Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Raman fara curent in mers


RallyZone

Postări Recomandate

Buna ziua,

Am si eu o mica problema la masinuta mea. Imi moare motorul in mers...raman fara curent.

Am pus bateria bateria la incarcat. S0a incarcat, am repus-o pe masina, am plecat.... Dupa 3 ore, am ramas fara curent, pe timp de zi.

Sa fie alternatorul?

Sa fie releul de incarcare?

Sa "suga" prea mult curent ventilatoarele?

 

Vreo idee? Bateria, cred ca are 2 ani si ceva sau 3 si ceva.

Ideea e, incarcarea pe masina, cand am verificat, incarca, imi baga 14.20v (cica ar fi putin, ar trebuii 14.30v )

Sa pun un alternator de 110 ah ?

 

Multumesc

IMG_20191221_125449.thumb.jpg.41a7176adfd4c4b74fe6993c7eba73c3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal alternatorul trebuie sa genereze suficient curent ca masina sa functioneze cu bateria decuplata. Verifica alternatorul. Dupa aia te poti gandi sa verifici in continuare. Vezi ce consumatori ai, ce putere insumata au. Compara cu alternatorul. Verifica bateria. Redu din consumatori, schimba alternatorul sau bateria. Nu in ultimul rand vezi daca ai ceva in scurt pe la consumatori care dreneaza sistemul de curent. Editat de u2_2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pun borna , nu face scanteie. Daca erau ceva consumatori, teoretic, cand pui borna, trebuie sa faca o mica scanteie. Teoretic.

Consumatori...nu am avut ieri, era zi, n-am pornit nici faruri, nici proiectoare, nimic altceva, doar functionarea motorului si...ventilatoarele de la radiator, care unu ma gandesc sa-l pun la buton.

Am gasit alternator de niva, original de 110Ah . Defapt, sa ma exprim corect, niva ca a mea, are 2 tipuri de alternatoare, unu de 80ah pentru mers asa, zi cu zi, si unu de 110ah pentru cei care au nevoie de lumini suplimentare, troliu, etc.

De asemenea ma mai gandeam sa cumpar o baterie cu gel, dar locul de la niva, este asa de mic...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine incarca maxim 13,6v doar cu motorul pornit.Cand aprind faruri,aeroterma,ceata,dezaburirea scade pana la12v.Ma gandesc sa cumpar un alternator nou.
Ar trebui verificate intai regulatorul/releul de tensiune, puntea de diode, apoi eventual rotorul si statorul. Oricare din astea ar putea fi problema...

 

Buna ziua,

Sa fie alternatorul?

Sa fie releul de incarcare?

Poate sa fie oricare din ele, chiar puntea de diode, statorul, rotorul...

 

Sa "suga" prea mult curent ventilatoarele?

Daca nu sunt niste monstri de ventilatoare nu e cazul.

 

Vreo idee? Bateria, cred ca are 2 ani si ceva sau 3 si ceva.

Chiar cu bateria proasta nu ar trebui sa moara in timpul mersului.

 

Ideea e, incarcarea pe masina, cand am verificat, incarca, imi baga 14.20v (cica ar fi putin, ar trebuii 14.30v )

Ati avut toti consumatorii porniti in momentul verificarii? Poate sa fie dusa o dioda sau mai multe, o bobina din stator si fara consumatori sa indice o tensiune acceptabila. Undeva intre 13.8-14.4 e acceptat.

 

Sa pun un alternator de 110 ah ?
Eu nu as schimba alternatorul pana cand nu m-am asigurat ca nu exista alta rezolvare. Cel de 80Ah ar trebui sa faca fata la un consum normal.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, am acumparat vineri, alta baterie , nou notua, 62ah cu 650ah la pornire.

Ajung acasa, verific incarcarea, ciuciu, nu am incarcare.

Azi, am dat jos alternatorul. Dupa ce dai jos alternatorul, ce sa vezi, nu mai porneste masina deloc, posibil, cele 2 fire de plus ce vin pe alternator, sa fie ceva cu ele. nu stiu.

Am dat jos alternatorul, s-a laudat tata ca-l desface pana dimineata si verifica diodele, perille si nu mai stiu ce.

Alternatorul, este de 80ah, am gasit la domnul cu piese lada in cluj, releu incarcare cu 65 lei, punte cu diode la 180 lei, alternatoru de 80ah cu 600 lei, si alternator de 110ah cu 700 lei. daca-s diodele duse, cumpar alt alternator.

Dupa calculele mele, matematice, masina, nu ar trebui sa consume mai mult de 25-35 ah ! teoretic, alternatorul de 80, este mult mai mult decat suficient !

 

Va mai tin la curent !

IMG_20191214_120648.thumb.jpg.27c0153c55a6a505c09aca058651258d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare