Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme suspensie D3


shpagasinu

Postări Recomandate

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 131
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Probleme suspensie D3

 

salut!

din ce am vazut in pozele respective, se refera la o crapatura din dryer. La mine dryerul a fost schimbat cu unul nou acum 2 luni.

As exclude sincer varianta ca a crapat atat de repede.

 

Aseara am pus diagnoza pe masina iar temperatura compresorului cu masina pe loc era undeva la 96 de grade. In mers a scazut la 46, iar la o noua oprire, a crescut iarasi pe la 80.

 

Amicul meu spunea ceva de kitul asta, care ar ajuta la inlocuirea unei garnituri de pe piston:

https://www.olx.ro/oferta/kit-reparatie-compresor-aer-hitachi-land-rover-range-rover-discovery-IDapBe7.html#fadbf274a9

 

A mai inlocuit cineva garnitura asta?

 

Cu stima

 

Sincer, ma gandeam sa cumpar unul nou aici avand 2 variante:

AMK, care necesita un upgrade la computerul de suspensie (al meu fiind hacked, posibil sa-mi crape)

Hitachi, care nu necesita upgrade-ul, dar cica-s mai proaste.

Editat de shpagasinu
Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

am gasit pe LRDirect doua compresoare hitachi

1. https://www.lrdirect.com/LR015303-supplied-by-BRITPART-branded-HITACHI.html

2. https://www.lrdirect.com/LR023964-supplied-by-BRITPART-branded-HITACHI.html

 

acum, care o fi diferenta intre ele?

Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

Din experienta celor de pe Disco3.co.uk compresorul AMK merge si fara update de soft. Doar cu releul schimbat cu cel cu care vine AMK-ul in pachet.

 

Acum, la problema ta:

 

C1A2064

 

Pressure increase too slow when filling reservoir

 

Causes:

Compressor fault

Reservoir pipe air leak

Reservoir air leak

Gallery pipe air leak

Intake filter blocked/restricted

Intake pipe blocked/restricted

Air suspension intake silencer blocked/restricted

Corner valve stuck open

Pressure sensor fault

 

 

Dupa bufnitura, acum mai merge compresorul? Ridica masina in max 1-2 min?

Din cate imi aduc aminte tu ai schimbat doar compozitia dryer-ului, nu? Nu si capacul care e posibil sa se fi rupt ca in link-ul pus de @sierrafery

Sau ai montat unul cu totul?

 

Pana ajungi la inlocuit compresorul poti sa incerci inlocuirea garniturilor din link-ul pus de tine.

Temperatura compresorului e totusi ok. Limita e la 130.

 

De asemenea, problema poate sa fie localizata la rezervor si sa scape aer. As incerca urmarirea scaparilor de aer cu apa si sapun oe rezervor in sine, pe conducta sa de aer si in zona valve block-ului dintre rezervor si compresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

Compresorul acum nu merge. Este pe eroare, care apare la un timp dupa ce masina porneste.

Initial, aseara, cand rulam cu ea, temperatura scadea, eroarea disparuse. La prima stationare, a crescut pana pe la 90+eroare.

 

Eu am schimbat tot dryerul (https://www.lrdirect.com/VUB504700-supplied-by-BRITPART-branded-HITACHI.html)

Am comandat un kit astazi care contine garniturile pentru piston+ capacul pentru dryer din metal, in caz ca de la asta s-a auzit bufnitura.

Explicatia a fost ca al meu compresor nu mai este la prima tinerete si din cauza ca l-am dat sus jos (de vreo 3 ori), inclusiv pe pozitia de acces (o singura data) s-a dus.

Miercuri bag masina si revin cu detalii.

Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

Daca senzorii nu au fost deconectati cu bateria conectata nu trebuie recalibrare

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

Senzorii au mufe dar daca nu se umbla la ei in sensul sa fie schimbat nu trebuie deconectati in nici un caz, totodata daca bateria e deconectata inainte de orice lucrare memoria ECU nu se schimba, pe scurt, pt o lucrare la compresor nu trebuie recalibrare...sper sa confirme si @SkanderV ca el e specialistul in D3

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

mi s-a confirmat, in parte, ceea ce banuiam. Mi s-a zis din start ca trebuie recalibrata suspensia dupa reconditionarea compresorului (260 de lei). Sper sa nu fiu offtopic cu postarea.

 

In alta ordine de idei, ma puteti ajuta cu un tutorial pentru schimbarea compresorului?

E dificil de facut in regie proprie?

Ma gandesc ca daca reconditionarea lui ma ajunge ca unul nou, atunci mai bine iau unul nou, fie el si Hitachi,.

Editat de shpagasinu
Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

offtopic

 

e complicat tare cu masina asta si cu meseriasii!

Cred ca asta a fost unul dintre motivele pentru care am cochetat la un moment dat cu vanzarea ei!

Si nu ma intelegeti gresit: mereu am platit cat mi s-a cerut, dar cand imi faci niste operatiuni peste care putem sari, am senzatia ca imi cresc urechi de magar! Si asa, pana acum cred ca urechile au dat muguri!

Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

mi s-a confirmat, in parte, ceea ce banuiam. Mi s-a zis din start ca trebuie recalibrata suspensia dupa reconditionarea compresorului (260 de lei). Sper sa nu fiu offtopic cu postarea.

 

In alta ordine de idei, ma puteti ajuta cu un tutorial pentru schimbarea compresorului?

E dificil de facut in regie proprie?

Ma gandesc ca daca reconditionarea lui ma ajunge ca unul nou, atunci mai bine iau unul nou, fie el si Hitachi,.

 

Tutoriale sunt multe pe Youtube.

 

Eu prefer varianta aceasta cu poze:

https://www.disco3.co.uk/forum/air-suspension-compressor-replacement-67721.html?

In cazul din acel link era aceeasi eroare ca si la tine. Iar reparatia a urmat acealsi fir: verificari de scapari dupa care inlocuire.

 

Daca iei AMK, varianta de ghid de montaj cu modificarile pentru AMK:

https://www.disco3.co.uk/forum/topic84165.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

offtopic

 

e complicat tare cu masina asta si cu meseriasii!

Cred ca asta a fost unul dintre motivele pentru care am cochetat la un moment dat cu vanzarea ei!

Si nu ma intelegeti gresit: mereu am platit cat mi s-a cerut, dar cand imi faci niste operatiuni peste care putem sari, am senzatia ca imi cresc urechi de magar! Si asa, pana acum cred ca urechile au dat muguri!

 

Daca vrei sa-i demonstrezi uite mai jos sectiunile de Workshop Manual referitoare la montat/demontat compresor:

 

(primul document are referinta la al doilea)

 

compressor(60.50.10).pdf

EAS pressurize & depressurize.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

a aparut o alta eroare:

nu mai reusim sa intram in computerul de suspensie, ceva gen ambele switch-uri sunt apasate simultan. Nu am retinut codul exact

Cauze:am scos o siguranta de suspensie- 20A, de la panoul din fata, de langa baterie.

Motorul oprit, si la fel de sigur sunt ca nu aveam cheia in contact.

Mi-a zis tipul sa scot siguranta de suspensie, ca sa nu mai porneasca compresorul la fiecare pornire.

El se referea la siguranta din torpedou. Eu, destept din fire, am scos-o pe cea de langa baterie.

 

Imi e frica sa nu fi prajit computerul de suspensie, ca cica daca era in tensiune, se duce!

 

ceva păreri!?

Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

nu mai reusim sa intram in computerul de suspensie, ceva gen ambele switch-uri sunt apasate simultan.

 

Imi pare rau, va trebui sa explici mai pe larg despre ce e vorba aici, ca nu ma prind. Care switch-uri?

 

Ce siguranta ai scos (ce numar?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

eroarea legata de faptul ca ambele "butoane" care ridica si coboara masina sunt apăsate simultan .

 

Ideea era sa intre cu diagnoza si sa incerce sa ridice masina, in pozitia normal si sa o lase pana dimineata, sa vedem daca exista pierderi la perne.

Din momentul in care eu am scos F26, se aude un clinchet in bord, pe langa mesajul suspension fault, după ce dau contact.

Inainte aparea doar mesajul suspension fault normal height only

Editat de shpagasinu
Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

"Cu diagnoza nu mai poate accesa deloc computerul de suspensie."

Modulul nu raspunde la interogare de catre tester? Nu poate citi erorile?

Atunci chiar ca nu e de bine.

 

La un modul de control in toate mintile e greu sa pateasca ceva cand scoti/pui siguranta. Daca ai scos cheia din contact si ai lasat masina sa stea 2 min.

Dar al tau este lipit din mai multe, nu stiu ce sa zic.

Ca tot am ajuns aici, nu inteleg de ce nu ai luat modul nou. RQT500170 e 2100 RON. Ieftin in bani LR

 

"eroarea legata de faptul ca ambele "butoane" care ridica si coboara masina sunt apăsate simultan"

 

Adica:

C1A3064

Raise and lower switches activated at same time

Possible causes:

BJB Fuse 26E failed

Switch pack harness wiring: short circuit to ground, short circuit to power, high resistance

Switch pack failure

Air suspension control module failure

 

Deci se pot citi erorile?

Dupa cum zice si manualul: ori siguranta, ori firele de sub plansa de bord dintre scaune, ori modulul cu totul.

 

Nu am alta idee decat sa mergi la cel care a lipit modulul sa se uite la el.

Editat de SkanderV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

Salut! Revin cu detalii

Computer de suspensie reparat.

Compresor desfacut, schimbat kitul din link-ul postat anterior, dar apare aceeasi eroare: air supply to slowly

M-a sunat sa-mi zica ca el nu stie ce sa-i mai faca si sa vin sa o iau.

Maine o iau de la capat sa caut un mecanic bun care sa-i dea de cap.

Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

ma gandeam sa va mai plictisesc cu cateva detalii, poate imi dati o solutie.

Sunt deja la a III-a saptamana fara masina si este nasol.

 

Am dus masina la un alt mecanic care la randul lui a probat compresorul, care este ok, mai putin o valva care nu se deschide si care nu lasa aerul sa iasa din el.

Valva cica este comandata de computerul de suspensie.

Eroarea este aceeasi: air supply to slowly

Ce trebuie sa schimb pana la urma: compresorul sau computerul de suspensie?

Va multumesc

Land Rover, Discovery 3- 2005, 2.7, 190 CP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie D3

 

Trebuie investigat de ce nu deschide valva ca poate avea diverse motive, ECU se schimba doar daca el e problema dar poate fi circuitul sau valva in sine

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare