adi fulgheci Postat Mai 29, 2011 Partajează Postat Mai 29, 2011 unde se poate face geometria la Niva? pe unde am fost ,toti reclama lipsa saibelor distantiere. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Land Niva Luci Postat Mai 29, 2011 Partajează Postat Mai 29, 2011 Re: geometrie directie niva nu mai sunt mecanici pentru nive.....:uameni saibe distantiere sunt pe bratul superior,acolo unde e prins pe lonjeron,sunt 2 suruburi..si pe ele... intre brat si lonjeron sunt acele saibe distantiere.....dar trebuie sa stie cine face treaba asta...nu e asa de simplu:h5,acolo e vorba de alte unghiuri... Land Niva Luci WWOC-VALCEA X-TREME OLANESTI Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nissan4x4 Postat Mai 30, 2011 Partajează Postat Mai 30, 2011 Re: geometrie directie niva unde se poate face geometria la Niva? pe unde am fost ,toti reclama lipsa saibelor distantiere. avem aparat de geometrie saibele distantiere de fapt sunt calutzi = saibe deschise ce permit montajul fara demontarea basculei. Dar........... ai probleme cu unghiul de cadere ( perpendicularitatea rotii pe sosea) de iti trebuie calutzii? In mod obisnuit , masinile au problema cu convergenta ( paralelismul rotilor)..... ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
adi fulgheci Postat Mai 30, 2011 Autor Partajează Postat Mai 30, 2011 Re: geometrie directie niva Am schimbat tot ce inseamna bucsi fata, rulmenti, capete de bara, caseta de directie si ce o mai fi pe acolo. Doresc sa fac si geometria sa fiu sigur ca am facut tot ce trebuie . Am notat nr de telefon si te contactez imediat ce masina e disponibila ptr geometrie Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...