Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Y60 - LWB - 4.2 benzina


iwa

Postări Recomandate

Am decis ca de paste sa imi fac un cadou si cum de mult cochetam cu ideea unei masini de tura am ajuns la:

1064578800_2013-05-0112_55_56.thumb.jpg.dd981af95fbafb5476bbbcce7d855844.jpg993655718_2013-05-0112_56_03.thumb.jpg.9451b882fb490ea8a69bc869be78ae00.jpg1622849938_2013-05-0112_56_12.thumb.jpg.341abc6d4dca9af6cabb79b62068165f.jpg

1312829016_2013-05-0112_56_28.thumb.jpg.99b0c8e0fe6df3aa7390bb6be1d1f3ba.jpg2039144976_2013-05-0112_56_31.thumb.jpg.da763a0ccdfa1a90de62c4b0ff836871.jpg787965205_2013-05-0112_56_39.thumb.jpg.8cfdaee5943d0e7375fd0b7a1319fd87.jpg

481387309_2013-05-0112_56_44.thumb.jpg.bc92f0faae9b48699ca7e7d7aefc06f3.jpg2132616455_2013-05-0112_56_48.thumb.jpg.d1e9ee544baaa7c1cf0ccd536235f790.jpg240433427_2013-05-0112_56_53.thumb.jpg.954988a15eed2cbade2171136f9c166e.jpg

1642853749_2013-05-0112_57_14.thumb.jpg.9cc63737d0b719d4d3f1de22a5e1053e.jpg1018261658_2013-05-0112_57_16.thumb.jpg.4cd1228e0e14528887d70c0d79910f70.jpg1964352895_2013-05-0112_57_53.thumb.jpg.fefb560bb7a04d570cd83d8b9f88d9ad.jpg

2095148963_2013-05-0112_58_07.thumb.jpg.82285e4be589e5091ea51a4384ff6def.jpg1838858547_2013-05-0112_58_13.thumb.jpg.61910eece006c29c60d0eb31775ff34e.jpg639905037_2013-05-0112_58_17.thumb.jpg.2e79572cb15b085f129e2e4ad2b69c0a.jpg

739906363_2013-05-0112_58_23.thumb.jpg.c59354728c133acb5a45afba9d1e8246.jpg

 

Singurele probleme vizibile la prima vedere:

- rugina pe contra aripa stanga spate (si ceva rugina la prinderea tendonului pe sasiu)

- lipsa furtunelor de la AC

- scaunul din dreapta are pielea rupta

 

Volanul a fost mutat, dar mai trebuie mutate cablurile de la capota / buson. Motorul merge rotund, a pornit la sfert dupa mai mult de jumatate de an...bateria trebuie schimbata... si cam atat momentan. Mai multe saptamana viitoare dupa ce ajung sa mai scot un rand de numere rosii...

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Na ...ca ai ajuns intr-un tarziu (niciodata nu e prea tarziu :grin:) si ai si cea mai "de cacat masina"!

 

Ce sa zic: sa-i stapanesti sanatos caii ...si sa te bucuri de dansa ...:h5

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Mersi nea Yonutz. Trebuia sa imi iau si eu o masina de strada si de plecat in concedii, iar asta a picat la fix.

 

@dude - binenteles bulgaria... tre sa fi nebun sa dai atatia bani la statul roman... cat despre pretul initial nu pot sa zic decat ca m-a avantajat foarte mult :)

 

Mai multe saptamana viitosre cand ajunge si masina in curte

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

@Iwa sa o stapanesti sanatos pentru ture este exact ce trebuie, bine ca este automata in primul rand te salveaza de la mestecat in cutie, bine ca e lunga bagi in ea cat cuprinde..in rest toate defectele se remediaza..

Tot la Patrol ai ajuns breeee!

Te salut,

Y60 am zis!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Intrebare intrebatoare.

1. Am o ciupitura pe parbriz :( unde ma pot duce (in Bucuresti) sa ii faca ceva sa nu se intinda... parca nu as schimba parbrizul mai ales ca e si cu incalzire.

 

2. In urma mutarii volanului furtunele de la aerul conditionat au ramas mici :), stie cineva daca se potrivesc cele de la 2,8 sau daca se pot face undeva ? (dupa care vine si intrebare: unde incarc instalatia de aer :) ).

 

cam atat momentan dar sigur o sa mai urmeze...

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

2. In urma mutarii volanului furtunele de la aerul conditionat au ramas mici :), stie cineva daca se potrivesc cele de la 2,8 sau daca se pot face undeva ? (dupa care vine si intrebare: unde incarc instalatia de aer :) )

 

Vezi daca ai vreun prieten cu service si intreaba-l [fulgu] :ha:

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Parbrizul poti sa il "repari" la centrul de parbrize de pe soseau Progresului colt cu Viilor sau la Ager langa Cutitul de Argint.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

am o ciobitura pe parbriz de 2 ani si a ramas tot asa nu sa marit nu sa deplasat.

cat o mai ramane asa nu stiu dar de 2 ani nu misca. exista o solutie cam ca un super glue transparent pe care il pui pe fisura/ciupitura si apoi cu un bec cu ultraviolete il usuci si gata treaba tai cu un cutter sau o lama ce e in plus si nici nu se mai observa, asa am facut la un pasat pe vremuri si nici acum dupa mai bine de 10 ani nu s-a intamplat nimic :)

da cand imi arati si mie utilajul :) ca imi e tare sete:P :)

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Un kit de reparatie minimalist se gasea in statiile peco Rompetrol ( parca ) , avea o seringacu rasina si o ventuza ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

am o ciobitura pe parbriz de 2 ani si a ramas tot asa nu sa marit nu sa deplasat.

 

nu vreau sa il sperii pe Iwa, dar timp de 4 ani jumate am avut un punct de la pietricica. Nici o problema. Pana inr-o dimineata cand am gasit parbrizul fisurat pe un sfert din lungime. Mentionez ca eu am parcat masina in curte cu o seara inainte si nu avea nimic. Dimineata.. beleaua pe mine cat casa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

ia uite ce frumos arata cotetul :) multi kilometri fara probleme si sa te bucuri de ea iar cu parbrizul dai de baut si il schimbam noi intr-o seara la circ:D:D:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 luni mai târziu...

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

dupa multa vreme din motive de lipsa de Mitsu am scos in sfarsit sifornierul la noroi :)

Povestea a inceput pe 26 dec spre seara cand a primit bateria cumparata acum cateva luni (Banner Running Bull 80Ah - daca nu ma insel) si dupa ce a privit indelung cheia s-a hotarat sa porneasca (indelung caci am impresia ca era complet dezamorsat circuitul de alimentare).

Pe 27 a inceput epopeea cu schimbatul rotilor si al geamului de pe usa spate, ocazie cu care tin sa ii multumesc lui GPScu pentru cadou :D (geamul cu pricina si scurta plimbare la groapa, de unde avem si un scurt filmulete :) )

 

Dupa intoarcerea acasa a inceput operatiunea de inlocuire a geamului, care a fost un succes, si operatiunea de schimbare a rotilor care a esuat lamentabil...

Rotile - 4 x 32.5/9.5/R15 pe jante toyota et -30 - se prezentau cam asa:

- una singura tinea presiune si era umflata cat trebuie (binenteles avand valva mica ascunsa, la care nu mai am adaptorul ceea ce am spus pana acum este doar o presupunere :) ) - din motive de pana mai veche cauciucul pare sa aiba cateva bucati serioase de gheata in el care se comporta foarte "funky" pe drum - am decis insa sa o las asa din varii motive si sa o montez pe dreapta spate.

- una fara supapa / ventil (kkt-u' cela mic din interior) mutat acum ceva vreme pe una din rotile de la mitsu am decis ca va ajunge la vulcanizare pentru a fi reetansata si completata (valva mecanica normala)

- una cu valva ingropata dar desumflata am decis ca va ajunge de asemenea la vulcanizare pentru a primi o valva obisnuita (le prefer pe cele de cauciuc in locul celor metalice care au prostul obicei de a se rupe mai repede) si o reetansare

- una cu valva mecanica normala dar desumflata am decis sa o umflu si sa vedem ce si cum.

 

Zis si facut am luat roata desumflata cu valva ok, am bagat aer in ea si am puso` pe dreapta fata unde totul a decurs surprinzator de bine si repede. A urmat drepta spate, roata umflata cu gheata in ea... aici insa a inceput epopeea... slabit prezoane, ridicat masina, scos prezoane roata insa nu vroia sa iasa de nici o culoare... 30min mai tarziu am incarcat celelalte 2 roti in masina de strada si dupa ce am cules un prieten de nadejde sa ma ajute am trecut pe la vulcanizare sa facem si ultimele 2 roti. Ajunge inapoi la patrol si constatarea finala a fost scurta si la obect... punem roata de pe spate inapoi si hai la vulcanizare ca nu tine... si bine am facut caci ambele roti de pe spate au iesit doar cu multa zeama de ciocan. Drumul binenteles ca s-a soldat si cu demontarea rotii umflate de mine care a trecut printr-un proces de reetansare caci facea ca toate cele.

 

De mentionat ca masina este pe suspensia originala, iar rotile nu ating in nimic (sau cel putin eu unul nu am sesizat nimic).

 

Pe 28 dimineata dupa o noapte mai mult sau mai putin alba am plecat spre Campina inarmat cu multa rabdare si constatand:

- e greu sa mergi cu geamul inchis din cauza caldurii care mai avea putin si devenea insuportabila... se pare ca aeroterma mea stie ori foarte cald ori foarte rece (indicatorul de temperatura la apa sta la 1/3 din scala ).

- din cauza rotii cu gheata in ea la 120 - 130 trepideaza destul de enervant, dar masina merge totusi drept :)

- gumele fac un zgomot infernal pe asfalt...

- cutia automata este superba, chiar pe modul economic - ca idee la 130km/h turometrul era undeva la 1700rpm

 

In padure masina se comporta foarte bine, insa are tendinta de a da din fund si de a rupe aderenta, mai ales pe inclinari laterale... prin urmare am mers un pic cu bagare de seara pentru rata toti copacii :D

 

Traseul a fost destul de prietenos, fara a impune probleme, cred ca am blocat spatele odata sau de 2 ori pentru a vedea mai mult daca functioneaza... iar concluzia finala fiind una foarte pozitiva: motorul are o rezerva foarte mare de putere, si un cuplu destul de mare jos (pana in 2000rpm), cu mentiunea ca mai sus in ture masina devine o mica bestie :), dar care parca cere niste roti ceva mai mari...

 

Motorul insa nu urca la fel de repede in ture ca cel de mitsu, fiind probabil facut sa tina mai mult:).

 

Spre sfarsitul zilei am constatat un contact slab la geamul dreapta fata, acesta nu se mai ridica, prin urmare copilotul a suferit putin :D. dar s-a rezolvat prin desfacerea consolei de la sofer si scaldarea acesteia in spray de contacte / tras un pic de fire.

 

De asemenea in urma "infigerii" intr-o buturuga am constatat necesitatea unui scut in fata barei de directie. Ceea ce este acum am indoit / indreptat cu mana, si el este menit sa protejeze fix bara de directie, deci nu e ce trebuie.

 

Pragurile de aluminiu iarasi nu prea sunt ce trebuie, deci vedem ce putem face la acest capitol si tot atunci eventual rezolvam si bara fata / spate, moment in care adaugam si ceva proiectoare.

 

Cam atat acum... momentan pot spune ca imi place motorul, ofera destul de multa putere pentru ce am eu nevoie si completat de cutia automata este fix ce trebuie.

 

Saptamana viitoare am sa comand insa un set nou de bujii + fise caci par destul de vechi si cred ca ar fi bine sa fie schimbate...

 

p.s. inca nu am poze dar o sa adaug imediat ce gasesc :D

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Si nu numai scut la directie . In caz ca nu este , e musai scut la cutie , baia de la automata e expusa precum o don'soara la plaja ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Motorul ala POATE ...chiar daca ii dai mamaliga sau paine ...chiar daca mananci cu mana ...sau il servesti cu tacamurile de peste ...

 

Eu cu Simexuri pe 36 ...am trecut la un moment dat pe langa pensionarul Goganu pe deneu (cred ca aveam in jur de 130) de i-am invartit basca in cap...

 

Acum ma uit pe probleme ...

 

1.Furtunele de la aer le poti face la Hansa Flex.

2.Reparatia la parbriz: o stopezi cu o ventuza pe interior sau cauti pe net "reparatii parbrize". Procesul nu e foarte costisitor si se face usor.

3.Inchiderea geamurilor: fati rost de instalatiile si fetele de usi ptr volan stanga...in mod sigur odata cu schimbarea volanului au mai ramas si alte chestii mici pe acolo.

4.Ptr a evita dezamorsarea iti trebuie pe circuit o supapa de sens. La benzinica asa e ...o lasi mai mult, te rogi de ea dupa aia.

5.Cu caldura asa era si al meu ...baga frig de iti ingheta piftia si cald de mergeam in tricou.

 

Sugestii:

-pune masina pe un +5 de la ce furnizor doresti si va fi mult mai ferma pe inclinatii

-nu pune roate mai mari de 35, sunt suficiente si nu schimba rapoartele ptr ca atunci o sa rupi aderenta

-scutul la bara de directie si la amortizorul de directie ti-l faci singur dintr-o bucata dreptunghiulara de tabla la care ii dai un unghi de aproximativ de 120 grade dupa care il prinzi pe sasiu (sub sasiu).

- un scut cat tine cutia de viteze e suficient ...si asta la fel il faci dintr-un dreptunghi dupa ce mai traforezi la el una alta

 

In rest intretinere ...bujii, fise, curele, uleiuri ...si cam atatica ...

Editat de Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

salutare :)

de cald nu am suferit dar de curent da :)

intradevar masina merge si trage foarte frumos si am ramas foarte placut impresionat de cum se comporta ditamai dulapul in padure.

subscriu la necesitatea unui scut fata la bara de directie teapan ca aia e mai mult o tabla deflectoare decat scut,iar pe langa bara as mai pune si un troliu:) sa fie ca nu se stie cand e necesar :)

despre proiectoare nu mai spun dar as mai pune unele si pentru spate si lateral ca la cat e dulapul de mare necesita lumina :)

si as mai pune ceva,protectii de parbriz sau mai simplu sarme de uscat rufe pe laterale :):):)

mi-a placut asa tare ca ma mananca pielea sa imi iau si eu unul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Yonutz multumesc de sfaturi si chit ca vrei sau nu la tine voi apela de ori cate ori dau de ceva dubios :)

 

Momentan cred insa ca masina va sta cuminte pana la vremuri mai calde, dar intre timp o sa mai rezolv una / alta.

 

- Furtunele de la aer vorbisem sa le trimit la niste omuleti din Pantelimon sa le refaca, cred ca este vorba chiar de cei de la Hansa

- Cu parbrizul inca nu am rezolvat, dar am aflat ca ma costa pana in 100 ron si nu dureaza mult deci in ianuarie se va rezolva

- Deja exista fetele de usi si instalatia pentru volan pe stanga :) doar ca este o problema cel mai probasbil cu butonul de blocat geamuri, probabil o lipitura rece sau ceva, caci vad ca acum merge fara probleme... eventual o sa refac lipiturile de acolo. Instalatia a fost modificata deja de fostul proprietar (pe stanga am butoanele pentru toate geamurile, blocare geamuri si usi, iar pe dreapta am doar butonul geamului in cauza)

- Am montat deja supapa de sens si masina porneste dimineata de cum ma aude ca ma dau jos din pat :D

 

cat despre modificari o sa o iau mai piano din motive financiare...

- ma gandeam sa pun doar +2 pentru a nu mai schimba racorduri de frana and stuff

- din considerente de consum ma gandeam sa pun chiar 33-uri mai ales ca intra fara sa mai umblu la aripi, si nici nu ma gandeam sa umblu la rapoarte

- pentru scuturi trebuie sa se faca mai cald afara si sa ajung la pretenul Miron ca imi place stilul lui de scuturi (mai putin atunci cand trebuie sa le dau jos... nu de alta dar risc sa imi sparg capul)

 

acum insa sa mergem sa bem o zama dulceaga si sa ne vedem cu bine la anul !:dr1

GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Cu 33-uri sau 35-uri masina iti va consuma aproximativ tot atat.

Iar la +5 nu trebuie sa lungesti racordurile de frana, trebuie doar sa le desfaci din prinderi si sa le repozitionezi ptr a nu sta tensionate.

In cazul meu pe anvelope de strada (265/70R16) masina consuma 15-20/oras si 9-10/afara. Dupa ce am schimbat anvelopele cu 36/11.5R16 nu mi-a sarit de 12 in afara. In teren indiferent ce roti ii vei pune va consuma ...atat cat ii dai...

 

Cu anvelopa mare o ridici de la sol si nu risti sa ramai cu ea "pe burta"... De asemenea daca te obisnuiesti, poti scoate barile stabilizatoare si bieletele si vei vedea niste flexuri uimitoare.

 

Cu instalatia iti recomand sa-ti cauti cablajele originale ptr a evita orice fel de lipituri sau suduri ... Asa vei evita si eventuale pierderi de curent. Operatiunea de inlocuire nu este una complicata si poti sa ti-o faci singur.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Y60 - LWB - 4.2 benzina

 

Asta cu rotile e de tinut minte :D

 

Nu stiu de ce aveam impresia ca trebuie schimbate si racordurile de frana dar daca nu trebuie +5 is the way to go :).

Ideea cu masina aceasta nu a fost pentru teren. Rotile probabil vor fi AT-uri, iar masina se va deplasa eventual pe macadam / forestiere / nisip, dorinta mea fiind de a pleca cu ea spre Africa. Ca mai intra si in padure va fi pur ocazional.

Iar pentru a "tempera" consumul in urma unor discutii cu niste Irlandezi am comandat din UK o instalatie de GPL modificata pentru motorul asta (dar care are si interfata aferenta, deci daca nu imi place sa ne putem juca). Kitul cu ce e in fata a fost 300lire, la cere se vor adauga racordurile pana in spate (voi folosi flexibile, nu teava) si 1 sau 2 butelii (caci slava domnului e destul loc in portbagaj) revin cu info despre asta dupa ce o vad in functiune.

 

Instalatia de geamuri e cea originala, dar de batranete mai are si ea probleme :) Instalatia electrica a primit in mare parte o revizie generala dar mai sunt scapari pe ici colo... care insa sunt oarecum normale la varsta ei...

 

De asemenea instalatia de franare am vazut ca a primit o revizie completa (inclusiv au fost inlocuite toate conductele de frana). Fostul proprietar fiind mai mult decat tipicar la chestiile astea :D.

 

p.s. Acum am vazut si mesajul de la Cipri. Se pare ca si eu si Yonutz vorbeam de acelasi lucru, doar ca eu ziceam +2 inch si el zicea +5 cm :D

p.s.2. Momentan nu pot spune decat ca la drum intins pe simex 32,5 (simex original nu resapat) incarcat cu noroi si viteza 100 - 120 km/h consumul este in jur de 12. Dar nu am facut inca un consum exact.

Editat de iwa
GTC MotorSport - Aventura incepe cu noi !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare