Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme suspensie y60


dudu.muresan

Postări Recomandate

Re: Probleme suspensie y60

 

Alta solutie mai ieftina nu e? Se poate din cauza ca nu am barile stabilizatoare?

 

Nu , nici eu nu am barE stabilizatoare , masina merge ok , suspensia isi face treaba, e barca , dar nu in sensul rau sau periculos :grin:

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Probleme suspensie y60

 

Telescoapele lucreaza pe capat de cursa din cauza intaltatoarelor, de-aia se duc...

Editat de Astral

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie y60

 

Ce parere aveti de ironman ±5cm 200-400 kg spate si 50 -100 fata?

 

Asa din vorba in vorba nu alegi o suspensie. Vorbeste cu unu de vinde si stie ce vinde , spune-i ce vrei si iti va recomanda el ce trebuie. 200-400 kg pe spate sunt arcuri tari , o sa te scuture bine.

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie y60

 

Asa din vorba in vorba nu alegi o suspensie. Vorbeste cu unu de vinde si stie ce vinde , spunei ce vrei si iti va recomanda el ce trebuie. 200-400 kg pe spate sunt arcuri tari , o sa te scuture bine.

Mai car din cand in cand si greutati da mai mult gol si sa nu ma scuture sa imi fie foame

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie y60

 

Ce parere aveti de ironman ±5cm 200-400 kg spate si 50 -100 fata?

 

± nu exista suspensie.

200-400 kg spate mi se pare o suspensie mult prea rigida ...in conditiile in care nu ai greutati permanente pe spate ... Majoritatea suspensiile se limiteaza la "+5" ptr ca de acolo in sus te "antrenezi" si ptr alte modificari. "Din cand in cand greutati" nu justifica in nici un fel o suspensie cu asemenea incarcare (parerea mea).

 

In alta ordine de idei, probabil ca stiti sau nu...exista la IR 3 calitati/categorii de amortizoare si anume:

-IR nitrogas - amortizoare doar gaz, recomandate ptr mersul pe strada si offroadul usor sau sub-mediu 40% offroad 60% strada

-IR foamcell - amortizoare mixte gaz-ulei, recomandate 60% offroad 40% strada

-IR foamcell pro - amortizoare gaz-ulei mai groase (supradimensionate la tub si la tija si reparabile) utilizabile doar ptr padure si ptr motorsport

 

Daca masina este scurta (in 3 usi) trebuie musai si kitul de coborare al cutiei.

Daca vrei sa o inalti cu mai mult de 5cm din suspensie atunci mai trebuie sa pui si altele.

Daca vrei sa o inalti prin body lift (distantiere caroserie-sasiu) procedeu nerecomandat masinilor care prezinta rugina la caroserie si/sau sasiu, trebuie modificate si altele.

 

Rigiditatea o primesti din combinatia arcuri-amortizoare (setarea aleasa de tine si/sau recomandarea vanzatorului priceput sau nu).

 

Pe piata romaneasca exista mai multe branduri de suspensie ...studiaza bine piata si cere mai multe pareri inainte de a alege ...Dupa ce ai scris aici mie mi se pare ca ai fi usor nehotarat, ba vrei sa o inalti, ba vrei sa o vinzi, ba vrei sa o "pregatesti de offroad" si sa o vinzi ...nu am inteles si nu ma intereseaza.

 

Inainte de povestea cu suspensia, masina trebuie sa fie pe trenul de rulare BRICI, adica sa nu ai jocuri in bucsE, rulmenti, cruci, capeti de bara, grupuri ptr ca odata cu inaltarea masinii orice problema se va amplifica (o vei simti si plati inzecit).

 

In alta ordine de idei ptr a mentine centrul de greutate cat mai aproape de original ar trebui ca odata cu inaltarea masinii si faci ceva si sa o si latesti. Aici ...partea de latire mai are un avantaj: roata iesita in afara masinii protejeaza caroseria in padure (dai cu roata nu cu caroseria) si un dezavantaj: masina va fi murdara mereu ( o vei stropi).

 

Tot ce "bagi" in masina ...nu mai recuperezi. Adica un produs/accesoriu nou adaugat NU creste valoarea masinii decat cu 30% din valoarea produselor achizitionate.

 

Eu vand si import vreo 7 branduri de suspensie ... Ptr o oferta personalizata, da-mi un mesaj privat.

Editat de Astral

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie y60

 

Eu am varianta de la Iron Man de care zici tu. Dar am Y61 lung. Pe masina mea merge perf3ct chiar si cu masina goala. Nu stiu cum face pe masina scurta ...

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme suspensie y60

 

Asa cum ti-am spus si pe privat este foarte importanta setarea suspensiei in functie de de ai pe masina si la ce o folosesti.

O suspensie prost setata de la inceput ... e sinonima cu lipsa de supensie sau chiar mai rau.

 

Asa cum am subliniat si pe privat ..."inceputul incepe" cu ...inceputul ... Masina trebuie sa fie intr-o stare tehnica buna inainte sa te apuci sa investesti bani in ea. Asta inseamna evaluare la unul care se pricepe la asa ceva (un ginecolog de exemplu nu are cum sa-ti arate unde si daca sunt gauri) , remedierea unor probleme (daca exista), un plan de bataie si dupa aia ...suspensia, rotile si ce or mai fi. La o masina cu sasiul muci degeaba ii pui suspensie daca o sa o rupi pe genuche la prima ieseala in padure. Pana la urma totul se rezuma la buget si nu in ultimul rand ...la buzunarul tau.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Probleme suspensie y60

 

± nu exista suspensie.

200-400 kg spate mi se pare o suspensie mult prea rigida ...in conditiile in care nu ai greutati permanente pe spate ... Majoritatea suspensiile se limiteaza la "+5" ptr ca de acolo in sus te "antrenezi" si ptr alte modificari. "Din cand in cand greutati" nu justifica in nici un fel o suspensie cu asemenea incarcare (parerea mea).

 

In alta ordine de idei, probabil ca stiti sau nu...exista la IR 3 calitati/categorii de amortizoare si anume:

-IR nitrogas - amortizoare doar gaz, recomandate ptr mersul pe strada si offroadul usor sau sub-mediu 40% offroad 60% strada

-IR foamcell - amortizoare mixte gaz-ulei, recomandate 60% offroad 40% strada

-IR foamcell pro - amortizoare gaz-ulei mai groase (supradimensionate la tub si la tija si reparabile) utilizabile doar ptr padure si ptr motorsport

 

Daca masina este scurta (in 3 usi) trebuie musai si kitul de coborare al cutiei.

Daca vrei sa o inalti cu mai mult de 5cm din suspensie atunci mai trebuie sa pui si altele.

Daca vrei sa o inalti prin body lift (distantiere caroserie-sasiu) procedeu nerecomandat masinilor care prezinta rugina la caroserie si/sau sasiu, trebuie modificate si altele

 

Rigiditatea o primesti din combinatia arcuri-amortizoare (setarea aleasa de tine si/sau recomandarea vanzatorului priceput sau nu).

 

Pe piata romaneasca exista mai multe branduri de suspensie ...studiaza bine piata si cere mai multe pareri inainte de a alege ...Dupa ce ai scris aici mie mi se pare ca ai fi usor nehotarat, ba vrei sa o inalti, ba vrei sa o vinzi, ba vrei sa o "pregatesti de offroad" si sa o vinzi ...nu am inteles si nu ma intereseaza.

 

Inainte de povestea cu suspensia, masina trebuie sa fie pe trenul de rulare BRICI, adica sa nu ai jocuri in bucsE, rulmenti, cruci, capeti de bara, grupuri ptr ca odata cu inaltarea masinii orice problema se va amplifica (o vei simti si plati inzecit).

 

In alta ordine de idei ptr a mentine centrul de greutate cat mai aproape de original ar trebui ca odata cu inaltarea masinii si faci ceva si sa o si latesti. Aici ...partea de latire mai are un avantaj: roata iesita in afara masinii protejeaza caroseria in padure (dai cu roata nu cu caroseria) si un dezavantaj: masina va fi murdara mereu ( o vei stropi).

 

Tot ce "bagi" in masina ...nu mai recuperezi. Adica un produs/accesoriu nou adaugat NU creste valoarea masinii decat cu 30% din valoarea produselor achizitionate.

 

Eu vand si import vreo 7 branduri de suspensie ... Ptr o oferta personalizata, da-mi un mesaj privat.

 

 

Yoanne pierzi timpul ..

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare