melenvasile Postat Aprilie 25, 2011 Partajează Postat Aprilie 25, 2011 HRISTOS A INVIAT ! Ma numesc Melen Vasile Sunt din Radauti jud Suceava si urmaresc de mult discutiile de pe forumul Club 4x4 si nu numai. Sunt pasionat de mecanica auto , sunt posesor de aro m461 din anul 2002, motor mercedes 2,4 d cutie viteze originala m461 (fara reductor -desigur) .M-ul meu are carcasa de ambreiaj confectionata home made de mine si functioneaza din 2004 pina in prezent foarte bine .Am rugamintea de a-mi furniza (cine a facut acest lucru) detalii despre inversarea reductorului de la o cutie aro (de pe dreapta pe stinga)Mentionez ca doresc acest lucru deoarece in anumite situatii se simte nevoia de putere mai mare la turatii mici ale motorului si consider ca inversarea reductorului este o solutie mai simpla decit inversarea puntii.Va multumesc anticipat!:cl Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
KeO Postat Aprilie 25, 2011 Partajează Postat Aprilie 25, 2011 Re: Inversare reductor de pe dreapta pe stanga la cutie viteze ARO salutare, se gasesc (destul de rar, e adevarat) cutii de viteze cu reductor pe stanga. s-au montat pe aro cu motoare ford. de inversat pur si simplu, nu cred ca se poate. ARO CLUB ROMANIA Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...