Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jimny porneste dar da sa se opreasca


albucatalin
 Share

Recommended Posts

Salut ! Am un prieten bun cu un Jimny din2007,nu stie si nici nu-l intereseaza sa utilizeze un computer deci,intreb eu in numele lui.

De vreo luna si ceva,dimineata la pornire....porneste imediat ,se tureaza 2-3 secunde si apoi da sa se opreasca. Nu se opreste dar ajunge la 400-500 rpm iar apoi isi revine.Asta se intampla numai o data pe zi,dimineata.Dupa asta,porneste normal. Masina are 105k km si zero lei reparatii. Daca cineva a avut problema asta,il rog sa raspunda. Si inca ceva....nu stie unde este filtrul de polen. Multumesc.

:xVreau un Trabant nou !!
Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

Salut. Despre partea cu motorul nu pot sa te ajut. Cu siguranta pot fi mai multe motive inclusiv electronice.

Filtu de polen este sub torpedou. Aproape de piciorul stang al pasagerului este un sertaras vertical. Atentie la demontare, are doua cleme de plastic sensibile.

pipera, patria snobilor
Link to comment
Share on other sites

Guest rat_vitara

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

problema pare a fi de la socul automat. Nu stiu exact ce fel de motor este, dar banuiesc ca socul automat este o valva care deschide un canal de aer in corpul de admisie. Aceasta valva poate fi de tip termic, adica are niste canale in ea prin care circula antigel din circuitul de racire al motorului. Cand motorul se incalzeste si ajunge la temperatura optima de functionare, canalul de aer din corpul de admisie se inchide.

 

Daca este asa cum spun eu, probabil ca valva a ramas in positia inchisa si de aceea motorul da sa se opreasca cand e rece.

 

Mai exista deasemenea posibilitatea sa nu primeasca suficienta benzina. Filtrul de combustibil s-a schimbat?

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

Am uitat sa zic ca masina e pe benzina,1.3,parca 86 cp si nici nu stie unde e filtrul de benzina sau daca are. La reprezentanta Constanta a zis ca nu se mai duce pentru ca mecanicii de acolo,zice el,nu stiu nimic. Multumesc pentru raspunsuri.

:xVreau un Trabant nou !!
Link to comment
Share on other sites

Guest rat_vitara

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

am auzit asta despre mecanicii de la reprezentanta din cta.

Si eu sunt constantean.

Filtrul de benzina, din cate stiu eu, este situat undeva in zona rezervorului, si are forma cilindrica, iar in el intra doua furtune, unul care vine dinspre rezervor si altul care pleaca spre motor.

 

daca mai ai nevoie de ceva sfaturi iti las nr de telefon pe pm

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

 

daca mai ai nevoie de ceva sfaturi iti las nr de telefon pe pm

multumesc,chiar te rog

e chiar uimitor jimylica,sa nu dai un leu pana la peste 100k km,pe reparatii

iar km astia facuti din oct. 2008 cand avea 10k.

nu i-a stat rotile macar o zi,cauciucurile originale--bridgestone--le-a schimbat la 100k km fara sa fie exagerat de tocite

toate bune !

:xVreau un Trabant nou !!
Link to comment
Share on other sites

Guest rat_vitara

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

bun de stiut, ma gandesc totusi ca nu ar strica o inlociure sau o masurare a presiunii in circuitul de alimentare date fiind imprejurarile de fata

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

Nu stiu ce sa zic.Jimny-ul meu avea +190.000 km cind l-am vindut si nu dadea nici un semn de slabiciune; daca au stabilit un interval atit de mare de service pentru filtru probabil ca este foarte greu de colmatat.Mai repede ar putea creea probleme unul din senzori (senzorul de temperatura - IAT, senzorul de control al aerului la relanti - IAC).

Mai simplu ar fi sa citeasca codul de eroare si ar restringe foarte mult cauzele posibile.Modul de citire a codurilor de eroare si interpretarea lor se gaseste in manualul de service.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

Filtrul de benzina e in rezervor si face parte din pompa de benzina.

Filtrul de polen e sub bord la picioarele pasagerului. E un capac dreptunghiular care se deschide cu o surubelnita dreapta.

Daca in momentul in care porneste accelereaza putin (ca la masinile cu carburatie) si simptomul nu se mai manifesta, atunci de vina e valva IAC (Idle Air Control). Detalii tehnice poti sa gasesti aici

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

Buna, aceiasi problema o am si eu si sunt curioa care a fost rezolvarea in aceasta situatie.

Dimineata la rece sau dupa ce sta mai mult timp nepornita, cand dai la cheie prima oara,porneste dar in secunda urmatoare da sa moara asemenea unei sugrumari.A doua cheie porneste fara nici o problema,nemaiavand aceasta problema pe parcursul zilei

Mentionez faptul ca am descoperit ca daca pun contactul de vreo 5 ori si las cateva secunde, atunci porneste fara probleme.

Va rog daca ma poate ajuta cineva!

Link to comment
Share on other sites

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

Buna, aceiasi problema o am si eu si sunt curioa care a fost rezolvarea in aceasta situatie.

Dimineata la rece sau dupa ce sta mai mult timp nepornita, cand dai la cheie prima oara,porneste dar in secunda urmatoare da sa moara asemenea unei sugrumari.A doua cheie porneste fara nici o problema,nemaiavand aceasta problema pe parcursul zilei

Mentionez faptul ca am descoperit ca daca pun contactul de vreo 5 ori si las cateva secunde, atunci porneste fara probleme.

Va rog daca ma poate ajuta cineva!

 

Pierde pompa presiune,eu am montat o supapa de sens pe tur!

Mai ! dar nu va convine chiar nimic?!
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Re: Jimny porneste dar da sa se opreasca

 

Am si eu un simptom oarecum ssemanator: dupa un timp de sedere, masina porneste ok dar are ezitari la apasarea acceleratorului la turatii mici. Aceste ezitari se exprima si prin smuncituri urate la intrarea/iesirea din frana de motor mai ales la turatii de pana la 2000 rpm. Cind e pe liber, pana in 2000 rpm prima fractiune de secunda cind accelerez, turatia are tendinta de a scadea si apoi creste. Ralantiul, cind sunt manifestarile adtea, citeodata scade in jur de 500 rpm,mai ales la franare, apoi isi revine singur. Are cineva vreo idee? Masina are 48.000 km, servisata la reprezentanta, bujii originale.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use