Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Problema MITSU


BABONE
 Share

Recommended Posts

Am un mitsu 3.0 benzina, V6 12 valve

 

problema este ca am clapeta de la acceleratie defecta, a fost indoita de catre fostul propietar....ia acum nu merge deloc bine....apoi, merge ff turat 2500 ture.

daca scot mufa de la debit metru.....scade la 900 rot/min

 

oare gasesc si eu un doctor in motoarele astea de 300 v6 12v?

In viata este bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu.

OMUL DE ONOARE DOAR O VORBA ARE.

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema MITSU

 

da Cristi, ala.

L-am readus la viata, i-am refacut chiuloasele, schimbat culbutorii, etansat ca la carte....si nu-mi place deloc cum se comporta.

 

Am gasit clapeta de acceleratie indoita (cred ca a batut vre-un idiot in ea) iar debit metru....este decapsulat si nu prea am baza in el ;)

 

am sa trec probabil zilele astea pe la tine

 

mult'am fain

In viata este bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu.

OMUL DE ONOARE DOAR O VORBA ARE.

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema MITSU

 

Problema nu s-a rezolvat inca.....mai astept propuneri sau.....sugestii, piese , sfaturi

In viata este bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu.

OMUL DE ONOARE DOAR O VORBA ARE.

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema MITSU

 

Incerca sa scoti mufa de la ICV. Vezi atunci ce ce intampla.

Iar daca spui ca este indoita, atunci sunt sanse ca si TPS-ul sa fie avariat.

Cat despre debitmetru, scoate-l desfa tot pana ramane doar corpul debitmetrului, si imerseaza-l vreo 5 min cu totul in alcool 99%.

Dupa aceea scoate-l si lasa l sa se usuce vreo 6 ore.

Eu asa am readus debitmetrul meu la viata, dupa ce deja montasem altul.

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema MITSU

 

Am si eu aceasi problema. Ramane turata la 2000-3000 rot/min si daca scot mufa de la debutmetru cu motorul cald scade la 900-1000 rot. Toate astea dupa ce am spalat motorul . Daca are cineva un debitmetru sh ptr un mk1 3000 V6 L40 m-ar interesa un pret.

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema MITSU

 

O fi apa inauntru.

Ma gandesc ca este acelasi model, adica volumetric mare.

Desfa finut capacul, apoi desfa l in bucatele, cat poti, dupa care baga spray de contact in nesimtire, sau cumpara 2 l de alcool 9x% si scufunda cu tot debitmetrul in alcool 10 min. O sa te minunezi cat de negru o sa devina lichidul.

Lasa l 5 min, dupa care pune l 24-48h pe o carpa in camera la uscat.

NU grabii uscarea cu nimic.

Dupa care reasambleaza debitmetrul si nu uita sa pui putin silicon pe capacul superior ca sa etansezi bine.

Incearca sa nu folosesti spray de frane, care desi degreseaza superbn umfla garniturile de cauciuc deformandu-le.

Spor la treaba

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema MITSU

 

Salutari,

am si eu un bai asemanator : am inceput sa schimb:

regulator de presiune si apoi si ICV-ul de care pomenti - pt ca motorul nu mai pornea decat la rece cat de cat, iar la cald numai la 4-5 chei. In plus mirosea a benzina in evacuare ,,ca la pompa".

Acum : miroase la fel si se comport la fel - asa ca imi dau seama ca le-am schimbat degeaba :( , in plus turatia nu mai coboara sub 1500 la relanti.

Ramane sa vad ce-i cu debitmetru - multumesc pentru idea de mod de curatare.

Mentionez ca inainte sa-i fac cunostinta cu putina apa - motorul pornea la milisfert de cheie.

Daca a mai experimentat cineva simptome asemanatoare - please help.

_______________________________________________

Salutari de la Cluj!!!

 

Viteazul meu = Mitsubishi Shogun 3000 V6 '92

 

Cristian Farcas

YO5PKN

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema MITSU

 

Curata bine debitmetrul.

Din pacate observ ca pajero benzina este hidrofob:ha:

Eu te sfatuiesc sa scoti toate mufele si sa le dai cu spray de contact, apoi sa dai peste ele cu vaselina siliconica.

Figura cu pornitul greu la cald mai poate fi si de la Crankshaft position sensor sau de la engine temperature sender.

Spor la treaba si te rog tine ne la curent

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Problema MITSU

 

Curata bine debitmetrul.

Din pacate observ ca pajero benzina este hidrofob:ha:

Eu te sfatuiesc sa scoti toate mufele si sa le dai cu spray de contact, apoi sa dai peste ele cu vaselina siliconica.

Figura cu pornitul greu la cald mai poate fi si de la Crankshaft position sensor sau de la engine temperature sender.

Spor la treaba si te rog tine ne la curent

 

Multumesc Roly!

Prima parte - curat si uns cu vaselina rezolvat.

Partea a doua :

,,Crankshaft position sensor sau de la engine temperature sender.''

- inca trebuie sa le identific :)

_______________________________________________

Salutari de la Cluj!!!

 

Viteazul meu = Mitsubishi Shogun 3000 V6 '92

 

Cristian Farcas

YO5PKN

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use