Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt


White_vyper
 Share

Recommended Posts

!!! Am folosit si functia search dar nu am gasit ff multe legate de acest model (poate nu sunt eu capabil sa caut) !!!

-Daca am gresit cu acest post va rog sa stergeti fara nici o retinere postarea

Am citit cam tot ce am gasit pe forum legat de masini 4x4.Acum am ajuns la concluzia urmatoare: Mitsubishi Pajero 2800 TD deoarece am iteles ca motorul de 2.5 este mai lenes.

 

Am gasit urmatoarea masina Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

are 300.000 km este in Germania.Masina arata de parca ar fi iesit din fabrica ma refer la exterior ,interior si motor cerd ca a fos reconditionata.

Mentionez ca vreau sa o folosesc si pt offroad deoarece merg des la zbor cu parapanta in zone care imi cer asa ceva si pt deplasari personale.Si poate pe viitor sa o modific...

 

 

1.Alegerea care am facut-o este buna?

2.Ce probleme ar aparea pe viitor sau la ce sa ma uit prima data?

3.Ce ar trebui sa fac dupa achizitie inafara de (schimb ulei motor,grup,cutie,diferetial,filtre etc)?

4.Unde pot gasi pe cineva care poate sa ma ajute sa fac mici modificari?(in timpul saptamani sunt in Bucuresti in wek in Suceava)

5.Pot sa o trec pe combustibil vegetal?

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Salut,

 

Daca este aia rosie ( adica asta http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=145282459&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=19&minPowerAsArray=87&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1993-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=2 )

 

mie mi se pare o alegere buna. Pentru ca e de la primul proprietar, pare intretinuta corect, si arata ffff bine. Daca si merge cum arata, e perfect:grin:. Ii pui gume si eventual troliu pt inceput si mai vezi tu in timp daca mai ai nevoie de altceva...

 

Nu cred ca a fost reconditionat nimic la ea....ce sa-i reconditioneze?

In schimb are niste deformari ciudate la airbagul dreapta...

 

Daca masina merge cum trebuie, adica demaraj corect in toate treptele, nu scoate fum anormal, are frana de motor, super select schimba corect 2h-4h-4hlc-4llc, blocant spate merge, de vazut jocuri in transmisie, de vazut joc directie si roti......nu te mai gandi la ce poate sa apara pe viitor :)

 

la pct 3 - cam astea-s, dar stii cum e, odata masina pe rampa iti mai vin idei...un antigel, o curatare de EGR daca are, ...:banana

la pct 4 - defineste te rog "mici modificari" :grin: Nu de alta, dar fiecare dintre noi gandim altfel:h5 . in principiu gasesti pe forum vorba de service-uri ok.

 

la pct 5 - poate se oboseste cineva care a facut....:old

Pajero 3.2 DiD. Lung.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Buna

 

Masina este cea prezentata de domnul tatarosu.

la pct4. Ma refer doar la niste gume,un troliu,si un set de telescoape,arcuri si daca este posibil bucse sub sasiu si poate pe viitor schimbat bara fata spate.

Cand am zis de reconditionare ziceam de vopsire si posibil schimbat interiorul de pe unul stricat,am observat si eu deformarile respective.Dar am inteles ca nemti nu fac chesti de genu asta.

Multumesc pt ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Pai de ce sa nu te lase sa o urci pe elevator ? Trebuie sa iti dea de gandit.

In noroi te lasa sa o bagi? Acolo mai poti vedea functionarea 4x4 si blocantului. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

daca displayul din bord confirma schimbarea treptelor din levier, in mod normal functioneaza. mergi cu masina pe drept la viteza mica mica (chiar asfalt la fata locului daca nu aveti o bucata de iarba/pamant in zona) si pui din 2h -> 4h, moment in care pe display clipesc de maxim cateva ori si apoi raman toate 4 rotile aprinse. apoi in 4hlc si vezi pe display se aprinde intermitent de max cateva ori dif central, dupa care trebuie sa ramana aprins. se si aud daca tii geamu' jos.

ca sa pui in 4llc trebuie sa fii oprit pe loc si cutia pe liber. bagi, iar pe display intermitent tot de max cateva ori dupa care ramane din nou aprins. accelerezi putin (atentie, volanul pe inainte daca esti pe asfalt) si ar trebui sa fie pe reductie.

apoi faci la fel revers pana in 2h.

 

oricum poate cel mai bine e de facut treaba asta cu manualul masinii in mana cand nu cunosti bine modelul....

Pajero 3.2 DiD. Lung.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Va multumesc la toti pt timpul acordat si pt raspunsuri,dar va anunt ca nu am avut noroc, masina s-a vandut.Am sa astept poate o sa apara alta masina...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Buna seara.Intre timp am probat 2 pajero 93' 2.5 din anglia iar cand cuplez 2h ->4h se aprinde martorul in bord dar numai la 3 roti,la roata din stanga spate nu sa prinde verde.E posibil sa fie o problema?

Mentionez ca au cutie automata... O seara buna.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Buna seara.Intre timp am probat 2 pajero 93' 2.5 din anglia iar cand cuplez 2h ->4h se aprinde martorul in bord dar numai la 3 roti,la roata din stanga spate nu sa prinde verde.E posibil sa fie o problema?

Mentionez ca au cutie automata... O seara buna.

 

Aceiasi problema am si eu doar ca la mine e martorul stanga fata concluzia becul pentru ca transmisia merge Ok.

Cam asa arata becul respectiv;

12483.jpg.c19e008b6d3e7fec1dffc57494823f6c.jpg

"Planning is bringing the future into the present so that you can do something about it now."

-- Alan Lakein

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Ms pentru raspuns

Stie cineva daca au probleme cutiile automate la mitsubishi?

Am testat in mers si nu se aude nimic suspect cand bag in D,P sau in R doar ca schimba cam intarziat treptele...

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Din ce s-a tot discutat pe aici de-a lungul timpului cutiile automate de Mitsubishi se pare ca sunt foarte bune.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Am revenit cu o veste buna.Azi am reusit sa cumpar un pajero 2.5 din 93 dar nu are geamurile laterale din 2 bucati, cu volan pe dreapta,foarte intretinut.Merge impecabil, problema e la 100km\h cam se (balanseaza,vibreaza) cred ca trebuie echilibrate rotile si am observat ca prelinge putin ulei pe la capacu de la chiuloasa ultimul piston de langa "bord".O sa fac un topic nou pentru poze si alte nelamuriri daca imi este permis.

O zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Ms pentru raspuns

Stie cineva daca au probleme cutiile automate la mitsubishi?

Am testat in mers si nu se aude nimic suspect cand bag in D,P sau in R doar ca schimba cam intarziat treptele...

 

 

daca schimba intarziat treptele grija mare sa nu scapi acceleratia inainte sa cupleze treapta ca prajesti cutia...

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

daca schimba intarziat treptele grija mare sa nu scapi acceleratia inainte sa cupleze treapta ca prajesti cutia...

 

Salut.

 

Detin un Pajero cu cutie automta, te rog poti fi mai explicit, poti detalia mai pe larg fenomenul in legatura cu ceea ce ai scris mai sus, nu de alta dar omul cat traieste invata.

 

Merci.

"Planning is bringing the future into the present so that you can do something about it now."

-- Alan Lakein

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Am revenit cu o veste buna.Azi am reusit sa cumpar un pajero 2.5 din 93 dar nu are geamurile laterale din 2 bucati, cu volan pe dreapta,foarte intretinut.Merge impecabil, problema e la 100km\h cam se (balanseaza,vibreaza) cred ca trebuie echilibrate rotile si am observat ca prelinge putin ulei pe la capacu de la chiuloasa ultimul piston de langa "bord".O sa fac un topic nou pentru poze si alte nelamuriri daca imi este permis.

O zi buna.

 

Semiluna de la capacul culbutorilor trebuie inlocuita. Bine ar fi sa schimbi si garnitura capacului,daca tot il dai jos.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS din 06/1997 scurt

 

Nu schimba intarziat, era overdrive activat si am inteles ca actioneaza ca un ambreaj si merge de genu treapta 1 si jumate treapta 2 si jumate daca are nevoie si mai reduce din turatie si din consum(cred ca am reusit sa explic bine),dar merge ff bine,cand e oprit schimba direct treapta 1 2 3 fara sa tina ca un fel de ambreaj calcat pe jumate.

Eu eram in panta si era cu a3a si statea turata si nu vroia sa schimbe a4a si de aceea am zis ca schimba intarziat dar era din cauza la overdrive.

Uleiu de la cutie e putin spre maro trebuie schimbat...Masina este a fratelui meu a mea trebuie sa ajunga zilele astea este un 2.8 acelas model.o sa fac eu un topic si cu cateva poze si mai multe informati.

 

Semiluna de la capacul culbutorilor trebuie inlocuita. Bine ar fi sa schimbi si garnitura capacului,daca tot il dai jos.

 

Eu vreau sa schimb toata garnitura nu stiu prea multa mecanica daca poti sa ma ajuti si sa imi explici cu semiluna ar fi tare bine.Am un prieten care are acelas model si aceas problema a schimbat garnitura si a pus silion si tot ii picura pe acolo.

 

Am facut un topic nou si as dori sa se inchida acest topic daca trebuie.Ms

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use