Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Feedback anvelope 33" pe LC 120


radui

Postări Recomandate

Vreau feedback de la cei care merg cu 33" pe LC 120.

 

Sunt absolut convins ca in teren sunt foarte ok si motorul le duce fara sa simta, dar cum e cu fiabilitatea?

Se simt probleme in caseta directie, cruci cardanice, planetare?

Cutia automata isi modifica comportamentul? Franarea mai e ok?

 

A venit vremea sa schimb MT-urile si ma bate gandul sau iau 33. Nu e diferenta mare de pret si intra cu minime modificari.

TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback 33" pe LC 120

 

Radule...chiar ma intrebam cind treci 120-u' pe simecsi:grin:

In alta ordine de idei am aflat ca sint cam sensibile la grupul fata. Apoi cutia de transfer incepind cu 90-ul au un reductor numai bun pe asfalt sau cu gume putin agresive si asta datorita sistemului de pinioane in reductor. Daca ne vedem pe undeva prin Crangasi iti pot arata o cutie de transfer mucificata sa vezi cit de sensibila este in realitate.

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback 33" pe LC 120

 

Radule...chiar ma intrebam cind treci 120-u' pe simecsi:grin:

In alta ordine de idei am aflat ca sint cam sensibile la grupul fata. Apoi cutia de transfer incepind cu 90-ul au un reductor numai bun pe asfalt sau cu gume putin agresive si asta datorita sistemului de pinioane in reductor. Daca ne vedem pe undeva prin Crangasi iti pot arata o cutie de transfer mucificata sa vezi cit de sensibila este in realitate.

 

Mare sef Miron trec odata pe la tine.

Baietii prin state vad ca modifica FJ-urile si la 35 fara sa schimbe reductor. Ma astept ca mecanica sa fie identica. Dar nah, acolo e altceva.

 

In alte ordine de ideii am bagat singur o iesire scurta in weekend la Campulung si ce sa spun... merge bine si cu ce am acum. Nu am eu curaj sa ma bag de unde poate sa iasa masina ca sa nu o indoi.

Insa treaba e ca mi-e cam greu sa mai tin dupa Lecus de cand are Patrolul :)).

  • Like 1
TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 luni mai târziu...

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

Am fost la revizie saptamana trecuta, ocazie cu care i-am rugat pe baietii sa imi arate un lant de reductor de J12.

20160422_160150.jpg

Mie imi pare foarte tzapan, dar nu am mai vazut altele asa ca nu stiu ce sa zic.

TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

Cutia de transfer de J120 este mult mai teapana decat cea de j90 de care zicea Sorin.

Chiar si cea de J90 da semne inainte de a cadea, daca o bagi in seama nu cade, daca nu, o schimbi, dar macar te scoate pana la asfalt( cutia de la Sorin a fost pe masina mea si conform program, am bagat-o in seama cand nu a mai mers)

 

Cu schimbarea dimensiunilor cauciucurilor vei avea probleme in principal cu pompa de servo, daca depasesc 3% diferenta.

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

Eu am mers pe 32 uri (nu pe 33) vreo 50.000 km.

Nu am simtit niciodata greutati nici la volan nici la planetare. Singura planetara chinuita a provenit de la un lemn care a spart burduful si a mers planetara fara lubrifiere o vreme (deci NU de la anvelope)

Cred insa ca e ceva de modificat ca sa incapa cum trebuie 33urile, mie imi atingeau din cand in cand in teren 32 urile, si adesea la dat cu spatele bracat atingeau pe asfalt in masca din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 luni mai târziu...

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

Nu. Adica ar intra ceaune nesimtite, dar nu e prea sanatos.... Ramanem la 16 ca e mai bine. :grin:

 

Nici 16 nu intra decat pe probate.

Trebuie ET negativ ca sa treaca de etrieri de frana.

TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

Irod, masina aia trebuie sa se si opreasca :). Cu un sistem de franare care sa permite jante de 15 iti trebuia si o ancora in masina care sa poti opri de urgenta.

 

:ha: :ha: pai la Panzer IV nu am ancora si pe 33 pe R15 opreste fara nici un stres. Care e treaba ca nu o fi LC120 mai grea ca Y61. Sau ce asa s-a ajuns la Toyota ca nu se mai poate imagina un etrier care sa isi faca treaba pe janta de 15 ? Pai ce pe HDJ 80 nu intra 15 ? Asta de ce au facut-o asa ?

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

120 ruleaza cu viteza mai mare ca astea mai vechi. Nu e doar greutatea luata in considerare.

 

Nu vreau sa fiu rau colegu ... dar credeam ca viteza de deplasare e reglementata prin lege nu prin vechimea motorului. Acum sincer din punctul meu de vedere nu gasesc nimic interesant in a calatori cu viteze de croaziera mai mari de 120 km/h. Ori la viteza asta patrolul se descurca fara probleme.

Sincer daca o sa imi cumpar unul faptul ca nu intra 15 ma enerveaza. Masinile cu jante mari nu arata bine :uameni. Oricum nu vreau sa cumpAr LC120 -ul pentru off road dar ma deranjeaza d.p.d.v vizual janta mare.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

:Sau ce asa s-a ajuns la Toyota ca nu se mai poate imagina un etrier care sa isi faca treaba pe janta de 15 ? Pai ce pe HDJ 80 nu intra 15 ? Asta de ce au facut-o asa ?

 

Mi se pare ca e pe 16. :grin:

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

sa vedem cum face patrolul cand iti sare ceva in fata :wink:

sau cand ii dai cateva frane tari pe durate scurte. sau cand tractezi ceva. la toyo, daca pui cu remorca in spate vs fara, distanta de franare nu e mare ca dif. inclsuisv dupa cateva frane consecutive in limita bunului simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

cred ca titlul topicului ar trebui schimbat in " cum sa faci un SUV sa viseze ca e masina de offroad" ?

Am urmatoarele contra-argumente:

 

1 . SUV-urile sunt construite intr-o epoca concurentiala recenta, economisirea fiecarui dolar de fabricatie conta in vanzarea masinii de noua. Epoca Patroalelor sau a G-ului si a Landcruiser-ului e apusa. Se baga bani in navigatii, piele si gadgeturi ce fac sa se simta bine driverul si are mai putina importanta ce bagi dedesubt

2. Solutiile tehnice de fabricatie a SUV-urilor sunt greu reversibile si adaptabile offroad-ului

Exemplu ( valabil si pt LC 120)

- caseta de directie cu cremaliera + bielete directie firave, Conduc de niste sapt un HILUX, periodic i se face caseta de directie praf si bielete si capete de bara schimbam la greu, numai piese de origine , 1500 lei/1 buc bieleta directie. E bine asa? Mai demult pana si masinile cu susp independenta aveau caseta de directie cu bile recirculante, heavy duty ( Gen terrano II etc) , acum s-a renuntat si la aceasta solutie tehnica.

3. Supensia pe fata nu numai ca era independenta dar ea a devenit ca la autoturisme , MC=Phearson, o bascula firava jos si un amortizor fata luuuung cat o zi de post ... care la intrarea pe ravena se cam indoaie datorita eforului lateral la care e supus. Am avut nenumarate experiente negative cu cereri de inlocuire "la garantie" a amotrizoarelor fata indoite din cauza abuzarii offroad la masini constructiv fabricate pt altceva.

De planetare, reductoare, cardane, blocante etc... nu mai vorbesc.

 

Ca o concluzie "

1. Cat ai fi de atehnic trebuie sa fii imbecil ca sa crezi ca vreodata un SUV gen LC120 va face vreodata ce stie sa faca in offroad un HDJ , Patrol , G-klasse. Poti incerca dar te va ustura la anus dupa cateva incercari. Cei ce se tot incapataneaza sa faca masini de offroad din asa ceva , de fapt cel mult "inghesuie" niste roti mai mari sub o coaja , dar asta nu inseamna ...masina de offroad !!!

2. Cat de tehnic si prost as fi , stiu ca pe sosea niciodata un Patrocle , HDJ, G-klasse nu se va tine dupa un LC120 ...dar zau daca ma intereseaza !!! Daca vroiam sa fiu regele soselelor imi cumparam Porsche !!!

3. SUV-ul nu e nici cal si nici magar , e cumva varianta luxury a unui pick-up comercial , care stim cu totii ca nu sunt masini de offroad ci numai niste masini comerciale 4x4 .

 

 

Scuze pt adresarea directa , celor dispusi sa se supere acum ii rog sa ma contrazica bagand mii si mii de EURO in SuV-uril lor, asa , de ambitie !

Editat de nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

In acel topic watcher e subiectiv, daca urmaresti curgerea anilor ... nu mai este de actualitate , sa nu intoxicam comunitatea cu topicuri expirate temporal si tehnic, please

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

Nici pomeneala !

Iar daca e vorba de "intoxicari", atunci hai sa ramanem cu discutia strict sau cat mai aproape de subiect : ANVELOPE PENTRU 120, da ?

Sa nu dezbatem aici ce este, ce poate si ce nu poate un SUV etc !

 

E vorba de un 120, da ? Nu vad unde e problema cu atat mai mult cu cat stiu sigur ca Watcher a bagat bine masina aia in off-road !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

 

Confirm ca masina a mers pe unde a mers si Patrolul, cu ceva mai multa atentie dar si cu ceva mai multa usurinta :) (2x raportul cai/kg vs y61 de 2.8)

 

Revenind la roti, cred ca s-a cam spus ce era de spus:

a) 33 urile sunt putin probabil sa intre fara o ridicare MAI MARE de 5cm

(care e chinuitoare - trebuie oricum lungite bieletele de la bara stabilizatoare, etc)

b) masina le invarte usor si franeaza in continuare din alt film fata de patrol :)

c) e nefezabil tehnic sa pui anvelope pe 15" si aproape la fel de nefezabil / foarte scump ca sa pui pe 16", deci trebuie sa cauti niste 33uri care merg pe jante de 17.

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare