Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

motor 1.6 16v in ture osicleaza


alex.rosu

Postări Recomandate

poti incepe prin a vedea daca trage aer fals pe undeva.

regulator presiune benzina...?

 

In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD

In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa verific daca trage aer fals.

am schimbat regulator de presiune, bujii, fise, capac delcou, lulea, garnitura si capac din delcou, am incercat cu 3 pompe de benzina am curatat injectoare, schimbat senzor clapeta acceleratie, am verificat debimetrul si senzorul de clapeta pe alta masina am curatat egr....

nu mai stiu ce sa-i fac!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TPS = THROTTLE POSITION SENSOR = SENZOR POZITIE CLAPETA ACCELERATIE

- schimbat si probat cel vechi pe o alta masina si nu afecta mersul motorului ( deci tps functional)

- ciudat cand scot mufa de la tps motorul merge perfect

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La postul nt 3 am dat o descriere ce am facut pana acum si nu am abtinut nici un rezultat

Daca era pompa spu regulatorul trebuia sa mearga rau si in momentul cand scot mufa de la tps si nu merge, el merge bine fara tps dar el fiind in stare buna

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Aceasi problema o am si eu la vitara 16 v. La mine sta turata la relanti la 1500-2000 ture, oscileaza. Ati gasit probroblema la aceasta situatie?

 

Fix la fel facea si a mea. eu am avut furtunasul care aduce antigelul la IAC complet infundat si acesta nu se inchidea odata cu incalzirea motorului.

  • Like 1
ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fix la fel facea si a mea. eu am avut furtunasul care aduce antigelul la IAC complet infundat si acesta nu se inchidea odata cu incalzirea motorului.

 

Multumesc mult de raspuns domnul Nicu! Deoarece nu sunt acum in tara sa pot verifica eu, o sa ii spun socrului meu sa se uite. Mi-ar fi de mare folos daca ati putea posta o poza cu acel furtunas, ca locatie ,sa stie ce sa verifice. Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc mult de raspuns domnul Nicu! Deoarece nu sunt acum in tara sa pot verifica eu, o sa ii spun socrului meu sa se uite. Mi-ar fi de mare folos daca ati putea posta o poza cu acel furtunas, ca locatie ,sa stie ce sa verifice. Va multumesc mult!

 

Furtunul pleaca din galeria de admisie, din spatele pompei de apa si merge pe sub galerie pana in partea inferioara a clapetei la socul termic (IAC). Este o munca de mic chinez sa ajungi la el. Parerea mea ar fi sa scoata furtunul care iese din IAC si se duce spre ISC (sau inapoi in galerie daca e cu electronica Denso) si sa sufle pe el sa vada daca este infundat.

ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare