COBAR Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Buna ziua.Am un Isuzu Trooper 2,6i '89 cu urmatoarea problema -alternatorul nu incarca dar totusi becul din bord nu se aprinde Am verificat conexiunile la masa sunt ok.Cand pun contactul se aprind toti martorii luminosi din bord,dau la automat,becurile se sting dar cand masor tensiunea la bornele bateriei sau intre masa si plusul alternatorului este 12,4-tensiunea din baterie.Va rog ceva sfaturi Multumesc anticipat MITSUBISHI PAJERO V80 -08 BMW M5- 02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei popescu Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Trebuie sa-l desfaci si sa masori puntea de diode (nu masori diodele decat dupa ce le-ai decositorit de pe stator). Daca puntea este buna atunci schimba releul de incarcare. 2 x Patrol Y61 LWB 2.8 si 3.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hbogdan Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Identifica firul pentru martorul de bord, scoate-l si vezi daca se mai aprinde in bord cand pui contactul; asta ca sa te pui in garda pentru viitor. Aro 10.4 DR, 1995, Renault F8Q248 1.9D, 65CP Link to comment Share on other sites More sharing options...
COBAR Posted October 8, 2010 Author Share Posted October 8, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Firul pt bec este intr-o mufa comuna cu un alt fir la fel de subtire.Cand scot mufa se sting toti martorii din bord- ulei,rez.benzina,incarcare alternator. MITSUBISHI PAJERO V80 -08 BMW M5- 02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hbogdan Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Nu il scoate din bord, ci din alternator Aro 10.4 DR, 1995, Renault F8Q248 1.9D, 65CP Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad79 Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Pe unul din acele fire trebuie sa vina curent cand pui contactul.Verifica daca vine curent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
COBAR Posted October 11, 2010 Author Share Posted October 11, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Nu stiu in continuare de ce nu aprinde becul dar am gasit bobinajul statorului ars:dr3.Sper sa nu se fi ars si diodele:grin: MITSUBISHI PAJERO V80 -08 BMW M5- 02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
COBAR Posted October 21, 2010 Author Share Posted October 21, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Diodele nu au nimic,in schimb este parlit si rotorul:dr3.Cred ca este nevoie de unul nou:hl MITSUBISHI PAJERO V80 -08 BMW M5- 02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
COBAR Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Rezolvat problema.Inlocuit alternator cu unul nou.Pret Germania 180 euro. Pret Romania - 1500 ron + cel vechi la schimb:ooo Ca doar nivelul de trai este mai ridicat in Romanica:uameni MITSUBISHI PAJERO V80 -08 BMW M5- 02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPERDRAGOS Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Asta nu-i nimic..Pret parbriz incalzit in DE la Range Rover 240 eur.In RO 1500.. 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
goerula Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Re: Anomalie functionare alternator salut, scz dar curieratul nu il mai puneti? asa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Costel4x4 Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Buna ziua.Am un Isuzu Trooper 2,6i '89 cu urmatoarea problema -alternatorul nu incarca dar totusi becul din bord nu se aprinde Am verificat conexiunile la masa sunt ok.Cand pun contactul se aprind toti martorii luminosi din bord,dau la automat,becurile se sting dar cand masor tensiunea la bornele bateriei sau intre masa si plusul alternatorului este 12,4-tensiunea din baterie.Va rog ceva sfaturi Multumesc anticipat probabil trebuie sa inlocuiesti alternatorul,izolatia de la alternator este strapunsa si pierde foarte multa putere adica intensitate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgenis Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Re: Anomalie functionare alternator Daca citeai topicul vedeai ca a scris cauza si cum a rezolvat. Nu mai raspunde aiurea! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinchiuloasa Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Re: Anomalie functionare alternator aveam alternator complet 300ron ,mare pacat ,atatia banii pe criza asta.....:x,dar poate mai vrei vreunul:ha: Martinica Link to comment Share on other sites More sharing options...
mesterX Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 (edited) Re: Anomalie functionare alternator Ma aflu in aceiasi situatie cu un Range Rover Sport. Am ramas fara curent in baterie fara a mi se aprinde indicatorul bateriei in bord. Masina nu prezenta nici un simptom ca ar fi ceva in neregula....mergeam si s-a aprins senzorul suspensiilor pneumatice. Am incercat sa resetez senzorul prin oprirea motorului si repornire. Am oprit si acolo am intepenit.:grin: Mentionez, nu am deloc probleme cu bateria, aceasta fiind schimbata, preventiv, inainte de a se raci vremea. Am ajuns pe platforma in service, s-a dat curent (cu fire) si masina a pornit ...deci era bateria ...dar bateria era noua ! s-a masurat incarcarea ...11,8 v, de fapt era tensiunea din baterie...alternatorul nu incarca ...ar fi trebuit sa arate macar 13-14 volti in functie de turatia motorului....totusi a urcat la turatie maxima la 12v :grin: Masina este dotata cu protectie a bateriei...daca ai golit-o...chiar daca mai ai tensiune in bord...pozitii ...etc ...intra o protectie (se aud niste relee) care deconecteaza demarorul. Acum am comandat alternator care costa 2000 lei cu piesa la schimb si daca doresti sa pastrezi alternatorul mai dai 80 euro. Am solicitat sa opresc alternatorul pentru ca vreau sa vad ce a patit ...masina are 150.000 km....nu ar trebui sa cada. Totusi.....de ce nu se aprinde indicatorul din bord? E chiar nasol sa te prinda descoperit. Ar trebui sa indice din momentul in care nu mai incarca...ai putea sa iti iei niste masuri....reduci consumatorii si masina mai merge din baterie cel putin 10 km ! La o masina de 70.000 euro, de noua ...chiar nu ma asteptam sa nu ma anunte ca nu incarca. :ang3 ...deja ma gandesc la montarea unui minivoltmetru undeva in bord...sa vad ce gasesc. Edited December 15, 2012 by mesterX mesterX este pe drumul cel bun :j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts