Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari


alin-jeep

Postări Recomandate

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Bara stabi de la americani este pentru 4,7. Nicaieri nu specifica ca merge la 2,7 CRD. Si gura targului spune ca nu merge.

cel mai practic ar fi de probat local, cu una originala si gata discutia.

 

In cazul in care esti sigur 100% si pretul este ok....ar fi de studiat situatia :wink:

 

Nu este nici o diferenta la punctele de montare ale barei stabilizatoare. Singurele diferente ar fi la grosime in functie de motorizare, dar oricum primesti bucsi si bielete noi la pachet cu bara.

 

Ia da un link cu gura aia a targului care zice ca nu potriveste.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Norway, initiatorul topicului, avea un CRD cu Addco fata/spate, vezi semnatura lui:

 

http://www.jeepsunlimited.com/forums/showthread.php?205673-WJ-s-with-3-1TD-or-2-7CRD-and-performance-mods

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Gura targului adica intrebati vanzatorii din RO dupa discutiile din anii trecuti si recomandarea ta de Addco ca utilizator pe Cherokee.

Din pacate eu nu am gasit stabi de 4,7 ca vroiam sa verific babeste. ce spui tu pare real, au ceeasi piunte, aceleasi prinderi,aceleasi bucsi,de ce ar fi stabi diferit? dar repet au spus ca nu pupa si nu am avut cum sa verific.

Asa ca proiectul a ramas mort.Si as vrea o verificare ca nu am incredere, stii tu... :ha:

 

Stabi era 200-300$, nu?

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Gura targului adica intrebati vanzatorii din RO dupa discutiile din anii trecuti si recomandarea ta de Addco ca utilizator pe Cherokee.

Din pacate eu nu am gasit stabi de 4,7 ca vroiam sa verific babeste. ce spui tu pare real, au ceeasi piunte, aceleasi prinderi,aceleasi bucsi,de ce ar fi stabi diferit? dar repet au spus ca nu pupa si nu am avut cum sa verific.

Asa ca proiectul a ramas mort.Si as vrea o verificare ca nu am incredere, stii tu... :ha:

 

Stabi era 200-300$, nu?

 

Vanzatorii...sunt in plop. Diferentele intre barele stabilizatoare montate pe diferite motorizari sunt strict legate de diametru. Pe XJ au fost vreo 4-5 diametre diferite pe fata si unul singur pe spate (sau deloc).

 

Nimeni nu zice pe ce motor potriveste Addco pe XJ. Luat, montat kit fata-spate, no problem !

 

La WJ:

Suportii de pe punte sunt in acelasi loc, suportii de pe lonjeroane sunt in acelasi loc. Kitul vine cu bucsi, suportii de bucsi si bielete noi. Demontezi ce e vechi, montezi la loc ce e nou.

 

$155 + transport pentru bara spate.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

165$ la Summit Pentru bara de 25 cm/1 inch /diametru.Plus transport.

 

http://www.summitracing.com/int/parts/aco-684/applications

 

 

PS. trecem la telefoane,iar :ha::ha:

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

165$ la Summit Pentru bara de 25 cm/1 inch /diametru.Plus transport.

 

http://www.summitracing.com/int/parts/aco-684/applications

 

 

PS. trecem la telefoane,iar :ha::ha:

 

Suna-ma, sunt fierbinte ! :ha:

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

http://www.300cforums.com/forums/tech-tips-diy-how/216249-guide-displaying-transmission-temp-nag1-torque-pro-android.html

 

Se pare ca Torque Pro are PID-uri pentru temperatura cutiei de viteze, foarte multe Chrysler-uri folosesc NAG1.

 

Dupamasa voi testa, sper sa fie cu noroc si sa functioneze cu adaptorul OBD2 chinezesc. Din moment ce nivelul uleiului din cutia de viteze se verifica in functie de temperatura, daca merge smecheria cu Torque, ar fi mult mai usor de verificat corect nivelul.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

http://www.300cforums.com/forums/tech-tips-diy-how/216249-guide-displaying-transmission-temp-nag1-torque-pro-android.html

 

Se pare ca Torque Pro are PID-uri pentru temperatura cutiei de viteze, foarte multe Chrysler-uri folosesc NAG1.

 

Dupamasa voi testa, sper sa fie cu noroc si sa functioneze cu adaptorul OBD2 chinezesc. Din moment ce nivelul uleiului din cutia de viteze se verifica in functie de temperatura, daca merge smecheria cu Torque, ar fi mult mai usor de verificat corect nivelul.

 

Nu funcționează cu adaptorul chinezesc. Voi cumpăra unul cum are SorinD, și testez

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Nu este o problema, mai mult o rugaminte. Din ce imi aduc aminte, celalalt Jeep parca nu avea balansul asta stanga-dreapta.

Asa ca...pentru o comparatie cineva in zona cu un Jeep GC ma poate ajuta pentru o comparatie?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Comparatie la ce?

Bucsi triunghi noi vs vechi?

Suspensie OME/Iron MAn vs standard de 10 ani?

Addco Vs standard?

 

Ce sa compari cu ce ca eu unul sunt grau de cap astazi?

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Daca vii in Bucuresti te fac o plimbare cu una cu pivotul de la A-Bar aproape dus ,bucsile clar uzate si amortizoare in mintile lor.

Da-mi un telefon in prealabil sa ne organizam.

 

Pe acelasi principiu il asteptam si eu pe Doctoru' ca a fost in Bucuresti.Din pacate timpul lui nu a permis intrevederea si comparatia.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Cand o sa ajung, sigur o sa va sun, sa va cunosc.

Am mai studiat putin problema...cel putin la nivel teoretic. Posibil sa am bucsile bratelor superioare fata uzate, desi in service mi s-a spus ca nu se impune inlocuirea acestora. Doar presupun, personal nu am verificat, spre rusinea mea. M-am uitat doar la cele inferioare. Si aici parca este o chestie...sa fie pe roti, nu?

Nu am masina la mine, din pacate...ma duceam la un service sa imi iasa din cap.

 

Revin cu un update: m-am uitat sub masina si am fortat putin bucsile bratelor fata cu un levier. Cel putin bucsile bratelor superioare necesita inlocuire, la cea din dreapta am observat si crapaturi. De aici trebuia sa plec, nu de la amortizoare! O sa le desfac si vad ce trebuie inlocuit. Bine ar fi toate opt.

Daca puteti sa imi confirmati codurile acestora, va sunt recunoscator.

Brat superior: 52088214(i cele de pe pune si cele din brat) - AMGK3166 MOOG.

Brat inferior: 52088220(rotunde) - AMGK3167 MOOG(pe site apar rotunde toate)si 52088357(ovale - de langa punte). Cele din urma sunt la fel ca cele de la bratele spate?

Editat de alex_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Salut! M-am documentat putin in legatura cu preturile bucsilor...mai ales cele de la bratele inferioare fata. Trebuie sa verific ce am pe masina, toate 8, ma duc cam mult. Sa se indrepte putin vremea.

Numai bine.

Editat de alex_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Pe rockauto au aparut in sfarsit bucsile ovale, sunt Dorman 523202

Codurile Moog sunt ok.

 

As verifica si bucsile de la track-bar. Pe undeva am codul pentru bucsi de poliuretan, sunt pentru track-bar de TJ spate.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

 

Pe acelasi principiu il asteptam si eu pe Doctoru' ca a fost in Bucuresti.Din pacate timpul lui nu a permis intrevederea si comparatia.

 

RZV-ule, din pacate ai dreptate. Timpul a fost scurt, treburi multe.. iar nr ala de vodafone mai bine il inlocuiesti cu orange-ul cu 547 in coada. Daca nu il ai, iti dau sms.

 

Ontopic va pot spune ca acest minunat automobil este conceput sa se poarte ca o barca. Suspensia, fotoliile, stabilitatea nu stiu... o incercare de a impaca si capra si varza. Cat de reusita este incercarea, depinde de fiecare.

Este o masina pana la urma cu care zbor cu 160 pe autostrada, flexeaza super in teren si conduc in conditii lux. Depinde bineinteles si cu ce il comparam... eu vin de pe un passat si e clar ca nu exista comparatie dpdv al stabilitatii. Iar daca si bucsile sunt duse, e dezastru.

 

Cand am luat "automobilul" in decembrie trecut, am schimbat bucsile spate. Diferenta mare... am rezolvat cu senzatia aia de rulota in spate. Acum am schimbat si cele 8 de pe fata... iar e mare diferenta. :grin: Deocamdata e ok si ma multumesc cu atat, mai mult ar fi sa pun niste flanse si sa schimb suspensia cu alta profi, dar fara inaltare. Iar asta ar insemna modificari aftermarket... inca nu!

 

 

In schimb am o alta problema de imi vine sa o arunc de pe pod:

- Masina se tarsaie in viraje scurte in parcari.

- Face asta de vreo 2 luni.

- Am reglat de 3 ori directia... a 3-a oara a fost doar o verificare ca nu am ce regla.

- In sensul giratoriu, daca nu merg foarte incet, iar se simte.

- NU pot intoarce masina pe o strada!! Zici ca e blocata fata.

- NU am schimbat uleiul in punti, deci nu e de la mine. Masina a fost ingrijita la viata ei..

- Am mai avut si condus 4x4 permanente, stiu ce e normal si ce nu.

- cand intorc incet pe suprafata aderenta, volanul aproape de maxim, imi tremura volanul si vibreaza geamul deschis.. cam asa e senzatia.

 

Mecanicii au ajuns la capatul meseriei, iar eu nu pot schimba tot ca sa vad daca trece.

CE PANA MEA ARE???!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Informatie utila, grafic cu tensiunea de la senzorul de presiune in rampa:

 

http://i52.photobucket.com/albums/g8/DAdrianD/Senzor%20presiune%20rampa.jpg

 

Poate ajuta pe cineva la diagnosticat probleme.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

 

Buna seara! Am un Jeep GC 2.7 CRD din 2002 si are tampoanele de la motor cam rupte si as vrea sa le inlocuiesc, dar nu am gasit deloc. Se poate oare schimba bucsa aceea mare sau trebuie cumparat cu totul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare