GTC Auto Shop
Pagina 1 din 4 1234 UltimaUltima
Afisez rezultatele 1 la 10 din 40

Data Inscriere
    Jan 2015
    Varsta
    26
    Masina
    Nissan Patrol K260,Lexus IS 220, Daihatsu Feroza 1.6i 16 V

Implicit Inca un batranel printre voi

Salut!
    Numele meu este Mihai,sunt din Targoviste si sunt un incepator in ale offroad-ului.
    Sa va zic mai pe scurt,pasiunea aceasta o am de foarte mult timp ,dar fiind semidependent pana mai acum ceva timp de banii parintilor si neavand un venit corespunzator care sa mi permita sa reconditionez masina si sa-mi mai scot si prietena la un suc am lasat-o sa mai astepte putin.Click image for larger version. 

Name:	10533391_4629833320316_9107909792866376631_n.jpg 
Views:	105 
Size:	137.0 KB 
ID:	235697
    Aceasta este masina si asa arata dupa 13 ani de singuratate in garajul unui depozit de ciment.Poza este facuta prin noiembrie anul trecut,cand a fost dusa la mecanic sa-mi puna turbina,filtru de aer,conducte etc.(fusesera date jos de pe masina sa nu le fure careva)
    Acum masina am dus-o la tinichigerie la domnul costel,un tinichigiu care are peste 35 de ani de experienta in domeniu si lucrat mai mult prin strainatateClick image for larger version. 

Name:	IMAG0479.jpg 
Views:	96 
Size:	1.58 MB 
ID:	235698.ulterior vreau sa o duc la antifonat si vopsit iar mai apoi la mecanic sa mi schimbe ce mai e de schimbat la ea.o sa va tin la curent cu ce o sa-i fac si o sa apreciez orice sfat pe care mi-l dati.
    Nissan Patrol k260 SD33T
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Daihatsu Feroza 1.6i,16V - FEROZIANUL

Data Inscriere
    Aug 2008
    Varsta
    35
    Masina
    Nissan Terrano 2,7 TD R20 , Nissan Patrol RD28T Y61

Implicit Re: Inca un batranel printre voi

Bine colegu! incet da sigur tot creste gasca Nissan
    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT