Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

un sfat pentru un pajero mk2


liviuoff
 Share

Recommended Posts

salutare am nevoie de un sfat din partea voastra mitu meu este cam invadat de coroziune si chiar si la partile de rezistenta ale masinii un sfat daca sa inlocuiesc caroseria asta inseamna cateva milioane si 2-3 zile de munca sau sa caut un tinichigiu bun dar o sa dureze mai mult .dic ce am citit io pe aici exista doar o serie pe sasiu nu si pe caroserie atunci io zic ca ar fi mai bine de inlocuit caroseria ! acum va las pe voi sa va spuneti opinia .multumesc
KAMIKAZE Off Road Team
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Re: un sfat pentru un pajero mk2

 

Cam aceeasi situatie si la mine,caroseria arata bine, dar sasiul e cam copt. Am gasit unul second cu 150 Euro.Merita reparat cel vechi sau inlocuit cu altul sanatos, ca cele din Anglia?

Link to comment
Share on other sites

Re: un sfat pentru un pajero mk2

 

Daca va combinati, s-ar putea sa iasa o supermasina.. :ha:

Eu as schimba caroseria cu totul, decat sa o umplu de chit... La cate Pajero exista la dezmemrari s-ar putea sa gasesti si aceeasi culoare si sa scapi de vopsit :grin:.

Intr-adevar exista o singura serie de sasiu, inscriptionata in spatele rotii dreapta spate. In rest este liber la motoare si caroserii :banana

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: un sfat pentru un pajero mk2

 

Scuze, inca o intrebare. Acumulatorul original a fost schimbat in Romania, cred ca cu unul mai mic(are spatiu cam mare in lacasul original) si la -10 grade invirte cam greu. Stie cineva caracteristicile unui acumulator original?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use