Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Martor baterie aprins


Yooo

Postări Recomandate

Neata si La multi ani!

 

Eu ma lovesc de alta problema mai nou, am reconditionat pompa de inalta, verificat acelasi regulator de presiune(o-ring etc) si se balbaie uneori la relanti. Injectoarele sunt in parametri, iar uneori problema vine la pachet cu pornire greoaie la cald. Ieri am pornit masina...s-a incalzit, am oprit-o pt 10 min ca mai aveam ceva de facut inainte de plecare si nu a mai vrut sa o ia. Dupa 5 ÷ 7 incercari bam...a murit bateria, saraca era din 2012 Bosch S4, am dat-o jos, m-am cocotat in cealalta masina si ptu...420 lei baterie noua, porneste si la rece f bine si la cald binisor spre bine. Raman la concluzia ca o fi MAF sau HP senssor, dar pana sa ajung la tester sa vedem ce valori am, ma dau cu capul de pereti ca nu se stinge din bord martorul de la baterie. Dupa ce ma omoara masina cu tot felul de problemute ma omoara si nevasta-mea incet ca ma bate la cap ca de ce mi-a trebuit LRF. :hl

Editat de Yooo
era mancat un t la martor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: FreeLandy-ul meu TD4, in 3 usi, din 2001

 

"Dupa ce ma omoara masina cu tot felul de problemute ma omoara si nevasta-mea incet ca ma bate la cap ca de ce mi-a trebuit LRF."

Nu esti singurul colegule.De 3 saptamani joc si eu in filmul asta...Si ca sa fie coincidenta maxima cealalta masina a mea e tot VW

Editat de WXY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: FreeLandy-ul meu TD4, in 3 usi, din 2001

 

La multi ani, pt martorul de baterie masoara tensiunea pe baterie cu motorul pornit...trebuie sa ai peste 14V, daca nu ai tensiunea asta atunci e alternatorul bulit si exista riscul sa omori bateria noua.... daca ai 14V vezi sa fie contact bun la mufa mica de pe alternator... martorul asta faca asa de cand cu resoftarea sau a aparut acum? ... daca nu ai RAVE descarca unul si o sa-ti mai spun pe unde sa masori daca astea sunt in regula

 

Totusi de ce postezi intr-un topic de prezentare a unei masini din 2001 problemele tale la un FL din 2004? .,... am sa le mut de aici dupa ce citesti si fac altul "Martor baterie aprins ... "

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: FreeLandy-ul meu TD4, in 3 usi, din 2001

 

Ii raspundeam colegului partea de resoft...si din una am ajuns sa ii zicsi de hopurile mele.

@fery: martorul s-a aprins dupa ce am pus bateria noua, alternator recond acum un an, releu nou valeo. Am mers cu martorul aprins vreo 5 km si nu imi face figuri de fel. Sta aprins sau mai are tendinte de clipaceala dar ramane aprins cantinuu dupa clipaceli. Am constatat azi ca pe borna de plus se cam roteste cablul daca strang mai tare cu cheia. Nu o calca bine desi e strans maxim? Bateria e o varta blue dynamic 95Ah cu 830 pe pornire ca cea care am inlocuit-o :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Maror baterie aprins

 

la topicul celalalt mai raspunde o data daca vrei dar nu iesi din subiect

 

cat despre problema asta e irelevant cand a fost reconditionat alternatorul mai ales daca borna nu facea contact bine, o lipsa de contact la borne poate distruge ori puntea de diode ori ceva de la masina pt ca bateria actioneaza si ca un limitator de tensiune, la o lipsa de contac la borna tensiunea alternatorului poate urca pana la 20V... fa ce ti-am spus si in functie de rezultat mai vorbim

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Maror baterie aprins

 

Merci maine merg sa verific incarcarea pe baterie ca nu am apucat sa o verific pe 31 cand am luat bateria si cu ocazia asta verific si ce mi-ai zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Maror baterie aprins

 

@fery: In compartimentul motor este o cutiuta cu niste sigurante fuzibile, 3 sigurante de 30A. Din cate am citit si inteles acele sigurante sunt pentru incalzire parbriz si blow heater, ar putea sa aiba legatura cu bateria?

Intreb ca am cascat ochii pe acolo si siguranta nr 2, cea din mijloc era prajita, in sensul ca era topita de-a binelea, doar metalul a ramas din ea.

Off topic: Am fost pana la magazinul din cartier, 300m dus si 300 intors doar sa vad daca face figuri, martor aprins in continuare, dar surpriza martorul check-engine s-a aprins...what za f...?:-x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Maror baterie aprins

 

te uiti in cartea tehnica si identifici exact de la ce e siguranta aia... destul de rau ca ai pus o baterie noua si nu ai strans bine bornele de la inceput...acum roaga-te sa nu se fi bulit ECU de la supratensiunea data de alternator din cauza contactului imperfect pe baterie ca si martorul de baterie tot de ECU e comandat

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Maror baterie aprins

 

Puntea redresoare posibil subdimensionata.. și cred că este dusa...

Dintr-o cutie de energizant, faci doua bucșe pe care pe pui pe bornele bateriei, peste treci bornele mașinii și așa le strângi. Filetele sun duse...

.... orice supraapreciere duce la dezamagire.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Maror baterie aprins

 

Merci. Azi merg sa verifice incarcarea si sa vada ce mai e pe acolo, oricum trebuie verificata bateria pt garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Martor baterie aprins

 

Și am revenit cu un răspuns după remediere. Din păcate tind sa cred ca am dat banii prea devreme pe baterie. Datorita vechimii mașinii se pare ca un colier s-a slăbit și rezultatul a fost ulei peste alternator, iar de aici și pana la un nou rotor nu a fost mare distanta. Remediată defactiunea, defrișat...scos alternator...dus la reparat, înlocuit rotor și merge brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...

Re: Martor baterie aprins

 

Salut, azi dupa ce am pornit masina , am bagat marsarier si nu se accelera de loc, dat pedala la fund dar masina mergea doar in inertia vitezei la relanti. Ma uit in bord si vad martorul de baterie aprins dar pe verde. Bag in D si pleca fara probleme. LRF2 2.2 ....Am mai patit o data dar in D, nu in R. Dupa ce am scos-o din viteza si bagata iar a mers fara probleme. Vreo ideie ?!!! Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor baterie aprins

 

Alternatorul e suspect, ai 14V cu motorul pornit?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor baterie aprins

 

Alternatorul e suspect, ai 14V cu motorul pornit?

 

Acum o luna am facut o verificare si era ok ...o sa mai fac una sa vad...M-am gandit si eu la asta, sa nu dea curent ca lumea si sa o limiteze. In ambele cazuri s-a intamplat cand am porniti si am si plecat, nu am mai stat cateva secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor baterie aprins

 

Scrie si in manualul de utilizare cam la toate modelele care au turbina sa stai vreo 15 secunde inainte sa pleci de pe loc ca sa ajunga uleiul si in turbina si in partea superioara a motorului mai ales daca e frig ... altfel apar uzuri premature totodata si alternatorul necesita cateva secunde sa se ''excite''

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare