aurasul Postat Septembrie 15 Partajează Postat Septembrie 15 Buna seara.Am reparat conductele de la cilindrul din fata deoarece un furtun sa spart.Mentionez ca am mers cam 20 km fără lichid în recipientul Ace.Dupa reparare am pus lichid am pornit ,nu mai apare martorul aprins însă masina tot nu merge normal.In NANOCOM am următoarele coduri, Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sierrafery Postat Septembrie 19 Partajează Postat Septembrie 19 Salut, ai amorsat pompa dupa ce ai umplut cu lichid?, trebuie desfacut partial banjo-ul la iesirea de presiune si dat la automat cu releul pompei de motorina scos(sau si fara releu scos lasat la relanti) pana stropeste acolo cu presiune apoi strans la loc altfel merge "in gol "... uite-te in rezervor la relanti ,trebuie sa circule lichidul cu putere, similar cu cel de la servodirectie poate chiar mai tare, daca nu ai activitate in rezervor e mare sansa sa fie poma dusa ca de obicei asta se intampla cand circuli fara ulei ca ramane fara ungere interna. Daca o schimbi neaparat amorseaza pe cea "noua" inainte sa o conduci. NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate