Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Salutare oficiala


verssatu
 Share

Recommended Posts

A inviat si Mitsu meu dupa o luna de suferinta intr-ale chiulasei.

Va salut inca o data si multumesc :cl pentru gazudirea informatiilor de tot felul! Vrand-nevrand, dar mai mult vrand, m-am initiat putin in mecanica de baza a modelului si plusirilor si minusurilor lui.

 

Atasaez si niste poze, ale fostului proprietar. :grin:

Sa ne vedem cu bine!

Edited by verssatu

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

Mda, se pare ca am ghinion cu carul plin.

Dupa o scuregere de ulei pe la semeringul fuliei axei cu came, acum am o bataie ciudata pe turatie. Nu e constanta, doar in acceleratie. Toate sunt la locul lor: motorul se invarte cu mana, distributia e (noua) la punct, tachetii reglati, egr functioneaza.

Suspectez un injector, care e cam umed (no.3), dar partea proasta e ca am mers cu masina cateva zile si s-a comportat excelent, pana sa o apuce dracii, in dimineata asta. Da si fum alb-gros pe evacuare, fireste.Nu face la ralanti, deci probleme mai jos inspre vibrochen nu cred ca sunt.

 

Intrebarea mea nr. 1: poate un injector sa "bata" cu asa putere astfel incat sa concureze cu zgomotul de tacheti, fulie sau ax cu came?

Apoi: se poate schimba doar diuza, sau trebuie sa-l schimb cu totul?

Raman dator pentru un raspuns...

Multumiri

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Guest ionak88

Re: Salutare oficiala

 

Sa nu cumva sa ti se fi rupt cureaua de la axurile balansoare! Cureaua aia e tare sensibila,daca o intinzi un pic mai tare se rupe repede. In legatura cu injectorul,e pozibil ca motorul sa vibreze din cauza functiionarii lui defectuoasa,dar nu sa bata sau tacane.

Sau poate nau fost bine reglati tachetii.

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

Sa nu cumva sa ti se fi rupt cureaua de la axurile balansoare!

Mai exact, unde e cureaua aia?

Tachetii au fost reglati si ras-relglati...:(

Merci.

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

N-ai strans bine rola intinzatoare la cureaua de distributie, si ti-a sarit "un dinte" la pompa. O re-punere la punct ar trebui sa rezolve problema, si nici nu dureaza mult. Fumul alb n-are nici o treaba cu axul balansor, e cel mai probabil de la "timing"-ul pompei de injectie, mai ales daca zici ca ai schimbat distributia de curand.

 

Tot de acolo e si vibratia, fumul in ture, si mersul neregulat al motorului.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

Distributia e la semn:cr1, am tot verificat-o, plus ca am mers cu masina inainte sa-i schimb semeringul de la axul cu came...nu stiu la ce sa ma gandesc in afara diuzei de la injectorul 3...la ralanti, cand am desfacut (putin)conductele de pe injectoare, al treilea supura lejer, celelalte ramanand uscate...o s-o inlocuiesc si p-aia...dupa, d-zeu cu mila.

Multumesc de sfaturi...:tk

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

Sigur e de la injector; ai incercat sa slabesti conducta de la acesta in timpul mersului? Se simte vreo diferenta? Fumul ala alb e motorina nearsa,banuiesc ca injectorul nu mai pulverizeaza.

Aa,ai trimis ala?

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

Sigur e de la injector; ai incercat sa slabesti conducta de la acesta in timpul mersului? Se simte vreo diferenta? Fumul ala alb e motorina nearsa,banuiesc ca injectorul nu mai pulverizeaza.

Aa,ai trimis ala?

da, exact asta am facut, iar mersul s-a schimbat in rau: tremura si fumul alb s-a ingrosat...

Da, a venit curierul la mecanic...

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

Daca mai aveai un injector il puneai in locul aluia si porneai masina in 3 cu injectorul asta defect cuplat la conducta si vedeai cum se comporta; poti si fara sa astupi gaura cu alt injector dar face o galagie mama-mama.

Sau mai simplu cu injectoarele la pompagiu.

Sigur ala e fum sau o fi abur de antigel?

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

egr functioneaza.

 

Nu stiu cum ai verificat daca functioneaza sau nu dar fa te rog urmatorul test:

1. Porneste motorul

2. Scoate furtunasul de vacum care intra in capsula egr si lasa l in aer

3. Verifica daca acum merge bine

 

In proportie de 99% eu spun ca de acolo e problema, dupa ce faci testul sa ne anunti si pe noi daca merge perfect au ba.

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

@Flow: fix asa am facut, same shit.

Din pacate, bataia nu e la ralanti, ci in sarcina, la diferite turatii, si temperaturi...cand se inclaseste, bataia se aude din ce in ce mai rar si in ture mai ridicate...ca si localizare ochiometrica este partea dreapta a motorului (cum te uiti in motor din fata), in dreptul blocului motor.

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

2.5 tdi are o singura axa cu came, nu exista stanga sau dreapta.

Merci frumos pentru pareri, oricum mecanicul meu nu mai gaseste cheia de la masina, deci nu stiu cand pot sa shimb injectorul pentru a vedea daca intr-adevar aia e buba.

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

Mda, se pare ca tot o eroare umana a fost cauza: pastilele din capul tachetilor nu au fost montate corespunzator (mai exact, au fost uitate)...maine vad daca barbosul rosu imi da si mie masina de sarbatori...

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

DA! chiar a venit, e totul ok acum, merge cum trebuie

Merci de mesaj, uitasem sa zic aici...:tk

Problema e alta acuma, parca nu ma asculta masina, asa cum ziceam si in alt topic, pe zapada, cat de mica...nu stiu ce sa zic...tre' sa mai bag kilometri sa ma obisnuiesc cu ea...

Bine, acum a inghetat totul, asfaltul e criminal de alunecos...

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Re: Salutare oficiala

 

revin si eu in peisaj...

masina primeste saptamana viitoare o bara fata custom, un troliu si cauciucuri noi pe 31.

Acum, rog un sfat. Ce pot sa fac sa compensez greutatea suplimentara de aprox. 100 kg a barii si a troliului...? Din ce am citit, inalatarea din bara de torsiune nu e o optiune viabila in offroad (avand riscul sa se rupa), la fel ca si amortizoarele mai tari (care nu mai permit miscarea optima in teren, ci accentueaza inclinarile laterale)....so...bodylift, alte bucsi, ...?

multumiri!

Pajero 2,5 tdi SWB '95

BMW 330i sedan 2001

Suzuki SV650s 2004

Link to comment
Share on other sites

Re: Salutare oficiala

 

Cu BL nu faci decat sa departezi aripa de roata....suspensia va fi la fel...incearca ceva telescoape aftermarket care sa iti ofere un +2/+5cm ...daca nu ma insel erau si ceva coilovere pe piata pentru pajero...

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use