Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ?


pit ciprian
 Share

Recommended Posts

Salutare!

Ajutati-ma cu un sfat .Am un Mitsubishi pajero 3000 V6 ,incaltat cu Silverstone Extreme 33,nu au fost necesare modificari.

In ideea ca as trece pe 35,poate sa-mi spuna cineva ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare?

O inalt saptamana viitoare 5 cm.

Multumesc

Mitsubishi Pajero 3000 V6
Link to comment
Share on other sites

Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ?

 

pe langa astea vei avea nevoie de flex...de un rezervor mai mare...si catava capete de planetara.....

 

pe spate il ridici relativ usor...in schimb pe fata e mai dificil

Link to comment
Share on other sites

Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ?

 

Salutare!

 

Daca treci la Silverstone Extreme de 35", atunci problema e mai simpla. Deoarece dimensiunea reala este cam de 33". Un bodylift sau o "asezonare" cu flexul a aripilor ar trebui sa rezolve problema.

De asemenea, ai mai putea recurge la inaltarea suspensiei, ori cu un kit profi ori in mod artizanal. In orice caz, pentru a mai castiga un pic de cursa la suspensia fata, ar fi indicat sa faci un balljoit flip.

 

Spor la treaba! Motorul sunt sigur ca duce foarte bine 35-urile de la Silverstone.

Link to comment
Share on other sites

Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ?

 

Multumesc ptr raspunsuri,flex se gaseste,vizitele la statiile peco deja"ma fac foarte fericit".In momentul de fata bugetul meu imi permite sa o ridic 5 cm printr-un kit de inaltare format din 8 distantiere strabatute de 8 suruburi.Cat de priceput sunt la chestii tehnice ati dedus voi singuri:banana ,dar sunt perseverent:grin:

Sa inteleg ca nu trebuie sa schimb planetarele si rapoartele in grupuri?Intreb asta pentru ca mi-a zis mie cineva ca toate astea trebuie schimbate.

Mitsubishi Pajero 3000 V6
Link to comment
Share on other sites

Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ?

 

Sa inteleg ca nu trebuie sa schimb planetarele si rapoartele in grupuri?

 

Asa ar fi indicat. Cu cat roata e mai mare cu atat mai multa putere pierzi si creste riscul de a rupe planetarele.

Link to comment
Share on other sites

Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ?

 

Salutare!

 

Daca treci la Silverstone Extreme de 35", atunci problema e mai simpla. Deoarece dimensiunea reala este cam de 33". Un bodylift sau o "asezonare" cu flexul a aripilor ar trebui sa rezolve problema.

De asemenea, ai mai putea recurge la inaltarea suspensiei, ori cu un kit profi ori in mod artizanal. In orice caz, pentru a mai castiga un pic de cursa la suspensia fata, ar fi indicat sa faci un balljoit flip.

 

Spor la treaba! Motorul sunt sigur ca duce foarte bine 35-urile de la Silverstone.

 

 

M-ai pierdut......:ha:

 

Pit Ciprian zice ca acuma are pe masina Silverstone Extreme 33", iar din ce spui tu 35"-urile au aceeasi dimensiune cu 33"-urile ???

 

Din tabelul de pe site-ul Silverstone rezulta o diferenta cam de 5 cm....

 

478051554_DIMENSIUNISILVERSTONEEXTREME.thumb.JPG.6a764cba267d74a6b3ffe3300ba5a481.JPG

Link to comment
Share on other sites

Re: Ce modificari trebuie aduse in afara de inaltare pt gume 35" la Mitsu 3000 V6 ?

 

Colegul spunea asa:

Silverstone Extreme de 35 au aceiasi dimensiune (sau foarte apropiata) cu 33 resapate sau 33 de la alti producatori.

Edited by Flow
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use