Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Motorul se incinge cam usor


ivanx

Postări Recomandate

Se incinge apa la motor cind urc sau cind merg mai mult de 120km la ora. Sare repede de 100°C. In oras la fel, la peste 25°C afara sta mereu in 100C.

Dupa ce am spalat radiatorul cu furtunul cu apa la interior si dupa ce am schimbat pompa apa si termostat, m-a cam lasat imaginatia.

Mai are cineva problema asta? Sau asa sunt motoarele astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Salut, pai a mai ramas ceva in schema si anume vascocuplajul, trebuie vazut daca isi face treaba.Nu mai merge cu masina asa ca patesti mai rau.

Editat de Caphonne

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Viscocuplajul invirte elicea pe 2 turatii. Una care merge mai tot timpul, dar care se pare ca nu e destul, si una ff tare dar care cupleaza numai peste 100C si numai cind masina sta sau merge f usor. Nu cupleaza la mers in viteza, nu stiu de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motorul se incinge cam usor

 

La Wrangler e o chestie cunoscuta cu furtunele de la radiator, care imbatranesc si la viteza se strang si gatuie fluxul de lichid de racire.

 

Eu am schimbat ambele furtune (superior si inferior) si nu mai face. La turatie furtunul de jos se gatuia. Nu stiu daca si astea au aceeasi problema, dar e o idee de verificat.

- O | | | | | | | O -

 

- O IIIIIII O -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motorul se incinge cam usor

 

schimba radiatorul de racire si vei scapa de toate problemele.Asa am avut si eu problema si dupa schimbarea radiatorului de racire,totul sa rezolvat.Mersc cu platforma cu 100 km/h,urcari cu 80 km/h acul nici nu se misca de la 90,prima linie de sub 100

suzuki vitara 1.6

yo5PKM

0763630114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motorul se incinge cam usor

 

De ce sa schimbe radiatorul? Mai sus a scris ca vasco posibil sa nu functioneze corect.

Are ventilator cu motor hidraulic, controlat de ecu.

 

Fa ce a zis adammoga si rezolvi problema. Si al meu se incalzea usor, era infundat intern radiatorul.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Cum se poate verifica ventilatorul hidraulic ca mi se încinge pe la 100 și Ceva și face bulbuci în vas? :(

 

Scoti mufa de la senzorul te temperatura de la chiulasa si ventilatorul ar trebui sa porneasca la turatia maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Asta chiar era un subiect care ma interesa. Anul trecut am dat curent de la baterie la electroventilator iar acesta a pornit (deci functioneaza). Saptamana trecuta temperatura motorului a ajuns la 115 gr.C iar electroventilatorul nu a pornit. Sigur am o problema dar nu stiu de unde sa incep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Deci sunt 3 sisteme :

 

1. electroventilator ( inteleg ca octaviannus are asa ceva ), aici e si motorul de 4.0 caruia i se strica releul de sub far pe partea pasagerului; nu stiu daca exista aceasta implementare si la 4.7 cu acest sistem.

2. vascocuplaj ( an 2000, cum am eu, posibil si altele as fi curios )

3. ventilator actionat hidraulic ( an 2003+ , cum are bobbby si cred si 2.7 le )

XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Cum se poate verifica ventilatorul hidraulic ca mi se încinge pe la 100 și Ceva și face bulbuci în vas? :(

 

scoate mufa de pe senzor,este situat pe corpul termostatului,ar trebui sa porneasca ventilatorul la maxim,daca nu porneste este bai

suzuki vitara 1.6

yo5PKM

0763630114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Lucrezi cu manusi de box? :ha:

Incearca finut cu o surubelnita sau un patent subtire, nici eu nu m-am descurcat cu degetele.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Da, al meu și crd-ul au ventilator hidraulic.

Se pare ca totuși își modifica turația, nu mult dar o modifica.

O sa încerc ceva și anume sa schimb lichidul de la servo sa vad dacă se îmbunătățește ceva, dacă nu îl desfac...ori e o problema la oring-uri ori la comanda aia electrica ce comanda modificarea turației...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Motorul se incinge cam usor

 

Buna ziua, revin cu o problema noua legata cumva tot de partea asta.

Mergeam in deal cu jeepul meu care se incinge. Deodata am auzit un zgomot de am zis ca o fi intrat vreo piatra la placutele de frina. Si ce sa vezi, am ramas fara hidraulica la directie si totodata la racire. Dupa ce sa mai racit, a inceput sa functioneze, dar nu ca inainte.

Am gindit eu ca o fi crapat pompa de servo, asa ca am schimbat-o. Acum mai rau e:

nu am servo decit la 3.000 rpm, nu pornesye elicea la turatie max, furtunele ce trec pe deasupra radiatorului se torsioneaza cind virez volanul ff mult. Daca slabesc niplul din capul pompei ca sa curga ulei, deodata am servo!!!! La ralanti!!

E ca si cum s-a obturat ceva.

Ce sa fie? Ma poate ajuta cineva?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare