mk2 Postat Octombrie 22, 2014 Partajează Postat Octombrie 22, 2014 Buna seara! Am si eu o dilema.. Mi-am comandat de la prietenii americani mai multe piese pt suspensie, tren de rulare (pivoti, capete de bara, track bar), dar si un kit de inaltare de la Rough Contry, de 2 inch. Kit-ul e compus din amortizoare si bucse care - potrivit ceea ce am vazut pe net - se monteaza deasupra arcurilor. Dilema mea - in conditiile in care tot sunt pus pe fapte mari la schimbat piese... credeti ca ar fi util sa schimb si arcurile, cele originale cu ceva..heavy duty. Am vazut pe ironman, un set de arcuri pt o liftare de 4 cm...dar..ma gandesc ca liftarea arcurilor s-ar aduna cu cea a bucselor si...ar fi prea mult? Nu stiu ce sa zic... Astept parerile si sugestiile voastre pe tema aceasta. Multam` fain anticipat! Razvan Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
atar Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Daca nu vrei liftare cu mai mult de 2", nu pui si arcuri +4cm si bucse. Ori una, ori alta. La 4" ai nevoie deja de mai multe schimbari. Amortizori, brate fata, brat central spate repozitionat, brat pitman, bielete antiruliu, trackbar, etc. Astea sunt ce imi vin in minte pe loc. La 2" eu cred ca cel mai bine pui arcuri si amortizori +2" si cam gata. Pentru roti de 31 e suficient. "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marius C alias Turagmes Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri nu e de ajuns ptr inaltare de 2" doar amortizoare si distantieri eu a trebuit sa tai din bara fata...si atinge la viraj maxim in caroserie.....mai mult ca sigur ca vechile arcuri nu mai sunt chiar in mintile lor... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
atar Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Uitasem, Marius are dreptate. E posibil sa fii nevoit sa pui si distantieri la roti, in functie de ce jante ai. Vei taia din bara fata, dar nu bagi flexul in caroserie la roti de 31. "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mk2 Postat Octombrie 24, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Deci...va multumesc....."tutulor" - cum spunea un mare conducator. Asta e kit-ul - http://www.roughcountry.com/jeep-suspension-lift-kit-695c.html. Si pt ca si eu ma gandeam ca arcurile sunt cam duse...ma gandeam la varianta cu arcuri noi....dar...dupa cum stiti/vederi..kitul are si distantiere...si de aici dilema mea existentiala:) Si deduc eu...din ce spuneti voi ca...as putea renunta la flanse (cele din kitul comandat) si sa pun arcuri +4cm...cu amortizoarele din kit Editat Octombrie 24, 2014 de atar Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
atar Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Arcurile oricum vor trebui schimbate, asa incat, mai bine pui direct +2" decat unele standard cu flanse. "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mk2 Postat Octombrie 24, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri I got it.....dupa cum spuneam vazusem niste arcuri IronMan pt liftare de 40 mm si...la ele ma gandeam Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marius C alias Turagmes Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri daca apelezi la arcuri IronMan....cel mai bine e sa le imperechezi cu amortizoare de la aceeasi pravalie....fac toti banii Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mk2 Postat Octombrie 24, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Nu te contrazic...dar...am apucat sa.mi comand...acum ceva timp...kitul de 2 inch din state, de la rough country... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
KAROLOKW Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Nu te contrazic...dar...am apucat sa.mi comand...acum ceva timp...kitul de 2 inch din state, de la rough country... crede-ma ca e mai bun decat ironmanul :) am avut si eu acelasi kit cred cel putin in configuratia de care spui tu si e ok dar eu am mers pe arc original varianta HD cu inaltator de 2 inci peste arc si amortizor pentru 2 inci plus. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marius C alias Turagmes Postat Octombrie 24, 2014 Partajează Postat Octombrie 24, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri poate...dar lasa-ma sa fac eu offroad asa cum stiu cu ele...si vei vedea ca tot Ironman-ul tine mai mult Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mk2 Postat Octombrie 25, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 25, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Deci...multumumesc...din nou...incep si eu....finally...sa ma lamuresc...urmatoarea intrebare care se naste este...ce arcuri heavy duty imi recomandati....cu care sa inlocuiesc arcurile originale? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marius C alias Turagmes Postat Octombrie 25, 2014 Partajează Postat Octombrie 25, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri chitul de inaltare de la Ironman are tot ce iti trebuie...arcuri si amortizoare... ca si celelalte arcuri din chituri dedicate devine palpitant cand imperechezi arcuri si amortizoare din chituri fabricate de doi producatori diferiti :grin: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mk2 Postat Octombrie 25, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 25, 2014 (editat) pai aici e buba...eu am comndat kitul de la rough care include amortizoare si bucse... kitul nu include si arcuri si....avand in vedere parerile voastre....ma gandeam sa inlocuiesc si arcurile.....cu ceva nou si bun Editat Octombrie 26, 2014 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marius C alias Turagmes Postat Octombrie 25, 2014 Partajează Postat Octombrie 25, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri pai de ce crezi ca eu ti-am recomandat Ironman? vine cu arcuri si amortizoare +2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mk2 Postat Octombrie 27, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 27, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Multe multumiri tuturor celor care ati avut rabdarea sa ma ascultati. Rezolvat...pana la urma... Comandat amortizoare de la Iron pt liftare de 2" pe care le voi combina cu amortizoarele din kitul de la rough.. Cand vin piesele si incepe...schimbarea...voi pune poze.. Seara buna si numai bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marius C alias Turagmes Postat Octombrie 27, 2014 Partajează Postat Octombrie 27, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri alegerea ta...masina ta..... eu unul nu as face asemenea imperecheri Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mk2 Postat Decembrie 15, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri - Au venit piesele Buna seara la toata lumea... In sfarsit au sosit piesele de peste ocean (cu exceptia arcurilor) si masina a intrat in operatie. Pt ca tot v-am batut la cap cu problemele mele, m-am gandit sa atasez si niste poze - sper sa bine formatul bun. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Decembrie 15, 2014 Partajează Postat Decembrie 15, 2014 (editat) Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Buna seara Arata bine masina ta :ap Vad ca ne arati bucsele din brat cele rotunde ,cele ovale nu le-ai gasit sau din ce cauza nu le inlocuiesti daca tot demontezi bratele ? La WG-urile mele s-au cam dus alea ovale . Tare mi-e teama ca dupa ce montezi flansele o sa fie nevoie de flex ,,pe ici pe colo " :grin: si daca bagi flexul e cam greu sa te opresti -mare grija:old La pivotii Crown sa nu te astepti la mari minuni . Ce lungime au avut arcurile noi de fata inainte de montare ,numar de spire ,eventual un pret ? Daca bara Panhard avea la un capat uniball era si mai bine ,cred :h5 Editat Decembrie 15, 2014 de alin-jeep Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mk2 Postat Decembrie 15, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Buna seara! Deci...am facut o strutocamila - arcuri 2 inch de la iron si amortizoare de 2 inch de la rough. De la rough am comandat un kit de inaltare complet, dar pana a ajuns in romania, m-am razgandit si...m-am decis sa renunt la bucsele ce vin deasupra arcului si sa combin amortizoarele cu arcuri de la iro pt. 2 inch. Pivotii, daca nu ma insel, nu sunt de la crown, ci de la alloy (parca) - au costat vreo 200 $. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Decembrie 16, 2014 Partajează Postat Decembrie 16, 2014 Re: Suspensie WJ - Dileme arcuri Salut, ce ai facut cu Panhard-ul vechi? Eu caut unul stock...daca vrei sa te scapi de el, anunta-ma te rog :) '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate