Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mecanic musso


Toni20

Postări Recomandate

Buna ziua , am un musso din 99 si are motorul stricat de niste mecanici buni, de un an si ceva ma plimb cu masina pe platforma de la unu la altul, intrebarea mea este stie cineva un mecanic ,service unde as putea sa o duc dar sa mai fi reparat musso. Multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

ai motor Mercedes, cauta pe cineva care se pricepe la Mercedes!

 

Am fost si la reprezentanta mercedes dar mi-au zis ca nu se ocupa de asa ceva chiar daca are motor de mercedes, si la multi mecanici care ziceau ca se pricep si camd ajungeam acolo o lasam o zi doua la verificat si imi ziceau ca nu se pricep ca nu stiu ce sa ii faca, am dat cel putin o mie de euro pe platforma cat m-am plimbat cu ea de colo colo. Ultimul mecanic dupa o luna mi-a spus ca este motorul ca merge in trei pistoane si trebuie sa pun altu, dc??? Nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Poate ne dai mai multe amanunte, cum ar fi:

 

Ce motorizare este? Daca e sa ne luam dupa ce ne spui tu, si anume ca merge in trei pistoane, ar trebui sa fie un 2.3 benzina (astea sunt mai multe) dar cine stie , poate esti unul

din cei putini cu motor 2.0 benzina sau 2.3 diesel.

Cand spui ca merge in trei pistoane inteleg ca motorul porneste dar nu are putere, in sarcina trepideaza ca toti dracii si nu trage, sau ce face?

Editat de m0snegel
cu toate ca romanii au luptat vitejeste, ... dacii au fost in cele din urma invinsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Este un musso 99 cu motor 2.3 diesel, sa zic in mare ce sa intamplat cu aceasta masina, am schimbat tot pe fata bucsaraie capete si ce mai este, am reconditionat turbina, apoi am relizat ca nu mai incarca alternatorul am comandat unul nou, nu eu cel de la service si de aici a plecat totul ,a zis ca nu merge imi trebuia masina au zis sa plec asa desi mai aveam niste fire in porbagaj cica nu are nimic, la scurt timp o zi duoa ma lasat pe autostrada iesa fum de parca luase foc, am dus-o pe platforma inapoi la service sau uitat au zis dupa doua zile ca e gata am plecat masina in loc sa se tureze venea in nas parca nu avea putere, am revenit la ei ce au facut ca masina nu mai porneste la cheie o porneau mecanic cica alternatorul nu era bun am alutl nou acum dar nu este conectat sa nu il mai strice si pe asta, si de 2ani ma plimb si platesc platforme de la un service la altul , ultimul a zis ca este motorul si mai bine pun altul decat sa il fac pe asta, chiar sunt disperat ca am bagat foarte multi bani in ea, este preparata de off road are bara arb pe fata de fier pe spate la fel troliu este inaltata , si nu vreau sa o dau la fier. Am scris cam mult , ma scuzati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Dupa ce am plecat de la service am condus-o 5-6 km pana acasa in fiteza a doua ,cand vroim sa o accelerez isi pierdea din putere venea in nas, nu prea trepida mergea cam normal dar fara viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Spui ca a iesit fum. De unde? Din compartimentul motor s-au pe teava de esapament?

Si sincer nu inteleg ce are alternatorul cu pornirea. Poate sa fie mort (cu exceptia cazului in care e in scurt si da direct + la masa), daca pui o baterie incarcata trebuie sa porneasca.

In ceea ce priveste schimbatul motorului, din pacate, nu stiu unde gasesti unul de 2.3 diesel, intrucat aceste motoare s-au pus de catre SsangYong pe foarte putine Musso. Mai degraba poti gasii un Korando cu totul cu astfel de motor decat Musso.

Editat de m0snegel
cu toate ca romanii au luptat vitejeste, ... dacii au fost in cele din urma invinsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Pe teava de esapament a iesit fumul, de cand au pus primul alternator de atunci nu stiu nici eu nici ei dc nu mai merge la cheie, o porneau din stanga ca pe tractor de la motor ,dar nu pot sa il recoditionez daca este motorul, ptr ca ultimul mecanic nu a desfacut nimic la ea, eu nu stiu cum de stie ca e motorul si ca merge in trei pistoane,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Intrebare: cand a iesit fumul pe teva de esapament si ai intors cheia sa opresti motorul, motorul s-a oprit imediat sau a mai mers putin pana s-a oprit?

Si intamplator, ai verificat dupa episodul asta uleiul sa vezi daca mai ai ulei in baie?

Editat de m0snegel
cu toate ca romanii au luptat vitejeste, ... dacii au fost in cele din urma invinsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Intrebare: cand a iesit fumul pe teva de esapament si ai intors cheia sa opresti motorul, motorul s-a oprit imediat sau a mai mers putin pana s-a oprit?

Si intamplator, ai verificat dupa episodul asta uleiul sa vezi daca mai ai ulei in baie?

Nu cand am plecat prima oara de la ei fara firele de la alternator care duc pe baie si unde se mai duc ele, am mers o zi asa nu a avut nimic, a doua zi am mers pana la km 30 spre pitesti si pe drum eu apasam pedala si ea incetinea apoi a inceput sa iasa fum la greu , abia ii facusem si schimbul de ulei, a trebuit sa iau alt ulei ca au zis ca nu mai aveam ca la aruncat pe teava .am mai mers cam 600 m cu fumul dupa mine pana nu am mai putut coduce de fum intrase si in masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Pararea mea este urmatoare (si vorbesc din experienta pe care am avut-o cu un fiat regata 1.9 td la care reconditionasem si eu turbina la niste "specialisti"): probabil ca unul dintre simeringurile de pe axul turbinei nu a fost pus bine, sau a fost ciupit la montare (cazul meu) si a scapat uleiul in circuitul de alimentare cu aer ajungand astfel in pistoane. La mine cand a inceput sa iasa fumul pe teava de esapament am intors cheia sa opresc motorul, si desi eram langa masina cu cheia in mana, motorul s-a oprit dupa cateva zeci de secunde dupa ce s-a terminat uleiul din baie. Binenteles ca s-au facut praf supapele si capetele de piston dar norocul meu a fost ca mai aveam un motor identic pe care il primisem moca de la cineva care avea la vremea aceea o afacere cu dezmembrari auto (prin '96 sau '97 numai tin minte bine).

Acum la tine poate sa se fi intamplat la fel sau sa fie alta cauza - nu poti sti pana nu desfaci motorul.

Editat de m0snegel
cu toate ca romanii au luptat vitejeste, ... dacii au fost in cele din urma invinsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Sa revin putin sa nu se intrleaga ceva,

 

pasul 1 schimbat bucsaraie capete etrieri frana tot pe fata, pasul 2,schimbat ulei filtre, dat jos alternatorul cu fire cu ce mai are acolo in ziu aia nu lau primit abia dupa trei zile venea,

pasul 3, au zis sa plec fara alternator, mers doua zilecu ea pe baterie ca era noua, a doua zi pe autostrada beleaua cu fumul si ca nu se mai accelera ea se incetinea, intors la service

pasul 4 , cat ei isi bateau capul cu ea ,au desfacut turbina am plecat sa o reconditionez, apoi montat la loc,

Pasul 5 pus primul alternator probat de ei pe mașină ramas fara contact si fara curent pe jumatate de masina adica fata.

Pasul 6, pus doar pe masina fara sa fie legat alternatorul si am plecat de la ei, le-am spus sa o porneasca mecanic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Sa inteleg ca nu ai alimentare electrica pe partea din fata a masinii - contact, faruri, semnalizare, bord etc?

Sigur alternatorul pe care l-ai pus este de 75A - de diesel si nu de 115A de benzina? (au conexiuni diferite si poti arde sigurantele).

Editat de m0snegel
cu toate ca romanii au luptat vitejeste, ... dacii au fost in cele din urma invinsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Mersi

 

Desi nu sunt posesor de musso ci de l200 vin si eu cu o intrebare//cit timp ai mers fara alternator ai avut bine izolate firele de la iesirea din alternator pentru ca daca ai avut norocul sa fi dat la masa firul de plus de la alternator posibil sa fi bulit ceva prin calculator mai ales daca ai geometria variabila a turbinei comandata electronic(((nu stiu cum e la motorul mercedes de 2.3)) si 2 inclin sa cred ca meseriasii care au reconditionat turbina au facut-o de mintuiala chiar daca nu ar merge geometria variabila deloc nu ar avea voie sa pape atit ulei.Mai da detalii motorul inainte consuma ulei incalzea etc??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mecanic musso

 

Desi nu sunt posesor de musso ci de l200 vin si eu cu o intrebare//cit timp ai mers fara alternator ai avut bine izolate firele de la iesirea din alternator pentru ca daca ai avut norocul sa fi dat la masa firul de plus de la alternator posibil sa fi bulit ceva prin calculator mai ales daca ai geometria variabila a turbinei comandata electronic(((nu stiu cum e la motorul mercedes de 2.3)) si 2 inclin sa cred ca meseriasii care au reconditionat turbina au facut-o de mintuiala chiar daca nu ar merge geometria variabila deloc nu ar avea voie sa pape atit ulei.Mai da detalii motorul inainte consuma ulei incalzea etc??

Firele de la alternator le aveam in porbagaj, ce a mai ramas imi aduc aminte ca au fost izolate, am mers doua zile fara alternator, bateria era nou pe masina am baterie de 90 A, am scris la pagina doi ca turbina am reconditionat-o dupa ce am avut incidentul pe autostrada, nu am avut probleme cu consumul de ulei sau sa se incinga niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Mecanic musso

 

Nu reusesc sa dau de el , nr de tel care il are la profil nu merge

 

Incearca sa-l contactezi pe facebook, daca ai cont: https://www.facebook.com/iccio.maurizio.5

Bafta!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare