Heavy D. Postat Iunie 11, 2011 Partajează Postat Iunie 11, 2011 (editat) Buna ziua ! In eventualitatea ca sunt amatori de tuning electronic pe motorul diesel din dotare, vedeti aici: http://www.adonistechnology.com/index2007.php?pages=produits#9 Sunt extrem de multe variante, care potrivesc pe mai toate motoarele Toyota. Si cum nu aveti o rubrica de discutii diverse, am postat aici. Si ar mai fi si aici, pentru mai multe marci: http://www.artechnology-ruggeri.com/ Stima, Dragos Editat Iunie 11, 2011 de Heavy D. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
baghy Postat Iunie 11, 2011 Partajează Postat Iunie 11, 2011 Re: Chip-tuning pentru Toyota Nu sunt cam multi 50 de cai doar din chip- tuning? Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...