteleg nimic.
    Last edited by mac01; 29th January 2014 at 18:30.

  4. #34

    Data Inscriere
    Aug 2009
    Localitate
    Bucuresti Berceni
    Varsta
    49
    Mesaje
    2,242
    Masina
    2 x Y61 3.0: SWB 2000, LWB 2005

    Implicit Re: Volanta cu masa dubla

    @patriciu: acum, cu SMF, nu pot merge sub 1000 rpm cu treapta a 2-a (cu treapta intai merge), iar de la a 3-a in sus sub 1300 rpm apar vibratiile.
    Pe mine nu ma deranjeaza tare, eu nu merg asa subturat cu nicio masina.
    Cateodata o mai scap pe decelerare sub 1300 intr-a 3-a, apar vibratiile cand accelerez, si ori o duc asa ori retrogradez intr-a 2-a.

    In teren n-are nicio treaba, merge brici.

    La 750 rpm cred ca zguduie rau.

    @mac01: discurile sunt identice. Ambele cu arcuri, daca nu insel ambele sunt Exedy

    Vibratiile le prelua dubla masa. Discul nu are cum.
    Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

  5. #35

    Data Inscriere
    Jul 2012
    Localitate
    Pitesti
    Varsta
    46
    Mesaje
    338
    Masina
    diverse NISSAN-uri

    Implicit Re: Volanta cu masa dubla

    am vrut sa spun ca vibratiile deranjante apar in special ( 99 % ) la ralanti , de aia am zis 750 rpm

  6. #36

    Data Inscriere
    Oct 2010
    Localitate
    bucuresti
    Varsta
    46
    Mesaje
    11

    Implicit Re: Volanta cu masa dubla

    Citat Postat original de popeye Vizualizare Mesaj
    Tocmai am montat volanta,discul si placa de presiune reconditionate la dl. Ionescu de la Bacau.
    In afara de faptul ca aratau ca noi cand am primit piesele se comporta foarte bine pe masina.
    Daca o sa apara probleme va spun si voua. Pana atunci eu il recomand pt. seriozitate,promtitudine si va spun lucreaza profi. M-a costat 1138 lei +courierul.
    Buna ziua domnule.
    Intru direct in subiect si va rog sa imi spuneti daca nu va deranjeaza, cum se comporta masina dvs. dupa reconditionarea volantei cu dubla masa si de asemenea ce se intelege prin reconditionarea facuta de dl. Ionescu care in concret ce a facut? (pot avea o exprimare gresita intrucat nu sunt un cunoscator al termenilor tehnici) caut o solutie sa rezolv problema volantei cu dubla masa si implicit a ambreiajului la un nissan patrol y61 LWB, zd30ddti din 2003.
    Va multumesc anticipat
    Adrian Buzea
    Bucuresti

  7. #37

    Data Inscriere
    May 2007
    Localitate
    Bucuresti
    Varsta
    49
    Mesaje
    2,911

    Implicit Re: Volanta cu masa dubla

    Citat Postat original de giorgel Vizualizare Mesaj
    @patriciu: acum, cu SMF, nu pot merge sub 1000 rpm cu treapta a 2-a (cu treapta intai merge), iar de la a 3-a in sus sub 1300 rpm apar vibratiile.
    Pe mine nu ma deranjeaza tare, eu nu merg asa subturat cu nicio masina.
    Cateodata o mai scap pe decelerare sub 1300 intr-a 3-a, apar vibratiile cand accelerez, si ori o duc asa ori retrogradez intr-a 2-a.

    In teren n-are nicio treaba, merge brici.

    La 750 rpm cred ca zguduie rau.

    @mac01: discurile sunt identice. Ambele cu arcuri, daca nu insel ambele sunt Exedy

    Vibratiile le prelua dubla masa. Discul nu are cum.

    Nenea giorgel , discurile nu erau/sunt la fel .
    Deosebirile ar fi
    1. discul pt VDM nu are arcuri , dicul pt VSM are arcuri de compensare cuplu
    Nu mai stiu ce am demontat de pe masina dumitale dar daca era si cel vechi cu arcuri inseamna ca cineva, la modul anterior a montat ceea ce nu trebuie !
    2. Exedy din kitul de ambreiaj HD e cu totul altceva fata de un disc Exedy ce il cumparam de pe la furnizorii europeni. Ce difera?
    A. Divizia offroad clutch = EXEDY SAFARI Clutch (vezi foto), fabrica ambreiaje HD pt acarete sport, nefiind nevoita sa respecte norme de productie antipoluare, sau mai pe romaneste ferodourile lor au in compozitie azbest la greu , jmekerie ce le face sa nu "ia foc" la forje pe munte. De aici si capacitarea HD +40% si durabilitatea mai mare. Nu e ieftin.
    Discul de ambreiaj Exedy ce il cumperi de aici e o piesa stok, nu are o calitate proasta dar in teren se simte diferenta , mai ales cand incepe sa miroasa a prajeala.

    Pe langa varianta discului cu ferodouri organice exista si varianta pt "baietii rai" , discul cu placute ceramice. (vezi foto)
    - nu se incinge, nu miroase
    - pe masura ce se incalzeste, cupleaza mai al dracului
    dar
    - la cald cuplarea se face f rapid ( ceva on/off) si pe sosea observi ca masina demareaza in trepte
    - nu tine mai mult de 10.000 -12.000 km ( verificat) pe mixt, sosea si offroad
    - in momentul cand incepe sa patineze , SE SCHIMBA INTREG KITUL , VSM+DISC+Placa. Placutele ceramice "sapa" la greu atat in volanta cat si in placa de presiune, deci nu se mai pot refolosi
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	off road 24.02.2008 039.jpg‎ 
Views:	6 
Size:	452.9 KB 
ID:	275129   Click image for larger version. 

Name:	off road 24.02.2008 042.jpg‎ 
Views:	4 
Size:	519.5 KB 
ID:	275130   Click image for larger version. 

Name:	19042011852.jpg‎ 
Views:	8 
Size:	806.9 KB 
ID:	275131   Click image for larger version. 

Name:	19042011853.jpg‎ 
Views:	6 
Size:	759.8 KB 
ID:	275132   Click image for larger version. 

Name:	19042011854.jpg‎ 
Views:	6 
Size:	655.0 KB 
ID:	275133   Click image for larger version. 

Name:	outback extreme 20001.JPG‎ 
Views:	5 
Size:	458.6 KB 
ID:	275134  
    ing. Luigi PIRSU
    Tel 0724.NISSAN (0724.64.77.26)

 

 
Pagina 4 din 4 PrimulPrimul 1234

Discutii Similare

  1. Volanta dubla sau simpla pentru TD4?
    By emilko in forum Freelander
    Raspunsuri: 5
    :: 10th March 2017, 09:41
  2. Raspunsuri: 10
    :: 22nd January 2011, 17:54














Sprijina si tu forumul Club4x4 daca il consideri util.Multumim!