mihaila Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 (edited) Vreau sa montez la a mea barele de pe pavilon. Doar ca, am nevoie de o distanta exacta la care se monteaza. Care aveti asa ceva montat, deci rogu-va cu o ruleta sa imi ziceti si mie care is cotele? Nu stiu daca sunt destul de explicite imaginile... incercati niste cote fata de ceva elemente fixe. Multam! http://s1215.photobucket.com/albums/cc516/buhamare/ Edited February 10, 2011 by mihaila Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Nu exista asemenea cote standard. Ce pui pe ele? Daca ai un portbagaj (box) poti afla usor distanta dintre barele transversale, iar fixarea pe barele longitudinale o faci in asa fel incat sa stea portbagajul cum iti place tie, mai in fata, mai in spate. Daca nu ai un portbagaj sau un alt accesoriu care sa te ajute sa afli distanta dintre barele transversale, masor la mine si-ti spun. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaila Posted February 12, 2011 Author Share Posted February 12, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Nu exista asemenea cote standard. Ce pui pe ele? Daca ai un portbagaj (box) poti afla usor distanta dintre barele transversale, iar fixarea pe barele longitudinale o faci in asa fel incat sa stea portbagajul cum iti place tie, mai in fata, mai in spate. Daca nu ai un portbagaj sau un alt accesoriu care sa te ajute sa afli distanta dintre barele transversale, masor la mine si-ti spun. Cred ca e importanta cota din parbriz pana in primul picior de prindere, acela avand doua suruburi care strapung plafonul... deci, trebiue ''nimerita'' intaritura care exista in plafon, sub forma unui sant acoperit cu un ornament negru din Al plasticat. Teoretic, daca se stie prima cota, restul (5 prinderi / bara) vin de la sine. Ma gandesc la cota din fata, pentru ca e mai usor de masurat, avand in vedere ca exista aproape un element fix (parbrizul sau fanta de la capota) Si pe respectivele bare, va fi montat un suport de schiuri, biciclete, etc... ca m-am saturat sa stau ca in scorbura! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Deci tu vrei sa montezi barele longitudinale? Eu am inteles ca le ai deja si vrei sa pui pe ele bare transversale. In cazul asta pune direct transversale, fara longitudinale. Pentru astea din urma ar trebui sa ai deja canalele cu gauri prevazute din fabrica, nu poti da gauri in plafon daca nu a fost prevazut cu canale de rigidizare ca risti sa-l strambi de la greutate. In schimb cele transversale au prinderea de asa natura incat sa nu fie probleme, daca bineinteles sunt model special pentru masina ta. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristi69 Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Pentru operatia asta dai capitonajul jos de pe plafon si vezi daca ai puncte de rigidizare pentru bari,de acolo i-ti iei si cotele la care trebuie sa gauresti.Daca plafonul nu e rigidizat din fabrica barile longitudinale nu vor fi pe masina decit de frumusete pentru ca daca ai pus greutate l-ai indoit.Oricum pentru a monta barile trebuie dat jos capitonajul. Gandirea corectã vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaila Posted February 17, 2011 Author Share Posted February 17, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Plafonul ESTE rigidizat, are tot ce-i trebuie pentru montajul respectivelor bare; Problema insa este ... acea cota pe care nu o stiu, si pentru care v-am rugat sa ma ajutati :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitre Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Nu-ti trebuie nicio cota, dai ornamentele de pe plafon jos, cele care coboara pe lateralele parbrizului si vezi ca ai deja niste semne unde trebuie sa dai gaurile. Vei vedea ca sunt niste adancituri in tabla care se potrivesc la distantele dintre ele exact cu suruburile de pe barile tale. Tratezi pentru rugina dupa ce ai gaurit, niste silicon pentru a nu te trezi cu infiltratii si le prinzi, dar nu inainte de a da tot plafonul interior jos. Bafta! Vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada? Fa-ti planuri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
semnal Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Am si eu un pajero SWB din 99 si vreau sa stiu daca exista posibilitatea de a monta pe el un portbagaj metalic care sa fie prevazut si cu scara in spate; si de unde se poate procura unul. Multumesc. Bafta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddl Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Eu am gasit modelul de la Cruz ce pare a fi ok pt Pajero http://www.portbagaje.ro/index.php?portbagaje=cruzber-motor&cruzber-cautare=4x4 Poate va ajuta. Pajero Sport 2,5 Toyota Corolla 1,6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miu Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Re: bare pavilon Pajero SWB Salut Si eu as fi interesat sa montez astfel de bare mai mult pt aspect si f putin pt folosinta ,eventual sa pun o bara pt inca 2 -4 proiectoare Ce ma intereseaza este cum se procedeaza cu ornamentele metalice ce acopera santurile si care sunt dintr-o bucata cred si coboara pe marginea parbrizului . Se gauresc ,si raman acolo?Rog un coleg care a montat sau are bari originale sa -mi dea cateva detalii. Multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts