Levo Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 @giorgel: Ma bucur ca nu am fost singurii fraieri care au respectat limitarile. In conditiile acestea locul 2 e super! http://www.offroadtranssylvania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Alin Radu Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Aline daca vrei nominalizez eu dar o sa zici ca iar ma iau de voi fara dovezi. Imi pare rau ca nu am avut camera de bord sa filmez si ca m-am bazat pe ce s-a zis la sedinta tehnica - "...si la Standard veti fi monitorizati". Pai nominalizeaza Roxana ca nu e cu suparare, DAR nu in stilul fostului tau copilot :ha: Alin Radu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
giorgel Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 @giorgel: Ma bucur ca nu am fost singurii fraieri care au respectat limitarile. levo, sunt sigur ca ai vrut sa zici FAIR-eri:h5 Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miko Istvan Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Ce se poate observa din datele oferite de GPS la o eventuala ocolire de traseu Ce se poate observa din datele oferite de GPS la o eventuala ocolire de traseu: Din fericire zona in cauza e ne inpadurita. Rezulta semnal bun, precizie mai buna. In astfel de locuri punctele sint marcate cu o precizie de cca. 5metri. Suprapunind track-ul pe harta google earth se vede clar ca linia urmareste curbura drumului. Daca mergem mai inainte apoi la dreapta se putea observa clar diferenta. Aici eroare GPS de 100 m e enorma. Se vad diferente de ordinea metrilor aproape. Drumul de TAF, defapt o scurtatura, devenita datorita eroziunii o ravena are o lungime totala de cca 60-70 metri. Din tabelul de mai jos vedeti cum arata cind se "intimpla" ceva. Dezordine la viteze, la lungimea portiunilor masurate, la timpii de marcare a pozitiilor. Timpul nostru a fost de cca 24 minute pe acea portiune. E mai greu sa pui pe roti masina fara nici un pom bun de legat un troliu in apropiere. Si noi avem sfoara destul de lunga.... Am inteles ca echipa Venczel/Romica a iesit mai greu si in mai mult timp. Sa povesteasaca ei. Deci aici, intr-un loc cu trecere obligatorie /prin ravena/ sau ai arbitru, sau ai concurenti onesti sau cauti altfel prin GPS. Aici nu tine acceptarea unei abateri de 100m. Abateri zero! Nu e cazul unei portiuni de traseu, sa zicem un drum noroios de TAF cu o groapa mare lunga pe care o ocolesti prin padure pe unde poti. Aici e destul de clar, stim cu totii ce inseamna cuvintul "prin". Si ocolirile de acest gen fac diferenta in offroad extrem, nu o portiune de 100m de asfalt din mijlocul orasului unde am depasit noi viteza legala cu 18km/h care costa in bani offroad 180 puncte penalizare !!! Pe portiunea de ravena viteza noastra media a fost de 0.2km/h. Destul de lent. A lui Venczel posibil doar 0.1km/h. Cei care au ocolit au depasit viteza noastra cu min 20km/h. Fara sa rupa nici un pic din masina. Faceti voi dreptate ! Astea sint doar date. In limbaj regulamentar se numeste ocolire intentionata de traseu. Relativ usor depistabila in acest caz. Dar nu cred ca ar fi nevoie de investigatii, concurentii care au ocolit nu isi ascund fapta. Seara placuta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
R.R Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Pai nominalizeaza Roxana ca nu e cu suparare, DAR nu in stilul fostului tau copilot :ha: Pai nu te-ai saturat sa ma tot iau de voi Suzukistii, IN STILUL MEU, ca eu una da :ha: Si numai unul din echipajele voastre nu a respectat limita de viteza ci si alti concurenti. Acum sincer vorbind daca nu ati fi voi nu ar avea constanta Campionatul de Standard deci vreau nu vreau tre sa va plac :ha: Nu ca nu va plac. Editat Octombrie 10, 2011 de R.R 1 GTC MotorSport - Departament Marketing & Media Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RazvanGTC Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Aceeasi situatie a fost si la Open in prima zi. Unele masini au stat si cateva ore la coada ca sa treaca prin ravena cu trolieri de pe traseu, in timp ce cativa au trecut la 25-30 de metri mai sus. Problema din punctul meu de vedere este cum se judeca dupa regulament aceasta situatie? Cei care au evitat ravena au facut-o pana in 100 de metri deci nu ar trebui depunctati...dar daca in ravena erau CP-uri virtuale?... ar trebui sa aiba penalitati. Cum stabilesti daca au trecut prin ravena sau pe langa atata timp cat se accepta toleranta pe GPS? Dorel mi-a spus Vineri seara ca erau totusi 3 CP-uri virtuale...au fost luate in calcul? Am mai auzit teoria ca ai voie sa treci la 100 metri pe langa CP-ul virtual...atunci cei care au ocolit au procedat regulamentar. Este o situatie confuzanta si care ar trebui lamurita in special intre cei care organizeaza competitii pentru a exista un mod unitar de actiune. Dupa aceea sa ajunga si la urechile concurentilor cum se judeca asemenea situatii... Imi aduc aminte si de situatia de la Iasi cu portile virtuale care erau peste patruzeci si fiecare costa 50 de puncte!!!! Robert nu era foarte in clar cu situatia si cu modul de punctare / depunctare. Opinia mea personala este ca in ravena de la Campulung trebuia sa existe arbitru care sa verifice cine pe unde o ia si sa dea stop-timp celor care stateau la coada...Atentie! eu personal nu am stat la coada numai dupa 5 masini ci si dupa motociclisti aflati in traseu si ATV-isti aflati la plimbare. Dupa mine se facuse coada de inca 6-8 masini. Practic eu am invins chiulasa in acea balta cu namol in timp ce altii au trecut linistiti pe langa. Cred ca este corect ca toata lumea sa aiba contorizat timpul in care a parcurs traseul si nu unii sa aiba timpul majorat cu alte cateva ore de asteptare...se creaza astfel opinia ca este mai rentabil sa o iei pe langa. Daca nu era anuntul cu CP-uri virtuale cei care ocoleau aveau chiar o scuza. Gigi era foarte framantat si suparat ca s-a rupt panglica care era mentionata in road-book ca trebuie ocolita...sincer cei din jurul meu chiar au ocolit, chiar daca nu mai era panglica...Primele trei masini care au ajuns acolo spun ca panglica era deja rupta, probabil de un motociclist...daca era prezent un arbitru o putea lega la loc si toti eram OK! Rog pe cineva mai destept sau mai informat decat mine sa ma lamureasca cum s-a punctat / depunctat aceasta ravena si cum ar trebui sa facem data viitoare cand avem aceeasi speta?...sa fim corecti si sa pierdem eventual podiumul sau sa ocolim si sa nu patim nimic ?!? P.S. Pentru Alex Bikerul: tu ai trecut prin ravena sau pe langa ? GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miron Sorin Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Eu am ajuns primul in acea pozitie si banda era rupta. Dupa mine erau John si apoi Superalfie. zambeste...maine poate va fi mai rau Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RazvanGTC Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Asta am aflat si eu de la Andrei. Cand am vrut sa deschid discutia cu Gigi despre situatia descrisa de mine mai sus el avea doar replica ''dar de ce ati rupt banda?'' Tocmai de aceea era bine sa fie un arbitru si lucrurile erau clare si linistite. Pana la urma a fost singura bucata din traseu in care chiar era nevoie de arbitru si eventual de un stop-timp. Felicitari Sorin si Radu pentru modul triumfal in care ati incheiat socotelile cu Campionatul. :gr1:gr1 GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miko Istvan Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Razvan. La noi scria clar in rubrica de observatii ca "Prin ravena"! Nu scria ca ocoliti pe drum forestier, mergeti pe latura ravenei etc. Prin ravena! Don Gavrila ne-a si atras atentia ca "vedeti unde am scris la observatii pe unde sa mergeti nu ocoliti, ca vom depista de pe track" - sau asa ceva. Toleranta GPS de 100 de metri e prea mare ptr GPS. Aia nu mai e GPS. Se accepta o abatere de la traseu de 100 metri - e total alta chestie decit a vorbi de toleranta. Oricum 100 metri e mult. Dar aici intra cum se descurca echipa ptr a ocoli obstacole. Copaci cazuti, mlastini, urcari imposibile fara troliu etc. Si mai demult se ocolea dar se revenea pe traseu ptr a parcurge toate punctele de pe roadbook, mai ales ca acolo puteau fi si CPuri. Cind organizatorul dorea in special sa se parcurga o portiune mai dificila,marca in rubrica de observatii, marca cu panglici, porti etc. Verifica prin arbitrii, GPS, etc Timpul ce trece GPS la marcarea unui punct e f precis. Ai timp, ai distante => ai viteze. Astea sint calculate automat de diferite software-uri ptr portiunile selectate. Acea portiune era imposibil de parcurs fara oprire/troliere. Consider mai mare vina sa ocolesti portiuni tehnice obligatorii, mai ales daca faci offroad extrem, decit sa accelerezi la o depasire in oras. Ma intelegi Razvan? Acea ocolire nu se putea face din greseala de nici un fel, doar intentionat. Sa zicem ca cei care au ocolit aveau degetul mare pe rubrica de observatii ... Ca daca nu au inteles bine pe unde sa o ia dupa roadbook la inceputul ravenei, atunci la incrucisarea de la terminarea ravenei ar fi mers inainte precum era in desen nu la stinga pe unde era trackul... Portiunile trasate cu verde sint comune, cea rosie e portiunea dificila cea portocalie e drumul forestier pe unde sa ocolit. E clar ca baietii au ocolit, cu idea ca nu se indeparteaza prea mult, poate nu se observa pe GPS la prima vedere, dar nu cu idea ca au voie! E vorba de reguli de joc. FairPlay. Editat Octombrie 10, 2011 de Miko Istvan adaugare poza Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
razvanutza Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Dupa depunctarea de viteza primita in prima zi, am luat frumos trackul impreuna cu V_Stef de pe GPS-ul de backup si .....surpriza: Am aflat cu stupoare ca Patrolul SPINTECA! Nu numai ca am depasit viteza de 105 km in timp ce noi credeam ca ne taraim cu 40-50 la ora, dar mi-am dat seama ce bestie am sub mine: De la 50 la 105 km/h in 5 secunde si dupa aia inapoi la 50 la ora in 4 secunde... O sa cer omologarea recordului, poate vrea cineva sa cumpere masina pentru drag racing... Editat Octombrie 10, 2011 de razvanutza Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miko Istvan Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Razvanuta - pe acea portiune nu ai stat pe loc e clar ! Daca te uiti putin mai atent la date in ansablu nu despicate la secunda observi ca de la curba pina la portiunea cu media de 105 km/h trec cca 18 secunde - timp suficient ca pornind nu de pe loc sa nu iti mai cumpere nimeni masina ptr drag racing.... In curba ai cca 3km.sa zicem la inceputul portiunii si 12 pe la sfirsit sa iasa o medie de 6 luind in considerare o accelerare crescatoare. Apoi sa ajungi de la 10 la 100 in 15 secunde nu e mare lucru. Ma intelegi? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Sa ajungi de la 6 la 100 si sa mai si franezi pana inapioi la 12 in 500 de metri (atat era portiunea de DN) - se vede scala... (si am masurat si cu "rigla") ESTE mare lucru..... Mai ales ca e un Patrol 2.8 cu roti mari si vai de steaua lui. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tomitza Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Razvanuta - pe acea portiune nu ai stat pe loc e clar ! Daca te uiti putin mai atent la date in ansablu nu despicate la secunda observi ca de la curba pina la portiunea cu media de 105 km/h trec cca 18 secunde - timp suficient ca pornind nu de pe loc sa nu iti mai cumpere nimeni masina ptr drag racing.... In curba ai cca 3km.sa zicem la inceputul portiunii si 12 pe la sfirsit sa iasa o medie de 6 luind in considerare o accelerare crescatoare. Apoi sa ajungi de la 10 la 100 in 15 secunde nu e mare lucru. Ma intelegi? Daca tu ajungi cu Patrolul lui Razvanuta la viteza aia pe acea portiune fara sa-ti zboare rotile noi cred ca am pune mana de la mana si ti l-am lua cadou:ha::ha::ha: 0723358877 Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miko Istvan Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 depinde de cadou :) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
razvanutza Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Razvanuta - pe acea portiune nu ai stat pe loc e clar ! Daca te uiti putin mai atent la date in ansablu nu despicate la secunda observi ca de la curba pina la portiunea cu media de 105 km/h trec cca 18 secunde - timp suficient ca pornind nu de pe loc sa nu iti mai cumpere nimeni masina ptr drag racing.... In curba ai cca 3km.sa zicem la inceputul portiunii si 12 pe la sfirsit sa iasa o medie de 6 luind in considerare o accelerare crescatoare. Apoi sa ajungi de la 10 la 100 in 15 secunde nu e mare lucru. Ma intelegi? Miko, observatia mea era o ironie fata de interpretarea datelor citite de GPS. Patrolul meu sare de pe drum la 70 km la ora, asa ca nu aveam cum sa ating 105 km la ora decat in cadere. Cum imi plac cifrele eu as interpreta altfel: GPS-ul face corectii permanent in functie de numarul de sateliti, directia de deplasare, etc. Ori cand schimbi brusc directia, GPS-ul poate avea o latenta in stabilirea corecta a distantelor, lucru pe care-l corecteaza ulterior. Concret daca la curba el a interpretat ca eu aproape m-am oprit pe loc (distanta intre punctele 2447 si 2448 mica - viteza 6 km/h) la urmatoarele puncte GPS-ul a facut corectiile - adica 2449, 2450 si 2451 au "ajuns masina", de aici diferentele mari de viteze. Postul meu vroia sa fie o minge la fileu pentru testarea limitarilor tehnice a unor aparate care nu sunt facute pentru masurarea vitezei. Editat Octombrie 10, 2011 de razvanutza Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 6kmh -> 100 kmh -> 12 kmh cam in 45 de secunde (plauzibil?) si.... in DOAR 500 de metri. Asta nu prea are cum, ma gandesc io... deci Miko, ce cadou vrei? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miko Istvan Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 nu cunosc masina, alfel nu pare mare lucru. Cadou cunosc, dar o pastrez anonima. :) O seara placuta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RazvanGTC Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Miko. Exact aceeasi situatie este si cea de la Open descrisa de mine. Dupa ce se consuma in concurs situatia litigioasa afli (...sau nu...) seara de la organizatori cum a fost judecata / interpretata speta si incepi sa te enervezi ca nu ai stiut cum sa procedezi pentru a respecta regulamentul dar sa nu pierzi puncte... Se pare ca folosirea criteriului ''sunt corect si parcurg integral traseul'' iti poate aduce de multe ori pierderea unor puncte pretioase. Eu raman hotarat adeptul acestui principiu (la fel ca si majoritatea concurentilor), dar ar fi minunat daca si organizatorii s-ar mobiliza mai bine pentru prevenirea si stoparea incorectitudinii. Ce nevoie am de zece arbitrii care sa ma verifice daca trec OK printr-un paraias amarat daca nu am unul care sa organizeze si verifice o situatie complexa unde este clar ca se pot produce nereguli? Daca lucrurile ar fi clare si uniforme la toate etapele este evident ca nici-un concurent nu ar calca pe bec si am stii fiecare ca si ceilalti respecta regulamentul... deci nu este nevoie sa incerci sa-ti creezi avantaj prin orice metoda! Zau asa... scrie pe roadbook sa ocolesti panglica dar o gasesti tavalita in noroi si nimeni nu este acolo sa verifice daca o ocolesti sau nu... si daca intri in ravena sau te intorci si ocolesti traseul pe sus! Eu cred ca pe track se vede totusi cine a trecut efectiv si cine nu... insa la inceputul celei de-a doua zi de concurs nimeni nu avea penalizare; mai mult, cei care erau a 15- a masina la coada in ravena au ajuns pe podiumul zilei. Au fost insa penalizati cu 1, 2, 3, 4 , 5 ore ( echivalentul in puncte) toti infractorii care au accelerat pe un drum pustiu si fara case care parea in afara localitatii... Ce simplu era ca organizatorul sa mentioneze pe roadbook limitarile, asa cum se intampla deobicei la celelalte concursuri si in felul acesta garantez ca nu ar fi avut mai mult de 1-2 depasiri de viteza. Care este de fapt scopul actiunii? Sa previi fapta sau sa astepti la colt si sa penalizezi ''drastic'' infractorii ? Sa nu uitam ca exista concurenti care erau in lupta pentru podiumul campionatului si au fost afectati... Sigur ca cei care au depasit viteza sunt vinovati dar sigur nu ar fi facut-o daca aveau mentionate in roadbook limitarile. Eu nu tin minte sa se fi penalizat astfel la vreo alta etapa... Ma insel ? Era atat de simplu sa se previna aceasta situatie si sa nu se ajunga la aceste discutii. Pe de alta parte este bine sa se traga si invataminte si poate nu se va mai repeta. Cu acest scop am intervenit si eu in discutie... Editat Octombrie 10, 2011 de RazvanGTC GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
razvanutza Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Miko. Exact aceeasi situatie este si cea de la Open descrisa de mine. Dupa ce se consuma in concurs situatia litigioasa afli (...sau nu...) seara de la organizatori cum a fost judecata / interpretata speta si incepi sa te enervezi ca nu ai stiut cum sa procedezi pentru a respecta regulamentul dar sa nu pierzi puncte... Se pare ca folosirea criteriului ''sunt corect si parcurg integral traseul'' iti poate aduce de multe ori pierderea unor puncte pretioase. Eu raman hotarat adeptul acestui principiu (la fel ca si majoritatea concurentilor), dar ar fi minunat daca si organizatorii s-ar mobiliza mai bine pentru prevenirea si stoparea incorectitudinii. Ce nevoie am de zece arbitrii care sa ma verifice daca trec OK printr-un paraias amarat daca nu am unul care sa organizeze si verifice o situatie complexa unde este clar ca se pot produce nereguli? Daca lucrurile ar fi clare si uniforme la toate etapele este evident ca nici-un concurent nu ar calca pe bec si am stii fiecare ca si ceilalti respecta regulamentul... deci nu este nevoie sa incerci sa-ti creezi avantaj prin orice metoda! Zau asa... scrie pe roadbook sa ocolesti panglica dar o gasesti tavalita in noroi si nimeni nu este acolo sa verifice daca o ocolesti sau nu... si daca intri in ravena sau te intorci si ocolesti traseul pe sus! Eu cred ca pe track se vede totusi cine a trecut efectiv si cine nu... insa la inceputul celei de-a doua zi de concurs nimeni nu avea penalizare; mai mult, cei care erau a 15- a masina la coada in ravena au ajuns pe podiumul zilei. Au fost insa penalizati cu 1, 2, 3, 4 , 5 ore ( echivalentul in puncte) toti infractorii care au accelerat pe un drum pustiu si fara case care parea in afara localitatii... Ce simplu era ca organizatorul sa mentioneze pe roadbook limitarile, asa cum se intampla deobicei la celelalte concursuri si in felul acesta garantez ca nu ar fi avut mai mult de 1-2 depasiri de viteza. Care este de fapt scopul actiunii? Sa previi fapta sau sa astepti la colt si sa penalizezi ''drastic'' infractorii ? Sa nu uitam ca exista concurenti care erau in lupta pentru podiumul campionatului si au fost afectati... Sigur ca cei care au depasit viteza sunt vinovati dar sigur nu ar fi facut-o daca aveau mentionate in roadbook limitarile. Eu nu tin minte sa se fi penalizat astfel la vreo alta etapa... Ma insel ? Era atat de simplu sa se previna aceasta situatie si sa nu se ajunga la aceste discutii. Pe de alta parte este bine sa se traga si invataminte si poate nu se va mai repeta. Cu acest scop am intervenit si eu in discutie... Razvane, Eu sunt unul dintre cei care am iesit din ravena respectiva pe lateral. Am avut de ales in a astepta 2 ore la coada pentru o troliere vs. a lua penalizare CP-urile virtuale care banuiam ca exista acolo. In plus fug ca dracul de tamaie de trolierile nasoale, mai ales cand sunt la al 5-lea troliu in 3 etape, iar acum am un amarat de M8000 Nu stiu cum a fost intepretata speta respectiva de organizatori, eu am interpretat-o exact ca tine (nu e parasire de traseu, dar sunt CP-uri virtuale, nu se da stop timp). Nu au existat in clasament acele penalizari pentru CP-uri, nu pot spune ca m-am bucurat, mai ales ca au aparut atatea discutii si s-au rupt si masini acolo. Iti dau insa un exemplu si de situatie destul de asemanatoare, in care cred ca ai avut de castigat: In PS1 din ziua 2 de la Iasi ai decis sa nu te bagi intrucat troliul fata dadea semne de oboseala. Eu am fost in situatie similara. Stii cat a fost penalizarea pentru speciala respectiva? 60 de puncte, fata de 20-25 de puncte cat insemna parcurgerea traseului. In conditiile in care au existat alte zone mult mai usoare si cu 7-8 CP-uri. Tot acolo acolo a rupt masina Dac. E lipsa de fair-play fata de el? E doar o strategie de concurs? E o decizie rationala? Nu stiu. Inca o speta pentru Miko&Fiko. In trialul de la Buzau ati decis sa puneti troliul direct la acea urcare pe care s-a chinuit Bogdan de la BGS. Dupa terminarea concursului Fiko a incercat-o si el pe roti si a facut-o din prima. Am auzit multe comentarii in care se facea misto de Fiko si troliul lui minune fara de care nu ar avea rezultate. Mie mi s-a parut doar un exemplu de gandire inteligenta. Editat Octombrie 10, 2011 de razvanutza Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RazvanGTC Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Atentie la ce afirmi! Troliul meu fata nu dadea semne de oboseala ci era complet stricat si nu mai tragea deloc...practic daca intram in PS ( o ravena adanca ingusta cat masina) nu mai ieseam de acolo intrucat erau doua portiuni cu troliere obligatorie si nu exista masina de interventie de la organizator...as fi blocat aiurea concursul. Decizia de a nu intra in PS1 a fost una logica si nu a fost facuta sa-mi creez avantaj. Practic eu am mers in aceeasi zi doar pentru placere si am renuntat sa parcurg bucatile de traseu unde era nevoie de troliere. Si in PS2 am intrat fara troliu intrucat mi s-a spus ca se poate face fara troliu... m-am trezit la ultima urcare ca trebuie sa ma troliez cu spatele! La sfarsitul zilei am stat 2 ore sa-l ajut pe Worldscape sa iasa din mlastina din care la randul meu am fost scos de Museteanu si Horatiu...dupa care am abandonat. Foarte important: tot la Iasi nu am vrut sa iau CP-ul care era langa mine pe o bucla intrucat nu era corect daca nu am putut urca cu masina pana acolo...am si martori in acest sens! Ceea ce spun eu si sper sa se inteleaga clar este ca este normal sa parcurgem toti concurentii INTEGRAL traseul si cine nu o face sa fie penalizat. Este uneori nevoie sa nu te bagi in situatii dificile cand ai probleme cu masina dar este corect sa primesti penalitati! Chiar subiectul Razvanutza- Iasi poate fi unul scoala referitor la a parcurge integral concursul sau nu si a primi penalitati sau nu. Daca vrei il dezbatem... Editat Octombrie 10, 2011 de RazvanGTC GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
razvanutza Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Inca o situatie mai putin stiuta de la extrem dar care mi s-a parut interesanta ca problema de regulament, dar si ca spirit a ceea ce inseamna extremul: In ziua 2 Robert Tutuianu cu Pedro rup o planetara la Toyota. Pierd 4 ore sa o schimbe, pleaca mai departe si la ora 18 30 sunt anuntati de organizatori ca sunt scosi din traseu cu 10 km inainte de finish. Motivul: aparuse ceata si urma o perioada dificila care a fost considerata cu potential mare de risc. Desi nu s-a stabilit un timp maxim, desi nu s-a anuntat posibilitatea anularii unei portiuni in anumite conditii de dificultate (zapada, noapte, ceata), decizia e acoperita de regulament - Organizatorul poate zice stop-joc daca crede ca sunt conditii cu risc mare. Ce mi s-a parut interesant a fost discutia intre Dl. Gavrila si Robert. Dl Gavrila: Robert, vii oricand sa terminam aia 10 km de traseu si ai sa-mi dai dreptate ca era foarte greu. Robert: Am venit sa ma dau la extrem, trebuia sa-mi acordati macar sansa sa incerc. Am facut alpinism de performanta, am dormit in coarda la minus 20 de grade, stiu ce inseamna riscul... Ulterior am aflat ca Robert a fost pe podiumul de premiere la ultimele 4 editii de campionat de la Muscel, deci cu atat mai mult cred ca si-a castigat dreptul respectiv. E o decizie acoperita de regulament? Da. E fair-play fata de Robert? Personal cred ca nu. Mai ales ca lupta pentru locul 2 in clasamentul general. Paradoxal l-a castigat la Muscel, desi nu a mai urcat pe podium.:br Editat Octombrie 10, 2011 de razvanutza Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
razvanutza Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Atentie la ce afirmi! Troliul meu fata nu dadea semne de oboseala ci era complet stricat si nu mai tragea deloc...practic daca intram in PS ( o ravena adanca ingusta cat masina) nu mai ieseam de acolo intrucat erau doua portiuni cu troliere obligatorie si nu exista masina de interventie de la organizator...as fi blocat aiurea concursul. Decizia de a nu intra in PS1 a fost una logica si nu a fost facuta sa-mi creez avantaj. Practic eu am mers in aceeasi zi doar pentru placere si am renuntat sa parcurg bucatile de traseu unde era nevoie de troliere. Si in PS2 am intrat fara troliu intrucat mi s-a spus ca se poate face fara troliu... m-am trezit la ultima urcare ca trebuie sa ma troliez cu spatele! La sfarsitul zilei am stat 2 ore sa-l ajut pe Worldscape sa iasa din mlastina din care la randul meu am fost scos de Museteanu si Horatiu...dupa care am abandonat. Foarte important: tot la Iasi nu am vrut sa iau CP-ul care era langa mine pe o bucla intrucat nu era corect daca nu am putut urca cu masina pana acolo...am si martori in acest sens! Ceea ce spun eu si sper sa se inteleaga clar este ca este normal sa parcurgem toti concurentii INTEGRAL traseul si cine nu o face sa fie penalizat. Este uneori nevoie sa nu te bagi in situatii dificile cand ai probleme cu masina dar este corect sa primesti penalitati! Chiar subiectul Razvanutza- Iasi poate fi unul scoala referitor la a parcurge integral concursul sau nu si a primi penalitati sau nu. Daca vrei il dezbatem... Razvan, La Iasi am parasit acea portiune in care s-a rasturnat Museteanu pentru ca nu imi mergea troliul. Chiar tu m-ai scos din acel sant. Pe drumul spre pensiune am regasit intrarea in traseu si am decis sa incerc sa termin traseul. Nu am facut acest lucru pentru a a "pacali" pe cineva, a fost doar o ambitie personala sa termin, in conditiile in care cu o zi inainte am ratat finisul cu 50 de m (intamplator eram tot impreuna deci poti confirma). Mai mult decat atat am recunoscut acest lucru la toata lumea, inclusiv lui Iwa care din neatentie nu mi-a dat toate penalizarile, lucru care ulterior a fost corectat. Daca dupa ziua 2 eram pe 6, dupa aplicarea tuturor penalizarilor am ajuns pe 10 sau pe 11. Mai mult decat atat, i-am semnalat lui Iwa si situatia aberanta a lui Museteanu care avea 1000 de puncte penalizare in conditiile in care facuse acelasi traseu cu oameni care aveau 300 de puncte penalizare. Deci ca o concluzie personala, fair-play-ul e ca in bancul ala cu dilema cainelui "dau sau iau?" Poate la anul o sa ajung sa amenint si eu ca dau cu masina peste tiriplicii care de-abia au venit in campionat si blocheaza drumul. Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Razvan (GTC), intradevar, dupa ce ne-ai scos din acel sant, noi am plecat pe forestier, neavand troliu. (Traiasca SuperWinch Talon Mega Extra Razor) Intamplator stiind mai mult sau mai putin zona, mi-am dat seama ca ar trebui totusi la un moment dat sa ne intersectam oricum cu DN-ul... rasfoind RB-ul am gasit doua pozitii "intrare DN, iesire DN (borna alba si panglica)". Si mai intamplator am gasit pozitia respectiva de pe DN, ne-am uitat unul la altul si am zis, ne bagam? Am intrat in padure (deja se insera puternic), au batut 10 pozitii consecutive la marele fix, s-a facut bezna total, si am continuat pana la sfarsit. Am luat un CP real (hasurat pe RB), Finishul (considerat tot CP) si cateva porti virtuale. Am primit si toate penalizarile aferente pentru bucata lipsa, si nu am suntat-o ca sa facem vreo smecherie, ci pentru ca nu aveam troliu. Ca si clasare pe locul 11 cred ca e foarte ok, nu am deranjat pe nimeni in clasament. Noua ne-a facut placere sa facem un pic de traseu noaptea. Daca am suparat pe cineva la Iasi, imi cer scuze... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RazvanGTC Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Razvan, La Iasi am parasit acea portiune in care s-a rasturnat Museteanu pentru ca nu imi mergea troliul. Chiar tu m-ai scos din acel sant. Pe drumul spre pensiune am regasit intrarea in traseu si am decis sa incerc sa termin traseul. Nu am facut acest lucru pentru a a "pacali" pe cineva, a fost doar o ambitie personala sa termin, in conditiile in care cu o zi inainte am ratat finisul cu 50 de m (intamplator eram tot impreuna deci poti confirma). Mai mult decat atat am recunoscut acest lucru la toata lumea, inclusiv lui Iwa care din neatentie nu mi-a dat toate penalizarile, lucru care ulterior a fost corectat. Daca dupa ziua 2 eram pe 6, dupa aplicarea tuturor penalizarilor am ajuns pe 10 sau pe 11. Mai mult decat atat, i-am semnalat lui Iwa si situatia aberanta a lui Museteanu care avea 1000 de puncte penalizare in conditiile in care facuse acelasi traseu cu oameni care aveau 300 de puncte penalizare. Deci ca o concluzie personala, fair-play-ul e ca in bancul ala cu dilema cainelui "dau sau iau?" Poate la anul o sa ajung sa amenint si eu ca dau cu masina peste tiriplicii care de-abia au venit in campionat si blocheaza drumul. Eu stiu altfel si putem sa-l intrebam si pe IWA sau Gyula: Ai fost clasat pe locul 6 dupa ce nu ai terminat prima zi si ai abandonat ziua a 2-a... apoi ai reintrat in traseu. Este foarte OK pana aici, este dreptul tau sa faci ce vrei. Ce nu mi s-a parut OK este nemultumirea ta si contestarea deciziei organizatorilor de a te penaliza conform regulamentului pentru ca nu ai parcurs o bucata mare de traseu pe care erau si multe CP-uri. Aceste discutii au avut loc la trial si la ele am asistat...am fost mai multi care eram de fata si nu intelegeam de ce te incapatanezi sa sustii ca nu trebuie sa fii penalizat decat cu 50 puncte parasire de traseu si nu cu sute de puncte cat insumau penalitatile. Plus ca nu tu l-ai instiintat pe IWA ca nu a socotit bine, ci concurentii...iar la finish nu ai anuntat ca ai reintrat in traseu ''just for fun''. ... Iti urez sa ajungi la anul sa depasesti la mare arta un ''tiriplici'' intr-o ravena si acesta sa se incapataneze sa nu te lase. Eu ma dau la o parte cand cineva vine din spate...tu ai considerat ca este normal sa nu o faci, chiar in conditiile in care te-am rugat sa o faci. De specificat pentru ceilalti ca tu erai cu Nissanul neridicat care nu putea trece netroliat nici un damb si eu te-am ajuns din urma exact in portiunea cea mai dificila, unde tu reparai troliul...m-am chinuit 15 minute in trolii fata/spate sa fac o manevra sa incalec ravena sa pot sa te depasesc si exact cand am inceput manevra finala ai plecat si mi-ai taiat calea, dupa care te-ai suspendat pe burta la 5 metri mai incolo... Nu ma intelege gresit ca am ceva cu tine ca si concurent, conjuctura era ca Nissan-ul chiar nu putea face fata ritmului de concurs; stii prea bine ca te-am tras de cateva ori in acea zi cand ramaneai suspendat si nu aveai troliu spate iar cel fata functiona din cand in cand... P.S. 1. Sper ca nu te-ai suparat de mistocareala cu dricul...face parte din razboiul Nissan versus Toyota. 2. Trebuie sa mentionez gestul tau facut tot la Iasi dupa prima zi, de a-mi imprumuta levierul de la schimbatorul de viteze al masinii de strada, lucru pentru care iti multumesc.:tk:tk:tk GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
razvanutza Postat Octombrie 10, 2011 Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: Muscel Adventure Trophy 2011 Aceste discutii au avut loc la trial si la ele am asistat...am fost mai multi care eram de fata si nu intelegeam de ce te incapatanezi sa sustii ca nu trebuie sa fii penalizat decat cu 50 puncte parasire de traseu si nu cu sute de puncte cat insumau penalitatile. In ziua 2, inainte de refacerea calculelor aveam 500 de puncte penalizare ptr ziua respectiva, deci nu aveam motive sa cred ca cineva mi-a facut vreo favoare. Am "furat" 10 km de traseu deci era normal sa apara aceste penalitati. In schimb am parcurs ultima bucata de 6 km (cu CP-uri si porti) neparcursa de cei care s-au blocat in zona de care vorbim (rasturnarea lui Museteanu, trolierea lui Worldscape, etc). De aici am gasit justificarea pentru locul 7 pe care ma aflam atunci. La trial m-a anuntat Iwa ca penalizarile mele sunt in realitate mult mai mari: parasirea de traseu (300 de puncte vs. 100 cat credeam eu), 15-16 CP-uri virtuale fata de 7-8 cat am crezut eu initial. De ce a existat aceasta greseala de calcul? Nu stiu. Preferam sa fiu din prima pe 11 si sa raman cu multumirea ca am facut o bucata de traseu pe intuneric, fara troliu si cu un "dric". De asemenea ma consider un norocos ca nu am ajuns in portiunea unde s-a dat peste cap Museteanu avand in vedere "calitatea" Romstalului meu. Referitor la blocarea traseului pe acea ravena, am recunoscut ca am facut o greseala ca nu te-am lasat din prima sa ma depasesti. Am incercat sa o corectez cativa m mai incolo cand m-am dat la o parte, din pacate la tine au aparut problemele cu troliul. Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate