Giani Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 Numele proiectului nu are legatura ci Sisu sau Puya ci cu membrii familie mele carora le datorez mai multe momente de petrecut impreuna. E vorba de un nou Samurai in familia noastra mai precis nr. 5 ce-l vom dedica exclusiv plimbarilor in natura de relax. Asadar Samurai SJ 80 productie Japonia pe elicoidale din fabrica, cabrio model mai rar prin partile noastre.Masina arata 26000 km,nu cred ca asta-i corect insa cand am desfacut sa vad franele spate totul am gasit impecabil. Motorul merge foarte bine, consumul de 7-7,5 facut cu anvelope de strada. Cum v-am obisnuit deja la 2 ore dupa ce am facut identificarea, masina a intrat la ”masaj” . Asadar: -Caroseria complet refacuta de rugina, bineinteles data jos de pe sasiu pentru tratarea perfecta. -Sasiul curatat si sablat, refacute partile cu rugina si intarit in locurile in care are tendinta de a capata fisuri -revizuit puntile cu rulmenti noi,simeringuri,etc. -inlocuit bucsele de la tendoane - astea sunt praf -refacuta bara panhard cu bucse oscilante gen uniball ce le-am testat deja. -refacute barile de directie cred ca cea mai simpla si eficienta varianta tot uniball -suspensie cu noi amortizoare si arcuri pentru inaltare si intarire-trebuie sa studiem.... -bari fata spate custom made cea din spate cu sustinere a rotii de rezerva vezi Wrangler -roll cage interior -anvelope BF goodrich 235 sau 30 profil km2 -bineinteles si vopsita profi Orice parere e binevenita si ascult cu ingaduinta si criticile. Cateva poze... KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
detail Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 (editat) Re: Proiect Samurai LaFamilia Sa-ti traiasca si sa te duca pe unde vrei! Suspensii daca nu vrei sa te complici: Australia +40 mm ~ 490 Euro cu transport. Sugestii: Reductor de SJ413, ramai cu viteza de sosea pe High identica cu stock pentru 235/75, sau SJ410, mai castigi ceva in teren dar mergi mai incet pe sosea, sau pui gume mai mari. (Stii ca are 3,909 in punti si nu 3,727 ca SJ413, iar reductorul are 2.123 in Low si 1.320 in High - reductor cu lant) Pe spate poti pune blocant, pe fata nu gasesti nimic... Vad ca are cam aceeasi cantitate de rugina in aripi ca la mine, al meu arata in schimb mai bine in interior. Sunt curios de evolutie, vad ca esti grabit, al meu este in stare de proiect pana la vara. Spor la treaba! LE Daca vrei sa faci o treaba serioasa renunta la tendoanele de Jimny, nu obtii nicicum un flex mare pe fata, decat prin ruperea lor. Ar trebui tendoane mai lungi, eventual un 4-link pe spate si 3-link pe fata. Depinde de ambitii, buget si scopul iesirilor. Spor! Editat Februarie 28, 2014 de detail Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Martie 1, 2014 Autor Partajează Postat Martie 1, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Detail, multumesc de incurajari si sfaturi. Ma gandeam si eu sa-i fac un 4 link pe spate si sa-i reconstruiesc rezervorul.Vreau mai intai sa vad cat permit tendoanele sa lucreze singure fara arcuri si amortizoare.Pe fata nu vreau sa schimb nimic. Am facut repede o revizie la reductor ca nu intra pe low de nefolosit.Cu okazia asta am confectionat tampoanele pentru dansul sa nu mai rupem ever. KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
detail Postat Martie 1, 2014 Partajează Postat Martie 1, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Din ceea ce m-am documentat fata este mai grava decat spatele. Eu daca ma hotarasc sa modific ceva la link-uri, voi incepe cu niste tendoane mai lungi pe fata cu articulatii sferice. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Martie 1, 2014 Partajează Postat Martie 1, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia ... membrii familie mele carora le datorez mai multe momente de petrecut impreuna... Tot respectul ptr fraza asta! Sunt putini dintre noi care au curajul sa recunoasca chestia asta! consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Aprilie 5, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia S-a lucrat mult la masina de cand n-am mai postat. Caroseria este gata ,nu mai exista bucata de rugina, data cu teroson si apoi teroson cauciucat intai pe imbinarile de la suduri si apoi pe toata burta masinii. Pragurile sunt refacute din rectangulara 80/80.In plus toate sudurile au fost invelite in mastic.Sasiul, puntile, tendoanele,cardanele au fost curatate,sablate si vopsite.La sasiu avem nu mai putin de 7 straturi de teroson si vopsea de cea mai buna calitate. Sper ca saptamana urmatoare sa incepem asamblarea puntilor pe sasiu. KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
detail Postat Aprilie 5, 2014 Partajează Postat Aprilie 5, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Bravos, vad ca merge treaba! La refacerea pragurilor esti pe acceasi lungime de unda cu mine, doar ca vreau sa le refac din doua sectiuni mai mici, (40x80 pe caroserie si 40x100 pe sasiu) - partea inferioara sa fie direct slider-ul demontabil prins de sasiu. (off: Poti sa imi masori te rog parbrizul, trebuie sa il schimb si am banuiala ca am un parbriz de SJ413 montat de un Dorel sau Osman in Germania cu un cheder gasit prin curte. De fapt la baza parbrizului am din cauza asta cea mai mare problema de rugina.) Ramai pe reductorul original sau schimbi? Planuri de suspensie si punti? Vazand evolutia ta a inceput sa ma manance iar rau de tot, cu toate ca mi-am jurat ca nu ma apuc pana nu termin casa. Spor, asteptam vesti noi! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Aprilie 6, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 6, 2014 (editat) Re: Proiect Samurai LaFamilia Ramai pe reductorul original sau schimbi? Planuri de suspensie si punti? Deocamdata raman cu reductorul original.Puntile sub nici o forma nu le schimb.Nu am de ce.Puntile de Samurai sunt foarte bune si in primul rand usoare.Am alt proiect in minte pentru ”plimbarile” mai grele prin padure. Dar aceasta masina o voi volosi pentru plimbari forestiere si gen Baiului impreuna cu ai mei. Mai degraba as pune motor 1,6 diesel Vw pentru fiabilitate,simplitate, consum si putere arhisuficienta. La suspensia spate voi pune arcurile de matiz impreuna cu amortizoarele testate deja. Pe fata cred ca amortizoarele cu arc tot de Matiz fata...cu ceva adaptari. Editat Aprilie 6, 2014 de Giani KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
detail Postat Aprilie 6, 2014 Partajează Postat Aprilie 6, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Puntile sub nici o forma nu le schimb.. Ma refeream la suspensie/rapoarte/blocante evident, nu la schimbarea lor... Spor! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Aprilie 8, 2014 Partajează Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Re: Proiect Samurai LaFamilia Salut Gianni,si eu lucrez momentan la o astfel de masina,sunt si eu la faza sablare vopsire.Momentan cu aprovizionare piese m-am blocat la amortizoare,nu gasesc nici original nici HD.Cel de matiz va face fata? Editat Aprilie 8, 2014 de peter erno http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
detail Postat Aprilie 8, 2014 Partajează Postat Aprilie 8, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Salut Gianni,si eu lucrez momentan la o astfel de masina,sunt si eu la faza sablare vopsire.Momentan cu aprovizionare piese m-am blocat la amortizoare,nu gasesc nici original nici HD.Cel de matiz va face fata? ebay.com.au este locul unde se gasesc amortizoare pentru SJ80 din pacate... Unii dintre vanzatori trimit fara probleme in Romania. O suspensie +40 mm completa ajunge aici sub 500 euro cu transport. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Aprilie 9, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Salut Gianni,si eu lucrez momentan la o astfel de masina,sunt si eu la faza sablare vopsire.Momentan cu aprovizionare piese m-am blocat la amortizoare,nu gasesc nici original nici HD.Cel de matiz va face fata? Salut Peter! Scuze pentru faruri dar amicul care a cumparat-o a vrut caroseria intreaga. Eu voi schimba total amortizoarele cu altele mai lungi si mai usor de gasit.Sunt si amortizoare cu arc pe ele reglabile folosite la alte masini(ex Golf sau Bmw). Te voi anunta dupa ce am gasit solutia.De fapt chiar astazi ma voi duce sa vad mai multe tipuri .Amortizorul de Matiz e mai gros si la arc si la tija decat jucaria asta de pe Samurai, dar nu cred totusi ca e ce trebuie.Daca iti trebuie bucsele pentru brate sau barile panhard iti dau eu o solutie. Tu ce faci la masina? O reconditionezi sau schimbi si ceva la transmisie sau motor? Ma mananca rau sa schimb motorul cu 1,6 diesel de la Vw ca in ritmul in care scumpesc astia benzina o sa mergem numai cu bicicletele. Motorul asta merge si cu motorina din tractor sau uleiul de gatit al sotiei. Detai, 500-600 de euro nu dau pe 4 amortizoare si 4 arcuri care costa de fapt 100 toate. Mai bine mai pun ceva si cumpar airshock direct. KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
detail Postat Aprilie 9, 2014 Partajează Postat Aprilie 9, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia La amortizoare "strut" m-am uitat pe net la 1001 de modele de masini. Problema cea mare este dimensiunea arcului raportata la dimensiunea amortizorului. La SJ arcul imbraca aproape complet amortizorul, deoarece are o dimensiune de comprimare mult mai mare decat la un turism. Iar in cazul ca dimensiunea arcului este in gama de flex care avanatajeaza SJ-ul, jamba inferioara a amortizorului depaseste cu mult dimensiunea de montaj pe punte. Iar de improvizatii mari ma feresc la suspensie, cand ma apuc vreau sa am o masina care sa stea mai mult pe drum decat in garaj. Avand in vedere ca suspensia stock oricum este terminata, nu mi se pare exagerat sa dau cca. 2000 de lei pe o suspensie noua care este si gata inaltata, si costa cu amortizoare cu tot cat un set de arcuri de lift de la Ironmann sau Dobinson. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ionica77 Postat Aprilie 10, 2014 Partajează Postat Aprilie 10, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Eu am făcut la un SJ80 amortizoarele fata in felul următor,am cumpărat amortizoare de fata de samurai SJ 413 mai lungi cu 4 cm si am făcut o bucsa la strung de 10cm lungime,si am băgat-o pe amortizorul de SJ 413 si la capăt am pus talerul de la amortizorul de SJ 80 cel ce tine arcul,iar bucsa in partea de jos a amortizorului am sudato de telescop,masina merge foarte bine nu au fost probleme pana acuma,nu prea vede soseaua doar dealuri ca este la un cioban si are anvelope simex 235.70.15. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Aprilie 23, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 23, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Am inlocuit suspensia fata cu amortizoare de Mitsubishi Lancer spate si am pus arcurile ce le-am avut pe spate.La suspensia spate am folosit arcuri Matiz fata impreuna cu amortizoarele de papuc(aici mai vedem).Am inlocuit toate conductele de frana si benzina iar pe puntea spate am simplificat frana cu un T. Caroseria e gata si saptamana asta o punem inapoi si ne apucam de vopsit.Urmeaza barile panhard cu bucsile oscilante.Cele originale sunt o gluma cauzand tremurat in directie. Toate capetele de bara directie au fost inlocuite cu unele noi.Tampoane motor si cutie viteze noi.Bucsele de la tendoane toate noi inlocuite. KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Aprilie 30, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 30, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Ne pregatim de vopsit...Daca aveti sugestii la culori ,cu poze as aprecia. KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Aprilie 30, 2014 Partajează Postat Aprilie 30, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Sugestie pentru culoare,din 1 kg culoare si 2 kg lac de la Glasurit,mat http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Iunie 21, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 21, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Masinuta a juns in sfarsit acasa vopsita. Are cumparate deja jenti cromate impreuna cu anvelope Toyo At si va merge la Silviu Istrate pentru modificarea suspensiei . Bara antiruliu fata impreuna cu cea spate, suspensie coborata la nivelul ei din fabrica. Urmeaza si montarea overfenderelor si a hardtopului nou facut din fibra de sticla. Masina va vedea numai asfalt si forestier. KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cornel84 Postat Iulie 1, 2014 Partajează Postat Iulie 1, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Am inlocuit suspensia fata cu amortizoare de Mitsubishi Lancer spate si am pus arcurile ce le-am avut pe spate.La suspensia spate am folosit arcuri Matiz fata impreuna cu amortizoarele de papuc(aici mai vedem).Am inlocuit toate conductele de frana si benzina iar pe puntea spate am simplificat frana cu un T. Caroseria e gata si saptamana asta o punem inapoi si ne apucam de vopsit.Urmeaza barile panhard cu bucsile oscilante.Cele originale sunt o gluma cauzand tremurat in directie. Toate capetele de bara directie au fost inlocuite cu unele noi.Tampoane motor si cutie viteze noi.Bucsele de la tendoane toate noi inlocuite. [ATTACH=CONFIG]212355[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]212356[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]212357[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]212359[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]212358[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]212360[/ATTACH] salut vreau sa schimb si eu telescoaplle pe fata ,astea de mitsunisi lancer din ce an e masina, trebuie ceva modificari sa le pui si merge masina cu ele ok? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Iulie 2, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 2, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Salut, Merg puse insa iti inalta masina destul de mult si nu mai sta puntea aliniata pe cardan.Eu le-am luat de la dezmembrari si nu stiu din ce an era masina. Sa le iei noi nu merita ca sunt foarte scumpe. Incearca totusi original de Samurai . KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cornel84 Postat Iulie 2, 2014 Partajează Postat Iulie 2, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Salut, Merg puse insa iti inalta masina destul de mult si nu mai sta puntea aliniata pe cardan.Eu le-am luat de la dezmembrari si nu stiu din ce an era masina. Sa le iei noi nu merita ca sunt foarte scumpe. Incearca totusi original de Samurai . multam de informatii,noi nu gasesc lapiese auto, si din ce am citit pe aici numai pe ebay se gasesc si costa la vreo 500 euro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Iulie 9, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2014 Re: Proiect Samurai LaFamilia Masina a fost cumparata pana la urma de un amic insa as vrea sa mai pun poze pe masura ce evolueaza proiectul.Acum este la Silviu pentru setarea suspensiei + altele KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate