Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Muscel Adventure Trophy 2011


Postări Recomandate

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Pentru a ajuta la intelegerea faptului ca GPS-ul nu este un aparat de masurarea a vitezei, va rog sa urmariti in link-ul de mai jos, indicatiile gps-ului. Protagonist? eu cu 3 copii minori, intr-un Landcruiser 80, 4,2 diesel, pe drum forestier in Apuseni, spre platoul Padis...... Mare inconstient si se pare recidivist inrait :grin:

 

http://www.facebook.com/#!/photo.php?v=244220132266005

 

 

Acest conţinut este indisponibil momentan

 

Pagina pe care ai solicitat-o nu poate fi afişată acum. Aceasta poate fi temporar indisponibilă, link-ul pe care ai apăsat poate fi expirat, sau este posibil să nu ai permisiunea de a vizualiza această pagină.

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 200
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Felicitari pentru traseele de la moto extrem.Fara exagerare au fost cel mai tehnice si frumose trasee vis-a-vis de alte curse la care am participat.

FELICITARI TONI !

 

Referitor la penalizarile de viteza:

eram primul detasat in ambele zile dar am fost penalizat cu 250 de minute, cu toate ca am depasit doar cu 10-20 km/h restrictia de viteza.

Consider ca a fost greseala mea deoarece la briefing Nea Gigi a mentionat expres acest lucru.

 

Deranjul care il facem satenilor din zona se poate lasa la viitoarea cursa cu o sarma ghimpata in gatul unui endurist daca nu respectam anumite reguli iar acest fenomen , offroad auto -moto, se va duce vertiginos in jos....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

mie unul ni-au placut traseele, intr-adeavar nu foarte tehnice dar daca ploua ( suntem in Octombrie, deci ar fi trebuit sa ploua!) - era Deranj MARE

practic nu cred ca se putea scoate mult mai mult din zona Clung care este una deosebit de frumoasa - in conditiile in care nu mai plouase in zona de cel putin 2 luni iar in padure pe jos nu mai era praf ci nisip. Sa faca ce Nea Gigi? sa vina cu bolovani de acasa sau sa bage cisterna in padure? hai sa fim seriosi.

nu vreau sa-i iau apararea, din punctul meu de vedere vreau sa laud acuratetea road-bookului care a fost exemplara. Va dau un singur exemplu - la o pozitie de 8,54 km ( stiu, cam lunga, era golul alpin din prima zi) - abaterea a fost de doar 10 metri!

 

La minusuri:

- nu am avut tricouri sau sepci :-(

- petrecerea de Sambata seara, dupa miezul noptii ni s-au pus niste colinde care a pus lumea pe fuga, am incercat sa schimbam muzica cu una mai vioaie dar era deja tarziu

- trialul de azi, am avut azi impresia ca suntem in alt film. nu a existat un flux al informatiilor dinspre organizatori, nu stia nimeni nimic, stateam in vantul ala naprasnic ca prostii si dardaiam. exemplu, dan cernisov a stat la start aproape o ora fara sa-l bage nimeni in seama.

- tot la trial: traseul de extrem = traseul de open ( f.usor) + 1 bucla de 20 de metri, tot de open soft. organizatorii s-au speriat de ploicica de peste noapte si au mizat pe un teren mult mai moale dar nu a fost asa nici pe departe. alt neajuns - aici este chiar o greseala - nu este normal sa incepi pe acelasi traseu cu extremul iar dupa ce se strica traseul sa dai drumul la open.

practic primul care a trecut ( dan cernisov) a beneficiat de un traseu cu aderenta destul de buna - a fost ceva mai greu pentru cei de la open, mai ales pentru ultimii clasati.

 

noi am mers la Campulung doar sa ne dam - nu avem treaba si nici nu ne intereseaza campionatul lui peshte - dar daca ar fi sa ma uit pe clasament nu inteleg logica prin care eu daca fac 90% din traseu si abandonez ( mi-a iesit o buturuga in fata :-), ma clasez mult mai prost decat unul care face doar 50 % din traseu si abandoneaza dar ajunge in parcul tehnic cam in acelasi timp cu mine. Mie logica imi spune ca pe viitor iesi mult mai ieftin sa abandonezi cand ti se face pofta de o bere rece - si iei timpul ultimului clasat plus 1 ora - decat sa continui. Si atunci unde mai este spiritul de competitie si determinarea de a merge mai departe no matter what? Mi-a fiert motorul in golul alpin si probabil multi s-ar fi intors usor la vale, noi insa am adunat apa in ce am putut din balti si paraiase si am mers mai departe, dar "in economia unui concurs" - ca sa citez din clasici, se pare ca am gresit.

 

in concluzie Campulung este un mix de sentimente, o sa le mai dau sansa totusi la anul, consider ca zona merita chiar si numai pentru plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Parerile mele:

 

Am concurat la extrem.

Doream sa concurez la Open, dar nu putea avea un sfirsit bun. Daca pierdem (consider defectiuni tehnice) cel care ne va depasi va muri de crestere a ficatului ca a intrecut campionii nationali de la extrem din acel an... Daca ajungem primii - vom fi nesuferitii care vin din clasa a VIII-a sa ii bata pe cei din grupa mijlocie de la gradinita - iar nu e bine. Ptr mine era mai bine totusi la open sa pot opri pe un munte la un gind bun cu de alde` Regep, etc. Consideram o excursie nu concurs.

Deci extrem a ramas.

Bucuria mea a fost ca traseul a fost dus pe locuri cu vedere panoramica frumoasa. Noroc enorm cu timpul frumos de toamna de vineri.

Consider ca anul acesta, cum mi se pare mie, mare parte mai extrema a traseului a fost facut cu trocariciul, astfel traseul a devenit mai greu ca anul trecut. Am circulat pe toate laturile masinii, am troliat in sus si in jos. Noroi nu a fost, dar nici nu mai doream.

 

Roadbookul a fost precis. Rara precizitate. Atit la distante cit si la desene. Posibil ca altii au vazut mai multe, eu am navigat doar la 11 competitii anul acesta din care cca 9 pe podium. Nu invonovatiti ptr asta echipa condusa de Don Gigi. *A fost un loc unde tare lipsea o panglica, dar care cioban sau tăietor de lemne dintre voi nu ar fi dus acasa o fisie frumoasa de nylon cu inscriptie Mitsubishi, copilului, la coborire de pe munte? Mai inauntru nu lipseau panglicile.

 

Apropos de viteze:

Noi folosim doua terratripuri identice, calibrate identic. Eroarea era max.2% fata de distanta GPS de aici rezulta ca si la viteza. In plus Avem 2 GPSuri Garmin. Vedem viteza si pe acestea la nevoie. Am fost f. atenti sa nu depasim limitele inscrise. Astfel am fost tare mirati ptr cei 180 de puncte penalizare. Am aflat ca asta insemna o depasire cu 18km/h a vitezei admise pe portiunea de traseu ceea ce era imposibil cu erori cu tot!

Citesc mai sus ca lui Fiko, adica soferului meu, i sa aratat gratis track-ul nostru. Hmmm. Nu e chiar asa. Doream sa contestam. Ceea ce am vazut noi pe calculator a doua zi dimineata era track-ul organizatorilor, frumos marcate portiunile la care pe roadbook se punea problema de respectare a limitelor de viteza. Cind noi am aflat ca si cea de 50km/h de la start din centru pina la iesirea din oras unde deja era marcat si pe roadbook o limita inferioara celei admise legal, trebuia resoectata, nu mai era de contestat si de cautat unde am depasit. Am admis posibilitatea. Pe accea portiune nu ne uitam la viteze ci doar la traficul din oras... Asta e, alta data vom fi mai atenti.

GPS poate da eroare intre doua puncte de masurare, dar media intre mai multe puncte va fi buna. Asta se poate intimpla la drumuri curbate cind intre cele doua puncte masurate distanta parcursa e mai lunga decit cea in linie dreapta. Precizia GPSului e mai mare daca in setarile sale se cere o pozitionare la intervale mai scurte in timp sau distanta. Daca ma intelegeti. Deci GPS poate da pe o portiune o viteza aberanta dar cam tot asa va fi si viteza portiunii alaturate. Valorile citite trebuie intelese avind in vedere evolutia lor.

Diferentele pe care le vedeti voi intre doua terratripuri din doua masini diferite nu sint elocvente. E in functie de calibrarile lor, de uniformitatea semnalelor ce le primesc de la senzori etc.

 

Suparator a fost ptr noi faptul ca o ravena ce se putea usor ocoli pe drum standard a si fost ocolita de 8 din 10. Pe roadbook scria clar: "pe ravena". Ocolire care la suprapunerea trackului la verificare de rutina greu se observa ca abatere, distanta intre cele doua fiind mica. Problema mai era ca nu cred ca a fost parcursa cu masina de catre organizator, deci f posibil ca nici nu aveau versiunea de track prin ravena cu care sa compare. De scris roadbook se putea face ocolind. (ravena era un drum ce scurta o serpentina, sapata adinc de ape.) A trece cu masina prin ea era extrem de dificil din cauza lipsei vre-unui punct de ancorare. Abaterea de la traseu se putea face doar comparind track-ul unuia care a parcurs cu a celor ce eventual nu. Diferentele vizibile apareau la viteze. Era imposibil sa parcurgi acel traseu fara sa ai portiuni cu viteze zero. Si tot asa de imposibil cu 30km/h.

Interesat in a contesta putea fi Venczel cu Romica, noi am cazut afara din joc, gripind motorul, partial chiar si pe accea portiune troliind pe laterala in ravena cu ungere insuficienta.

 

07102011216.thumb.jpg.843654b903749f545ddf7cda15d5dc96.jpg

 

Multumim inca o data echipei Crinu, care ajungindu-ne din urma in ceata, pe o creasta, sus in spatele civilizatie, ne-a remorcat pina la un drum accesibil din vale, pierzind astfel mult timp din concurs cu noi.

 

Calmati spiritele.

Editat de Miko Istvan
adaugare poza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Domnilor organizatori, domnilor de la federatie,

 

va rog sa rezolvati situatia de la pensiunea ANOMIS cu camera in care a stat Rasty si Gafita , si apoi Iwa ..... ca ma cam deranjeaza telefoanele disdedimineata de la un dobitoc pe nume Iordache care e patron la Anomis si crae mi cere bani pe acea camera/apartament

Nissan Pathfinder , Suzuki GSXR 1000 - speed freak

Toyota Laplander - nume de cod portoyolvo

T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

pt dan ionescu - cred ca esti unul din putinii caruia i-au placut traseele de la open - oricum nu prea ai cu ce sa compari nu? ca la restul etapelor nu te-am vazut anul asta

ai fost la kamikaze la cupa si cam atat - poate gresesc eu totusi

 

iar scuza - era uscat si daca ar fi plouat ce super traseu era... - e cam fix pix pt noi concurentii - macar pt traseul din ziua 2 se puteau evita cele 25 de localitati, sate si restrictii de 30km/h ca astfel 1 sfert de traseu l-am petrecut pe strada.

 

silviub - ai mare dreptate cu GPS-ul si eu tocmai aia am contestat - nimeni nu poate sa imi demonstreze ca valorile de viteza inregistrate de GPS sunt corecte avand in vedere ca in 500 m am viteze de sub 50 si de peste 130 km/h.

 

anyway

 

nu mai conteaza acum - mergem inainte, dar vom evita dupa cum am zis Campulung

 

as adauga in plus si modul in care am fost tratati toti concurentii in ziua 3 inainte de trial cand am fost lasati de organizatori sa asteptam 1 ora in frig in fata primariei fara macar sa ni se comunice ca se intarzie plecarea la trial.

 

parca era totul "ceas" la C-lung? sau a stat si nu mai merge nici asta?

RUBICON - always ready to race ...

Kamikaze Off-Road Club

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Domnilor organizatori, domnilor de la federatie,

 

va rog sa rezolvati situatia de la pensiunea ANOMIS cu camera in care a stat Rasty si Gafita , si apoi Iwa ..... ca ma cam deranjeaza telefoanele disdedimineata de la un dobitoc pe nume Iordache care e patron la Anomis si crae mi cere bani pe acea camera/apartament

 

john - au bani din cele 3 contestatii depuse si respinse asa ca ar trebui sa poata sa rezolve lucrul asta - bineinteles daca si vor, nu?

RUBICON - always ready to race ...

Kamikaze Off-Road Club

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

"iar scuza - era uscat si daca ar fi plouat ce super traseu era... - e cam fix pix pt noi concurentii - macar pt traseul din ziua 2 se puteau evita cele 25 de localitati, sate si restrictii de 30km/h ca astfel 1 sfert de traseu l-am petrecut pe strada."

 

si la iasi a fost uscat .... si am folosot troliul din plin .....

Nissan Pathfinder , Suzuki GSXR 1000 - speed freak

Toyota Laplander - nume de cod portoyolvo

T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Domnilor organizatori, domnilor de la federatie,

 

va rog sa rezolvati situatia de la pensiunea ANOMIS cu camera in care a stat Rasty si Gafita , si apoi Iwa ..... ca ma cam deranjeaza telefoanele disdedimineata de la un dobitoc pe nume Iordache care e patron la Anomis si crae mi cere bani pe acea camera/apartament

Mie imi pare rau ca am platit la cit frig am indurat in camera....intrau nesimtitii in camere dupa ce plecam si deschideau larg geamurile iar cind ajungeam in camera era un frig de cu greu il suportai dupa ce faceai dus.... La mai mare!! John spune-i ca are datele de identificare ale unuia din ei si sa-i contacteze personal....organizatorii nu au nici o legatura. Sa fie sanatos si la mai mare!

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

tomitza, gagane ..... diplomele voastre de participare sunt la mine .....

Nissan Pathfinder , Suzuki GSXR 1000 - speed freak

Toyota Laplander - nume de cod portoyolvo

T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Nu mai fiti rautaciosi ca nu va placut cei 30 km parcusi prin sate,imi facea lumea cu mana ma depaseau biciclisti ma clacsonau masinile sa merg mai repede :ha::ha::ha::ha::ha::ha: si tot mi-am luat 5 ore de penalizare :brintradevar concursurile nu se tin in sat dar nici trasele nu ar terbui sa se faca prin sate decat portiuni de legatura intre trase nu 30 de km intr-o singura zi.

 

Diferenta dintre concursul de anul trecut si cele de anul acesta a fot ca cel de anul trecut in toate pozitiile in care aveai limitare de viteza aveai trecut pe road-book limitarea, in acest an trebuia sa fi cu ochii pe regementarile de viteza din fiecare sat,nu mai spun ca trebuia sa ghicim unde incepea satul si unde se termina .

 

ps.sorine la-so mai moale cu moralitatea referitoare la viteza ca stiu foarte bine ce ai patit anul trecut daci eu nu am mers cu viteza am respectat nu am facut contestatie de nebun

Referitor la respectarea regulamentului cred ca acesta se aplica numai concurentilor,am depus o contestatie si asteptam raspunsul,inainte de inceperea trialului dar nu a fost asa deci am refuzat sa mai intru in trial am parasit locul trialului si ma-am dus la secretariat de l-am ridicat de la stefania.

MITSUBISHI DE FAMILIE

Toyota LJ70 - Gaganodrack de noroaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Consider ca a fost greseala mea deoarece la briefing Nea Gigi a mentionat expres acest lucru.

 

Deranjul care il facem satenilor din zona se poate lasa la viitoarea cursa cu o sarma ghimpata in gatul unui endurist daca nu respectam anumite reguli iar acest fenomen , offroad auto -moto, se va duce vertiginos in jos....

 

Braco Bikere, ai vorbit ca un om mare! :br

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Braco Bikere, ai vorbit ca un om mare! :br

 

Cand treci pe langa o caruta nu turezi motorul sau claxonezi sa nu sperii caii.

Cand treci pe langa copii care se joaca o lasi usor, nu stii cum iti sare unul in fata dupa minge.

Cand e praf mare si treci pe langa oameni incetinesti ca sa nu-i bagi in ceata.

 

 

Sunt reguli de bun simt care nu cred ca ar trebui trecute in regulament. In ceea ce priveste sarma ghimpata in gat sau topoarele prin geam (vezi cazurile Miron Sorin si Regep la Buzau), asta tine si de nebunii sau betivii cu care ai ghinionul sa te intalnesti...

 

PS: La Standard, unde nu exista GPS, dar se merge tare, nu am auzit sa fi fost probleme cu sateni iesiti cu coasele sa-i "salute". Iar respectarea restrictiilor de viteza se face nu pentru ca pierzi 50 de puncte, ci pentru ca asa e normal.

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Cand treci pe langa o caruta nu turezi motorul sau claxonezi sa nu sperii caii.

Cand treci pe langa copii care se joaca o lasi usor, nu stii cum iti sare unul in fata dupa minge.

Cand e praf mare si treci pe langa oameni incetinesti ca sa nu-i bagi in ceata.

 

 

Sunt reguli de bun simt care nu cred ca ar trebui trecute in regulament. In ceea ce priveste sarma ghimpata in gat sau topoarele prin geam (vezi cazurile Miron Sorin si Regep la Buzau), asta tine si de nebunii sau betivii cu care ai ghinionul sa te intalnesti...

 

PS: La Standard, unde nu exista GPS, dar se merge tare, nu am auzit sa fi fost probleme cu sateni iesiti cu coasele sa-i "salute". Iar respectarea restrictiilor de viteza se face nu pentru ca pierzi 50 de puncte, ci pentru ca asa e normal.

 

bine punctat razvane!

 

apropo de standard - unde GPS-ul nu este obligatoriu si nu se iau vitezele de pe el si se merge si cu 100-120 km/h si nimeni nu mai este penalizat - cu toate ca ar trebui sa fie avand in vedere ca au fost in trecut si accidente la aceasta clasa

 

aici tine de bunul simt sa respecte niste viteze in asa fel incat sa se mearga intr-un mod "safe" pt toti

 

mai multe pot spune cei care au fost la standard - vali, semaca etc

RUBICON - always ready to race ...

Kamikaze Off-Road Club

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Ca de obicei Miko are dreptate 100%. (inclusiv cu cei 8|10 care mai ocolesc micile hopuri ... in general)

 

RB absolut precis, navigatie fara probleme.

Traseu de extrem a fost tehnic, solicitant, dar nu f periculos sau distructiv ... eu zic ca se vede ca a fost facut integral cu masina de cineva care stie multe!

 

Adica un MARE plus fata de concursuri de extrem in care ti se dau puncte de aici dincolo si bafta romane ca doar esti la extrem ... si a tecut cineva pe acolo, parca, acum 10 ani!

 

Imi pare mie ca totusi se face cam mult caz de intarzierea de duminica si eu am stat 1H si ceva in frig + inca 2 la trial pentru 2min ... care oricum nu mai contau dar hai sa fim seriosi nu asta e motivul pentru care nu mai vi la un concurs.

 

Asa ca noi Zuzii multumim echipei de organizare si, ne vedem in 2012:tk!

Felicitari si echipajelor KAMIKAZE care au iesit in puncte in numar mare ... ca de obicei :banana

FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

am sa raspund eu inaintea lui vali si semaca:grin:

 

cu o singura exceptie, echipajul 147 a mers regulamentar, acolo unde prevedea RB-ul, cu viteza respectiva, (si chiar si unde nu prevedea, dar erau locuinte:grin:) in rest conform legislatiei rutiere in vigoare. iar unde nu aveam restrictie in RB si nici nu eram pe DN, DJ, DC etc, s-a mers tare dar in acelasi timp safe.

 

exceptia a constat intr-o depasire pe DN, se mergea in coloana cu 40-50 kmh, in spatele unui camion, iar Zimbrul a executat o depasire mai lunga trecand de dustere si de amarok parca. nu a depasit limita de viteza, doar manevra in sine nu mi-a placut, am convenit apoi cu pilotul ca NU pe asfalt castigam sau pierdem, ci in teren.:h5si asa s-a si intamplat.

 

chiar daca nu aveam obligatia GPS, noi l-am avut pornit in ambele zile. pt. ziua 2 cred ca mai avem track-ul in el.

 

ne-am salutat cu toti oamenii intalniti, si prin sate si pe coclauri, unii chiar ne fotografiau.

 

referitor la organizare, sunt dezamagit. la briefing ni se spune ca, daca nu ne prezentam la start la minutul programat, suntem penalizati si plecam ultimii (noi oricum plecam penultimii in ziua 1 :grin:), in schimb in toate cele 3 zile nu a fost respectat niciun program. FARA O MINIMA INFORMARE.

 

accept ca pot aparea o sumedenie de probleme, dar, ca organizator, mi s-ar parea FAIR sa vii si sa anunti participantii ca se intarzie. nu conteaza motivul, doar sa anunti. poate nu mai stateam ca prostii cu motoarele pornite, in frig samd.

 

traseele frumoase, ziua 2 rallyraid curat, RB-uri aproape perfecte (in ziua 1 o distanta gresita cu 0,5 km:ha: , dar nu aveai cum sa nu gasesti pozitia, in ziua 2 a lipsit o pozitie din RB:grin:, am rezolvat-o rapid. in rest super RB-uri.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

bine punctat razvane!

 

apropo de standard - unde GPS-ul nu este obligatoriu si nu se iau vitezele de pe el si se merge si cu 100-120 km/h si nimeni nu mai este penalizat - cu toate ca ar trebui sa fie avand in vedere ca au fost in trecut si accidente la aceasta clasa

 

aici tine de bunul simt sa respecte niste viteze in asa fel incat sa se mearga intr-un mod "safe" pt toti

 

mai multe pot spune cei care au fost la standard - vali, semaca etc

 

Nu s-a respectat deloc limita de viteza si pentru ca nu verifica nimeni track-ul nu s-a respectat nici traseul si am mai avut si 2 finish-uri in ziua 2 :ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

"bine punctat razvane!

 

apropo de standard - unde GPS-ul nu este obligatoriu si nu se iau vitezele de pe el si se merge si cu 100-120 km/h si nimeni nu mai este penalizat - cu toate ca ar trebui sa fie avand in vedere ca au fost in trecut si accidente la aceasta clasa

 

aici tine de bunul simt sa respecte niste viteze in asa fel incat sa se mearga intr-un mod "safe" pt toti"

 

Atentie mare ce spuneti sau cereti!!!!

 

 

Intr-un concurs toti cei care participa, vor sa invinga. Implicit intr-o competitie auto se va merge cu viteza cea mai mare pe care fiecare si-o permite din punct de vedere al dotarii tehnice, pregatirii fizice si/sau al NOROCULUI. Deci notiunea de safe este arbitrar aplicata de fiecare dintre participanti. Si tocmai pentru a elimina arbitrarul, intervine regulamentul si organizatorul.

De ce organizatorul? Pentru ca are posibilitatea si raspunderea, de a face tronsoanele sensibile, acceptabile pentru toti (concurenti, localnici, participanti la trafic, etc.). Si mai are obligatia, prin caietul de sarcini, de a organiza concursul in afara drumurilor deschise traficului public, restul sunt tronsoane de legatura ce nu se parcurg in regim de cursa.

 

Tot dupa un concurs la Clung, de acum 4 ani, a aparut impunerea roll-cage-ului pentru masinile de la open. Poate ne ajuta cineva sa mai vedem topicul in cauza de aici de pe forum.

 

Motivul? O bucata de vreo 6 km pe drum forestier, pe o vale larga, pe marginea unui parau, fara circulatie inchisa si atentie!!!!..... fara limitare de viteza. Si pentru a intregii perspectiva, zona respectiva foarte folosita de localnici si deci cu posibilitatea de a intalni trafic, foarte ridicata. Situatie pe care toti participantii au comentat-o ca fiind foarte periculoasa, pentru ca s-au atins viteze de peste 100 km/h!!!!!.

In loc de roll-cage ar fi fost mult mai simplu sa fie controlata viteza.....

 

Dar iata cum dupa o discutie motivata, dar prost directionata, dupa 4 ani nu mai sunt diferente intre masinile de open si cele de extrem si ne plangem ca nu prea mai avem participanti.....

 

Asa ca dupa o astfel de discutie, sa nu ne trezim ca si la standard este necesar roll-cage-ul..... si mai apoi sa ne intoarcem la varianta cu numai 2 clase: standard (fostul open) si extrem (obtinut prin comasarea open-ului actual, cu extremul).....

most sports require only one ball, real sports require two....

www.corb44.ro

[www.corb44.ro/challenge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

"bine punctat razvane!

 

apropo de standard - unde GPS-ul nu este obligatoriu si nu se iau vitezele de pe el si se merge si cu 100-120 km/h si nimeni nu mai este penalizat - cu toate ca ar trebui sa fie avand in vedere ca au fost in trecut si accidente la aceasta clasa

 

aici tine de bunul simt sa respecte niste viteze in asa fel incat sa se mearga intr-un mod "safe" pt toti"

 

Atentie mare ce spuneti sau cereti!!!!

 

 

Intr-un concurs toti cei care participa, vor sa invinga. Implicit intr-o competitie auto se va merge cu viteza cea mai mare pe care fiecare si-o permite din punct de vedere al dotarii tehnice, pregatirii fizice si/sau al NOROCULUI. Deci notiunea de safe este arbitrar aplicata de fiecare dintre participanti. Si tocmai pentru a elimina arbitrarul, intervine regulamentul si organizatorul.

De ce organizatorul? Pentru ca are posibilitatea si raspunderea, de a face tronsoanele sensibile, acceptabile pentru toti (concurenti, localnici, participanti la trafic, etc.). Si mai are obligatia, prin caietul de sarcini, de a organiza concursul in afara drumurilor deschise traficului public, restul sunt tronsoane de legatura ce nu se parcurg in regim de cursa.

 

Tot dupa un concurs la Clung, de acum 4 ani, a aparut impunerea roll-cage-ului pentru masinile de la open. Poate ne ajuta cineva sa mai vedem topicul in cauza de aici de pe forum.

 

Motivul? O bucata de vreo 6 km pe drum forestier, pe o vale larga, pe marginea unui parau, fara circulatie inchisa si atentie!!!!..... fara limitare de viteza. Si pentru a intregii perspectiva, zona respectiva foarte folosita de localnici si deci cu posibilitatea de a intalni trafic, foarte ridicata. Situatie pe care toti participantii au comentat-o ca fiind foarte periculoasa, pentru ca s-au atins viteze de peste 100 km/h!!!!!.

In loc de roll-cage ar fi fost mult mai simplu sa fie controlata viteza.....

 

Dar iata cum dupa o discutie motivata, dar prost directionata, dupa 4 ani nu mai sunt diferente intre masinile de open si cele de extrem si ne plangem ca nu prea mai avem participanti.....

 

Asa ca dupa o astfel de discutie, sa nu ne trezim ca si la standard este necesar roll-cage-ul..... si mai apoi sa ne intoarcem la varianta cu numai 2 clase: standard (fostul open) si extrem (obtinut prin comasarea open-ului actual, cu extremul).....

 

 

Citind unele dialoguri ajung la concluzia ca unii dintre participanti sunt si pescari si vanatori...

Rugamintea mea e sa va relaxati si sa luati aminte la scris ca sa nu confundati cifrele si sa va iasa numerele anapoda. Cine si mai ales unde a mers cu 100 - 120 km/h la Standard? Nominalizati fara retinere, daca aveti dovezi si ne putem "rafui" cu vinovatii fara atata cerneala virtuala si mesaje subliminale. Spre exemplificare, primele trei echipaje de la Standard, aflate in mare batalie pentru podium (cluburi sportive diferite, diferente de 2 -3 puncte in Campionat, ambitii maxime, etc), au trecut finish-ul in acelasi minut mergand cu maxim 32,4 km/h (masurati cu inexactitatile de rigoare pe GPS), in zonele de restrictie. Si vorbim aici de foarte multi kilometri.

Oricum, pentru a ma alatura nemultumirii generale, masurarea vitezei, daca sunt impuse limite pe RB, trebuie facuta profesionist cu instrumente omologate si NU dupa GPS.

Pe de alta parte consider ca exista posibilitati de evitare a localitatilor, inclusiv pe camp (ca parca mergem in OFF road nu? ) In acest fel sunt evitate toate problemele potentiale.

De asemenea consider ca trebuie evitate traseele de gen rally raid cu orice chip. Cat despre repere de genul 9 km.......asta deja nu mai merita comentat.

Alin Radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

per total mie mi-a placut etapa.

ce s-a sesizat pana acum referitor la intarzieri putea fi evitat usor.

frigul de ieri a accentuat un pic supararea.

 

noroc cu dan cernisov & patrolul lui razvanutza:h5. ne-am mai descretit ieri dimineata. razvan s-a ales cu o dejantare.

 

faza comica joi seara, la inspectia tehnica.

noi am parcat masina intre cele de open.

alexGTC (ne cunoastem de vreo 10 ani :h5) isi ia tacticos lista si incepe: aia, aia, ailalata, nu stiu cate kile de stingatoare, prelata, cazma, sufe, gps, terratrip, casti, manusi, lest pt. troliu (am ramas fara grai...)... ufff...nu mai termina..."domnilor, nu prea corespundeti"... ne ia cu transpiratie....se mai uita pe hartie....."mai, de ce nu-mi spuneti ca voi va dati la standard?":ha::ha:

 

referitor la cazare nu se poate reprosa nimic organizatorilor, fiecare si-a rezervat unde a vrut sau unde a mai gasit.

 

la petrecerea de sambata seara am socializat frumos, am avut o discutie interesanta cu Gyula, am facut cunostinte noi:h5.

 

repet, RB-uri curate, desenate frumos. felicitari echipei care le-a alcatuit.

traseele au fost usoare, peisaje magnifice.

mi-as fi dorit sa fie si cu CP-uri, insa nici nu ne-a deranjat ca nu au fost.

 

felicitari participantilor si, evident, castigatorilor!

 

la standard, locul 1 s-a decis in trial, unde mihai, chiar daca nu rupea un jalon, a terminat la 8 secunde dupa gereb levente, ei intrind in trial la egalitate de puncte. veveritele si-au spus cuvantul in trial, toate 3 terminand sub 1 minut.:h5:br

  • Like 1

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Ca mi-a placut - roadbookuri perfecte, traseul din prima zi (daca era ud aveam muuuult de lucru). Daca zapada cadea cu 48 de ore mai devreme, era jale si ziua 1 si 2.

 

Peisajele au fost superbe, toata lumea se intreba de ce ni s-a dat stop timp 10 minute in ziua 2 in golul alpin, dar la cat de frumoasa e zona eu le-as pune obligatorii.

 

Pana la urma daca am reusi sa ne detasam putin de toata incrancenarea asta legata de puncte, competitie si reguli am constata ca offroadul are si alte parti frumoase in afara de adrenalina si viteza.

 

Iar ca sa descretim putin fruntile, o sa povestesc doua faze haioase:

 

Pe coborarea de parau din ziua 1, in fata mea doi enduristi, in spate Sauliuc cu Stefan. La un moment dat unul dintre enduristi se blocheaza. Pe langa masina noastra trece val-vartej Stefan, il da la o parte pe endurist, se suie pe motor si ....da-i la vale.

 

 

 

In ziua 3, asteptand organizatorii sa ne duca la trial, clasicele discutii la misto. Patrolul meu, obiect de "studiu" pentru toata lumea: dric, masina de lemne, masina de gaze, caruta... Ca sa incalzesc putin atmosfera il "amenint" pe Cernisov: Vezi ca la anul vin la extrem si blochez Patrolul in prima ravena, sa vad pe unde mai treceti.

 

Cernisov: Nu e nicio problema, trec peste el. Vazand fata mea neincrezatoare, se suie in masina si....

 

  • Like 1
Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare