sheshi Postat Noiembrie 9, 2012 Partajează Postat Noiembrie 9, 2012 poti sa ii schimbi rapoartele DOAR in cazul in care vrei sa ii pui ceva roti mai maricele sau vrei sa ii maresti cuplul in teren, altfel lasa rapoartele care le ai acuma. in legatura cu schimbatul rapoartelor la Jeep-uri: - prima data vedeti ce model / an de jeep aveti si identificati ce model de punti sunt ca sa nu patiti ca aka @alin-jeep ( Dana 30 cu Dana 30 Reverse Rotation :wink: ), si cautati rapoarte / componente exact pt. puntea Dvs. ! - vedeti / verificati ce rapoarte aveti, deoarece de ex la rapoartele de pena la 3.55/3.73 se foloseste un Carrier de Diferential, peste ( inclusiv ) 3.73 se foloseste alt tip de Carrier... in anumite cazuri trebuie schimbat si acesta.... asta daca nu se monteaza un Blocant. - iarasi Atentie, daca se doreste Blocant, unele tipuri nu accepta rapoarte mici ( sub 3.55 ) !!! - recomandarea este ca la schimbarea unui Raport sa fie schimbat complet se setul de Semeringuri, Rulmenti, prezoane coroana, saibe... exista pe piata Master Rebuil KIT pt toata gama de punti de Jeep.... NU incercati sa reutilizati Rulmentii sau mai ales saibele deformabile !!! - intotdeauna un raport este fabricat in pereche ( Pinion + Coroana ) si au un cod de imperechere scris pe ele, nu este recomandat sa schimbi doar o coroana cu alta fara sa schimbi si pinionul, puteti avea marea surpriza sa se faca praf grupul... De altfel nici nu exista pe piata aceste repere decat la pereche !!! ok atunci poti sa mi zici si mie pls de ce nu trage masina? daca nu e de schimbat raportul lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Noiembrie 9, 2012 Partajează Postat Noiembrie 9, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Inainte ar trebui sa ne spui mai precis cum se comporta... Adica: se tureaza mai mult de 2000rpm ? Scoate fum ? E motor inainte sau dupa 96 ? Turbina e in mintile ei ? E legata ok tubulatura pe partea de admisie ? '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
atar Postat Noiembrie 9, 2012 Partajează Postat Noiembrie 9, 2012 Re: schimbare rapoarte punti ok atunci poti sa mi zici si mie pls de ce nu trage masina? daca nu e de schimbat raportul Cand pui rotile standard masina trage bine si se misca asa cum trebuie? "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 14, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Inainte ar trebui sa ne spui mai precis cum se comporta... Adica: se tureaza mai mult de 2000rpm ? Scoate fum ? E motor inainte sau dupa 96 ? Turbina e in mintile ei ? E legata ok tubulatura pe partea de admisie ? bun incerc sa fac un rezumat am cumparat masina cu motorul schimbat de 2.5 vm din cate stiu eu e din 97, eu i am modicat intercoolerul i am facut unul mai mare si l am pozitionat jos sub cel de apa si ac, ce am observat eu e ca atunci can o ambalez furtun de la turbo se strange parca trebuia sa se umfle nu? de turatii nu pot sa ti spun ca nu mi merge turometru :), masina era o rabla am bagat bani multi in ea si acum e rabla mea :)))), dar mi as dori sa mearga ok alte modifari... am pus 2 electroventilatoare si am renuntat la vascocuplaj deoarece fierbea si gafaia cu rulota dupa ea, de fum nu pot sa zic k da prea mult e in cotele normale, nu stiu ce ar trebui sa faca turbina, cu tubulatura iar.... :), am facut o improvizatie cu un furtun mai lung sa mi ajunga la intercooler sunt fff priceput v am bagat de tot in ceata? are vreo legatura cutia de transfer? si inca o intrebare de baraj e posibil sa fie schimbat motorul fara cutie? sa ramana cutia de la 5.2 benzina? daca sunt intrebari hazlii va doresc distractie placuta lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 14, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Cand pui rotile standard masina trage bine si se misca asa cum trebuie? pai.......... nu am decat roti standard :( din pacate lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
atar Postat Noiembrie 14, 2012 Partajează Postat Noiembrie 14, 2012 Re: schimbare rapoarte punti pai.......... nu am decat roti standard :( din pacate In cazul asta sunt doar doua variante: 1. Ai asteptari prea mari de la motorul 2.5TD, comparativ cu vechiul V8. 2. Motorul nu trage. Incearca sa mergi cu un GC cu motorul de 2.5TD in mintile lui si compara cu ce ai tu. "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Noiembrie 14, 2012 Partajează Postat Noiembrie 14, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Daca furtunul de la turbo se strange ( si esti sigur de asta ) atunci aia 5 / 50 / 500 de cai pe care-i are motorul nu au aer in admisie . Ceva il restrictioneaza , si fara aer toti aia 500 cai sunt asmatici . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Noiembrie 14, 2012 Partajează Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) Re: schimbare rapoarte punti 5.2 nu are cutie mecanica ,obligatoriu motorul este cu cutia lui Gaseste cauza pentru care se strange furtunul .Care furtun ,de fapt ?Pune ceva poze la modificarile pe care le-ai facut ,ar fi mai mari sanse pentru a pune un diagnostic corect . ALIN:h5 Editat Noiembrie 14, 2012 de alin-jeep Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Noiembrie 14, 2012 Partajează Postat Noiembrie 14, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Teoretic nu are cum sa se stranga un furtun de la turbo!! Singurul furtun care se poate strange este cel dintre filtru de aer si turbo, restul furtunelor dintre turbo-intercooler-motor trebuie sa se umfle....asa e normal! Sau ma insel ????? :grin: Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Noiembrie 14, 2012 Partajează Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) Re: schimbare rapoarte punti S-ar putea sa fie in Limp mode si sa fie limitat la 2000 rpm, adica putere mai deloc. In sarcina turbina ar trebui sa faca aproximativ 1 bar, iar daca e totul reglat ok, fara remorca fumul ar trebui sa fie absolut minim. Editat Noiembrie 14, 2012 de ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 Re: schimbare rapoarte punti In cazul asta sunt doar doua variante: 1. Ai asteptari prea mari de la motorul 2.5TD, comparativ cu vechiul V8. 2. Motorul nu trage. Incearca sa mergi cu un GC cu motorul de 2.5TD in mintile lui si compara cu ce ai tu. asta as incerca darmomentan nu sh pe nimeni in ploiesti ci gc ca al meu cu v8 nu am mers eu asa am luat o daca nu trage se poate face ceva? lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 Re: schimbare rapoarte punti S-ar putea sa fie in Limp mode si sa fie limitat la 2000 rpm, adica putere mai deloc. In sarcina turbina ar trebui sa faca aproximativ 1 bar, iar daca e totul reglat ok, fara remorca fumul ar trebui sa fie absolut minim. daca e limitat se poate anula? cum se poate verifca presiunea? lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 Re: schimbare rapoarte punti 5.2 nu are cutie mecanica ,obligatoriu motorul este cu cutia lui Gaseste cauza pentru care se strange furtunul .Care furtun ,de fapt ?Pune ceva poze la modificarile pe care le-ai facut ,ar fi mai mari sanse pentru a pune un diagnostic corect . ALIN:h5 salut e vorba de furtunul dintre turbo si inter atasez poze lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 Re: schimbare rapoarte punti salut e vorba de furtunul dintre turbo si inter atasez poze prima poza e la relanti a doua e turat nu f mult in a 3 poza am incercat sa prind traseul furtunului, ce e drept face un cot jos dar nu se sugruma oare gasesc undeva furtun dintr o bucata mai grosut sa nu se sugrume? sper sa intelege ti ceva mercic tuturor pt promptitudine este posibil sa fie totusi din cutia de transfer? am uitat sa va spun :) masina face un zgomot in mers ca vechile rate :)o fi cardanul dus? lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Teoretic nu are cum sa se stranga un furtun de la turbo!! Singurul furtun care se poate strange este cel dintre filtru de aer si turbo, restul furtunelor dintre turbo-intercooler-motor trebuie sa se umfle....asa e normal! Sau ma insel ????? :grin: teoretic asa zic si eu dar... asa se comporta la opelul meu adica normal, acesta cand il ambalez se unesc peretii furtunului mama ma daca i dau de cap................ lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 15, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Daca furtunul de la turbo se strange ( si esti sigur de asta ) atunci aia 5 / 50 / 500 de cai pe care-i are motorul nu au aer in admisie . Ceva il restrictioneaza , si fara aer toti aia 500 cai sunt asmatici . de sigur sunt fff sigur ca se vede :), care ar putea fi cauza< chiar turbina? a si uitasem dupa ce pleaca masina de pe loc, se aude un fluierat destul de puternic care se opreste la relantii ce o fi lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Noiembrie 15, 2012 Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Nu sunt mecanic dar totusi undeva sugruma la tine sau nu vine destul aer. Turbo baga presiune(aer) iar toate furtunele de dupa el inspre motor trebuie sa se umfle....asa e normal!!! Poate e dus turbo si nu mai baga presiune respectiv opreste nevoia de aer a motorului . Daca turbo nu functioneaza atunci nici forta nu mai are motorul....poate aici e problema ta nu in rapoarte :tk1 Zic si eu asa :tk1 Cauta pe cineva care sa iti verifice turbina! Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Noiembrie 15, 2012 Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) Re: schimbare rapoarte punti daca e limitat se poate anula? cum se poate verifca presiunea? Presiunea o verifici cu un manometru legat oriunde pe traseul de admisie. Fa te rog cateva poze de ansamblu cu motorul, poate sare ceva in ochi si gasim solutia. Furtunul care se vede acolo in pozele ce le-ai pus ar trebui sa fie de la intercooler la galeria de admisie. Editat Noiembrie 15, 2012 de ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Noiembrie 15, 2012 Partajează Postat Noiembrie 15, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Desfa furtunele de la turbo -toate ,porneste motorul si vezi ce se intampla .Ai grija sa nu te stropeasca cu ulei.Poti foarte usor sa faci o diagnoza rapida la turbo miscand axul in sus si in jos .Daca are joc mare -ai pus-o,daca scoate ulei -ai pus-o Am fost destul de explicit ? ALIN:h5 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 16, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 16, 2012 (editat) Presiunea o verifici cu un manometru legat oriunde pe traseul de admisie. Fa te rog cateva poze de ansamblu cu motorul, poate sare ceva in ochi si gasim solutia. Furtunul care se vede acolo in pozele ce le-ai pus ar trebui sa fie de la intercooler la galeria de admisie. ok o sa fac niste poze cu o camera mai buna alea de ieri sunt cu tel revin mercic frumos Desfa furtunele de la turbo -toate ,porneste motorul si vezi ce se intampla .Ai grija sa nu te stropeasca cu ulei.Poti foarte usor sa faci o diagnoza rapida la turbo miscand axul in sus si in jos .Daca are joc mare -ai pus-o,daca scoate ulei -ai pus-o Am fost destul de explicit ? ALIN:h5 ff explicit:) fac operatiunea si revin cu detaliile :cl roolz Nu sunt mecanic dar totusi undeva sugruma la tine sau nu vine destul aer. Turbo baga presiune(aer) iar toate furtunele de dupa el inspre motor trebuie sa se umfle....asa e normal!!! Poate e dus turbo si nu mai baga presiune respectiv opreste nevoia de aer a motorului . Daca turbo nu functioneaza atunci nici forta nu mai are motorul....poate aici e problema ta nu in rapoarte :tk1 Zic si eu asa :tk1 Cauta pe cineva care sa iti verifice turbina! da o sa rog pe cineva sa verifice turbo Editat Noiembrie 16, 2012 de Astral lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Noiembrie 18, 2012 Autor Partajează Postat Noiembrie 18, 2012 (editat) Re: schimbare rapoarte punti ok o sa fac niste poze cu o camera mai buna alea de ieri sunt cu tel revin mercic frumos ff explicit:) fac operatiunea si revin cu detaliile :cl roolz da o sa rog pe cineva sa verifice turbo pana gasesc pe cineva sa verifice turbo, in caz de defectiune nu ar trebui sa dea fum ca la balamuc? parca stiu ca asta e unul dintre bube nu? Editat Noiembrie 18, 2012 de Astral lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Decembrie 2, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2012 Re: schimbare rapoarte punti Presiunea o verifici cu un manometru legat oriunde pe traseul de admisie. Fa te rog cateva poze de ansamblu cu motorul, poate sare ceva in ochi si gasim solutia. Furtunul care se vede acolo in pozele ce le-ai pus ar trebui sa fie de la intercooler la galeria de admisie. scuze de intarziere revin cu poze sper sa se inteleaga ceva lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sheshi Postat Decembrie 5, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2012 Re: schimbare rapoarte punti scuze de intarziere revin cu poze sper sa se inteleaga ceva nu va inspira cu nimic? lupii doamne!!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Decembrie 5, 2012 Partajează Postat Decembrie 5, 2012 Re: Grand Cherokee TD 2.5VM nu trage Par sa fie ok furtunele de la turbo la admisie. Mai mult de atat, fara masuratori si probe eu unul nu am ce sa zic. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Toropik Postat Iulie 27, 2015 Partajează Postat Iulie 27, 2015 Re: Grand Cherokee TD 2.5VM nu trage Salutareeee sunt noul posesor al jafului din acest topic:) deci da, sa reluam:nu trage nu are treaba turbo, are presiune , am scos furtunul de la admisie motor si accelerata baga presiune filtu de aer f f f imbacsit, deci si-a mai revenit la putere un pic PROBLEMA E ALTA lipsa presiune ulei fratilor, e abia la prmul nivel de la indicator si asta e prima urgenta PS Huruitul e de la inaltatul masinii si de la rotile un pic mai mari, cred eu need help Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate