Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

nu decupleza mereu din 4llc


moartea
 Share

Recommended Posts

salut am un pajero lung din 2003 cu cutie automata si dupa iesirile in off de multe ori nu decupleaza reductorul decat dupa ce mai merg cu masina si opresc si repornesc de cateva ori! uneori decupleaza imediat alteori ma chinui cu oprit motor si pornit de f multe ori! are cineva vreo idee??
Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

incearca asa: iesi din off, decuplezi treptat si apoi accelereaza brusc dar usor si ia piciorul de pe acceleratie la fel de brusc. dupa 2-3 manevre ar trebuii sa decupleze. la mine merge de fiecare data.

Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere!

Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back!

Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde

Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

si in N si in P imi face aceleasi pb are cineva idee cum se face decuplarea? este mecanica (ceea ce nu prea cred), pneumatica sau electrica?

Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

Incearca sa schimbi si uleiurile daca nu ai facut-o de curand.

Asta am eu, daca te ajuta:

- Cutie: Castrol TAF X

- Dif. spate: Castrol HYPOY LS

- Dif. fata: Castrol EPX 90

- Dif. central: Castrol EPX 90

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

Din ce spune dansul nu tine de schimbat uleiurile; mai degraba reglaj al timoneriei schimbatorului

SAAB policy "We believe that safety means avoiding accidents. Not just surviving them."
Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

o sa incerc faza cu schimbatul uleiurilor! faza nasoala este ca atunci cand merg cu ea la "doctor" nu o mai doare nimic schimba fara probleme! :old pana la urma are cineva idee cum se face decuplarea reductorului?? este mecanica?? caci daca ar fi mecanica ar avea logica sa fie din timoneria schimbatorului!

 

vineri schimb uleiurile si duminica merg off daca tot mai face ii fac programare la reprezentanta!

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

am avut si eu aceasi problema , am incercat totul si nimic.....

pana la urma am schimbat diferentialul fata, dinti rupti si nu am mai avut nici o problema, vezi sa nu ai probleme la diferential, bafta:h5

Mitsubishi Pajero 3000 V6
Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

problema sper rezolvata!

- cuplajul cred se face vacumatic iar unul din furtune era crapat! a fost inlocuit! va spun luni (dupa un off)daca sa rezolvat

Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

Salut

 

Sa inteleg ca schimbarea din 2 in 4 sau alte combinatii este de recomandat sa se faca cu maneta in N ?Nu in P?

Eu pana acum am facut aceste schimbari numai cu maneta in P si nu am avut probleme ,becurile se sting in primul metru dupa ce mut maneta in pozitia dorita

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

din 2 in 4 se poate face chiar si in mers si din 4 in 4hlc doar in 4llc se face in N eu unul asa am inteles din manual si din sfaturile altor posesori!

Link to comment
Share on other sites

Re: nu decupleza mereu din 4llc

 

din 2 in 4 se poate face chiar si in mers si din 4 in 4hlc doar in 4llc se face in N eu unul asa am inteles din manual si din sfaturile altor posesori!

 

Nu stiam ca din 2 in 4 se poate face si din mers ,oricum din 4 in 2 am probat si nu se decupleza decat daca trec prin P ,altfel becurile palpie incontinu si ramane cuplat .

O sa studiez si eu manualul si vin cu detalii daca gasesc .

Pana atunci voi face toate cuplajele prin P ,incerc si prin N sa vad cu face .

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use