Irod Postat Aprilie 29, 2012 Partajează Postat Aprilie 29, 2012 (editat) Am deschis topicul la voi, ca voi sunteti mai multi :grin:. Decat noi cu Terrano. Asa ca vreau sa intreb daca va ajunge cat puteti ridica fata din barile de toriune? Eu am facut urmatorul lucru: pe fata mi s-au terminat telescoapele , asa ca am pus un rand nou de la OME, in acelas timp ca sa vad cat ar fi inaltimea normala a masini cu un kit ome am pus pe spate arcuri OME, dar am pastrat deocamdata pe spate telescoapele originale. Masina avea inaltimea de jos pana la punctul cel mai inalt al aripii asa: pe fata 81 cm pe spate 86 cm. Dupa ce am pus arcurile OME pe spate masina a ajuns la 90cm. Era evident ca fata nu putea ramane la 81. Asa ca am ridicat din bari. Ce am obtinut pe fata dr 85cm si mai pot ridica . Pe fata stg. 83 cm cu bara de pe stanga stransa la maxim. Asa ca masina sta un pic intr-o parte. Dupa asta am scazut si pe dreapta la 83 cm ca sa o echilibrez . Problema mea este ca eu vreau sa o ridic mai mult si pe partea stanga. Ceva sugestii dar care sa nu fie scumpe va rog daca aveti. Editat Aprilie 29, 2012 de Astral Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mariusradovici Postat Aprilie 29, 2012 Partajează Postat Aprilie 29, 2012 Re: Bari de torsiune Se stie ca la cotetele astea cu bari de torsiune iefina e ridicarea dar limitata, strangi pana la 1/2 cm de limitatorul de jos daca il mai ai, daca nu mai strangi pana aproape de fier.. dar tot de caca e treaba, depinde ce faci cu masina pt ca daca tragi bine de ea risti sa se rupa din nituri bara de torsiune(rar) sau planetare(uzura mai mare). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Irod Postat Aprilie 30, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 30, 2012 Re: Bari de torsiune alte solutii alte pareri, eu sunt nemultumit si nu inteleg de ce pe o parte is stranse la maxim si suspensia nu ridica si pe partea cealalta mai pot strange mult si bine. De unde a rezultat uzura asta inegala a barilor? Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
u2_2 Postat Aprilie 30, 2012 Partajează Postat Aprilie 30, 2012 Re: Bari de torsiune in primul rand arcul aripii nu este un bun reper pentru masuratori. diferenta poate sa apara de exemplu in cazul barelor provenite de pe masini diferite. de asemenea, daca la montarea barelor una din roti a fost mai ridicata atunci ai diferenta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Aprilie 30, 2012 Partajează Postat Aprilie 30, 2012 (editat) Re: Bari de torsiune Niciodata nu vor fi doua arcuri ( oricare ar fi ele , elicoidale , bare de torsiune , lamelare ...) absolut identice . Fabrica le imperecheaza , dar marja de lucru este mare , de pina la 14% la arcurile de cursa scurta . Impaca-te cu ideea ca arcurile pot fi diferite , la care diferenta se adauga si uzura datorata solicitarilor aleatorii . Una din variantele pe care le mai ai in mineca ar fi reindexarea cu un dinte si refacerea reglajelor . Sau inceperea de la zero cu reglajele - in cazul in care s-a mai intervenit la masina nu e obligatoriu sa fie montate identic . Problema e ca o ridicare din arcuri la IFS deranjeaza geometria , asa ca vei avea compensari si corectii de facut . Cine-mi da si mie un Terrano sa-mi fac poftele si ideile cu un coilover mic si fortos montat la capatul barei de torsiune , pe linga CV , ca sa mareasca cursa suspensiei in sarcina ??? Promit ca nu i-o zgarii si nu las animale in ea ..... Editat Aprilie 30, 2012 de cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Irod Postat Mai 1, 2012 Autor Partajează Postat Mai 1, 2012 Re: Bari de torsiune deci as putea din cate inteleg sa modific pozitia cu un dinte? hm...asta nu am cum sa fac eu tre sa rog un prieten mecanic. 1) Dar in timpul reindexari cu un dinte si apoi restrangerea barii, exista riscul ca bara sa se rupa? Daca pe partea opusa mai pot ridica mult si bine direct de la surub fara sa mut un dinte trebuie sa fac asta cu mutatul pe ambele parti sau numai unde nu ridica suficient? 2) Ar fi o varianta sa iau o bara din dezmembrari pentru partea stg. acolo unde e problema? 3) pentru cos, daca as locui mai aproape de tine sa fii sigur ca ti l-as da pe mana sa iti faci poftele cu elicoidalul :grin:. Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
u2_2 Postat Mai 1, 2012 Partajează Postat Mai 1, 2012 Re: Bari de torsiune 1. Orice bara de torsiune, stransa peste limita, poate plezni. Pentru ridicari mari se folosesc bare HD. Se "indexeaza" numai partea puturoasa, in cazul tau stanga; 2. barele se schimba in perechi. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate