Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ce trebuie modificat la Pajero din'95 ca sa putem pune 35&qu


Max
 Share

Recommended Posts

Suspensie OME si bodylift+barberierit si coafat un pic cu flexul pe la aripi.

Este un Pajero pe 35-uri care s-a dat tot anul la extrem,e de la Tg. Mures si a fost preparat la Budapesta :grin:

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Si rupi cate o punte la fiecare concurs :bleah

 

ce te face sa faci afirmatia asta ?

 

Pepi tot pe 35 uri merge si nu a rupt puntea la fiecare concurs !

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

am vazut si eu una rupta numai ca nu in teren ci intr-o gura de canal fara capac !

 

oare nu se poate ranforsa ?

 

am mai vazut punti ranforsate la alte tipuri de masini de competitie !!

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

Pepi merge pe 33 din ce stiu eu. Si sunt niste 33 cu un profil 'foarte agresiv'....aproape slick-uri

Si eu sunt de parerea lui tuparu ca e o masina ideala pt open. De ce ai nevoie la Open de mai mult de 31? ca sa arate frumos?

Just Me
Link to comment
Share on other sites

Pepi merge pe 33 din ce stiu eu. Si sunt niste 33 cu un profil 'foarte agresiv'....aproape slick-uri

Si eu sunt de parerea lui tuparu ca e o masina ideala pt open. De ce ai nevoie la Open de mai mult de 31? ca sa arate frumos?

 

din cate tin eu minte erau niste 35-uri Mickey Thompson veritabile nu slicuri !

 

dar sa-l lasam pe Pepi sa spuna mai multe !

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link to comment
Share on other sites

Mickey Thompson pe 35 50% uzura,,nu am investit in alte anvelope pentru ca numai acum intra in fabricatie profilul pe car vreau eu sa-l pun pe masina.

Pt 35 pe Pajero trebuie body lift 2 " si e suficient.Am rupt diferential fata din prostia mea(blana in R cu o roata in aer,cand a prins aderenta-crank).

mi-e cam greu sa scriu caci mi-am fracturat mana stanga ieri la Straja la schi.

Pajero
Link to comment
Share on other sites

mi-e cam greu sa scriu caci mi-am fracturat mana stanga ieri la Straja la schi.

 

Nasol. Lasa bre ca palinca poti sa o prinzi si cu mana dreapta. :grin:

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use