andi_frincu Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 salut care ar fi avantajele si dezavantajele la cele doua variante din titlu... pe langa cele de costuri diferite la ''piese'', manopera difera mult? diferentele de stabilitate, functionalitate...etc... multzam mult Link to comment Share on other sites More sharing options...
evgheny Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 Salut in primul rand nu sunt un meserias profesionist dar sunt posesor de mitsu si am avut si eu intrebarea asta in minte ceva vreme. bun...acum sa vedem care ar fi motivele pentru care vrei sa o inalti... Daca vrei roti mai mari e suficient un bodylift care e si ieftin e si eficient, cu suspension lift e mai complicat si nu vad rostul, adica pe langa faptul ca ridici toata greutatea masinii mai sunt si basculele pe fata care au niste limitatoare de coborare si nu vrei sa stii cum face daca o ridici la maxim din bara de torsiune( nu mai vorbasc de planetare care vor sta intr-un unghi mai mare ) Club 4x4 Bucuresti http://www.club4x4bucuresti.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 La Mitsu varianta ideala este combinatia intre suspension si body. Adica ridici spatele ( se face foarte simplu cu arcuri dee Patrol) Fata fiind suspensie independenta cu bari de torsiune singura modalitate este strangerea barelor. Dar strangerea excesiva rigidizeaza masina si modifica cinematica suspensiei nu tocmai favorabil. De aceea eu as recomanda ridicarea partii din fata (caroseria numai) cu body lift progresiv - adica spatele ramane unde a fost iar fata se ridica progresiv pana la valoarea dorita. Am facut grosier o schita ca sa ilustrez cele spuse http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95002509/122551147.jpg Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
andi_frincu Posted February 16, 2011 Author Share Posted February 16, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 cu scuzele de rigoare...nu am inteles... deci - spatele il ridic din arcuri (insemnanad body sau suspension...?) si amortizoarele...? - fata din barile de torsiune... dar nu foarte mult (si asta e ...?) intreb avand in gand si kitul OME (...sau altele) care contine...ce contine (insemnand suspension...nu?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 vad ca esti din Ploiesti - cauta-l pe Cobbrra o sa-ti explice si mai mult de atat o sa-ti arate live cum se face Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
miu Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 La Mitsu varianta ideala este combinatia intre suspension si body. Adica ridici spatele ( se face foarte simplu cu arcuri dee Patrol) Fata fiind suspensie independenta cu bari de torsiune singura modalitate este strangerea barelor. Dar strangerea excesiva rigidizeaza masina si modifica cinematica suspensiei nu tocmai favorabil. De aceea eu as recomanda ridicarea partii din fata (caroseria numai) cu body lift progresiv - adica spatele ramane unde a fost iar fata se ridica progresiv pana la valoarea dorita. Am facut grosier o schita ca sa ilustrez cele spuse http://vitalies.users.photofile.ru/photo/vitalies/95002509/122551147.jpg Salut Daca poti te ro spune-mi cat e recomadat sa straingi barile Ma int si pe mine sa o ridic putin si am vazut 2 suruburi mari sub masina ,undeva la mijloc ,care cred ca sunt pt strangerea barilor de torsiune Te intreb ,e vreo problema daca nu le strang uniform? Mai este ceva de facut inainte de strangere Merci!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 Barile nu trebuie stranse foarte tare- rigidizeaza masina si limiteaza cursa basulei. Daca nu le strangi uniform risti sa stea masina intr-o rana, si sa traga intr-o parte. In general barile trebuie stranse in asa fel incat sa ramana cam 1,5 - cm intre tampon si bascula superioara. Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragosd13 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 Pot sa ma bag si eu cu o intrebare? Daca sasiul sta stramb nu inseamna ca centrul de greutate este mai in fata si se pierde aderenta (din aderenta) pe rotile din spate? sa nu mai spun ca daca mai pui si un troliu, bara serioasa pe fata, etc...se adanceste problema. Dragos Suzuki Samurai - made in Japan...perfected in my garage Link to comment Share on other sites More sharing options...
miu Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 Barile nu trebuie stranse foarte tare- rigidizeaza masina si limiteaza cursa basulei. Daca nu le strangi uniform risti sa stea masina intr-o rana, si sa traga intr-o parte. In general barile trebuie stranse in asa fel incat sa ramana cam 1,5 - cm intre tampon si bascula superioara. Multam de sfat ,verific si revin Pt a strange uniform ,ce recomanzi sa numar cate filete dau la unu sa dau si la celalalt sau e alta metoda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 Sa strangi la amandoua, apoi faci putin joc (cu mana pe capota) la suspensia fata si apoi masori distanta de la roata la aripa, sa fie la fel in ambele parti. Sa fie pe suprafata dreapta masina. Zic asa , pt ca poate fi "slabita" o bara de torsiune si una ok. In sensul ca e nitel mai moale, imbatranita, etc. OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
miu Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 Sa strangi la amandoua, apoi faci putin joc (cu mana pe capota) la suspensia fata si apoi masori distanta de la roata la aripa, sa fie la fel in ambele parti. Sa fie pe suprafata dreapta masina. Zic asa , pt ca poate fi "slabita" o bara de torsiune si una ok. In sensul ca e nitel mai moale, imbatranita, etc. Asa este ,ai dreptate ,nu pot sa ma iau numai dupa cate filete bag. Nu mai trebuie sa desfac nimic inainte de strangere,doar pur si simplu strang acele 2 suruburi lungi ? Merci! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitalies Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 Nu mai trebuie sa desfac nimic inainte de strangere,doar pur si simplu strang acele 2 suruburi lungi ? in mod normal in capatul surubului sunt 2 piulite - una este pentru contra. Pe aceea trebuia sa o desfaci si dupa ce reglezi barile sa o strangi la loc ca sa o contrezi pe prima. Nu sunt trist - doar treaz... "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius Link to comment Share on other sites More sharing options...
miu Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Re: suspension lift sau body lift - shogun lung 2.8 in mod normal in capatul surubului sunt 2 piulite - una este pentru contra. Pe aceea trebuia sa o desfaci si dupa ce reglezi barile sa o strangi la loc ca sa o contrezi pe prima. Nu am decat o piulita acolo ,demontez ,mai pun o piulita in rest lucrurile par clare Multumesc pt sfaturi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts