Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Anomalie functionare alternator


COBAR
 Share

Recommended Posts

Buna ziua.Am un Isuzu Trooper 2,6i '89 cu urmatoarea problema

-alternatorul nu incarca dar totusi becul din bord nu se aprinde

Am verificat conexiunile la masa sunt ok.Cand pun contactul se aprind toti martorii luminosi din bord,dau la automat,becurile se sting dar cand masor tensiunea la bornele bateriei sau intre masa si plusul alternatorului este 12,4-tensiunea din baterie.Va rog ceva sfaturi

Multumesc anticipat

MITSUBISHI PAJERO V80 -08

BMW M5- 02

Link to comment
Share on other sites

Re: Anomalie functionare alternator

 

Identifica firul pentru martorul de bord, scoate-l si vezi daca se mai aprinde in bord cand pui contactul; asta ca sa te pui in garda pentru viitor.

Aro 10.4 DR, 1995, Renault F8Q248 1.9D, 65CP
Link to comment
Share on other sites

Re: Anomalie functionare alternator

 

Firul pt bec este intr-o mufa comuna cu un alt fir la fel de subtire.Cand scot mufa se sting toti martorii din bord- ulei,rez.benzina,incarcare alternator.

MITSUBISHI PAJERO V80 -08

BMW M5- 02

Link to comment
Share on other sites

Re: Anomalie functionare alternator

 

Nu stiu in continuare de ce nu aprinde becul dar am gasit bobinajul statorului ars:dr3.Sper sa nu se fi ars si diodele:grin:

MITSUBISHI PAJERO V80 -08

BMW M5- 02

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Anomalie functionare alternator

 

Diodele nu au nimic,in schimb este parlit si rotorul:dr3.Cred ca este nevoie de unul nou:hl

MITSUBISHI PAJERO V80 -08

BMW M5- 02

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Anomalie functionare alternator

 

Rezolvat problema.Inlocuit alternator cu unul nou.Pret Germania 180 euro.

Pret Romania - 1500 ron + cel vechi la schimb:ooo

Ca doar nivelul de trai este mai ridicat in Romanica:uameni

MITSUBISHI PAJERO V80 -08

BMW M5- 02

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Anomalie functionare alternator

 

Buna ziua.Am un Isuzu Trooper 2,6i '89 cu urmatoarea problema

-alternatorul nu incarca dar totusi becul din bord nu se aprinde

Am verificat conexiunile la masa sunt ok.Cand pun contactul se aprind toti martorii luminosi din bord,dau la automat,becurile se sting dar cand masor tensiunea la bornele bateriei sau intre masa si plusul alternatorului este 12,4-tensiunea din baterie.Va rog ceva sfaturi

Multumesc anticipat

probabil trebuie sa inlocuiesti alternatorul,izolatia de la alternator este strapunsa si pierde foarte multa putere adica intensitate

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Anomalie functionare alternator

 

Ma aflu in aceiasi situatie cu un Range Rover Sport. Am ramas fara curent in baterie fara a mi se aprinde indicatorul bateriei in bord.

Masina nu prezenta nici un simptom ca ar fi ceva in neregula....mergeam si s-a aprins senzorul suspensiilor pneumatice. Am incercat sa resetez senzorul prin oprirea motorului si repornire. Am oprit si acolo am intepenit.:grin: Mentionez, nu am deloc probleme cu bateria, aceasta fiind schimbata, preventiv, inainte de a se raci vremea.

 

Am ajuns pe platforma in service, s-a dat curent (cu fire) si masina a pornit ...deci era bateria ...dar bateria era noua ! s-a masurat incarcarea ...11,8 v, de fapt era tensiunea din baterie...alternatorul nu incarca ...ar fi trebuit sa arate macar 13-14 volti in functie de turatia motorului....totusi a urcat la turatie maxima la 12v :grin:

 

Masina este dotata cu protectie a bateriei...daca ai golit-o...chiar daca mai ai tensiune in bord...pozitii ...etc ...intra o protectie (se aud niste relee) care deconecteaza demarorul.

 

Acum am comandat alternator care costa 2000 lei cu piesa la schimb si daca doresti sa pastrezi alternatorul mai dai 80 euro. Am solicitat sa opresc alternatorul pentru ca vreau sa vad ce a patit ...masina are 150.000 km....nu ar trebui sa cada.

 

Totusi.....de ce nu se aprinde indicatorul din bord? E chiar nasol sa te prinda descoperit. Ar trebui sa indice din momentul in care nu mai incarca...ai putea sa iti iei niste masuri....reduci consumatorii si masina mai merge din baterie cel putin 10 km !

 

La o masina de 70.000 euro, de noua ...chiar nu ma asteptam sa nu ma anunte ca nu incarca. :ang3 ...deja ma gandesc la montarea unui minivoltmetru undeva in bord...sa vad ce gasesc.

Edited by mesterX
mesterX este pe drumul cel bun :j
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use