Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Patrolica Ruginica


Ben 07

Postări Recomandate

Re: Patrolica Ruginica

 

Pai daca tot vezipe unde inca mai ai rugina ( Fertan acum actioneaza si ca revelator , indicand zonele inca ramase cu rugina pe ele ) pune si sableaza , daca tot te-ai invatat... ... n-o lasa sa traiasca , rugina e parsiva ...

 

Nu am ce sa sablez Cos,

tabla era sablata, arata ca si aluminiul sau tabla zincata, nu se vedea rugina deloc, dar stiu ca era rugina dinainte de sablare acolo, si in locurile unde era rugina inainte de sablare, fertan sa facut negru.

Dupa parerea mea rugina tot nu a fost scoasa chiar daca nu era visibila.

De acea cred ca o sablare nu scoate rugina din metal 100%

Nu mai am cum sa sablez, gauresc toata tabla.

Singurul lucru sper ca fertan sa isi faca treaba asa cum si spune reclama.

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 190
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Patrolica Ruginica

 

Colega, fa cum spune cos.

Daca ai dat cu fertan-kelfos-rahat impaiat, pune mana si sableaza sau curata din nou, apoi grund-vopsea etc.

Din experienta iti spun ca aceste "convertoare" sunt niste mizerii, daca nu cureti ce reveleaza ele.

Cine crede ca aplica doar aceste minuni chimice si apoi poate dormi linistit se inseala. Grav.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Rugina se poate scoate prin sablare , daca sablarea a fost bine facuta . Singura care nu poate fi indepartata este coroziunea din microfisurile din jurul sudurilor in puncte , rezultate in urma solicitarilor elastice . E foarte interesant cum pe tabla impecabil sablata inhibitorul ramane transparent dupa uscare pentru ca nu are cu ce reactiona exceptand aureola de microfisuri din jurul punctelor de sudura - la tablele de la caroserie . Vorbim tot de caroseria de Nissan , Patrol ... de dragul exactitatii ca am observat si alte caroserii .

In ce am vazut in pozele de mai sus nu e cazul , convertorul de rugina a revelat probleme mai mari ca suprafata decat aureolele de microfisurare ( si care nu pot fi combatute prin metode simple , as discuta cu placere un schimb de pareri cand s-ar putea ) . Ar trebui indepartata problema prin sablare pentru ca in spatele filmului de convertor inca poate exista destula rugina in diverse stadii .

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Un batran din tineretile mele zicea o vorba care m-a prins pe restul vietii : fa treaba buna sa n-aiba cilentul ce KKt manca !...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

fa treaba buna sa n-aiba cilentul ce KKt manca !...

 

Caroseria am trimis-o la sablat 200Eu si TVA.

 

Nu am mai avut puterea sa ma chinuiesc o saptamana.

O sa incerc piesele mici de pe sasiu, daca merge bine dau si sasiul, daca nu totul la sablat.

Pt piesele mici trebuie sa platesc multi bani de acea o sa incerc sa sablez acasa, macar cred.

 

La caroserie a fost extraordinar de dificil din cauza pozitiei.

 

Sper sa ma descurc pt ca pana acum nu am reusit nimic doar sa demontez :(, vedem cand incepe in sensul invers, montarea.

Mersi pt sfat.

Sunt de aceasi parere, dupa atata munca si bani nu vreau ca in 1-2 ani sa trebuiasca sa o fac din nou.

Eu am zis 10 ani as fi multumit daca ar fi acceptat la control technic, dupa acea vedem noi ce facem.

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Salut la toti,

 

caroseria fiind la sablat mam apucat de sasiu.

De cand l-am cumparat am citit pe net de problemele cu calamina in admisie,oil catch can, etc, stiti despre ce vorbesc.

Avand acces bun am zis sa il curat acum inainte sa il dau jos.

DSC01642.thumb.JPG.436bb29fe40b0871d09bbf66a6fd6678.JPGDSC01641.JPG.64b034ecb796638d167451707d4a67cc.JPGDSC01640.JPG.2d8dc6aa790654216002147857e6d326.JPGDSC01639.JPG.955f01c65840a3074f26717eca55b29f.JPG

 

DSC01638.thumb.JPG.401862a69d235a63da6d5326ba056104.JPG

 

Are cineva idee cum pot sa stiu la care piston am valvele inchise?

Vreau sa curat negreala dar nici nu vreau sa intre tot in cylindru/motor, si poate mai rau daca nu se mai inchid valvele bine.

 

Nu as vrea sa dau jos chiuloasa, pana acum tot demontez si nu vreau sa imi fac mai multe probleme decat am nevoie.

 

Mersi pt orice sfat bun.

 

Ben

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Da jos capacul superior al motorului si vei vedea clar care supape nu sunt atacate, e cel mai bine.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Da jos capacul superior al motorului si vei vedea clar care supape nu sunt atacate, e cel mai bine.

 

Atacate? vrei sa spui care nu se inchid bine sau care sunt inchise?

Nu am avut deloc probleme cu motorul, dar stiam ca are calamina pe admisie( toate au).

Daca tot ai raspuns si stiu ca ai experienta ce pot sa mai fac la el daca am acces??

Aici sunt cateva lucruri ce am vazut eu

 

Radiatorul mic curge ulei, merge la sudat

Radiatorul mare jumatate plin de mizerie, spalat cu karcher cu grija

 

Turbo desfacut complet si curatat si ala o sa fie plin de mizerie, cel putin asa am patit la terrano

 

O bujie este complet ruginita, le desfac pe toate si le testez.

 

Merci,

 

ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Prin "atacate" am vrut sa spun daca sunt apasate de came sau nu.

Nu spala radiatoarele cu kaercher, spala cu furtun de gradina si cu rabdare.

Turbo - daca se misca usor parghia geometriei variabile (deconectata de la actuatorul vacuumatic), las-o in pace.

Daca scoti capacul culbutorilor ai acces mai usor si la bujii.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Prin "atacate" am vrut sa spun daca sunt apasate de came sau nu.

Mersi,

o sa scot capacul pt ca nu am chef sa mai cumpar alta cheie, oricum si capacul este plin de ulei cum a curs radiatorul, o curatare buna nu ii strica.

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Buna la toti,

cateva poze cu admisia curata si turbo la fel, turbo a fost in stare perfecta, chiar daca nu il desfaceam functiona mult si bine.

Am dat motorul si cutia jos si o poza cu sasiul, era deja noapte dar parca se vede rugina mai bine in poza de acea am pus-o aici.

 

Cei cunoscatori, o intrebare, teava de esapament de 3'' face diferenta mare la sunet si putere? sau nu merita efortul?

Trebuie sa o schimb, poate chiar toata teava asa ca ori pun una standard ori una de 3''.

Are suduri peste tot, teoretic pot sa o pun asa cum este dar daca tot ii fac un rebuild as vrea sa pun noua.

Maine daca o sa pot incep la demontare ce a mai ramas pe sasiu, daca muncesc 8 ore, sasiul este preparat pt sablare inclus ridicat pereti la camera de sablat.

Sablarea imi face deja griji dar o sa incerc sa o duc pana la capat daca tot mam bagat in hora.

 

Inca odata daca aveti sfaturi sunt numai urechi.

 

Ben

 

 

DSC01663m.jpg.12f5cb402d7f2250f991818885b29439.jpgDSC01660m.jpg.9b13cf2fd621d24b3360843ddcc6d05b.jpgDSC01656mic.jpg.69faba97a6a10390603ed6ad93c9685f.jpgDSC01651mic.jpg.dfa8b20c70e1c7e2676848348ceded1a.jpgDSC01649mic.thumb.jpg.e79ff65d420a20dbbdd03f3f535cc511.jpgDSC01647mic.jpg.e28b5f5c6ef6f72258f6e6c3c915b4f5.jpgDSC01646MIC.thumb.jpg.47e30824366698a1be1d0e2af591f3fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Cu ce ai curatat turbina si galeria si cum ai procedat exact?

Multumesc si felicitati pt. Rabdare si tenacitate!

Bravo!

 

Salut, nu este mare lucru.

Am facut o linguruta din tabla si am tras totul afara, ascute partea de lingurita care o sa intre in calamina, lingura cu cat este mai mica cu atat poti sa cureti colturile mai bine.

Manerul la lingura sa fie mare sa poti tine bine de ea.

Am mai curatat cu o sarma de 2mm pe toata galeria cum am putut si cat am putut.

Dupa ce am curatat cu lingura am infundat cu carpa gaura care vine dinspre turbo si am umplut toata admisia cu benzina.

toata noaptea am lasat sa stea asa, intr-o vana bineinteles, pregatestete sa fie peste tot mizerie unde cureti, cel mai bine curata undeva afara unde nu trebuie sa cureti.

Am curatat bine a doua zi cu o periuta de dinti veche, dupa care am mai spalat cu karcherul la presiune de 160 bari.

Ce nu a mers am spalat cu acetona, pune masca speciala daca utilizezi acetona este foarte cancerigena.

 

Turbo dupa ce l-am dat jos am vazut ca nu este murdar deloc inauntru, doar un start fin de praf, ceva normal, turbina se invartea f bine, era tot de ulei si mizerie de la intercooler doar pe dinafara.

Am cumparat un sprey turbo clean, cu presiune de aer am invartit turbina si am spreiat.

Nu cred ca am facut mare lucru doar chestie de estetica dar daca tot am acces bun am zis sa il curat.

 

Mam gandid sa ii fac si o gaura de 1/2'' pentru inspectie in viitor ,am si dopuri cu filet, dar nu am gasit tarod NPT ( conic), daca o sa am timp dupa ce pun motorul pe sasiu poate demontez totul si o sa ii dau gaura.

 

Daca chiar vrei sa le cureti incearca sa gasesti ceva atelier prin apropiere, au vane de spalat cu perie si pompa, ei reutilizeaza lichidul de curatare, tu trebuie sa il cumperi si te costa, mai bine le platesti si nu mai trebuie sa iti faci mizerie, nu mai vorbesc de carpe si asa mai departe.

Eu nu am alta posibilitate, aici in Franta platesti cu bani grei totul si aerul murdar care il respiri.

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Tot esti la stadiul asta, fa o placuta si astupa saracia aia de EGR, sus la galeria de admisie.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Tot esti la stadiul asta, fa o placuta si astupa saracia aia de EGR, sus la galeria de admisie.

 

Da si asta o sa fie facut, am citit ca ai un boost in putere pt cateva secunde.

 

Crezi ca trebuie sa o dau jos cand ma duc la control technic la emisie??

 

 

 

Ben

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Cum vrei tu, numai astupa-l:grin:

 

Da capacul culbutorilor jos, vei vedea imediat care supape sunt inchise si care nu.

Vezi ca e o chiulasa ciudata, fiecare axa cu came deserveste cate o supapa de admisie si o supapa de evacuare ale fiecarui cilindru, nu are o axa pe admisie si o axa pe evacuare. Fiecare canal de la admisie duce la cate o supapa.

 

As inchide pe rand admisiile, as umple cu benzina portul supapelor si as astepta, as freca si cu o perie de spalat sticle atat cat se poate, apoi as sufla cu aer comprimat.

Si asta in mod repetat pana ar iesi curat. Doar admisiile.

 

Apoi as regla si jocul supapelor, dar asta e un pic mai tricky.:grin:

Macar masoara jocul, sa stii cum stai.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Cum vrei tu, numai astupa-l:grin:

 

Da capacul culbutorilor jos, vei vedea imediat care supape sunt inchise si care nu.

Vezi ca e o chiulasa ciudata, fiecare axa cu came deserveste cate o supapa de admisie si o supapa de evacuare ale fiecarui cilindru, nu are o axa pe admisie si o axa pe evacuare. Fiecare canal de la admisie duce la cate o supapa.

 

As inchide pe rand admisiile, as umple cu benzina portul supapelor si as astepta, as freca si cu o perie de spalat sticle atat cat se poate, apoi as sufla cu aer comprimat.

Si asta in mod repetat pana ar iesi curat. Doar admisiile.

 

Apoi as regla si jocul supapelor, dar asta e un pic mai tricky.:grin:

Macar masoara jocul, sa stii cum stai.

 

Spalarea este deja facuta, sunt poze pe pagina 4

 

 

Nu ma bag asa tare in motor, daca nu merge bine dupa instalare nu mai stiu unde sa caut problema.

mergea bine inainte de demontare.

Motorul are 280mii, cred ca in cativa ani o sa il refac nou complet.

Dar pas cu pas.

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Eu ziceam sa speli porturile supapelor, dar ma rog tu stii ce ai facut acolo.

Faptul ca ai o grenada cu 280000 nu poate decat sa te bucure, n-a explodat inca, iar faptul ca mergea bine inainte este un argument pentru potential.

Ai ocazia sa ii faci cateva lucruri minore cu impact important in viata motorului, aducandu-l intr-o stare de normalitate si cat mai aproape sau mai mult decat performantele declarate.

 

Masoara jocul supapelor si consulta manualul referitor la acest aspect, vei ramane uimit.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Eu ziceam sa speli porturile supapelor, dar ma rog tu stii ce ai facut acolo.

Faptul ca ai o grenada cu 280000 nu poate decat sa te bucure, n-a explodat inca, iar faptul ca mergea bine inainte este un argument pentru potential.

Ai ocazia sa ii faci cateva lucruri minore cu impact important in viata motorului, aducandu-l intr-o stare de normalitate si cat mai aproape sau mai mult decat performantele declarate.

 

Masoara jocul supapelor si consulta manualul referitor la acest aspect, vei ramane uimit.

 

Am spalat si galeriile de admisie din chiuloasa.

Imi este cam frica sa nu stric ceva pe acolo, dar sunt si tentat sa il pun la punct cat pot de mult, o sa vad cat timp o sa am, trebuie sa desfac capacul iarasi.

 

Mersi pt sfat, te tin la curent.

 

Ben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Crezi ca trebuie sa o dau jos cand ma duc la control technic la emisie??

 

Ben

 

Nu, la control nu-si miroase nimeni propriile basini:ha:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

Nu, la control nu-si miroase nimeni propriile basini:ha:

 

:ha:, dar baga o chestie in teava de esapament si spune daca besinile sunt in toleranta sau nu :ha:

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Patrolica Ruginica

 

5 ore de curatat cu karcher si dat cu picamarul pe sasiu

 

Dupa cum se vede in ultimele poze sasiul era plin de noroi, a fost spalat dar nu si partea din spate.

Imediat cum l-am cumparat mi-am data seama ca a fost la apa, pe motor se vedea clar pana unde a intrat la apa.

 

 

DSC01697m.thumb.jpg.237feb877fafa3cb0f126d3cd9c03925.jpgDSC01696m.thumb.jpg.e2e572109a334ea17cf878bf7f7d2e4d.jpgDSC01700m.thumb.jpg.18bfdb60e5187139afe8b633165c0e6e.jpgDSC01699m.thumb.jpg.6ff063ce93c78ece6bb874dac5c3b92a.jpgDSC01698m.thumb.jpg.515aa10875b45892e727960b582541f1.jpg

 

5 ore de dat cu picamarul pe sasiu

 

BenDSC01668m.thumb.jpg.13dcff3fef796bfc6c54e6fcbcb3d51b.jpgDSC01667m.thumb.jpg.d58e699fe9c3c823b6d1cfde4d26ef7a.jpg

 

Maine sper sa incep la sablare, nu ma stresez, foarte posibil sa nu mearga bine si sa il trimit la sablare

 

Salutari la toata lumea,

 

ben

Editat de Ben 07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare