Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

AR vs. Mecanica vs. TCM

Vizitator BobbyFurtuna

Postări Recomandate

Vizitator BobbyFurtuna

Desii cei mai in varsta stim ca nu mai exista facultatile din vremea lu` Impuscatu` decat cu numele, daca am luat in calcul Universitatea Politehnica Bucuresti, profilele AR, Mecanica si TCM. Dintre cele 3 facultati AR-ul ar fi cel mai strans legata de fenomenul automobilistic, dar din care dintre cele 3 credeti ca ati invata mai mult si care ar avea perspective mai largi de angajare in opinia voastra?

P.S. La inginerie mecanica sunt 3 sectii la Inginerie in limbri straine, in transporturi, si la facultatea de mecanica si mecatronica. Pe care o recomandati si care ar fi urmatoarele in ordine, deci un top 3?

Editat de BobbyFurtuna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: AR vs. Mecanica vs. TCM

adevarul e ca facultatea o faci mai nou strict ca si un hobby , pt ca nu prea te mai ajuta la ceva , deja la interviu te intreaba cate facultati, cate doctorate cate masterate ai pt a ocupa un banal loc de zugrav. :grin:

Link spre comentariu

Vizitator BobbyFurtuna

:)) asa ceva :)) o facultate de urmat....

Deci in final revenind on topic ce parere aveti?

Link spre comentariu

Vizitator BobbyFurtuna

Nu ma refer la nimic afara. Eu vroiam o comparatie intre facultatile enumerate de mine. Ma rog un top ca sa intelegeti mai bine, facultatile ordonate dupa numarul de oportunitati pe care le ai dupa ce termini si care ar fi cea mai strans legata de fenomenul automobilistic dupa AR!

Link spre comentariu

1. TCM

2. AR

3. MECANICA

Zic locul 1 TCM pt. ca inveti destul de multa proiectare a diverselor componente dintr-un autovehicul sau a altor masini. Nu ii strict auto deci generalizezi. Ex: proiectare cutii de viteze / reductoare pt macarale.

Link spre comentariu

Vizitator BobbyFurtuna