plummer Postat Martie 15, 2015 Autor Partajează Postat Martie 15, 2015 (editat) Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" M-am uitat azi la clapeta de acceleratie si sunt ceva depuneri de carbon. Am de gand in viitorul apropiat sa dau jos ansamblul cu totul si sa il curat. Vad pe net o gramada de contraziceri cu privire la ce tip de spray de curatare se foloseste. 1. Daca a curatat careva clapeta de acceleratie de depuneri, imi puteti da un sfat ce ati folosit? https://www.youtube.com/watch?v=VHg_hgFKjrk Vreau in acelasi timp sa fac o curatare a motorului de depuneri de carbon cu apa distilata. Se poate face la motoarele GDI fara a le afecta in vreun fel? Ce parere aveti de "Sea Foam" sau Terraclean? Editat Martie 15, 2015 de plummer ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Hyadum Postat Martie 16, 2015 Partajează Postat Martie 16, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Se pare ca sea foam este destul de nociv pentru motor, si nici nu prea curata cine stie ce: :jp1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Martie 17, 2015 Autor Partajează Postat Martie 17, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Se pare ca sea foam este destul de nociv pentru motor, si nici nu prea curata cine stie ce: Asa am vazut si eu in discutiile de pe forumuri si pe youtube. Acum pare tot mai interesant curatarea motorului cu Terraclean. Parca m-as incumeta la asa ceva, voi ce parere aveti din prezentarea produsului? ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Aprilie 6, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 6, 2015 (editat) Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Am reusit sa ii fac si un consum mixt. Total 302 mile din care 50 oras - 33litri. Iese aprox 10.3%. E multumitor :grin: :hl PS: Am incercat sa ii schimb un bec si am deconectat bateria. Acum ralantiul sta pe la ~300 rpm si cand o scot pe liber din sarcina, motorul se ineaca putin dupa care revine la ~300 rpm, se simte subturata bine de tot. Ceva idei ca sa aduc ralantiul la normal(~600rpm) ? Editat Aprilie 6, 2015 de plummer ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Aprilie 9, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Revin cu "solutia" la rememorarea functiilor motorului dupa ce se deconecteaza de la baterie motorul GDI, nu MPI. [ATTACH=CONFIG]241695[/ATTACH] ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Hyadum Postat Aprilie 9, 2015 Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Multumim! Cam complicat :hl Nu cred ca o deconectez bateria prea curand daca ia peste 30 de minute sa "invete" sa stea la relanti. :jp1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Aprilie 9, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Imaginează-ti ca eu am fost "maro" la pantaloni vreo 2 zile pana am gasit raspunsul pe forumul dedicat Pajero Pinin/Io. Credeam ca iar am facut vreo tampenie si nu stiam cum sa o scot la capăt :o ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Aprilie 20, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Dupa ce am revenit cu solutia la "rememorarea ralantiului", se pare ca Pufarina facea nazuri si a inceput sa fluctueze putin. I-am dat o spalare buna a clapetei de acceleratie cu spray de carburator (cu periuta de dinti) si acum chiar sta cum trebuie... pai ce, e dupa cum vrea el? :beat :ha: PS: A urmat o tura de vreo 20 mile tinuta in ture sa usuce tot lichidul care a ramas inauntru https://www.youtube.com/watch?v=w0O_caHCg3U Editat Aprilie 20, 2015 de plummer ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Iunie 17, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 17, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Am reusit pana la urma sa fac schimbul de ulei cu toate cele aferente si sa o spal dupa 4 luni ;) Am optat pt ulei full sinthetic Petronas Syntium 5000 XS SAE 5W30 API SN/CF BMW LL-04 Tinand cont ca o sa il schimb la 5000 mile, revin cu impresii mai incolo despre calitatile sale si efectele asupra motorului. PS: Am facut prima mie de mile. Odometrul arata 91820 mile... Woo Hoo :h5 ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Iunie 17, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 17, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" 5W30? Nu e cam subtire? Uleiurile astea se folosesc de obicei la motoare de ultima generatie, cu frecari reduse. Eu as vrea chiar 10W50, dar nu gasesc decat racing. Aveam de unde alege, dar tinand cont ca temperatura aici nu sare de 40 grade, am zis sa fac un experiment. In functie de cat de repede il arde si trebuie sa completez, data viitoare o sa incerc daca e nevoie 10w40 Shell Helix HX7. Dar e prematur sa vorbesc. Astept sa vad cum se comporta masina. [ATTACH=CONFIG]243369[/ATTACH] ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Hyadum Postat Iunie 18, 2015 Partajează Postat Iunie 18, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Da, in UK din cate am experimentat eu, greu ajunge si la 30 grade :sh2 La noi vara frecvent avem peste 40 grade la umbra, nici nu vreau sa stiu cate grade sunt in compartimentul motor, pe munte, in low gear la peste 4000 ture, daca sunt 35 grade afara. Eu vreau sa-i schimb toate garniturile, si dupa aia as putea experimenta diferite tipuri de ulei. :jp1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Iunie 25, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 25, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Update: 93100 mile Am verificat uleiul azi ca am facut un drum mai lung. Nivelul la ulei nu a scazut aproape deloc dupa 1000km. Dupa ce am lasat motorul sa se raceasca, dupa amiaza am verificat din nou nivelul si era la fel. Mers constant cu 100-110 la depasiri, aprox 3200rpm. (Ce-i drept, Pininul are treptele destul de scurte. Era bine sa fi avut a6a treapta :wink:). Pana acum uleiul 5w30 de la Petronas isi face treaba cu brio. ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
matteo_tgv Postat Iunie 27, 2015 Partajează Postat Iunie 27, 2015 (editat) Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Colegule Plummer, ma bag si eu acum, la spartul targului, sa ma ierti daca ma bag in seama aiurea. Foarte frumoasa masina si arata intretinuta. Imi place! Insa pretul de 1800 GBP este extrem de mare. Masina aia facea maxim-maxim 1000 GBP (cel mult, poate era nevoie sa pandesti o saptamana sau doua pe Autotrader). Nu te supara pe opinia unuia care, de ani buni, isi cumpara singur masinile de coclauri de prin UK si le schimba des. Am mai luat si pentru prieteni (in sensul ca merg cu ei si ii ajut, nu ca bisnitaresc masini). Am avut Pinin 2.0 in 4 usi, versiunea Vivo, echipata cu toate cele, adica asa cum e shaorma aia cu de toate (si a ta pare sa fie tot Vivo, n-am stat sa citesc atent chiar tot; daca ma insel, scuze). Mi-a placut Pinin-ul ala la nebunie, este o masina super-confortabila si foarte bine dotata, fuge tare fain iar placerea condusului lui pe sosea este inegalabila. In teren se descurca onorabil, cu specificatia ca e bine sa nu-ti inchipui, totusi, ca e vreo raketa de off-road, pentru ca nu e: raportul de demultiplicare al reductorului este o glumitza tare simpatica iar garda la sol lasa mult de dorit, mai ales fiind vorba de versiunea in 4 usi. Ce nu mi-a placut la Pinin este ca are o gramada de puncte din care poate sa pice (senzori peste tot, pretentiosi ca naiba si la fel de scumpi), nu gasesti piese pe aftermarket mai deloc (zic asta comparativ cu majoritatea celorlalte jeep-uri) iar cele originale, desigur, sunt crunt de scumpe insa, daca stai bine-bine cu banii si nu vrei sa o modifici si nici sa te bagi la coclauri grave, Pinin-ul e masina ideala pentru timpul liber petrecut in natura rezonabila. Consuma si mult iar GDI-ul nu suporta adaptare la GPL dar banuiesc ca nu te intereseaza GPL-ul. Nu stiu daca ai apucat sa afli daca ai LSD dar, daca nu te-ai dumirit inca, iti zic eu unde sa-l cauti: te uiti, din spatele masinii, la grupul spate si cauta pe el o mica placutza pe care scrie ceva de genul "Herical LSD" (gasesti poze clare aici: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?85851-Si-inca-un-Pininache-)/page2). Daca pe grup este depunere de mizerie poti sa nu vezi placutza asa ca e bine sa cureti grupul bine ca sa vezi sigur daca e sau nu. Daca ai placuta aia, ai si LSD. Daca nu, nu. By the way: LSD-ul de la Pinin este fenomenal. Pur si simplu fenomenal. Pe mine m-a scos din niste chestii din care pierdusem orice speranta ca se mai poate iesi si m-a trecut prin niste locuri prin care ziceam ca e nebunie chiar si macar sa visez ca pot trece cu genul ala de masina. Este LSD mecanic, cu pinioane, autentic, de tip Torsen. Face blocare completa, ca si un diferential blocant. Singura situatie in care nu se cupleaza este aceea in care ai una din rotile spate in aer. In rest, e super-tare. Mi-ar placea sa am asa ceva pe actuala Grand Vitara dar, din pacate, inca n-a facut nimeni un LSD Torsen pt GV... Foarte frumoasa masina ta, iti doresc s-o stapanesti sanatos si cu cheltuieli minime! Bafta, Matteo Editat Iunie 27, 2015 de matteo_tgv Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Iunie 28, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Salutare @Matteo, asa este, mare parte din ce ai zis este adevarat si apreciez opinia ta pt ca este constructiva :h5 1. Masina am cumparat-o dupa ce am stat 1 luna pe Autotrader, Gumtree, Ebay UK si in total sase masini vazute. Poate nu am prins eu perioada potrivita, cine stie? 2. Masina este modelul "Elegance" 2.0 3. Piesele sunt cam scumpe, asa este, dar nu de speriat. Acum nici eu nu schimb de nebun ce nu este neaparata nevoie. 4. Cam "papacioasa" din fire, consuma 12,5 - 13 l/100km urban si 10 - 10,5 extraurban. Consumul e important intotdeauna, dar fac maxim 8-9k km/an, benzina este 1.19 lire/litru, deci e acceptabil. 5. Masina este si va fi strict de familie si voi adauga/upgrada in functie de necesitati. In viitor caut sa ii schimb opincile cu BFG Goodrich 215/70/16 si sa o inalt 2", este cam maximul necesar pt ca 80% din timp vede doar sosea. 6. LSD... sper ca am :ha: [ATTACH=CONFIG]244198[/ATTACH] Acum, ca orice acaret, cu bune si rele, am inceput sa o invat si sa ma obisnuiesc cu ea, cu scartaiturile si troncaniturile aferente, care daca ramai pe sosea nu se aud :grin: Sa ne auzim sanatosi! ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
symy139 Postat Iunie 29, 2015 Partajează Postat Iunie 29, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" .... (zic asta comparativ cu majoritatea celorlalte jeep-uri) ... ...celorlalte masini 4x4 ar fi fost mai corect, in rest, toate informatiile sunt complet adevarate...:wink: Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 . symy139@yahoo.com 0766718187 - Service 4x4 Iasi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Hyadum Postat Iunie 29, 2015 Partajează Postat Iunie 29, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Salutare @Matteo, asa este, mare parte din ce ai zis este adevarat si apreciez opinia ta pt ca este constructiva :h5 4. Cam "papacioasa" din fire, consuma 12,5 - 13 l/100km urban si 10 - 10,5 extraurban. Consumul e important intotdeauna, dar fac maxim 8-9k km/an, benzina este 1.19 lire/litru, deci e acceptabil. Acum, ca orice acaret, cu bune si rele, am inceput sa o invat si sa ma obisnuiesc cu ea, cu scartaiturile si troncaniturile aferente, care daca ramai pe sosea nu se aud :grin: Sa ne auzim sanatosi! Consumul tau e un pic cam mare. Mie imi ia 10.5 urban si 8.5 extraurban, cu maxima 12 pe munte. Ce fel de bujii ai acum? :jp1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Iunie 29, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 29, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Consumul tau e un pic cam mare. Mie imi ia 10.5 urban si 8.5 extraurban, cu maxima 12 pe munte. Ce fel de bujii ai acum? Am NGK iridium. Au fost schimbate in septembrie. Eu suspectez filtrul de bnzina din rezevor, cel de sub bancheta( nu cred ca a fost schimbat vreodata). E vreo £100. Apoi sper sa mai scadă macar 1L. ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Hyadum Postat Iunie 29, 2015 Partajează Postat Iunie 29, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Pai eu ma gandeam ca daca ar fi acel filtru infundat, nu ar ajunge destula benzina, sau ar veni in suturi si ai avea ceva trepidatii. Daca arde mai multa pare a fi din ECU, poate nu are destul aer sau arderea nu este ideala. M-am gandit in primul rand la bujii pentru ca multi au avut consum mai mic dupa ce le-ai schimbat. :jp1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Iunie 29, 2015 Autor Partajează Postat Iunie 29, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Momentan chiar nu ma deranjeaza foarte mult consumul, ca nu circul foarte mult. Trebuie sa ating alte cateva puncte pe care nu am reusit sa le fac pana acum, si din lipsa de timp, dar mai ales de bani :beat Pana una alta, merge foarte bine :wink: ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
matteo_tgv Postat Iulie 3, 2015 Partajează Postat Iulie 3, 2015 (editat) Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Colegule Plummer, n-ai LSD, din pacate... Dar, daca o folosesti ca masina de familie, probabil ca nici n-o bagi in cine stie ce off-road deci nu e nici o problema ca n-ai LSD. http://forum.club4x4.ro/attachment.php?attachmentid=223098&d=1409592869 Incearca bujiile cu Iridium de la Denso, mie mi-au scazut semnificativ consumul ("Iridium Tough" - electrod central iridium 0.4mm si electrod de masa cu platina). http://forum.club4x4.ro/attachment.php?attachmentid=223078&d=1409581761 Colegule Symy139, ai dreptate! Editat Iulie 3, 2015 de matteo_tgv Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Iulie 3, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 3, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Colegule Plummer, n-ai LSD, din pacate... Dar, daca o folosesti ca masina de familie, probabil ca nici n-o bagi in cine stie ce off-road deci nu e nici o problema ca n-ai LSD. http://forum.club4x4.ro/attachment.php?attachmentid=223098&d=1409592869 Incearca bujiile cu Iridium de la Denso, mie mi-au scazut semnificativ consumul ("Iridium Tough" - electrod central iridium 0.4mm si electrod de masa cu platina). http://forum.club4x4.ro/attachment.php?attachmentid=223078&d=1409581761 Colegule Symy139, ai dreptate! Mulțumesc mult pentru informații! :h5 O sa incerc sa le schimb, poate mai scade consumul. ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Octombrie 21, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2015 (editat) Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Iata ca au venit dupa 6 saptamani si amortizoarele KYB 334405 pentru fata. Sunt cu 25mm mai lungi decat cele normale, la care o sa adaug niste distantiere de 20mm + inca 20mm din cauciucuri (bfg at km2 225/75/16) = ~60-65mm lift total. Urmeaza arcurile fata (inca nu sunt decis :grin:). Pe spate deja e decis cu arcuri de fata de mazda astina si amortizoare monroe, poate si ceva distantiere, sa vedem ce inaltime va avea fata dupa ridicare. Editat Octombrie 22, 2015 de plummer ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Octombrie 21, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" + inca ceva poze ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Hyadum Postat Octombrie 22, 2015 Partajează Postat Octombrie 22, 2015 Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Bun, felicitari ca pana la urma ai reusit sa le iei. Sunt cele pentru modelul Asia/Australia banuiesc, cu 285mm de la capatul de jos pana la sudura talerului. 6 saptamani iti cam testeaza rabdarea, dar daca au fost la pretul celor standard, cred ca merita. Eu pana la urma le-am facut custom, aceleasi dimensiuni, dar am dat 300 lei pe modificari pentru ambele. Inca nu am ajuns la casa sa pun rotile pe ele, dar fac asta si dupa aia pun poze. :jp1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Octombrie 22, 2015 Autor Partajează Postat Octombrie 22, 2015 (editat) Re: Shogun Pinin a.k.a. "Pufarinã" Bun, felicitari ca pana la urma ai reusit sa le iei. Sunt cele pentru modelul Asia/Australia banuiesc, cu 285mm de la capatul de jos pana la sudura talerului. 6 saptamani iti cam testeaza rabdarea, dar daca au fost la pretul celor standard, cred ca merita. Eu pana la urma le-am facut custom, aceleasi dimensiuni, dar am dat 300 lei pe modificari pentru ambele. Inca nu am ajuns la casa sa pun rotile pe ele, dar fac asta si dupa aia pun poze. Uitasem la un moment dat de ele, pana mi-ai adus tu aminte pe forum :ha: Apoi am inceput sa sun sa vad pe unde au ajuns :old Apropo, ce model de anvelope ai luat pana la urma? Editat Octombrie 22, 2015 de plummer ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate