Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Muscel Adventure Trophy 2011


Postări Recomandate

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

poz`n`e

 

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301639_231015326952185_226019354118449_594098_327770009_n.jpg

 

 

 

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.231003036953414.66002.226019354118449&type=1

KAMIKAZE TEAM

 

http://www.kamikazeteam.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 200
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Ziua 1 la open - traseu tehnic dar uscat, pe ud probabil era deranj mare... 90 de km, primii l-au terminat in 3 ore

 

Ziua 2 la open - alergatura multa, ploaia a inceput prea tarziu.

 

Roadbookuri perfecte, din pacate au iesit multe discutii legate de limitarile de viteza. Atat la open, cat si la extrem penalizarile au dat peste cap clasamentul.

 

Cateva filmulete si poze:

 

[video=youtube;jAVV-kMm1YI]

 

 

 

2011-10-08%25252011.47.33.jpg

 

2011-10-08%25252011.46.29.jpg

 

2011-10-08%25252011.42.43.jpg

 

2011-10-08%25252011.42.39.jpg

 

2011-10-08%25252011.41.21.jpg

 

2011-10-08%25252011.41.15.jpg

 

2011-10-08%25252009.16.14.jpg

 

2011-10-08%25252009.02.55.jpg

 

2011-10-07%25252019.51.56.jpg

 

2011-10-07%25252000.50.39.jpg

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Pacat de traseele super si de perfectiunea roadbook-ului, toate au fost eclipsate de nedreptatea penalizarilor pentru depasirea limitelor de viteza. Poate ca asa trebuia sa se intample, ca doar traim in Romania si se poarta chestia asta cu "manevrele". Am ramas cu un gust amar dupa acest concurs, mai ales ca am VAZUT CU OCHII MEI concurenti care au mers numai pe scurtaturi ca sa ajunga mai repede la finish si care nu au avut niciun punct penalizare. Stiu poate vor fi unii care vor zice "de ce nu ati facut contestatie?", raspunsul meu este "DIN FAYR PLAY !!!", de ce sa stricam apele ? Mai bine ne retragem, exista prietenesti unde te simti bine, te dai cat vrei si cum vrei si unde nu esti umilit pur si simplu . :bleahNu am nimic cu nimeni personal si nici nu vreu sa jignesc pe cineva, sunt doar suparat ca ca si in acest sport ca si in toate domeniile posibile din tara asta totul se face "ALTFEL" decat corect si cinstit. Este poate numai parerea mea, dar pe care nu m-am putut abtine sa nu mi-o exprim aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Sa-l banuiesti pe Gigi de "manevre" sau de lipsa de cinste mi se pare incorect.

 

E unul dintre cei mai corecti organizatori de concursuri, chiar excesiv uneori, nu are mama, nu are tata.

 

Tocmai din aceasta dorinta de a face lucrurile foarte corect cred ca a aparut si deranjul cu viteza si depunctarea drastica a celor care au depasit-o. De altfel s-a atras atentia repetat la sedinta tehnica asupra depasirilor de viteza.

 

Da, e pacat si mie chiar imi pare rau ca un concurent care a avut timpul cel mai bun in ziua I la open a ajuns pe locul 5 dupa penalizari de viteza, dar sunt convins ca nu a fost vreo manevra aici.

Mitsubishi Pajero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Din pacate am ramas cu acel gust amar la aceasta etapa de campionat datorita

faptului discutat mai sus ,vorbesc in numele meu mai precis cel care a fost penalizat cel mai drastic 290 de puncte fara de care am fi terminat pe locul doi ,intrebarea de ce ni se sterge trakul dupa ce ni se descarca gps ul el fiind dovada noastra,iar daca vrei sa ti l arate trebuie sa depui 100 euro ,eu merg cu doua gps uri in competitie si l am verificat pe celalalt si chiar nu mi am dat seama de unde vine aceasta penalizare ,unde am rulat numai cu ochii pe vitezometru ,stiind de la competitiile anterioare ca aici asta este veriga slaba unde esti ars .

Iar daca este sa vorbim despre corectitudine referitor la acei participanti din randul localnicilor care cunosteau traseele cu ochii inchisi si ne am trezit cu ei in fata noastra de pe un drum laturalnic lasa de dorit bineinteles ei neprimind nici o penalizare de viteza si nici de traseu .

Pacat de traseul care a fost perfect peisajele magnifice dar excesul de zel te face sa ramai cu acest gust amar.

Editat de daniel66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

asadar impresii la cald - clasa Auto OPEN

 

- cea mai slaba etapa de campionat anul acesta dpdv al traseelor - (nu credeam ca se poate dupa Cluj dar s-a reusit)

 

Daca in prima zi a mai fost cate ceva tehnic (ravena si urcarea din ravena plus paraul cu bolovani) in ziua 2 totul s-a redus la o plimbare de 3 ore si un pic din care o mare parte s-a facut pe drumuri cu asfalt (in sate) cu restrictii de peste 2-3 km cu 30 km /h si pe drumuri forestiere sau gol alpin pe creste.

 

Un superb traseu de standard si nici vorba de open. Eventual organizatorii pot invoca faptul ca a fost uscat si ca daca era ud era altceva. Dar tinand cont de acest aspect ar fi putut sa aiba trasee de rezerva si pe care sa le dea in cazul acesta sau sa nu le dea daca era ud si noroi mult.

 

De ce mai venim la etape de acest gen? Am mers in traseu vineri 4 ore si sambata 3 ore si jumatate. Raspunsul - DE FRAIERI!

 

Se pare ca nu se va schimba nimic la C-lung si asa va fi in continuare.

 

Acum referitor la penalitatile de viteza:

 

Trebuia sa se remarce si organizatorul cu ceva nu? A reusit.

 

A penalizat in prima zi 12 concurenti din 20 si pe 1 l-a trimis acasa pt ca s-a depasit limita de viteza din localitati. (ATENTIE!!! - localitatile nici macar nu erau marcate pe RoadBook - trebuia sa ghicim noi ca ele sunt acolo in plin camp).

 

Asa zisa viteza a fost citita dupa cum spunea si Daniel mai devreme de pe track-ul GPS, dar care din pacate dpdv al meu nu ofera o imagine corecta a ceea ce s-a intamplat pe sectiunea respectiva de drum.

 

M-am uitat acum pe calculator pe track-ul GPS din GPS-ul care l-am avut la organizatori si studiandu-l cu atentie am remarcat ca a inregistrat in localitate si viteze de 133 km/h - nici vorba de pierderi de semnal ca doar eram in localitate si era soare afara vineri. Concluzia? DA ERORI masive !!! DOMNILOR care ati avizat acest dispozitiv pentru citirea vitezelor - el nu este facut pentru asa ceva - el stie sa deseneze un drum pe harta ( si si ala il face cu erori si abateri ca doar semnalul difera de la aparat la aparat)

 

Din acest motiv am contestat penalizarea primita (platind cei 100 euro - care mi se pare o taxa penibila si de prost gust) la care am primit raspuns negativ, bineinteles. Eu am contestat modul in care se face citirea vitezelor de pe GPS-urile concurentilor, GPS-uri diferite (fiecare inregistreaza ce vrea el - nici vorba de ceva unic - un etalon) si faptul ca organizatorul nu a avut un dispozitiv cu care sa verifice viteza tuturor concurentilor in mod unitar. De ce nu s-a folosit un radar al politiei ca daca tot asta era scopul organizatorilor sa gaseasca depasiri de viteza si sa trimita concurentii acasa se putea face nu?

 

Pe mine unul m-a afectat penalizarea de viteza pt ca in loc de locul 1 am terminat pe locul 4.

 

Astfel, in dorinta de a aplica un regulament (extrem de slab intocmit si cu lacune) intr-un execs de zel teribil s-a reusit sa se strice acest concurs care parea promitator in prima zi.

 

Pt mine a fost pana la urma o confirmare ca anumite mentalitati si frustrari sunt mai importante pt unele persoane decat spiritul sportiv al competitiei in sine.

 

Asta este - pe viitor daca mai exista aceasta etapa in calendarul competitional o voi ignora cu cea mai mare placere.

 

Si stiu ca nu sunt singurul.

RUBICON - always ready to race ...

Kamikaze Off-Road Club

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

pt daniel66 - chestia cu aratatul track-ului si cerutul de 100 euro pt asta ca si tx de contestatie este relativa

totul depinde de cum te cheama ca pt unii se poate arata si fara - vezi cazul Fiko.

si mie mi-a cerut 100 euro pt asta si cand l-am intrebat pe Gigi Gavrila de ce pt Fiko se poate a zis ca sa fac contestatie

Oricum atitudinea lui lasa mult de dorit in anumite momente.

in fine - Felicitari lui Dan si Marius pentru prima victorie la extrem!

 

Sorine - cat pe ce sa iesi iar pe 2 - asta este - felicitari oricum pt constanta dovedita!

RUBICON - always ready to race ...

Kamikaze Off-Road Club

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Salutare, pentru prima oara mi-am dorit sa ajung acasa cat mai repede...(de la un concurs de off road). Poate din cauza frigului? Da' frig a fost doar in ultima zi... Si totusi DE CE?

P.S. La intoarcere, daca ma oprea Politia/radarul, cred ca ma linisteam un pic... i-i spuneam eu tot ce cred eu despre masuratul vitezei ....:grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Din pacate am ramas cu acel gust amar la aceasta etapa de campionat datorita

faptului discutat mai sus ,vorbesc in numele meu mai precis cel care a fost penalizat cel mai drastic 290 de puncte fara de care am fi terminat pe locul doi ,intrebarea de ce ni se sterge trakul dupa ce ni se descarca gps ul el fiind dovada noastra,iar daca vrei sa ti l arate trebuie sa depui 100 euro ,eu merg cu doua gps uri in competitie si l am verificat pe celalalt si chiar nu mi am dat seama de unde vine aceasta penalizare ,unde am rulat numai cu ochii pe vitezometru ,stiind de la competitiile anterioare ca aici asta este veriga slaba unde esti ars .

Iar daca este sa vorbim despre corectitudine referitor la acei participanti din randul localnicilor care cunosteau traseele cu ochii inchisi si ne am trezit cu ei in fata noastra de pe un drum laturalnic lasa de dorit bineinteles ei neprimind nici o penalizare de viteza si nici de traseu .

Pacat de traseul care a fost perfect peisajele magnifice dar excesul de zel te face sa ramai cu acest gust amar.

 

sti eu nu vreau sa vb urat sau cv de genul.dar nu stiu unde mama naibi am aparut din senin.dupa proba speciala unde am stat 30 de minute eu te-am prins pe tine aproape la final.asa ca nu am aparut din padure.e o chestie de slabiciune ca ai plecat.pt daniel66

mitsubishi l200

patrol y60 2,8

patrol y60 4,2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Din pacate am ramas cu acel gust amar la aceasta etapa de campionat datorita

faptului discutat mai sus ,vorbesc in numele meu mai precis cel care a fost penalizat cel mai drastic 290 de puncte fara de care am fi terminat pe locul doi ,intrebarea de ce ni se sterge trakul dupa ce ni se descarca gps ul el fiind dovada noastra,iar daca vrei sa ti l arate trebuie sa depui 100 euro ,eu merg cu doua gps uri in competitie si l am verificat pe celalalt si chiar nu mi am dat seama de unde vine aceasta penalizare ,unde am rulat numai cu ochii pe vitezometru ,stiind de la competitiile anterioare ca aici asta este veriga slaba unde esti ars .

Iar daca este sa vorbim despre corectitudine referitor la acei participanti din randul localnicilor care cunosteau traseele cu ochii inchisi si ne am trezit cu ei in fata noastra de pe un drum laturalnic lasa de dorit bineinteles ei neprimind nici o penalizare de viteza si nici de traseu .

Pacat de traseul care a fost perfect peisajele magnifice dar excesul de zel te face sa ramai cu acest gust amar.

 

sti eu nu vreau sa vb urat sau cv de genul.dar nu stiu unde mama naibi am aparut din senin.dupa proba speciala unde am stat 30 de minute eu te-am prins pe tine aproape la final.asa ca nu am aparut din padure.e o chestie de slabiciune ca ai plecat.pt daniel66

intradevar am o slabiciune pt cei care ma fura si pt cei care se cred ce a ce nu sunt de aceea ma retrag altfel nu stiu ce ar iesii mai ales ca am multe antecedente de acest gen asa ca iti doresc mult succes in continuare si sa discutam abia atunci cind ai fi pe teren neutru intr o alta etapa de campionat adevarata nu ce a fost aici ..... in care sa conteze mult si copilotul

Editat de daniel66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Imi pare rau pentru cei depunctati. S-a discutat la briefing despre limitele de viteza. Daca gps-ul arata eronat de ce la Regep la Blavenstein la Alex si la mine nu au fost depasiri? Sa fim oare noi norocosi? Ma duc sa joc la loto atunci! Totul este sa respecti regulile jocului reguli care sint pentru toti. Respectind regulile cu care am fost cu totii de acord ne respectam pe noi pe ceilalti concurenti, pe organizatori...

Ca paranteza si eu trebuia sa iau locul 2 anul trecut si am fost depunctat din cauza vitezei. Apoi am invatat ca trebuie respectate toate regulile. La Bucovina anul trecut am avut 4 intreruperi pe track si am fost depunctat 400 de puncte...sa va zic si cit a insemnat?

Editat de Miron Sorin

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

[quote=alexbikerul;737948

sti eu nu vreau sa vb urat sau cv de genul.dar nu stiu unde mama naibi am aparut din senin.dupa proba speciala unde am stat 30 de minute eu te-am prins pe tine aproape la final.asa ca nu am aparut din padure.e o chestie de slabiciune ca ai plecat.pt daniel66

 

Intrebarea e, daca zici ca ai respectat roadbook-ul de ce "mama naibii" la cateva pozitii inainte de finis unde era un slab vizibil la stanga 90 grade tu ai taiat-o direct pe drum ca noi abia cand am ajuns pe la mijlocul pozitiei ne-am dat seama ca ajungem tot in drumul principal si tu nici macar nu te-ai uitat sau macar sa pisti frana nu te-ai sinchisit. Si altii concurentii te-au vazut ca ai taiat mai multe portiuni asa ca hai lasa-ne te rugam frumos. De unde esti de loc??? AAAAAA am uitat sa citesc din "Campulung Muscel"

 

PS Iti aduci aminte ca te-am sunat sa te intreb daca ai primit tratrip-ul de la mine mi-ai spus ca tocmai ce ai iesit din padure cu nea Gigi de la trasee...... Cred ca asta spune totul.

Editat de Tomitza

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Eu unu iti spun din experienta ca de multe ori sa cunosti drumurile poate fi un mare dezavantaj.....crezi ca sti unde trebuie sa iesi si de fapt pe road book e altundeva...

Imi place sa stiu totul despre noii mei prieteni, dar nimic despre cei vechi.:grin::grin::grin:

2xToyota lj73,bmw320,honda fireblade,honda quad 140cp home made,barca quicksilver 410sl ,husqwarna 450.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Incep si eu prin a spune ca a fost cea mai slaba etapa de acest an la care am participat si din cate am inteles si de la altii si din campionat atat din punct de vedere al traseelor cat si a comunicarii catre concurenti. Azi nimeni nu stia la ce ora e trialul si am stat in parcarea de la primarie 1 ora si ceva in frig ca prostii. Plus ca lumea venea din trial si habar nu aveau ca nu la primarie se face premierea.

Daca in prima zi au fost cateva portiuni tehnice a 2 a zi cam jumatate de traseu a fost ca o vizita a localitatilor din jurul orasului Campulung Muscel cu limitare de 30km/h sau in cel mai fericit caz 50 km/h. Sincer daca voiam plimbare imi luam masina de strada si cred ca mergeam ceva mai repede pe anumite portiuni. Fratilor am fost la aceasta etapa sa ne dam nu sa ne plimbam. in rest am patit exact ca Superalfi si am avut acelasi rezultat negativ dar ce e frumos e ca noi am contestat faptul ca GPS-ul nu e un aparat de masura a vitezei omologat si ca in regulament scrie "Aparatul GPS va fi folosit numai pentru inregistrarea track-ului parcurs si va fi descarcat de catre organizator la finalul fiecarei etape" si raspunsul lor a fost total pe langa acest lucru si nu mai spun ca am cerut sa ni se arate si track-ul cu portiunile verificate pentru viteza si nici nu ne-a bagat in seama. Deja mi s-a luat de aceasta etapa si am obosit luptandu-ma cu oameni "morali". Dar daca taci din gura esti luat de prost. Asta e ca doar ei fac cartile si noi trebuie sa jucam cum vor ei.

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

logic nu ai invatat pana acum asta?crezi ca eu la acea pozitie am vrut sa fac asta?nu deloc pt ca era mult mai scurt pe unde era road book dar am gresit.nu mint si nu am furat cu absolut nimic in schimb am fost furat spunandumise ca din ziua 2 de concurs primi 30 de km de la start gps nu a inregistrat dupa care si-a revenit ca prin minune....asa ca......

mitsubishi l200

patrol y60 2,8

patrol y60 4,2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

logic nu ai invatat pana acum asta?crezi ca eu la acea pozitie am vrut sa fac asta?nu deloc pt ca era mult mai scurt pe unde era road book dar am gresit.nu mint si nu am furat cu absolut nimic in schimb am fost furat spunandumise ca din ziua 2 de concurs primi 30 de km de la start gps nu a inregistrat dupa care si-a revenit ca prin minune....asa ca......

 

De invatat am invatat ca trebuie respectat roadbook-ul mai ales ca e posibil sa ai pe acolo un CP virtual si NU, nu era mai scurt mai ales ca acel slab vizibil incepea cu o coborare in cap. Daca zici ca ca ai avut lipsa de pe GPS de ce ai fost depunctat doar cu 2 CP-uri virtuale si nu ai avut si cele 100 de puncte regulamentare de penalizare???

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

le-am avut prietene ....pt asta am fost pe 6 .....intelegi.....pt ca tot e o manareala.....am facut contestatie....crezi ca mi-a arata cineva....nu am primit o foaie si atat......deci sa nu se inteleaga gresit......o sa merg si la al concurs si am sa demonstrez ca pot cu cea mai slaba masina de open din campionat....

 

daca era sa fiu ajutat fi sigur ca eram pe 1.......asa ca....lasa lucrurile asa.....nu am furat cu nimic....asta poate sa iti zica si sorin care la inceput am mers in spatele lui dupa care ma lasat sa trec.....si iti zic si in a 2 zi stiam scurtaturi dar eu sunt corect........daca vroiam sa tai faceam traseul din prima zi in 2 ore......dar eu habar nu aveam unde o sa iesim si ce o sa se intample....dar o sa ne vdm si in alta parte cu siguranta

mitsubishi l200

patrol y60 2,8

patrol y60 4,2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

in primul rand felicitari invingatorilor !!!!

 

in al doilea rand .... peisaje incantatoare pe traseul de open , dar grad de dificultate standard soft ( in afara de ravena cu noroi din prima zi , singurul loc in care ar fi trebuit sa cobori din masina ..... si la pauza de 10 minute

 

in al treilea rand , punctualitatea si rigoarea nemteasca pe care am admirat o atat de mult anul trecut la prima participare , a cam lipsit ..... si , dupa o asteptare de 1-2 ore, nu a lipsit decat vreo 10-15 minute duminica pana sa ramana trialul fara concurenti ......

 

roadbookul ..... la distante a stat cam prost , noroc ca era poza indeajuns de explicita ca sa nimeresti .....

 

penalizarile pentru viteza ..... mai mult decat dubioase ..... eu am mers cu max 50 viteza pe terratrip si am luat 70 pcte penalizare ..... nu ca ar mai conta pt mine dupa ce in prima zi am abandonat din cauza de radiator fisurat

 

speciala ...... hahahahha ...... mai bine zis forestiera .... mai multe nu am ce sa zic

 

iar de organizarea cu cazarea fiecare pe barba lui .... numai cuvinte de "bine" ..... voi evita in viitor etapele cu acest gen de cazare

 

ps . PENSIUNEA ANOMIS ..... DE EVITAT !!!!!

 

in concluzie, pentru mine nu va mai exista o a 3 a participare la open campulung

Nissan Pathfinder , Suzuki GSXR 1000 - speed freak

Toyota Laplander - nume de cod portoyolvo

T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Imi pare rau pentru cei depunctati. S-a discutat la briefing despre limitele de viteza. Daca gps-ul arata eronat de ce la Regep la Blavenstein la Alex si la mine nu au fost depasiri? Sa fim oare noi norocosi? Ma duc sa joc la loto atunci! Totul este sa respecti regulile jocului reguli care sint pentru toti. Respectind regulile cu care am fost cu totii de acord ne respectam pe noi pe ceilalti concurenti, pe organizatori...

Ca paranteza si eu trebuia sa iau locul 2 anul trecut si am fost depunctat din cauza vitezei. Apoi am invatat ca trebuie respectate toate regulile. La Bucovina anul trecut am avut 4 intreruperi pe track si am fost depunctat 400 de puncte...sa va zic si cit a insemnat?

 

 

Sorine iti dau dreptate intru-totul ... sa admitem ca am gresit si nu am tinut cont de restrictiile de viteza (oricum nu erau inscrise pe RB), nemultumirea mai mare este aceea ca nu au fost decat unii depunctati, ceea ce s-a scris mai sus este foarte adevarat. Au fost mai multi care au vazut faptul ca au existat echipe care nu au respectat traseul si in acele situatii nimeni nu a observat track-urile. Ce sa mai vb despre depasirea vitezei, daca in loc de 88 km in prima zi ei probabil au parcurs defapt vreo 50 ????? Acum este tardiv sa mai discutam, dar eu cred ca ai avut noroc ca ai plecat mult inaintea lor pentru ca ai fi putut pierde destul de usor etapa asta in aceste conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Pacat ca un concurs de offroad e decis de reguli ce tin de onroad...

 

Se poate discuta oricat despre faptul ca depasirea vitezei nu e un lucru bun, dar acest lucru ar trebui sa tina de bun-simt, nu de pedepsirea "infractorilor" pe portiuni de sat fara case...

 

Poate la anul ar trebui introdus in regulament ce se intampla si cand organizatorul anunta plecarea la trial la 10 si tu stai mai mult de o ora in frig fara sa ti se spuna nimic. Sau cand depui o contestatie si ti se cer 100 de euro...fara nicio chitanta.

  • Like 1
Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Pacat ca un concurs de offroad e decis de reguli ce tin de onroad...

 

Se poate discuta oricat despre faptul ca depasirea vitezei nu e un lucru bun, dar acest lucru ar trebui sa tina de bun-simt, nu de pedepsirea "infractorilor" pe portiuni de sat fara case...

 

Poate la anul ar trebui introdus in regulament ce se intampla si cand organizatorul anunta plecarea la trial la 10 si tu stai mai mult de o ora in frig fara sa ti se spuna nimic. Sau cand depui o contestatie si ti se cer 100 de euro...fara nicio chitanta.

 

Ai foarte mare dreptate Razvane.

 

Pe aceasta cale as dori ca unul din oficiali sa-mi raspunda la o intrebare: CAND AM PUTEA PRIMI O CHITANTA PENTRU BANII PLATITI SI PIERDUTI PENTRU CONTESTATIE?? MULTUMESC.

 

Imi pare rau pentru cei depunctati. S-a discutat la briefing despre limitele de viteza. Daca gps-ul arata eronat de ce la Regep la Blavenstein la Alex si la mine nu au fost depasiri? Sa fim oare noi norocosi? Ma duc sa joc la loto atunci! Totul este sa respecti regulile jocului reguli care sint pentru toti. Respectind regulile cu care am fost cu totii de acord ne respectam pe noi pe ceilalti concurenti, pe organizatori...

Ca paranteza si eu trebuia sa iau locul 2 anul trecut si am fost depunctat din cauza vitezei. Apoi am invatat ca trebuie respectate toate regulile. La Bucovina anul trecut am avut 4 intreruperi pe track si am fost depunctat 400 de puncte...sa va zic si cit a insemnat?

 

Sorine daca nu tipam noi ca e ceva necurat la mijloc, echipajul 442 era pe locul 1 si cred ca si acum erai la contestatii ca si tu il pierdeai. Si cum poti explica faptul ca lui Andrei pe GPS i-a dat viteze de peste 1000 de km/h??? sau ca lui Blavenstein pe teratrip ii arata 42km/h si pe GPS ii arata 58km/h in acelasi timp????

 

ar fi fost super sa fac 50 de km sincer.....dar am avut 93 pe trip

 

 

si sunt ferm convins ca la mine te referi.....cand vi la clung sa iti arat niste scurtaturii......

 

Imi pare rau dar cred ca pe la Campulung la etapa nu o sa ma mai vezi nici pe mine si cred ca nici pe multi altii.

Editat de Astral

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

ar fi fost super sa fac 50 de km sincer.....dar am avut 93 pe trip

 

 

si sunt ferm convins ca la mine te referi.....cand vi la clung sa iti arat niste scurtaturii......

 

 

 

Faza e ca nu o sa mai vin la Campulung decat in trecere, fara a avea legatura cu OffRoad-ul, sincer nu am nimic personal cu tine, pana la urma tu nu te poti face vinovat de faptul ca nu ai fost depunctat. Scurtaturi sunt si prin zona mea fara numar, numai ca aici e vorba despre fayr play. Multa bafta mai departe in acest sport, insa recomandarea mea este sa incerci sa-l faci pe bune, ai sa vezi ca satisfactia este infinit mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Pentru a ajuta la intelegerea faptului ca GPS-ul nu este un aparat de masurarea a vitezei, va rog sa urmariti in link-ul de mai jos, indicatiile gps-ului. Protagonist? eu cu 3 copii minori, intr-un Landcruiser 80, 4,2 diesel, pe drum forestier in Apuseni, spre platoul Padis...... Mare inconstient si se pare recidivist inrait :grin:

 

http://www.facebook.com/#!/photo.php?v=244220132266005

most sports require only one ball, real sports require two....

www.corb44.ro

[www.corb44.ro/challenge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare