Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Anvelope cu sau fara camera?


zippo

Postări Recomandate

Ce parere aveti? Cum este mai bine: cu camera sau fara camera in anvelopa?

Scade oare posibilitatea dejantarii sau pierderii aerului in cazul in care intre umarul jentii si anvelopa intra noroi sau alte mizerii?

Mmmmm... NISSAN!

 

"Nu este nicio rusine sa te nasti prost. Rusine e sa mori prost." Marin Sorescu

 

- Off Road Club Sibiu -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

daca ai camera si mergi cu presiune mica iti intra diferite chestii intre janta si cauciuc care gauresc camera

 

plus ca presiunea exercitata asupra talonului tine talonul lipit de janta si nu prezenta camerei

pe sistemul asta este facut beadlockul intern de la staun in care exista o camera care se umfla intr-un compartiment care nu depaseste mai mult de 2-3 cm marginea jantei spre partea de rulare a cauciucului si se umfla la 3,5 atm iar persiunea in anvelopa sa o poti face cit doresti.

 

am reusit sa merg si cu 0.3 din greseala pentru ca le-am desumflat imediat ce am facut 150 km pe sosea vara

 

dupa ce am vazut cum arata beadlock-urile de la staun eu cred ca se pot face hand-made dar trebuie masina de cusut piele si ata serioasa

 

dupa mine si dupa parerile unora mai experimentati cel mai simplu este sa folosesti janta ingusta

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

Eu am o experienta pozitiva -toata greutatea masinii pe roata stg fata , in timpul unei rasturnari in cadere de la inaltimea de aprox 1,5 m ,la viteza de 30-40, care a dus la strimbarea fuzetei si a jantei .In cauciuc aveam si camera , chiar daca era cauciuc tubeless. Anvelopa a dejantat si a revenit pe janta , cu o buna portie de iarba intre janta si talon . Dupa punerea pe roti , pina la reparatie am mers 350-400 km (eram departe de casa ), cu aprox 40-60 km/h , fara a avea probleme .

Dar nu cred ca e solutie , mie nu-mi suna prea sigur .Tubeless-ul il mai repari cumva , il mai umfli cumva , dar camera mai greu .

Pentru mine , dupa parerea mea , cea mai buna combinatie ( pe care o voi si folosi )este beadlock interior cu cale de rulare semirigida , in tubeless . Dar eu aleg asta ca masura de siguranta pentru expeditionara mea LWB , cu 31 , AT .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

....In janta ingusta , de asemenea . Am 31 x 10,5 , in jante 7J X15 .Am si 8J x15 , dar am ales 7J....cam ingust , dar m-am gindit atunci ca ar sta mai fixe cauciucurile...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

Am vazut niste "camere pline", nu stiu cum sa le spun exact, ca niste colaci dintr-un material elastic si poros, pe care le bagau unii in cauciucuri de motociclete enduro. La asa ceva iti mai trebuie doar levier, in caz de dejantare. Nu stiu daca se fac si pentru auto...

Niciodata nu esti destul de paranoic...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

Se fac....dar nici colacii de tipul asta nu sint chiar...antiglont.

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

Din cate stiu, pentru auto, nu se produce asa ceva. La motoare, vorbim de o greutate medie de 100 si ceva de kg...

 

Am vazut niste "camere pline", nu stiu cum sa le spun exact, ca niste colaci dintr-un material elastic si poros, pe care le bagau unii in cauciucuri de motociclete enduro. La asa ceva iti mai trebuie doar levier, in caz de dejantare. Nu stiu daca se fac si pentru auto...

Mmmmm... NISSAN!

 

"Nu este nicio rusine sa te nasti prost. Rusine e sa mori prost." Marin Sorescu

 

- Off Road Club Sibiu -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

Se fac...Este si un utilaj care pliaza colacii de cauciuc si astfel pot fi bagati in anvelopa , apoi se monteaza ansamblul pe janta .Pe linga asea , mai sint si variantele din aluminiu , din trei (si din doua ) piese articulate cu balama-bolt , semicurbe , care inchise formeaza un inel in jurul jentii; de asemenea , mai sint si segmente de aluminiu , cu profil T , care se monteaza pe janta , cu anvelopa doar jumatate montata , iar dupa asamblarea partilor de aluminiu se termina montarea anvelopei si se umfla normal - in caz de pana sau gaura anvelopa se dezumfla dar masina ruleaza pe gulerul de Al din interiorul anvelopei . Inelul de cauciuc -mai mult pe drumuri rele si viteza mica + distante mari ; piesele metalice- mai mult pe asfalt si viteza mare + distante mici si capabilitati de continuare a deplasarii in caz de gaurirea anvelopei in caz de atac armat....

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

Astazi am fost la o vulcanizare ca am auzit cum sufla roata stinga fata .E un 255x75x15 , cu care am max 25 k km. Pe linga certitudinea a trei intepaturi , am mai gasit si opt porozitati , plasate in variate zone , de la micile fante din crampon , pina la canalul central , sau intre crampoane , sau in marginea caii de rulare ....cam pe toata circumferinta .

Cauciucul e un Wrangler ,AT , de la Goodyear....fabricat in iun 2007 , la care m-am bucurat ca are profilul mai deschis , mai cramponat ca altele . L-am exploatat in toate conditiile , cu presiuni intre 1,2 si 2,7, in functie de situatie .Numai asta dintre toate sufla prin 11 gauri ...si celelalte au avut parte de acelasi tratament , daca ma gindesc mai bine , singurul loc unde n-am fost cu masina e pe vreun ghetar...

Asa ca pina prin vara , voi cumpara camere de aer si le voi baga in cauciucuri.

Deci , in situatia data = cu camera , 't'ui mama ei de opinca ....

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

Astazi am fost la o vulcanizare ca am auzit cum sufla roata stinga fata .E un 255x75x15 , cu care am max 25 k km. Pe linga certitudinea a trei intepaturi , am mai gasit si opt porozitati , plasate in variate zone , de la micile fante din crampon , pina la canalul central , sau intre crampoane , sau in marginea caii de rulare ....cam pe toata circumferinta .

Cauciucul e un Wrangler ,AT , de la Goodyear....fabricat in iun 2007 , la care m-am bucurat ca are profilul mai deschis , mai cramponat ca altele . L-am exploatat in toate conditiile , cu presiuni intre 1,2 si 2,7, in functie de situatie .Numai asta dintre toate sufla prin 11 gauri ...si celelalte au avut parte de acelasi tratament , daca ma gindesc mai bine , singurul loc unde n-am fost cu masina e pe vreun ghetar...

Asa ca pina prin vara , voi cumpara camere de aer si le voi baga in cauciucuri.

Deci , in situatia data = cu camera , 't'ui mama ei de opinca ....

 

nu te sfatuiesc cu camere ... asa fara camere mai poti la fata locului repede sa bagi un snur si aer cu compresoru si gata ai rezolvato. treaba aia cu multi pori am patito si eu .. dar am rezolvato cu cateva snururi unde era gaurit si in locurile cu pori mici am bagat un sprei pt pana si nu a mai scapat de atunci.

suzuki vitara 1.6

suzuki kingquad 750

nissan patrol gr y61 3.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Anvelope cu sau fara camera?

 

Am citeva spray-uri cu solutie antipana insa la temperaturile scazute actuale , nu stiu care ar fi eficienta .

Nu am gasit camera...asta e norocul meu...cind e una nu e alta ...cind sint de toate , nu am timp...norocul meu ca ma incapatinez sa persist in greseala asta cu respiratia...

Am compresor in atelier , o umflu...culmea e ca nemernica nu a scapat deloc presiune in ultimele doua zile (desi sint 100% confirmate gaurile ...X Files...)

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare