Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

probleme alimentare


raresr

Postări Recomandate

Dupa ce am sters cele 3 erori la 3 amigos, am mers 2-3 zile totul a fost ok apoi nu mai trage motorul si parca nu alimenteaza . Dupa ce o turez un pic mai tare fara rezultate sa traga , moare motorul apoi nu il mai pot porni. Precizez ca am schimbat si pompa de motorina, crezand ca ets edefacta, dar si dupa ce am schimbat-o nu porneste motorsul la pompa ca nu aud nimic , la cealalta inainte sa o schimb se auzea motorasul dar de vreo saptamana nici la cea veche nu sa mai auzit nimica. Sa fie cea pe electric sa nu primeasca curent la pompa ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

trebuie sa te asiguri ca partea electrica e OK:

1. verifica siguranta F10

2. daca F10 e OK scoate releul F1 si pune o punte cu o bucata de sarma intre cavitatile perpendiculare din tablou si asculta pompa

3. daca se aude pompa asa scoate releul R3 si baga-l pe ala iar daca merge asa cu contactul pus pune releu nou

4. daca se aude pompa cu releul suntat iar schimbarea releului nu ajuta sau daca nu se aude pompa nici cu releul suntat mai vorbim ca se complica problema

 

apasa si pe "inertia switch" sa fie eliminat din start(e butonul ala ca un butoias din spatele motorului pe "perete")

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

acuma a plecat mecanicul, nu primesc curent la pompa, sigurantele din bord primesc curent, o sa ma uit la releuri , a zis sa pun un fir de la firul alb pompa pana la baterie la plus sa verific si daca porneste am ceva fir intrerupt sau releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

Doar pt clarificare, pompa nu are nimic cu sigurantele din bord, ceea ce am spus e valabil la tabloul din compartimentul motor

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

deci:

1. am pus fir de pe baterie pe direct la pompa, Merge Perfect :) (am si schimbat pompa aseara )

2. am verificat toate sigurantele si interioare si de sub capota si releele, nu este ars nimic , dar dupa cate am verificat la RELEUri, imi face impresia ca nu primesc curent releurile de catre parbriz 3 bucati.

3. daca aveti careva o schema de curent va rog sa o puneti

4. cum am scos toate sigurantele si releele binenteles ca am dat peste cap si inchidere centralizata si tot :) , nevoie mare de tester sa o pot reprograma :)

5. acuma dau telefoane la toti electricenii sa vedem care se baga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

Ok, eu ti-am dat instructiuni clare ce e de facut pt ca stiu exact cum functioneaza sistemul si erau doar aia 4 pasi de urmat iar in functie de rezultat iti spuneam eu exact ce trebuie facut simplu si eficient, daca te-ai apucat sa dai peste cap ambele tablouri de sigurante si fire direct de la baterie la pompa ca asa ti-a spus un mecanic sau electrician eu nu ma mai bag ca imi consum neuronii degeaba, scheme electrice trebuia sa ai deja eventual si o vaga idee sa nu te bagi in tabloul de sigurante interior pt probleme cu pompa daca citeai aici http://forum.club4x4.ro/showthread.php?56810-In-atentia-proaspetilor-posesori-de-land-rover ... nu e nevoie de nici un tester, daca ai pus toate sigurantele si releele la loc, deconecteaza minusul bateriei, reconecteaza, inchide si deschide din telecomanda... daca si dupa asta face figuri inseamna ca una din sigurante nu ai pus-o bine la loc sau cine stie ce ai deranjat cautand pe unde nu era nevoie dar daca vre-un "meserias" ti-a spus ca pt asta e nevoie de tester la D2 cauta altul... bafta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

am facut tot ce ai zis, fara un pas care nu l-am inteles :), "2. daca F10 e OK scoate releul F1 si pune o punte cu o bucata de sarma intre cavitatile perpendiculare din tablou si asculta pompa ".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

Ala era pasul important pentru a vedea daca e de la management sau e circuitul dintre releu si pompa pt ca intre cavitatile perpendiculare e contactul releului. Nu am rabdare nici energie sa explic cum functioneaza ca e descris in carte dar pasul ala ar fi clarificat problema mai ales ca deja e clar ca pompa e OK iar fara pasul 2 restul sunt inutile

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

am scos borna, am pus la loc aceeasi chestie, de deschis deschide telecomanda, de inchis nu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

am rezolvat problema, am dus-o la electricean, a anulat butonul de panica, a schimbat un releu si este totul ok. Acuma papa jar :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

Am uitat sa precizez ca am rezolvat si cu deschiderea dar mi sa dus broasca de la usa sofer, de inchis o inchide , de deschis nu. Caut o broasca partea dreapta sofer daca are careva de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme alimentare

 

am rezolvat problema, am dus-o la electricean, a anulat butonul de panica, a schimbat un releu si este totul ok. Acuma papa jar :).

Butonul ala nu e "de panica" si anularea e periculoasa, e acolo ca in cazul unei rasturnari sau accident sa taie tensiunea la pompa sa nu ia foc masina deci mai bine pune unul functional

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare