pit ciprian Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Salutare! Ajutati-ma cu un sfat .Am un Mitsubishi pajero 3000 V6 ,incaltat cu Silverstone Extreme 33,nu au fost necesare modificari. In ideea ca as trece pe 35,poate sa-mi spuna cineva ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare? O inalt saptamana viitoare 5 cm. Multumesc Mitsubishi Pajero 3000 V6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" ? Doar cu 2" (~5cm) s-ar putea sa nu-ti intre gumele de 35"...... Prin "inaltare" intelegi suspension lift + body-lift ? Pt ca am impresia ca asa ti-ar trebui pt gumele de 35"..... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? pe langa astea vei avea nevoie de flex...de un rezervor mai mare...si catava capete de planetara..... pe spate il ridici relativ usor...in schimb pe fata e mai dificil Link to comment Share on other sites More sharing options...
White Wolf Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? Salutare! Daca treci la Silverstone Extreme de 35", atunci problema e mai simpla. Deoarece dimensiunea reala este cam de 33". Un bodylift sau o "asezonare" cu flexul a aripilor ar trebui sa rezolve problema. De asemenea, ai mai putea recurge la inaltarea suspensiei, ori cu un kit profi ori in mod artizanal. In orice caz, pentru a mai castiga un pic de cursa la suspensia fata, ar fi indicat sa faci un balljoit flip. Spor la treaba! Motorul sunt sigur ca duce foarte bine 35-urile de la Silverstone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit ciprian Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? Multumesc ptr raspunsuri,flex se gaseste,vizitele la statiile peco deja"ma fac foarte fericit".In momentul de fata bugetul meu imi permite sa o ridic 5 cm printr-un kit de inaltare format din 8 distantiere strabatute de 8 suruburi.Cat de priceput sunt la chestii tehnice ati dedus voi singuri:banana ,dar sunt perseverent:grin: Sa inteleg ca nu trebuie sa schimb planetarele si rapoartele in grupuri?Intreb asta pentru ca mi-a zis mie cineva ca toate astea trebuie schimbate. Mitsubishi Pajero 3000 V6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
madiorsv Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? Daca sunt echivalente cu 33 merge doar din flex...aripile fata ONE LIFE. LIVE IT ! Pajero V 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? capetele de planetara sunt ok...doar ca trebuie sa ai de rezerva la tine...ca de la 33 in sus...au prostul obicei de a crapa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? 8 bucse pt bl ? Da Pajero nu are 10 ? OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sefulik Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? Sa inteleg ca nu trebuie sa schimb planetarele si rapoartele in grupuri? Asa ar fi indicat. Cu cat roata e mai mare cu atat mai multa putere pierzi si creste riscul de a rupe planetarele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? Salutare! Daca treci la Silverstone Extreme de 35", atunci problema e mai simpla. Deoarece dimensiunea reala este cam de 33". Un bodylift sau o "asezonare" cu flexul a aripilor ar trebui sa rezolve problema. De asemenea, ai mai putea recurge la inaltarea suspensiei, ori cu un kit profi ori in mod artizanal. In orice caz, pentru a mai castiga un pic de cursa la suspensia fata, ar fi indicat sa faci un balljoit flip. Spor la treaba! Motorul sunt sigur ca duce foarte bine 35-urile de la Silverstone. M-ai pierdut......:ha: Pit Ciprian zice ca acuma are pe masina Silverstone Extreme 33", iar din ce spui tu 35"-urile au aceeasi dimensiune cu 33"-urile ??? Din tabelul de pe site-ul Silverstone rezulta o diferenta cam de 5 cm.... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 (edited) Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? Colegul spunea asa: Silverstone Extreme de 35 au aceiasi dimensiune (sau foarte apropiata) cu 33 resapate sau 33 de la alti producatori. Edited January 7, 2011 by Flow Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit ciprian Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ? Multumec tuturora pt raspunsuri, cred ca sunt lamurit cat de cat, se poate inchide topicul, ms Mitsubishi Pajero 3000 V6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts