Guest branzei sorin Posted December 26, 2007 Share Posted December 26, 2007 Referitor la bulbar,pot a va spune ca masina mea (dacia double cab 4x4 )e inmatriculata cu bulbar,probabil asa a considerat RAR-ul.De pus nu l-am pus ,ca eu nu prea ii vad rostul.Cate accidente am vazut,inclusiv cu nissan patrol(atat de drag mie)si care aveau montate bulbar...mai bine nu le aveau,deorece ,daca masina a avut accidentul pe partea dreapta aproape in egala masura a fost lovita de bulbar si partea stanga,aproape la toate accidentele a spart radiatorul de racire sau cel de ulei,mai mult strica decat face bine .De recuperat de bulbar eu n-am stiinta ,de ridicat masina tot asa,daca e prea bine fixat la impact iti indoaie sasiul si multe alte inconveniente.Oricum pentu rezistenta eu le-as face din teava patrata,un 40x40x4mm,poti ridica masina in ceruri cu un asemenea bulbar.Va rog nu ma sfaditi prea tare,e o simpla opinie a unui dilletant in off road.(Da" la volgi, nu ma bate nimeni) :hi Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfantana Posted December 26, 2007 Share Posted December 26, 2007 Atata timp cat au tot fost topicuri pe ambele forumuri cu ce este legal si ce nu pe masina,merita sau nu bullbarul.....nu vad de ce trebuie deschis iar subiectul si aici,Nike a pus o poza sa vedem cum s-a comportat nissanul cu ARB intr-un accident,si de aici uite la ce s-a ajuns. Nu m-a supartat nimeni da mi se pare ca se vorbeste pe langa subiect si se exagereaza. PS-eu merg cu masina de concurs pe roti la etape!! Prefer sa-mi asum riscul unei amenzi(cu toate ca nu s-a intamplat niciodata),decat sa-mi fac atatea griji si sa nu dorm noaptea ca mi-am pus folie neagra pe geamuri......... SARBATORI FERICITE :lol: Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006 KAMIKAZE TEAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts