Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Submarinul meu rusesc


gabarea

Postări Recomandate

Re: Submarinul meu rusesc

 

as fi vrut sa experimentez putin pe Niva mea si ma gandeam sa ii tai din plafon iar spatiul gol vad eu cu ce-l inlocuiesc sa nu-mi ploua/ninga inauntru. a mai facut cineva aceasta operatiune?

 

:) am facut da nu pe niva :) pe alta masina si vreau sa iti zic ca daca nu intaresti si nu rigidizezi o sa ai ditamai balanganelile de table pe masina :)

eu la niva am taiat da nu din plafon :)

vrei decapotabila acum iarna?:) asteapta si tu pana la primavera:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 371
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

  • 5 luni mai târziu...

Re: Submarinul meu rusesc

 

Cablul ce duce de la borna de + spre electromotor s-a rupt din bobina; as mai putea sa-l lipesc cumva sau am nevoie de alta bobina?

 

La fiecare 2 ani mi se duce pompa de apa; care ar fi motivul? Fac eu ceva gresit cu masina sau e calitatea slaba? Voi de unde luati pompa de apa pentru Niva si ce marca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 luni mai târziu...

Re: Submarinul meu rusesc

 

Cumva catalizatorul defect influenteaza consumul?

 

Cum imi pot da seama daca catalizatorul meu nu mai lucreaza sau ca e nevoie de inlocuire?

 

Am urmatoarele simptome:

1. la rece merge in 3 pistoane si trage greu

2. check-engine sta mereu aprins, insa cand merge in 3 pistoane (la rece) palpaie de cel putin 12-14 ori. isi mai revine cand opresc si dau drumul iar la motor

3. scoate mult abur pe teava de esapament de zici ca-i cometa

4. si mereu am acelasi consum, cu un ful de 40 de litri fac undeva la 320 de kilometri ceea ce mi se pare putin tinand cont ca nu prea o bag pe teren

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Submarinul meu rusesc

 

Bună seara domnilor , sunt nou posesor de niva 2005 1.7i cu gaz pe ea de factura poloneza cred.

Problema mea este ca da rateuri , mai ales când se încălzește.

Am modificât electrozii la bujii la cota 0.7mm și parcă nu mai fac așa rău.

Ce o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Schimba bujiile.

 

Am comandat bobina delphy fişe Hitachi și bujii nu știu încă ce marca model...

Am mers acum cu mașina și se comporta puțin mai bine dar martorul tot s-a aprins , am notat ca atunci când depășesc 50-60 la ora și cu motorul cald .

La ralanti se aude șuierat din filtru , nu sta clapteta pe loc . Închide , deschide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Cred ca o sa încep cu bobina fise și bujii , apoi o iau cu senzorii de detonatie, de turație, de temperatura, de poziție clapeta și ce-o mai fi .

Sper sa îi dau de cap.

Pe tester da knkck senzor și rateu aleatoriu

 

Șterse erorile , reapar după 2-3 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Cumva catalizatorul defect influenteaza consumul?

 

Cum imi pot da seama daca catalizatorul meu nu mai lucreaza sau ca e nevoie de inlocuire?

 

Am urmatoarele simptome:

1. la rece merge in 3 pistoane si trage greu

2. check-engine sta mereu aprins, insa cand merge in 3 pistoane (la rece) palpaie de cel putin 12-14 ori. isi mai revine cand opresc si dau drumul iar la motor

3. scoate mult abur pe teava de esapament de zici ca-i cometa

4. si mereu am acelasi consum, cu un ful de 40 de litri fac undeva la 320 de kilometri ceea ce mi se pare putin tinand cont ca nu prea o bag pe teren

A mea în condiții similare cu a ta , are un consum de 22 litri gaz la 100km mers numai în București sector 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Cred ca o sa încep cu bobina fise și bujii , apoi o iau cu senzorii de detonatie, de turație, de temperatura, de poziție clapeta și ce-o mai fi .

Sper sa îi dau de cap.

Pe tester da knkck senzor și rateu aleatoriu

 

Șterse erorile , reapar după 2-3 km

 

Verificand fișele , am notat ca pe bujia 1 și 4 da scânteie sănătoasă cu păcănit, iar pe 2 și 3 nu se aude scânteia, dar o da totuși. La scoaterea pe rand fiecarei fișe , motorul simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Ok , am remediat , merge așa cum trebuie.

Am schimbat bujii beru (0.8mm), fișe magneti marelli, bobina delphy . În concluzie era bobina , avea una sau doua mufe pline de rugina și cocleala verde .

Am făcut și calibrarea gpl , și acum fac consumul .

Am șters martorul din bord pentru ca tot apare cu eroarea senzor detonatie. O sa schimb și senzorul sa văd dacă mai apare.

Oricum s-a schimbat total mersul motorului în bine fie pe benzina fie pe gpl. Înainte de calibrare gpl îmi consuma 22-24 litri gpl la suta , mers în oraș. Și mirosea a gaz . Acum după calibrare nu mai miroase a gaz și urmează sa văd consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Acum cu siguranta nu mai vrei sa o vinzi!

 

Azi am pus la punct și eroarea cu martor motor aprins , care pe diagnoza ieșea knock senzor . Era mufa scoasă.

 

Am făcut cei 100km pentru consum și butelia arata 12 litri mai puțin . Nu cred ca a consumat așa puțin , mâine îi fac plinul sa văd adevărul. Sa văd dacă am reglat bine harta gpl ului.

Și tot mâine voi ieși în off road pe Valea Argovei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Submarinul meu rusesc

 

Intampin o foarte mare problema la Niva mea la ultimele doua fuluri de benzina. Inainte sa rectific chiulasa cu toate operatiunile ei cu un plin de 40 de litri de benzina ajungem sa fac intre 320-350 de km. Dupa rectificarea chiulasei si schimbat bujii (cele vechi erau mereu mancate si incarcate cu calamina) eu reusesc sa fac 220 de km. Adica am un consum de aproximativ 20 de litri?

Cum e posibil asa ceva?

Puteam face ceva gresit cand s-a rectificat chiulasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Intampin o foarte mare problema la Niva mea la ultimele doua fuluri de benzina. Inainte sa rectific chiulasa cu toate operatiunile ei cu un plin de 40 de litri de benzina ajungem sa fac intre 320-350 de km. Dupa rectificarea chiulasei si schimbat bujii (cele vechi erau mereu mancate si incarcate cu calamina) eu reusesc sa fac 220 de km. Adica am un consum de aproximativ 20 de litri?

Cum e posibil asa ceva?

Puteam face ceva gresit cand s-a rectificat chiulasa?

 

Dar acum după rectificare, uleiul are aproximativ culoarea normala? e vreo schimbare în puterea motorului? adică trage mai bine ? Evacuarea pesemne are probleme din cauza catalizatorului probabil înfundat?

Niva mea după ce am remediat cu piese noi tot ce ținea de aprindere admisie și evacuare , consuma 12-15 litri de gaz , benzina încă nu am făcut un consum.

Înainte sa fac toate astea, îmi consuma 25 litri gaz și vreo 17 benzina și motorul dădea rateuri pe toți cilindri. Bujiile pentru benzina tre sa aibă distanta intre electozi de 0.8 mm pentru benzina dar pt gaz trebuie sa fie de 0.7mm . Eu am pus de 0.8mm beru. O sa încerc sa reglez și pe 0.7mm sa văd Cum se comporta.

Editat de Rvinturis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Dar acum după rectificare, uleiul are aproximativ culoarea normala? e vreo schimbare în puterea motorului? adică trage mai bine ? Evacuarea pesemne are probleme din cauza catalizatorului probabil înfundat?

Niva mea după ce am remediat cu piese noi tot ce ținea de aprindere admisie și evacuare , consuma 12-15 litri de gaz , benzina încă nu am făcut un consum.

Înainte sa fac toate astea, îmi consuma 25 litri gaz și vreo 17 benzina și motorul dădea rateuri pe toți cilindri. Bujiile pentru benzina tre sa aibă distanta intre electozi de 0.8 mm pentru benzina dar pt gaz trebuie sa fie de 0.7mm . Eu am pus de 0.8mm beru. O sa încerc sa reglez și pe 0.7mm sa văd Cum se comporta.

Salut Ai remediat ceva cu consumul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

N-am reusit sa remediez nimic. Parca n-ar mai fi posesori de Niva pe forum, nu mai raspunde nimeni :)

Nu stiu ce naiba sa ii fac.

Poate o fi de la vremea asta geroasa? Debitmetru? Dar pare ca trage bine, are intr-adevar mici rateuri dar le avea si inainte de rectificare chiulasa.

Bujiile sunt noi.

Injectoarele daca se defecteaza influenteaza asa mult consumul? Dar daca ar i fost un injector de vina s-ar fi simtit in puterea motorului, ceea ce nu e cazul.

Chiar nu mai stiu ce sa ii fac, sunt doar putin dezamagit ca reusesc sa o pun la punct cu alte probleme dupa care vine alta si ma simt neputincios deoarece vreau sa o remediez dar nu stiu unde sa umblu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

N-am reusit sa remediez nimic. Parca n-ar mai fi posesori de Niva pe forum, nu mai raspunde nimeni :)

Nu stiu ce naiba sa ii fac.

Poate o fi de la vremea asta geroasa? Debitmetru? Dar pare ca trage bine, are intr-adevar mici rateuri dar le avea si inainte de rectificare chiulasa.

Bujiile sunt noi.

Injectoarele daca se defecteaza influenteaza asa mult consumul? Dar daca ar i fost un injector de vina s-ar fi simtit in puterea motorului, ceea ce nu e cazul.

Chiar nu mai stiu ce sa ii fac, sunt doar putin dezamagit ca reusesc sa o pun la punct cu alte probleme dupa care vine alta si ma simt neputincios deoarece vreau sa o remediez dar nu stiu unde sa umblu

Dacă ai catalizator , vezi sa nu fie ceva înfundat, ai pus tester pe ea?

Sondele lambda ?

Filtrul de aer?

Ia-O ușor din aproape în aproape și poate te luminezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Submarinul meu rusesc

 

Dacă ai catalizator , vezi sa nu fie ceva înfundat, ai pus tester pe ea?

Sondele lambda ?

Filtrul de aer?

Ia-O ușor din aproape în aproape și poate te luminezi.

Filtrul de aer e schimbat insa stiu ca de ani de zile am probleme pe sondele Lambda.

Cat despre catalizator habar nu am cum se da jos, as fi facut asta dar nu stiu de unde sa incep. De fapt serviceul din zona mea ar trebui sa stie asta, insa cand e vorba de Niva eu trebuie sa le vin mereu cu indicatii, altfel nu prea se apuca. Trebuie taiata teava de esapament pentru a ajunge la catalizator?

 

Termostatul sigur nu e blocat pe deschis ? Si o husa in fata radiatorului e buna. Poate e răcit motorul prea tare.

In urma unor discutii cu mecanicul am constatat ca termostatul meu nu functioneaza, la temperaturile joase care au fost zilele trecute, in timp ce ma deplasam in afara localitatii termostatul revenea la 60 de grade si caldura nu mai baga deloc. Acum i-am pus o bucata de carton si acul pare ca sta la 90 de grade. Acum voi face proba zilele urmatoare daca si-a revenit consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Consumul nu si-a revenit am aceeasi problema desi chiar daca termostatul inca nu l-am schimbat, apa sta la 90 de grade datorita unei bucati de carton ce tine de cald radiatorului.

 

Pe tester imi apare senzorul pozitie ax came si debitmetrul. Mecanicul imi spune ca distributia ar fi fost pusa prost si din cauza asta acest consum.

 

Legat de debitmetru, ii scot mufa si mersul motorului se schimba in rau, introduc mufa la loc, motorul isi revine. Eu de aici inteleg ca debitmetrul functioneaza; dar nedumerirea mea e de ce mai apare pe tester?

Legat de seonzorul pozitie ax came: e cam putin probabil sa se strice senzorul pozitie ax came chiar acum cand s-a umblat la distributie (cu prilejul schimbarii garniturii de chiulasa). Sa iau in calcul distributia pusa prost?

 

Poate e vreun coleg care ma poate imprumuta cu senzorul de pozitie ax came si un debitmetru sa le fac un test sa vad daca-si revine consumul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 luni mai târziu...

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare