ivanx Postat Aprilie 12, 2017 Partajează Postat Aprilie 12, 2017 Se incinge apa la motor cind urc sau cind merg mai mult de 120km la ora. Sare repede de 100°C. In oras la fel, la peste 25°C afara sta mereu in 100C. Dupa ce am spalat radiatorul cu furtunul cu apa la interior si dupa ce am schimbat pompa apa si termostat, m-a cam lasat imaginatia. Mai are cineva problema asta? Sau asa sunt motoarele astea? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Caphonne Postat Aprilie 12, 2017 Partajează Postat Aprilie 12, 2017 (editat) Re: Motorul se incinge cam usor Salut, pai a mai ramas ceva in schema si anume vascocuplajul, trebuie vazut daca isi face treaba.Nu mai merge cu masina asa ca patesti mai rau. Editat Aprilie 12, 2017 de Caphonne Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ivanx Postat Aprilie 12, 2017 Autor Partajează Postat Aprilie 12, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Viscocuplajul invirte elicea pe 2 turatii. Una care merge mai tot timpul, dar care se pare ca nu e destul, si una ff tare dar care cupleaza numai peste 100C si numai cind masina sta sau merge f usor. Nu cupleaza la mers in viteza, nu stiu de ce. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
abunea Postat Aprilie 12, 2017 Partajează Postat Aprilie 12, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor La Wrangler e o chestie cunoscuta cu furtunele de la radiator, care imbatranesc si la viteza se strang si gatuie fluxul de lichid de racire. Eu am schimbat ambele furtune (superior si inferior) si nu mai face. La turatie furtunul de jos se gatuia. Nu stiu daca si astea au aceeasi problema, dar e o idee de verificat. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cristian1 Postat Aprilie 12, 2017 Partajează Postat Aprilie 12, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Bulbuci in borcan sau ulei "decolorat" ? Sa nu ai garnitura puscata pe undeva sau mai rau... Off-Road in Waldland Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
adammoga80 Postat Aprilie 12, 2017 Partajează Postat Aprilie 12, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor schimba radiatorul de racire si vei scapa de toate problemele.Asa am avut si eu problema si dupa schimbarea radiatorului de racire,totul sa rezolvat.Mersc cu platforma cu 100 km/h,urcari cu 80 km/h acul nici nu se misca de la 90,prima linie de sub 100 suzuki vitara 1.6 yo5PKM 0763630114 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Caphonne Postat Aprilie 13, 2017 Partajează Postat Aprilie 13, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor De ce sa schimbe radiatorul? Mai sus a scris ca vasco posibil sa nu functioneze corect. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Aprilie 13, 2017 Partajează Postat Aprilie 13, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor De ce sa schimbe radiatorul? Mai sus a scris ca vasco posibil sa nu functioneze corect. Are ventilator cu motor hidraulic, controlat de ecu. Fa ce a zis adammoga si rezolvi problema. Si al meu se incalzea usor, era infundat intern radiatorul. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Caphonne Postat Aprilie 13, 2017 Partajează Postat Aprilie 13, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Ehh alta treaba atunci cu ventilotorul ala :) Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bobbby Postat Iunie 1, 2017 Partajează Postat Iunie 1, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Cum se poate verifica ventilatorul hidraulic ca mi se încinge pe la 100 și Ceva și face bulbuci în vas? :( Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Iunie 1, 2017 Partajează Postat Iunie 1, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Cum se poate verifica ventilatorul hidraulic ca mi se încinge pe la 100 și Ceva și face bulbuci în vas? :( Scoti mufa de la senzorul te temperatura de la chiulasa si ventilatorul ar trebui sa porneasca la turatia maxima Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
octaviannus Postat Iunie 1, 2017 Partajează Postat Iunie 1, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor La motoarele V8 pe ce parte a motorului se afla acest senzor ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Iunie 1, 2017 Partajează Postat Iunie 1, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor La motoarele V8 pe ce parte a motorului se afla acest senzor ? Nu stiu daca la V8 e aceeasi treaba Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
octaviannus Postat Iunie 2, 2017 Partajează Postat Iunie 2, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Asta chiar era un subiect care ma interesa. Anul trecut am dat curent de la baterie la electroventilator iar acesta a pornit (deci functioneaza). Saptamana trecuta temperatura motorului a ajuns la 115 gr.C iar electroventilatorul nu a pornit. Sigur am o problema dar nu stiu de unde sa incep. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
danciucu Postat Iunie 2, 2017 Partajează Postat Iunie 2, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Deci sunt 3 sisteme : 1. electroventilator ( inteleg ca octaviannus are asa ceva ), aici e si motorul de 4.0 caruia i se strica releul de sub far pe partea pasagerului; nu stiu daca exista aceasta implementare si la 4.7 cu acest sistem. 2. vascocuplaj ( an 2000, cum am eu, posibil si altele as fi curios ) 3. ventilator actionat hidraulic ( an 2003+ , cum are bobbby si cred si 2.7 le ) XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
adammoga80 Postat Iunie 3, 2017 Partajează Postat Iunie 3, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Cum se poate verifica ventilatorul hidraulic ca mi se încinge pe la 100 și Ceva și face bulbuci în vas? :( scoate mufa de pe senzor,este situat pe corpul termostatului,ar trebui sa porneasca ventilatorul la maxim,daca nu porneste este bai suzuki vitara 1.6 yo5PKM 0763630114 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bobbby Postat Iunie 14, 2017 Partajează Postat Iunie 14, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Mama ei de mufa ca e asa ingust locul de acces... nu reusesc sa o scot de acolo. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Iunie 14, 2017 Partajează Postat Iunie 14, 2017 (editat) Re: Motorul se incinge cam usor Lucrezi cu manusi de box? :ha: Incearca finut cu o surubelnita sau un patent subtire, nici eu nu m-am descurcat cu degetele. Editat Iunie 14, 2017 de ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bobbby Postat Iunie 15, 2017 Partajează Postat Iunie 15, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Am palmele cat manusile de box :ha: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Bobbby Postat Iunie 28, 2017 Partajează Postat Iunie 28, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Da, al meu și crd-ul au ventilator hidraulic. Se pare ca totuși își modifica turația, nu mult dar o modifica. O sa încerc ceva și anume sa schimb lichidul de la servo sa vad dacă se îmbunătățește ceva, dacă nu îl desfac...ori e o problema la oring-uri ori la comanda aia electrica ce comanda modificarea turației... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ivanx Postat Iulie 18, 2017 Autor Partajează Postat Iulie 18, 2017 Re: Motorul se incinge cam usor Buna ziua, revin cu o problema noua legata cumva tot de partea asta. Mergeam in deal cu jeepul meu care se incinge. Deodata am auzit un zgomot de am zis ca o fi intrat vreo piatra la placutele de frina. Si ce sa vezi, am ramas fara hidraulica la directie si totodata la racire. Dupa ce sa mai racit, a inceput sa functioneze, dar nu ca inainte. Am gindit eu ca o fi crapat pompa de servo, asa ca am schimbat-o. Acum mai rau e: nu am servo decit la 3.000 rpm, nu pornesye elicea la turatie max, furtunele ce trec pe deasupra radiatorului se torsioneaza cind virez volanul ff mult. Daca slabesc niplul din capul pompei ca sa curga ulei, deodata am servo!!!! La ralanti!! E ca si cum s-a obturat ceva. Ce sa fie? Ma poate ajuta cineva? Multumesc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate